Telegraaf lol. F1 is al net zo erg als de voetbal redactie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:56 schreef Evenstar het volgende:
Mooi is dat, al wekenlang roepen dat Horner klaar is, dat hij bewijs heeft gezien, appjes dit dat ..... en dan komt er uit een onderzoek naar buiten dat er weinig aan de hand is en de enige reactie van dhr. Erik is "ja, maar het is nog niet klaar hoooooor".
Flapdrol. Hopelijk klaagt Horner ze keihard aan
afgezien van die oerlelijke schoenen, zou ik dit eigenlijk ook wel kunnen dragen!quote:
Vandaag al hè!quote:
Combinatie tussen een rapper en een skater met zichtbare identiteitscrisis.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
afgezien van die oerlelijke schoenen, zou ik dit eigenlijk ook wel kunnen dragen!
https://www.ad.nl/formule(...)ijn-kijken~ade71a87/quote:Toto Wolff wil meer transparantie over proces Christian Horner: 'Kunnen niet bij Red Bull achter het gordijn kijken’
De uitkomst van het onderzoek naar de van grensoverschrijdend gedrag beschuldigde Christian Horner heeft niet bij iedereen voor genoegdoening gezorgd. In Bahrein werd er daags na het nieuws nog volop over de kwestie gespeculeerd.
Aan het einde van de dag werd duidelijk dat hij was vrijgesproken en dus was hij donderdag in de Bahreinse paddock om zich, zoals hij bij het Engelse Sky Sports zei, te focussen op de eerste grand prix van het seizoen. Maar daarmee is de kous nog niet af, bleek later. Want de kwestie bleef onderwerp van gesprek.
Kritiek onderwerp
Mercedes-teambaas Toto Wolff en McLaren-CEO Zak Brown spraken zich er nogmaals over uit. ,,Er blijven geruchten, speculaties en vragen over”, constateerde Brown. ,,Er zijn veel onbeantwoorde vragen over het proces en ik denk dat de bazen van onze sport het onderzoek moeten gaan beoordelen en moeten uitzoeken of zij dezelfde conclusie trekken over de kwestie.”
Wolff vond het statement van Red Bull nogal algemeen. Het bedrijf communiceerde in vijf zinnen dat de beschuldigingen zijn afgewezen en het onderzoeksrapport vertrouwelijk blijft. ,,Mijn persoonlijke mening is dat we niet bij Red Bull achter het gordijn kunnen kijken”, zei de teambaas van Mercedes.
,,Maar er is een vrouw in hun organisatie die bij de HR-afdeling een probleem heeft aangekaart dat is onderzocht. Dit is een wereldwijde sport en dit is een kritiek onderwerp. We hebben meer transparantie nodig. Ik ben benieuwd wat de bond van onze sport hiervan vindt.”
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/formule(...)ijn-kijken~ade71a87/
Ze kunnen niet achter het gordijn kijken omdat ze er simpelweg geen zak mee te maken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/formule(...)ijn-kijken~ade71a87/
Ik denk dat het gewoon psychische oorlogsvoering is vanuit Mercedes en McLaren om te proberen in de hoofden van RBR werknemers te gaan zitten en de speculatie op gang te houden.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze kunnen niet achter het gordijn kijken omdat ze er simpelweg geen zak mee te maken.
Ja ze moeten wat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon psychische oorlogsvoering is vanuit Mercedes en McLaren om te proberen in de hoofden van RBR werknemers te gaan zitten en de speculatie op gang te houden.....
Valt weinig meer te speculeren nu. Het ligt op straat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon psychische oorlogsvoering is vanuit Mercedes en McLaren om te proberen in de hoofden van RBR werknemers te gaan zitten en de speculatie op gang te houden.....
quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het echte verhaal is dus dat er iemand toegang heeft tot al die gegevens en dat niet hoort te hebben.quote:
En iedereen waar het naar toe is gestuurd in het 'to'-veld of 'cc' veld zetten, ook lekker handig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het echte verhaal is dus dat er iemand toegang heeft tot al die gegevens en dat niet hoort te hebben.
En dit dus. De mensen die toegang hebben tot de gegevens waar het echt om gaat, gaan die nooit 'lekken' naar mensen die dat niet horen te hebben.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het echte verhaal is dus dat er iemand toegang heeft tot al die gegevens en dat niet hoort te hebben.
Hij is er wel leesbaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou de Google Drive zijn.
En daarvan een onleesbaar screenshot natuurlijk.
Poe poe, als dit de smoking gun is snap ik dat er niks uit het onderzoekt komt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij is er wel leesbaar
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Poe poe, als dit de smoking gun is snap ik dat er niks uit het onderzoekt komt.
Als dit überhaupt authentiek is natuurlijk.
Dit. Het is iemand die Horner kapot wil maken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Poe poe, als dit de smoking gun is snap ik dat er niks uit het onderzoekt komt.
Als dit überhaupt authentiek is natuurlijk.
Lijkt het wel op.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit. Het is iemand die Horner kapot wil maken.
Het zal toch niet E. v. Haren zijn die wild om zich heen is gaan mailen omdat hij niet geloofd wordt/werd?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan horen we later wel of hij nog een baan heeft of niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Het zal toch niet E. v. Haren zijn die wild om zich heen is gaan mailen omdat hij niet geloofd wordt/werd?
🧐quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou de Google Drive zijn.
En daarvan een onleesbaar screenshot natuurlijk.
Dusdanig mild dat het wel echt zal zijn, maar ik snap dat niemand dit iets boeide.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij is er wel leesbaar
[ afbeelding ]
Als het echt is en die tegenpartij heeft een aanklacht ingediend dan is dat wel een walgelijk hoopje ellende.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dusdanig mild dat het wel echt zal zijn, maar ik snap dat niemand dit iets boeide.
Nou, daarvan kan ik geen kaas maken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongemakkelijk zeg om andermans apps te lezen
Grote kans van niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, daarvan kan ik geen kaas maken.![]()
Dit is toch niet echt…!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |