Echt?!?! Aaargh, ik weet niet waar ik kijken moet.quote:
Heel verstandig.. helaas wil Alice dat niet maar ik hoop dat Jimmy na het gesprek wel verhaal gaat halen bij Randy.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:47 schreef Harry het volgende:
Jimmy: Zullen we Randy er nu even bijhalen???
ik zie nog steeds een grote sneakquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel een powermove van Jimmy. Dilano gaat 'm echt niet meer verraden. Hij zal als favoriet uit de bus komen zaterdag, dus de kans dat men hem er weer op zet wordt kleiner.
Mijn godquote:
quote:
Ik ben het wel met je eens .. en toch kan ik het van hem wel hebben meestal.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie nog steeds een grote sneak
Dylano zal net zo hard weer zijn eigen ass saven
Tuurlijk, die zie ik nog wel zijn oma verkopen op marktplaats als het in zijn voordeel is..quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie nog steeds een grote sneak
Dylano zal net zo hard weer zijn eigen ass saven
Deze is nog meerquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Heel lastig om die rechtvaardigheid te verwerken die er niet is![]()
[ afbeelding ]
nee brrrr griezelquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens .. en toch kan ik het van hem wel hebben meestal.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tuurlijk, die zie ik nog wel zijn oma verkopen op marktplaats als het in zijn voordeel is..
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:51 schreef Lillfex het volgende:
Wat hypocriet van je Jimmy Ben je afgelopen nacht vergeten Roddel Roddel Roddel
Daar moet de duivel in zitten.. kan niet andersquote:
Dat vind ik heel fijn voor haar. Ik geloof niet in haar, Ashley heeft gelijk, grote actricequote:
Doet ze goed, in plaats van eerste een halve groep te vergiftigenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
Alice.is zich best bewust dat er wordt gepraat. Geeft niet maar kan niet tegen liegen en zegt wees dan eerlijk. Daarom neemt ze hem apart. Wat een sterke meid is het toch.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik hou mijn koppie omhoog en ik lach altijd
[ afbeelding ]
Lock her up!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef Ireth het volgende:
Zal de ggd al onderweg zijn voor Sorbo???
Waar is die koekenpan???quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef freaky40 het volgende:
Saaibeau gaat strijden tot den dood....ok.
Oh dat is niet waar, Alice was ook pissed op Randy dat hij haar gebruikt heeft om Ashley er uit te krijgen. Alice is ook niet in haar eerst leugen gestiktquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Lieve Alice
BB is lullen over elkaar
achter elkaars rug om
chapeau dat je niet zo bent
maar dat gaat de boel niet veranderen
Die krijgt zo meteen een wit jasje aan met een aantal riempjesquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef Ireth het volgende:
Zal de ggd al onderweg zijn voor Sorbo???
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
facking hell
wat doen we hier
we zijn zo puur
ronahi![]()
![]()
Ze wil ze wel voldoende materiaal voor de uitzending geven he...quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Nou zeg. Hoe lang is ze nu al aan het janken?
Even medelijden met jezelf kan/mag maar dan is het afgelopen ja!
Omg alleen honden kunnen haar nog horenquote:
Ze komt er waarschijnlijk nu pas achter dat ze niet in het Glazen Huis zit, maar in BB.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Lieve Alice
BB is lullen over elkaar
achter elkaars rug om
Huppelkutjes kijken geen BB. De bereikte doelgroep voor RLS is eigenlijk best ouder. Hoe veel tienertaal ze er ook uit slaan via hun socials.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:57 schreef spapaars het volgende:
Die uitwisseling doet haar geen goed.
Jimmy kan voorlopig niets fout doen, veel huppelkutjes zullen op Tyron stemmen.
Feitelijk duwde Jimmy haar de afgrond in.
Hij is sinds zijn vriendinnen gekwetst zijn door Alice gewoon heel vervelend aan het stoken geweest. Het dubbelspel is nu wel onder de bus gegooit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:51 schreef Lillfex het volgende:
Wat een hypocriet van je Jimmy Ben je afgelopen nacht vergeten Roddel Roddel Roddel
Zegt de rat over de slangen, ga dan TY, stop met dreigen en vraag je 24 uur aanquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:58 schreef kiki2024 het volgende:
Ty heeft geen zin meer om daar te zijn. alleen nog slangen..slangen talks
Nou hopelijk duurt het ook niet lang meerquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:58 schreef kiki2024 het volgende:
in de praatjes van jim trappen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Wat kunnen toch veel mensen daar een voorbeeld nemen aan Alice hoe ze met dit omgaat. Zo giga volwassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 29-02-2024 12:28:48 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
Had ze het er gisteren niet over dat ze naar een of andere acteer, dans en zang school in Amerika kon?quote:
Wir schaffen das....quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:59 schreef BB-King het volgende:
Gewaagde actie van Jimmy. Mijn stemmen heeft hij.
Of het verstandig is is een tweede die hetze tegen Alice maar hij maakt wel TV.
Hoop dat de Tom en Ashley fans hun krachten bundelen om hem erin te houden.
Sabeau naar huis aub.
Moet helaas weg dus hoop dat ik later nog wat dingen kan terugkijken.
Geef die jongen een stiftquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:58 schreef kiki2024 het volgende:
TY: ik ga op een briefje schrijven stem niet op mij
Het is een snotneus met een grote bek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zegt de rat over de slangen, ga dan TY, stop met dreigen en vraag je 24 uur aan
Nog zijn eigen keuze ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
WTF staat jimmy nou genomineerd ipv dilano, sukkel???
Was heel erg emotioneelquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
WTF staat jimmy nou genomineerd ipv dilano, sukkel???
Jimmy wilde Randy erbij halen, Alice wilde dat nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:00 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja natuurlijk, want randi weet hoe het echt zit
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:59 schreef Jockari het volgende:
Ik zie heel die zet van Jimmy als volgt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
heeft hij geruild? wat een oen zeg dan!quote:
jaa dat kwam ook in hetzelfde gesprek voor, chirurgiequote:Op donderdag 29 februari 2024 11:59 schreef cat123 het volgende:
[..]
Had ze het er gisteren niet over dat ze naar een of andere acteer, dans en zang school in Amerika kon?
En zelf kon kiezen wanneer ze begon? Was met dilano.
en dat ze ook nog iets met iets psychisch wilde doen?
chirurg had ik gemist😂
Hoezo?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:02 schreef kiki2024 het volgende:
verdomme dan ontspringt sabeau alsnog de dans
Nee, maar deze B.B. is nog nooit zo erg geweest....Met twee kampen die niet eens meer elkaar willen aankijken...en dat nog zoveel weken....laat staat als ze met nog minder zijn is dan de achterdocht helemaal groot.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Lieve Alice
BB is lullen over elkaar
achter elkaars rug om
Dat heeft hij zeker.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:02 schreef marky het volgende:
Jimmy heeft met hart en ziel zijn dubbelspel gespeelt.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dankzij jimmy waren de toiletten verstopt, daarom genomineerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik herinner me 2021 .... dat was ook feest.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar deze B.B. is nog nooit zo erg geweest....Met twee kampen die niet eens meer elkaar willen aankijken...en dat nog zoveel weken....laat staat als ze met nog minder zijn is dan de achterdocht helemaal groot.
ja broquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jimmy wilde Randy erbij halen, Alice wilde dat niet
als Ty gaat dan hoeft niemand meer wegquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo?
wil niet zeggen dat de stemming niet door gaat
NOuquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar deze B.B. is nog nooit zo erg geweest....Met twee kampen die niet eens meer elkaar willen aankijken...en dat nog zoveel weken....laat staat als ze met nog minder zijn is dan de achterdocht helemaal groot.
wie zegt datquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als Ty gaat dan hoeft niemand meer weg
Is vaker gebeurd en dan krijgt er iemand een zwarte stem voor volgende week.quote:
Jaaaa het kan nogquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
Tyron zaterdag vrijwillig weg en Sabeau die dan mag blijven is wel een scenario op zich
Tom raadde het hem af.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jimmy wilde Randy erbij halen, Alice wilde dat niet
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dankzij jimmy waren de toiletten verstopt, daarom genomineerd
Als dat wordt geadviseerd door BB aan Tyron dat hij zaterdag pas vertrekt en niet eerder zal hij daar nooit zijn mond over kunnen houden. Dat zal hij dan echt voor zaterdag tegen Randy en Ronahi vertellen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
Tyron zaterdag vrijwillig weg en Sabeau die dan mag blijven is wel een scenario op zich
Dat kan ook nog ja! Ik schat het 50/50 inquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als dat wordt geadviseerd door BB aan Tyron dat hij zaterdag pas vertrekt en niet eerder zal hij daar nooit zijn mond over kunnen houden. Dat zal hij dan echt voor zaterdag tegen Randy en Ronahi vertellen.
Bed is hoog en zei kleinquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:07 schreef Sestra666 het volgende:
is ro haar bed zo hoog of is zij zo klein
Ik verwacht nog dat BB de bewoners nog een keer naar de bank roept en ze aanspreekt op hun gedrag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:06 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe zou de productie van BB nou zelf kijken naar dit seizoen? Zouden ze zelf kritiek hebben op de casting, of vinden ze het wel prima zo?
Nee, heb je dan nog lol met de hele groep is het wat anders maar er is geen lol meer aan. Denk dat het spelen met de mannen ook gaat verdwijnen .quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:58 schreef kiki2024 het volgende:
Dus Sorbo is niet blij dat Dylano gesaved is. En ze zei dat ze goed was met Jimmy, nou Jimmy niet met haarquote:
Hoog, viel mij ook opquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:07 schreef Sestra666 het volgende:
tegen haar gesprokenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
Wacht, wat heeft Jimmy Ronahi eigenlijk aangedaan?
Hoezo dat? Ik heb veel gemist deze ochtend, blijkbaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Als rechtvaardigheid gaat spreken gaat Jimmy zegt sabeau
ik zie hem echt vrijwillig gaan, hij zit nu in de dagboekkamerquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, heb je dan nog lol met de hele groep is het wat anders maar er is geen lol meer aan. Denk dat het spelen met de mannen ook gaat verdwijnen .
En je merkt aan hem dat dat het enige is wat hem nog energie geeft feest of spellen waar eigenlijk niks mee te winnen valt.
Nouja ze maakt wel keer op keer gigantische blundersquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Roni is niet tactisch : nogmaals NIET tactisch
Beidenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:07 schreef Sestra666 het volgende:
Gisteravond heel pittig beschuldig van het op de bank zetten van dilano.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
Wacht, wat heeft Jimmy Ronahi eigenlijk aangedaan?
Ik heb serieus geen ideequote:
Schuldgevoel aangepraat blijkbaar. Zelf niet meegekregen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
Wacht, wat heeft Jimmy Ronahi eigenlijk 'aangedaan'?
edit: aangedaan tussen haakjes gezet
Ronahi is 1m20.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:07 schreef Sestra666 het volgende:
Ja was niet eerlijk wat hij deed. Sabeau zegt dat hij liegt en erom heen draaide. Dilano weer dat het door Tom komt.ja de koekkoekquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
Schuldgevoel aangepraat blijkbaar. Zelf niet meegekregen.
Nou pittig hij heeft gezegd dat ze tactisch dom waren en in week 1 geen afspraken hadden moeten makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gisteravond heel pittig beschuldig van het op de bank zetten van dilano.
Gisteren heeft Jimmy het Rohani kwalijk genomen dat zij Dilano eruit wilde.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
Wacht, wat heeft Jimmy Ronahi eigenlijk 'aangedaan'?
edit: aangedaan tussen haakjes gezet
Hij zei gister al dat hij de boel nog wil stangen. Die heeft er nooit voor de winst gezeten. Gevraagd om mee te doen en doet in grote mate waar hij zelf zin in heeft. Lastige klant van grote broer ook nog. Blijft hij dan gaat hij misschien nog wat meer dwars liggen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:01 schreef kiki2024 het volgende:
ik zie TY wel vrijwillig vertrekken of de boel saboteren hoor. die is er al een tijdje klaar mee
Terwijl ze gewoon ook op dilano had gestemd om te blijven.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Gisteren heeft Jimmy het Rohani kwalijk genomen dat zij Dilano eruit wilde.
Hij is al zo zuur sinds kamper Lenie weg is en heeft sindsdien weinig tot niets bijgedragen om het daar leuker te maken.. alleen maar commentaar en klagen. Zelfs op BB zelf heeft hij een hoop commentaar gehad. Zou me niets verbazen als BB zijn dreigement om te vertrekken aan zal moedigenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, heb je dan nog lol met de hele groep is het wat anders maar er is geen lol meer aan. Denk dat het spelen met de mannen ook gaat verdwijnen .
En je merkt aan hem dat dat het enige is wat hem nog energie geeft feest of spellen waar eigenlijk niks mee te winnen valt.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zelfs Dylano slecht meepraten over Jimmy, hij moest eens weten
Alice die Ronahi heeft gered van nominatie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen ideeBen allang blij dat ik weet wat ik gisteren op mijn werk heb gedaan en waar ik vandaag mee verder kan
Ik kom pas binnenlopen, hier.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen ideeBen allang blij dat ik weet wat ik gisteren op mijn werk heb gedaan en waar ik vandaag mee verder kan
Nope , jammer wel maar ik stem wel op Jim en ik hoop dat er snel een moment komt dat Dillie wel op de bank zit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
MOraal van het verhaal
Jimmy's actie is voor ons top
maar totaal niet wat dyllie verdient
Hij maakt heel veel lol. Grote mate van zelfspot. Het boeit hem verder niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is al zo zuur sinds kamper Lenie weg is en heeft sindsdien weinig tot niets bijgedragen om het daar leuker te maken.. alleen maar commentaar en klagen. Zelfs op BB zelf heeft hij een hoop commentaar gehad. Zou me niets verbazen als BB zijn dreigement om te vertrekken aan zal moedigen
Nee dat is niet de camera zoeken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:57 schreef lojanda het volgende:
Toch vind ik het ook altijd wel raar dat Tom vaak zoekt of de camera op hem staat. Je ziet hem zo vaak de camera zoeken.
Ah we hebben er weer een smoes voor bedacht want ADHD. Wat als het nu gewoon wel zo is?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee dat is niet de camera zoeken.
Hij doet dit altijd. Zijn blik blijft wisselen. Hij kan gewoon de focus niet vasthouden.
En terecht.. ondankbare kwalquote:
Daar ben ik ook voor de helft nog gestopt....vorig jaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOu
vorig jaar stonden de sm ook vol
hoe erg Jason werd gepest
Nawel was ook een ding met kristoff
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben net terug van werk
Jimmy heeft Dilano gesaved en zit er nu dus zelf op?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:17 schreef Cupfighter het volgende:
Yep, met een EPISCHE speech die 'm veel gunfactor van kijkers zal opleveren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:17 schreef Cupfighter het volgende:
dat weten we niet, hij zei net dat hij er klaar mee is omdat er alleen nog slangen in het huis zittenquote:
Dat is misschien jouw beleving maar in mijn beleving heb ik hem heel veel zien en horen klagen en mopperen en heel weinig zien lachenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:14 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakt heel veel lol. Grote mate van zelfspot. Het boeit hem verder niet.
Ik zie hem echt heel vaak de camera zoeken en inkijkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee dat is niet de camera zoeken.
Hij doet dit altijd. Zijn blik blijft wisselen. Hij kan gewoon de focus niet vasthouden.
BINGO, BINGOquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze kunnen allemaal niet tegen onrechtvaardigheid
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is misschien jouw beleving maar in mijn beleving heb ik hem heel veel zien en horen klagen en mopperen en heel weinig zien lachen
Hij zal het wel niet meer mogen zeggen want hij moet dan aangeven vrijwillig te willen vertrekken en daar zitten weer andere consequenties aan. Laat hij zich er zaterdag uit stemmen dan gaat hij volgens de regels van het spel. Ik heb wel eens begrepen dat je minder daggeld krijgt als je vrijwillig gaat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:15 schreef kiki2024 het volgende:
naja ik heb niks tegen Ty, maar als je gaat roepen dat je daar niet meer wil zijn en dat mensen niet moeten stemmen dan kan je beter gaan ja en het aan iemand anders gunnen die er wel nog wel graag wil blijven
Moest ik googelenquote:
lolquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:20 schreef Hunter het volgende:
[..]
Osso is een bekende straattaalterm en Surinaams voor huis of thuis.
quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Yep, met een EPISCHE speech die 'm veel gunfactor van kijkers zal opleveren.
Hij gaat het proberen.....weet niet wat er gezegd is maar hij snapt het nu iets beter.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:10 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zei gister al dat hij de boel nog wil stangen. Die heeft er nooit voor de winst gezeten. Gevraagd om mee te doen en doet in grote mate waar hij zelf zin in heeft. Lastige klant van grote broer ook nog. Blijft hij dan gaat hij misschien nog wat meer dwars liggen.
Gelukkig is hij dat nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy is ook een slang aldus Randy
Dus niet....quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is al zo zuur sinds kamper Lenie weg is en heeft sindsdien weinig tot niets bijgedragen om het daar leuker te maken.. alleen maar commentaar en klagen. Zelfs op BB zelf heeft hij een hoop commentaar gehad. Zou me niets verbazen als BB zijn dreigement om te vertrekken aan zal moedigen
Ik weet ook werkelijk niet wat Randy aan deze BB heeft bijgedragen..quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:24 schreef Puzzie het volgende:
Randy:' Mijn gevoel is nu zo sterk dat ik weet 'het einde is nabij man'
Niemand volgens mijquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet ook werkelijk niet wat Randy aan deze BB heeft bijgedragen..
dat weet je nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:24 schreef kiki2024 het volgende:
ook niet echt spannend voor ons meer de nominaties. we weten dat Randy, Ty, en Ro next zijn mocht ty blijven
pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet ook werkelijk niet wat Randy aan deze BB heeft bijgedragen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |