Ik sluit het niet uit, maar je zult dan zelf ook wel snappen dat je populariteit bij de kijkers dan automatisch naar -10 gaatquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij zou denk ik echt niet Jimmy voor de bus gooien....
ja jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik open vandaag niet meer ... mijn inspiratie is op.. Steeds per ongeluk LaPo.
dat weet hij al toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag Tyron eens of Randy hem erop gezet heeft als je durft turnboy ...
Dat weet hij al.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag Tyron eens of Randy hem erop gezet heeft als je durft turnboy ...
dat zou echt genieten zijnquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
of beide
we houden de optie gewoon open he
Jimmy gaat Dilano zo snel lozen ....quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:41 schreef greysbones het volgende:
Dyllie
als hij ergens mee zit dan komt hij naar mij
als enige vertrouwt hij mij
omg
ik denk werkelijk dat Randy echt niet nadenktquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy doet alsof het per ongeluk is dat Dilano er nu opstaat, want hij dacht dat hij loze stemmen deed. Is wel ongeveer dezelfde act als toen samen met Doriana.
Randy is best wel schijnheilig. Net zoals hij toen zogenaamd random die namen had genoemd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy doet alsof het per ongeluk is dat Dilano er nu opstaat, want hij dacht dat hij loze stemmen deed. Is wel ongeveer dezelfde act als toen samen met Doriana.
Ik hoop tquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:44 schreef greysbones het volgende:
Jimmy heeft zijn eigen glaasjes ingegooid
bij Ro en Randy
Ik zie hem die pot pakken, ik zou het ook snappenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:45 schreef zodeju het volgende:
wat zei TY nu lachend iets over de pot......
Dyllie zal het ook doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie hem die pot pakken, ik zou het ook snappen
Randy bekijkt het veel beter als Tyron. Randy speelt het spelletje mee en Tyron verdomd dat....terwijl ze goed bevriend zijn en dezelfde humor hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy is best wel schijnheilig. Net zoals hij toen zogenaamd random die namen had genoemd.
Oh, ik weet het niet, ik zou het ook doen maar twijfel of Tyron het doet.....quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie hem die pot pakken, ik zou het ook snappen
100 % broquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik weet het niet, ik zou het ook doen maar twijfel of Tyron het doet.....
Kakwijfquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
soebaroe vind 10k niet veel, kan je net niks mee zegt ze
Ben ik het niet mee eens. Het komt bij mij nogal lafjes over zoals hij speelt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy bekijkt het veel beter als Tyron. Randy speelt het spelletje mee en Tyron verdomd dat....terwijl ze goed bevriend zijn en dezelfde humor hebben.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:48 schreef BB-King het volgende:
De powerfull krijgen misschien een voorstel om voor geld met iemand te wisselen.
Was volgens mij ook al eerder hier geopperd.
En Jimmy gaat wel in de blauwe kamer???quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:51 schreef humpty het volgende:
Jij gaat toch niet naar die kamer he vraagt Tyron
Nee zegt Delano ...ze is direct gepikeerd he zegt Tyron over Ashley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |