Echt?!?! Aaargh, ik weet niet waar ik kijken moet.quote:
Heel verstandig.. helaas wil Alice dat niet maar ik hoop dat Jimmy na het gesprek wel verhaal gaat halen bij Randy.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:47 schreef Harry het volgende:
Jimmy: Zullen we Randy er nu even bijhalen???
ik zie nog steeds een grote sneakquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel een powermove van Jimmy. Dilano gaat 'm echt niet meer verraden. Hij zal als favoriet uit de bus komen zaterdag, dus de kans dat men hem er weer op zet wordt kleiner.
Mijn godquote:
quote:
Ik ben het wel met je eens .. en toch kan ik het van hem wel hebben meestal.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie nog steeds een grote sneak
Dylano zal net zo hard weer zijn eigen ass saven
Tuurlijk, die zie ik nog wel zijn oma verkopen op marktplaats als het in zijn voordeel is..quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie nog steeds een grote sneak
Dylano zal net zo hard weer zijn eigen ass saven
Deze is nog meerquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Heel lastig om die rechtvaardigheid te verwerken die er niet is![]()
[ afbeelding ]
nee brrrr griezelquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens .. en toch kan ik het van hem wel hebben meestal.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tuurlijk, die zie ik nog wel zijn oma verkopen op marktplaats als het in zijn voordeel is..
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:51 schreef Lillfex het volgende:
Wat hypocriet van je Jimmy Ben je afgelopen nacht vergeten Roddel Roddel Roddel
Daar moet de duivel in zitten.. kan niet andersquote:
Dat vind ik heel fijn voor haar. Ik geloof niet in haar, Ashley heeft gelijk, grote actricequote:
Doet ze goed, in plaats van eerste een halve groep te vergiftigenquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
Alice.is zich best bewust dat er wordt gepraat. Geeft niet maar kan niet tegen liegen en zegt wees dan eerlijk. Daarom neemt ze hem apart. Wat een sterke meid is het toch.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik hou mijn koppie omhoog en ik lach altijd
[ afbeelding ]
Lock her up!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef Ireth het volgende:
Zal de ggd al onderweg zijn voor Sorbo???
Waar is die koekenpan???quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef freaky40 het volgende:
Saaibeau gaat strijden tot den dood....ok.
Oh dat is niet waar, Alice was ook pissed op Randy dat hij haar gebruikt heeft om Ashley er uit te krijgen. Alice is ook niet in haar eerst leugen gestiktquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Lieve Alice
BB is lullen over elkaar
achter elkaars rug om
chapeau dat je niet zo bent
maar dat gaat de boel niet veranderen
Die krijgt zo meteen een wit jasje aan met een aantal riempjesquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef Ireth het volgende:
Zal de ggd al onderweg zijn voor Sorbo???
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
facking hell
wat doen we hier
we zijn zo puur
ronahi![]()
![]()
Ze wil ze wel voldoende materiaal voor de uitzending geven he...quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Nou zeg. Hoe lang is ze nu al aan het janken?
Even medelijden met jezelf kan/mag maar dan is het afgelopen ja!
Omg alleen honden kunnen haar nog horenquote:
Ze komt er waarschijnlijk nu pas achter dat ze niet in het Glazen Huis zit, maar in BB.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Lieve Alice
BB is lullen over elkaar
achter elkaars rug om
chapeau dat je niet zo bent
maar dat gaat de boel niet veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |