Ik sluit het niet uit, maar je zult dan zelf ook wel snappen dat je populariteit bij de kijkers dan automatisch naar -10 gaatquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij zou denk ik echt niet Jimmy voor de bus gooien....
ja jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik open vandaag niet meer ... mijn inspiratie is op.. Steeds per ongeluk LaPo.
dat weet hij al toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag Tyron eens of Randy hem erop gezet heeft als je durft turnboy ...
Dat weet hij al.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag Tyron eens of Randy hem erop gezet heeft als je durft turnboy ...
dat zou echt genieten zijnquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
of beide
we houden de optie gewoon open he
Jimmy gaat Dilano zo snel lozen ....quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:41 schreef greysbones het volgende:
Dyllie
als hij ergens mee zit dan komt hij naar mij
als enige vertrouwt hij mij
omg
ik denk werkelijk dat Randy echt niet nadenktquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy doet alsof het per ongeluk is dat Dilano er nu opstaat, want hij dacht dat hij loze stemmen deed. Is wel ongeveer dezelfde act als toen samen met Doriana.
Randy is best wel schijnheilig. Net zoals hij toen zogenaamd random die namen had genoemd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy doet alsof het per ongeluk is dat Dilano er nu opstaat, want hij dacht dat hij loze stemmen deed. Is wel ongeveer dezelfde act als toen samen met Doriana.
Ik hoop tquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:44 schreef greysbones het volgende:
Jimmy heeft zijn eigen glaasjes ingegooid
bij Ro en Randy
Ik zie hem die pot pakken, ik zou het ook snappenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:45 schreef zodeju het volgende:
wat zei TY nu lachend iets over de pot......
Dyllie zal het ook doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie hem die pot pakken, ik zou het ook snappen
Randy bekijkt het veel beter als Tyron. Randy speelt het spelletje mee en Tyron verdomd dat....terwijl ze goed bevriend zijn en dezelfde humor hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy is best wel schijnheilig. Net zoals hij toen zogenaamd random die namen had genoemd.
Oh, ik weet het niet, ik zou het ook doen maar twijfel of Tyron het doet.....quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie hem die pot pakken, ik zou het ook snappen
100 % broquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik weet het niet, ik zou het ook doen maar twijfel of Tyron het doet.....
Kakwijfquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
soebaroe vind 10k niet veel, kan je net niks mee zegt ze
Ben ik het niet mee eens. Het komt bij mij nogal lafjes over zoals hij speelt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy bekijkt het veel beter als Tyron. Randy speelt het spelletje mee en Tyron verdomd dat....terwijl ze goed bevriend zijn en dezelfde humor hebben.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:48 schreef BB-King het volgende:
De powerfull krijgen misschien een voorstel om voor geld met iemand te wisselen.
Was volgens mij ook al eerder hier geopperd.
En Jimmy gaat wel in de blauwe kamer???quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:51 schreef humpty het volgende:
Jij gaat toch niet naar die kamer he vraagt Tyron
Nee zegt Delano ...ze is direct gepikeerd he zegt Tyron over Ashley
Maar powerless is powerless. Die beslissen niks.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach we gaan wel zien, wat de dag van morgen weer brengt.
1 ding is zeker, er gaat nog iets gebeuren. Wat dat iets dan ook moge zijn.
knettergekquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:53 schreef humpty het volgende:
En Sabeau wil op de bank met Tom
haar strijd is nog niet gestreden
ik denkquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:53 schreef Cupfighter het volgende:
Wat zijn het toch nare mannetjes Tyron en Dilano
Wat doen ze nu weer verkeerd dan? Of is het hun aanwezigheid?quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:53 schreef Cupfighter het volgende:
Wat zijn het toch nare mannetjes Tyron en Dilano
Die is zo gewend om alles voor elkaar te krijgen met een beetje aanraken en een beetje lachen, dat ze niet doorheeft hoe bloedirritant ze in werkelijkheid is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:52 schreef kiki2024 het volgende:
Sabeau denkt serieus dat ze kan winnen van Tom. wuhhahhahahahahhaha
Een man en een vrouwquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:57 schreef humpty het volgende:
Laat de bank maar mooi zoals die is en dan twee man weg zaterdag
Den Danny dan toch???quote:
Goed zo Tyron.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:48 schreef humpty het volgende:
Tyron tegen Ashley wat denk jij Ash zo maar mensen uit onze kamer trekken
Ash loopt weg
Ze is gewoon beledigd dat ze Tom niet om haar vingertje heeft gekregen zoals andere mannen in het huis. Want daar was ze toch zo goed in volgens haar intro filmpje.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:53 schreef humpty het volgende:
En Sabeau wil op de bank met Tom
haar strijd is nog niet gestreden
Ze ademen...quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:56 schreef marky het volgende:
[..]
Wat doen ze nu weer verkeerd dan? Of is het hun aanwezigheid?
Zoals Sabeauquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:03 schreef odie22 het volgende:
waarom blijven mensen niet bij hunzelf
Dan zetten ze meer op dan drie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:57 schreef humpty het volgende:
Laat de bank maar mooi zoals die is en dan twee man weg zaterdag
Vooral vanwege dat vraagteken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:05 schreef odie22 het volgende:
omg gaat het al de hele avond over de nominaties
Dat doet niemand daar zelfs Ashley niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat is het probleem van deze kneuzen, grote bekken over de anderen
maar niets in hun gezicht durven zeggen, stelletje lafbekken allemaal ...![]()
![]()
oh ja, dat is wel een leuke twist, je kan ook nog niet stemmen, dus er zal nog wel een twist komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
jepquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:14 schreef odie22 het volgende:
over wie had dilano het net toen hij zei, ik kan hem wel vertrouwen, maar jullie niet, jimmy ?
Zou goed kunnen ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige twist gaat zijn, dat de duo-partners van de genomineerden met ze kunnen wisselen
van de bank in het kader van de andere iets gunnen ...
Dus op de bank dan eventueel: Jimmy, Rohani en Tom.
Ik denk dat alleen Jimmy misschien het risico wil nemen, de anderen zeker niet.
Dat zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige twist gaat zijn, dat de duo-partners van de genomineerden met ze kunnen wisselen
Jimmy is knettergek als hij dat doetquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat gaat pannenkoekengate 2.0 wordenquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:17 schreef odie22 het volgende:
glenn slaat met de lepel bij aslie op haar kop , en niet te zachtjes
Jimmy heeft wel een zwak voor Dilano, maar dit gaat hij niet doen denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:18 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Jimmy is knettergek als hij dat doet
Ik versta niks van Tom.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:31 schreef juul. het volgende:
Wat gaat Jimmy volgende week tegen Dillie zeggen?
Niks want die is thuis dan, hopelijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:31 schreef juul. het volgende:
Wat gaat Jimmy volgende week tegen Dillie zeggen?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niks want die is thuis dan, hopelijk
als je van zuur houdtquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fijn, de cocoon met Randy, Tyron en Rohani ...
En haar ogen zijn weer verder geopend.....zucht.....quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:43 schreef rinardo het volgende:
Iedereen moet doen wat ie wil doen, en dat is allemaal goed, ieder zn ding, maar ik schrok er wel van dat ik en jimmy de enige waren die een ander iets gunde , aldus Ashley
Ja, wie stak als eerste d'r hand op om op de gode knop te drukken toen ze nog niet wisten wat t wasquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:40 schreef Mercedes. het volgende:
Zie je, Ashley gaat het feit dat ze niet gedrukt heeft, gebruiken om haarzelf als betere naar voren te schuiven. Dat heeft ze bedacht. Maar ze vergeet dat ze zelf voorheen haantje de voorste was op andere vlakken.
Zekerquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fijn, de cocoon met Randy, Tyron en Rohani ...
wie steekt elke keer als 1e haar klauw op en die grote rot bek als 1equote:Op woensdag 28 februari 2024 23:47 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja, wie stak als eerste d'r hand op om op de gode knop te drukken toen ze nog niet wisten wat t was
preciesquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:47 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja, wie stak als eerste d'r hand op om op de gode knop te drukken toen ze nog niet wisten wat t was
hopelijk snel exit voor haarquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
wie steekt elke keer als 1e haar klauw op en die grote rot bek als 1e
dat wordt heel spannend , deze poll is van oliverquote:
Of het zinnetje : "Mag ik als eerste wat zeggen...."quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:47 schreef woxxel het volgende:
[..]
ja preciesquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:52 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Of het zinnetje : "Mag ik als eerste wat zeggen...."
dit zegt helaas niet zo veel, is er geen nieuw poll van wie er nu is genomineerd ?quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat wordt heel spannend , deze poll is van oliver
Populariteitspoll - Week 7 - Big Brother 2024🇧🇪🇳🇱
T.o.v vorige week :
Tom neemt opniew de 1ste plaats, Glenn stijgt naar 2, Ashley zakt 2 plaatsjes, Danny komt de TOP 5 binnen... 👁
TOP 5 t.e.m 12 :
6: Karen 9% 🔻
7: Jimmy 3% 🔻
8: Tyron 2% 🟰
9: Sabeau 2% 🔼
10: Dilano 2% 🔼
11: Ronahi 1% 🔻
12: Randy 1% 🔻
17.054 stemmen uitgebracht
Ik heb een zwak voor Rohani. Zij mag wel wat hoger, vind ik.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat wordt heel spannend , deze poll is van oliver
Populariteitspoll - Week 7 - Big Brother 2024🇧🇪🇳🇱
T.o.v vorige week :
Tom neemt opniew de 1ste plaats, Glenn stijgt naar 2, Ashley zakt 2 plaatsjes, Danny komt de TOP 5 binnen... 👁
TOP 5 t.e.m 12 :
6: Karen 9% 🔻
7: Jimmy 3% 🔻
8: Tyron 2% 🟰
9: Sabeau 2% 🔼
10: Dilano 2% 🔼
11: Ronahi 1% 🔻
12: Randy 1% 🔻
17.054 stemmen uitgebracht
Dat vreselijke calimero gedrag...ze hebben mijn maatje genomineerd. De rest heeft toch ook maatjes van een ander genomineerd. Take it as a man. Hoopte eigenlijk dat sabeau naar huis ging, maar uit pure ergenis hoop ik nu dilanoquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:51 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij populair is. Hij profiteert van 2 kampen. Hij gaat BB ook niet winnen.
daar wordt momenteel onderzoek naar gedaan, maar dat is voor een ander topicquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wat denk je, is de paus homo ....
ja vindt ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:53 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Rohani. Zij mag wel wat hoger, vind ik.
neequote:Op woensdag 28 februari 2024 23:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
dit zegt helaas niet zo veel, is er geen nieuw poll van wie er nu is genomineerd ?
Dat dus, het gaat opeens nergens anders over vanavond, ze weten al meer ...quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:56 schreef odie22 het volgende:
hoe komen ze er op dat er morgen een geldbedrag voor aangeboden ?
Volgens mij speculeren ze er allemaal op los. Uiteindelijk weet niemand het.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:56 schreef odie22 het volgende:
Nee want dat is nog niet bekend.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
dit zegt helaas niet zo veel, is er geen nieuw poll van wie er nu is genomineerd ?
Komt ze niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:53 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Rohani. Zij mag wel wat hoger, vind ik.
Briljante ingeving van Dilanoquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:56 schreef odie22 het volgende:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want dat is nog niet bekend.
Het is sowieso een hoog bedrag nog steeds als eindbedrag. Was meestal tussen de 60.000 en de 70.000, zo ongeveer.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:56 schreef odie22 het volgende:
zal wel elke keer in deze week zijn geweest de andere jarenquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, scenario morgen of wisselen van genomineerden via gunnen of een geldbedrag om te vertrekken ...
Nou je ziet de vraagtekens dus het is maar de vraag of deze samenstelling zo blijft....quote:
ja dat klopt, maar omdat er onderhand overal een poll voor gemaakt wordt, welke kleur string heeft jimmy aan , en hoe dik zijn de lippen van asslie, had ik verwacht dat hier ook wel een poll voor zou zijn gemaakt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou je ziet de vraagtekens dus het is maar de vraag of deze samenstelling zo blijft....
Hard schreeuwend IK.......IK.....IK....B,B, was nog niet eens uitgepraat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:40 schreef Mercedes. het volgende:
Zie je, Ashley gaat het feit dat ze niet gedrukt heeft, gebruiken om haarzelf als betere naar voren te schuiven. Dat heeft ze bedacht. Maar ze vergeet dat ze zelf voorheen haantje de voorste was op andere vlakken.
Nou en? Dat zegt dan vooral wat over haarquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:13 schreef kiki2024 het volgende:
hebben sabeau en glenn nou al met elkaar gesproken ? Ik lees hier dat Glenn op Sabeau gestemd heeft, maar dat weet/verwacht zij dus niet
Dit begrijp ik vast verkeerdquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:07 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy heeft een ongezonde jaloezie richting Sabo. Uiteraard kan ze beter heteroseksuele kerels inpalmen dan jou![]()
Dat is ook niet waar, Jimmy heeft haar door , net als Ash en Karen en volgens mijn Danny ookquote:
Nu Den Glenn nogquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, Jimmy heeft haar door , net als Ash en Karen en volgens mijn Danny ook
Jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt nog ff vrees ik
Al gaat hij maar twijfelenquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien ook niet na wat acties van haar kant
PowerLESS remember.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:18 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop dat degene die genomineerd zijn iemand op de bank mag zetten, zonder overleg
Dan is deze hele themaweek niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:18 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop dat degene die genomineerd zijn iemand op de bank mag zetten, zonder overleg
Meerderen hebben een bepaalde tactiek uitgekozen hoe ze zich gaan profileren in het huis. Ja Sabeau ook. Maar ook vele anderen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:20 schreef Mercedes. het volgende:
En wat moet men zogenaamd doorhebben aan Sabeau?
Ze gebruikt haar looks om mannen te verleiden en dat is zogezegd vals terwijl iedereen daar wel zijn/haar eigen tactieken gebruikt om zo ver mogelijk in het spel te geraken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:23 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Meerderen hebben een bepaalde tactiek uitgekozen hoe ze zich gaan profileren in het huis. Ja Sabeau ook. Maar ook vele anderen.
Tom is wel verslaafd aan goudmaskertjes.quote:
Ja mooi hequote:Op donderdag 29 februari 2024 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat een stel ook bij me elkaar
mijn hemelquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
listerine doorgeslikt, op naar de huiserartsenpost
aslie
Ik ook en ik geloof het ook, het is echt een warhoofdquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lig soms in een deuk om wat ze zegt
Speelt onschuldig, maar ondertussen, we hebben haar gehoord met Doriana, dat was echt erg. Kan haar nu wel beter hebben, maar vertrouw haar voor geen meterquote:
Ze hebben haar nu eindelijk door lijkt hetquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Speelt onschuldig, maar ondertussen, we hebben haar gehoord met Doriana, dat was echt erg. Kan haar nu wel beter hebben, maar vertrouw haar voor geen meter
Ja zo kwam het op mij ook over. Maar wie moeten we stemmen als deze bank zo blijft... Sorbo moet sowieso weg, maar dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben haar nu eindelijk door lijkt het
Ik ben benieuwd wat er morgen gaat gebeurenquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja zo kwam het op mij ook over. Maar wie moeten we stemmen als deze bank zo blijft... Sorbo moet sowieso weg, maar dan?
Ja ik ook, hopelijk morgen tijd genoeg om alles te volgen. gebeurt zo veel laatste dagenquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren
Voor ons wel genieten, dat bedliggen en gehang was ik wel zo zatquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:42 schreef Schakeltopia het volgende:
jimmi word moe van de drama elke dag
ja blijkbaar kregen ze vandaag een waarschuwing. ze vertelden net dat jimmie en dilano als enige nog aan het koken waren. en de rest lag op bed te slapenquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor ons wel genieten, dat bedliggen en gehang was ik wel zo zat
ja geld uit de pot ofzo ving ik opquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel mooi dat BB ineens riep dat iedereen meteen uit bed moest en dat er een boete van ? op stond als ze weer in bed gingen
Te veel om te vertellen Mario. Heel veel gebeurdquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:44 schreef mario390 het volgende:
gisteren niet gekomen vor kijken
was was bezonderz?
Klopt, ik weet alleen niet meer hoeveelquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja geld uit de pot ofzo ving ik op
zijn toch nur dildo enquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Te veel om te vertellen Mario. Heel veel gebeurd
ja En Tyronquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn toch nur dildo en
zijn sabo nominiert
Van wie?quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:47 schreef Puzzie het volgende:
Alles zelf genomen , niet winnaarswaardig aldus Jimmy
De powerclub heeft een aantal aanbiedingen van BB tegen betaling aangenomenquote:
Klopt toch ook, Alice deed haar hand meteen op de knop, toen ze hoorde wat er te veilen was. Niets aan gelogenquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:48 schreef marky het volgende:
Kijk de moraalridders op het bankje... Karen heeft de hele week lopen janken dat ze ook wilde drukken maar het niet deed omdat Alice haar habd er al op lag.
en terecht , net als Sabo die daar net een maand zit en ook alles wil hebben met dat gejankquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice speelt ook het lieve onschuldige meisje, maar pakt wat ze pakken kan. Is haar goed recht, maar wordt niet echt gewaardeerd.
Dat diegene die het powerfull dingetje nog open staan om genomineerd te worden, ze vonden het nml iet zo belangrijk en gunden het een ander. Of dat er morgen een vrijstelling in de wall ligt. (dan hoop ik wel dat ty een keer vroeg wakker is, want die andere twee mogen wat mij betreft lekker genomineerd blijven)quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:18 schreef woxxel het volgende:
3 weken toch? Maar ze denkt dat het haar gegund is. Ik zag de blik van Glenn, die graag de brief van zijn dochter wilden.. vond dat wel sneuquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
en terecht , net als Sabo die daar net een maand zit en ook alles wil hebben met dat gejank
Die heeft ook niemand wat 'gegund' iddquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:53 schreef Xilia het volgende:
Is Glenn de enige die alles heeft gewonnen deze week?
Streken zijn datquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
3 weken toch? Maar ze denkt dat het haar gegund is. Ik zag de blik van Glenn, die graag de brief van zijn dochter wilden.. vond dat wel sneu
Volgens mij welquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:53 schreef Xilia het volgende:
Is Glenn de enige die alles heeft gewonnen deze week?
En ondertussen Glenn om dat vingertje winden en die stinkt er nog in ookquote:
Dat ook ja, maar ik dacht aan wat ze nog kunnen doen morgen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heeft ook niemand wat 'gegund' idd
Ze heeft het tot 5 tientjes boven het basisbedrag laten aflopen. Het is gewoon je eigen falen dat het niet lukt. Dat moet je Alice niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt toch ook, Alice deed haar hand meteen op de knop, toen ze hoorde wat er te veilen was. Niets aan gelogen
Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren morgenquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar ik dacht aan wat ze nog kunnen doen morgen.
Misschien moet/mag hij iets veranderen aangezien hij de hele week power heeft?
Ik wil sowieso Sorbo eruit, dus ik denk dat ik wacht wie er save is en dan stem ik op degene die net boven sorbo staat. Weg met die actrice en huis psycholoogquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:56 schreef Puzzie het volgende:
Als Dillie eruit moet dan worden Sabo en Ty een powerkoppel is Jimmy's angst
Iets in de wall zou ook nog kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:53 schreef anine het volgende:
[..]
Dat diegene die het powerfull dingetje nog open staan om genomineerd te worden, ze vonden het nml iet zo belangrijk en gunden het een ander. Of dat er morgen een vrijstelling in de wall ligt. (dan hoop ik wel dat ty een keer vroeg wakker is, want die andere twee mogen wat mij betreft lekker genomineerd blijven)
ik ook , maar er zijn er ook genoeg die haar willen houden om dat geneuzel van haarquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wil sowieso Sorbo eruit, dus ik denk dat ik wacht wie er save is en dan stem ik op degene die net boven sorbo staat. Weg met die actrice en huis psycholoog
Iedereen heeft de kans gehad om te drukken. Het is de slappe knieen van Karen zelf geweest dat ze het niet gepakt heeft.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice speelt ook het lieve onschuldige meisje, maar pakt wat ze pakken kan. Is haar goed recht, maar wordt niet echt gewaardeerd.
Dat zou niet eerlijk zijn, ze zijn genomineerd. Ik verwacht eerder een geld aanbod, wie gaat er vrijwillig weg voor 15.000 ofzoquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Iets in de wall zou ook nog kunnen inderdaad.
Ook Rohani heeft een tijd gewacht met drukken op de knop.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:58 schreef marky het volgende:
[..]
Iedereen heeft de kans gehad om te drukken. Het is de slappe knieen van Karen zelf geweest dat ze het niet gepakt heeft.
Kan zeker!quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn, ze zijn genomineerd. Ik verwacht eerder een geld aanbod, wie gaat er vrijwillig weg voor 15.000 ofzo
Gaat het zelfde als de vorige keer. De powerfull krijgen de kans om een nominatie over te nemen en krijgt en vrijstelling voor volgende week.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Iets in de wall zou ook nog kunnen inderdaad.
Eens en Saaibeau had helemaal niets te willen met haar veel kortere verblijf dan andere, maar ging er wel als eerste voor. En Rot kon zich ook niet even inhouden anders had Ashley wel wat gepakt. Eigenlijk hebben alle irritantjes wat gepakt bij die veiling.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jazeker!quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kaarten in de nacht met Jimmy, Tom en Karen.
Een roze bril staat mij echt geweldig
Begrijp het niet helemaalquote:Op donderdag 29 februari 2024 01:01 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat het zelfde als de vorige keer. De powerfull krijgen de kans om een nominatie over te nemen en krijgt en vrijstelling voor volgende week.
Er zijn een aantal mensen in dat huis die alles kunnen doen en dan krijgen nog Ty, Sabeau of Ronahi de schuld van de online gemeenschap.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:01 schreef Mercedes. het volgende:
De Ashley lovers hebben een roze bril op.
De mensen die wat gepakt hebben staan gewoon anders in het spel. Het waren veel lagere bedragen dan vorig jaar. De schade was niet zo groot.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens en Saaibeau had helemaal niets te willen met haar veel kortere verblijf dan andere, maar ging er wel als eerste voor. En Rot kon zich ook niet even inhouden anders had Ashley wel wat gepakt. Eigenlijk hebben alle irritantjes wat gepakt bij die veiling.
Wat doen ze verkeerd? Zitten gewoon gezellig te kaarten na een dag vol emotiesquote:Op donderdag 29 februari 2024 01:11 schreef marky het volgende:
Enge moraalridders nu aan tafel brrr. Ze vinden zichzelf echt beter dan de rest.
Helemaal eensquote:Op donderdag 29 februari 2024 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Fijn om te horen, ik ben een tokkie, ik heb wat dommigs en een roze bril op, die mij fantastisch staat![]()
Als ik alleen naar types als Mr. ja man zou moeten kijken, was ik na 1 week al gestopt.
Types als Ashley maken het voor mij het kijken waard. De lol die die groep heeft, daar hou ik van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |