Alex Agnew is inmiddels ook alweer in de ouderdom aan het verdwijnen. Zijn laatste show komt ook alweer van rond 2015/2016quote:Op woensdag 28 februari 2024 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chufi is meer van het Urbanus tijdperk.
Toch geen zon ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:14 schreef StevenHyde het volgende:
Zit hier lekker een dance 00s playlistje te luisteren. Denk niet dat ik ga wandelen tenzij collega's pushen
Dit heeft tenminste nog een choreografie. Dat was destijds niet vanzelfsprekend.quote:
Beetje met je kont zwaaien was hetquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit heeft tenminste nog een choreografie. Dat was destijds niet vanzelfsprekend.
Kijk bv. naar Jerney, die als een dronken panda rondwaggelt:
damnquote:
Lip Sincquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Lip Sinc
Doet me denken aan Bryan Cranstonin Malcolm in the middel
Als je musici meerekent, ken ik er wel een aantal.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:28 schreef D. het volgende:
Kennen jullie veel kunstenaars?
Persoonlijk dus
Een paar maar niet enorm bekendequote:Op woensdag 28 februari 2024 15:28 schreef D. het volgende:
Persoonlijk dus
Die reken ik niet meequote:Op woensdag 28 februari 2024 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je musici meerekent, ken ik er wel een aantal.
ik bedacht me ineens dat 3 jongens die ik van vroeger ken kunstenaar zijn geworden en vroeg me af of dat bovengemiddeld veel wasquote:
Waar ken je ze van? Zaten jullie samen op de kunstacademie?quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
ik bedacht me ineens dat 3 jongens die ik van vroeger ken kunstenaar zijn geworden en vroeg me af of dat bovengemiddeld veel was
Nee, dan zou ik het niet bijzonder veel vindenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar ken je ze van? Zaten jullie samen op de kunstacademie?
Woord kunstenaars?quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:28 schreef D. het volgende:
Persoonlijk dus
aiquote:
wacht wat...quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Lip Sinc
Doet me denken aan Bryan Cranstonin Malcolm in the middel
Tellen schrijvers?quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:28 schreef D. het volgende:
Persoonlijk dus
Hij heeft bijna alle moves zelf gedaan, een paar ingewikkelde niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
wacht wat...![]()
dit is die breaking Bad kerel![]()
Met coole moves
Die zijn van afstand en achteren zag ik.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alle moves zelf gedaan, een paar ingewikkelde niet.
Hij was de tandarts in Seinfeld kwam ik laats achterquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zijn van afstand en achteren zag ik.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:53 schreef drakin het volgende:
Er zijn best wel wat acteurs die goed kunnen dansen, alleen van Brian Cranston had ik dit niet verwacht
Als ze goed zijn kunnen ze hun geld tellenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over het algemeen schrijven die
Zijn er niet veel die er rijk van wordenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze goed zijn kunnen ze hun geld tellen
Er van kunnen rondkomen lijkt me al heel netjesquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn er niet veel die er rijk van worden
Het is een goed beroepquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Er van kunnen rondkomen lijkt me al heel netjes
quote:
Als je een ex tattoo zetten die tegenwoordig leeft van het maken van helm designs en het spuiten van helmen aan coureurs die op redelijk hoog niveau racen een kunstenaar noem. Dan ken ik er een jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:28 schreef D. het volgende:
Persoonlijk dus
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je een ex tattoo zetten die tegenwoordig leeft van het maken van helm designs en het spuiten van helmen aan coureurs die op redelijk hoog niveau racen een kunstenaar noem. Dan ken ik er een ja
quote:
D. is toch ook een kunstenaar?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
Kortom: D. is hier de enige die kunstenaars kent
3 Zelfsquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
D. kent zichzelf toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
D. is toch ook een kunstenaar?
Pullup kende er ook een paarquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mezelf niet meegerekendquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
D. is toch ook een kunstenaar?
Nee, geen ruig oord hier, eerder best wel rustigquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat maakt al vier?
Woonde je soms in Ruigoord?
Tegeltjeswaardigquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jezelf kennen is een kunst op zich!
Dan zit je wel bovengemiddelde hoog denk ik, met 3quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:01 schreef D. het volgende:
Maar goed, ik doelde dus op makers van beeldende kunst
Ken ze alle 3 van verschillende dingenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan zit je wel bovengemiddelde hoog denk ik, met 3
Mag ik zo vrij zijn ik welke omgeving je destijds vertoefde? Of Jenap[an, vrije school, zwarte kousen... ?
Ben wel nieuwsgierig.
Klinkt misschien raar, maar ik vind het je karakter sieren!quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ken ze alle 3 van verschillende dingen
Nouja, het is niet dat ik er ook maar iets mee van doen heb hoorquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar ik vind het je karakter sieren!
Ik bedoel meer.. een "soort" open geest..quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het is niet dat ik er ook maar iets mee van doen heb hoor
Das hier vlakbij .... Wel eens wat feestjes daar bezocht in vroegere tijden .. en wel eens doorgefietstquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat maakt al vier?
Woonde je soms in Ruigoord?
Als ik dan toch eerlijk aan het vragen ben...quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik werk af en toe voor een woongroep van 5 beeldende kunstenaars. En ik ben er inderdaad ook een keer met Aoibhin geweest.
Al was ik vroeger best creatief, dus vraag me weleens af wat er van gekomen was als ik doorgezet hadquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel meer.. een "soort" open geest..
Enfin, ik denk dat je me wel snapt.
Nooit geweest, maar het lijkt me een fascinerende plek!quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das hier vlakbij .... Wel eens wat feestjes daar bezocht in vroegere tijden .. en wel eens doorgefietst
Dat vraagt 97% van Fok zich/haar ook af, over hun eigesquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Al was ik vroeger best creatief, dus vraag me weleens af wat er van gekomen was als ik doorgezet had
Heerste altijd een goede relaxte vibe , inmiddels is het helemaal ingebouwd door olie-opslagtanks....quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar het lijkt me een fascinerende plek!
Eerder dat laatste. Het is heel ruim en ze zijn gezamenlijk eigenaar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik dan toch eerlijk aan het vragen ben...
Woongroep.. als in... zonder redden ze het niet?
Of zelfvoorzienende kunstenaars die een ruime villa gehuurd hebben als woon cq. werkruimte?
Nice!quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerder dat laatste. Het is heel ruim en ze zijn gezamenlijk eigenaar.
Zou 97% van Fok van zichzelf zeggen dat ze creatief waren?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vraagt 97% van Fok zich/haar ook af, over hun eiges![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zou 97% van Fok van zichzelf zeggen dat ze creatief waren?
Aangezien dit fok is had 90% gekomen met een gigantische dildo oidquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Al was ik vroeger best creatief, dus vraag me weleens af wat er van gekomen was als ik doorgezet had
Iemand die zeer vaardig kan boetseren op de porseleinen troon is ook niet echt een kunstenaar mocht je @D. bedoelenquote:
Nee die niet, een schilderquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand die zeer vaardig kan boetseren op de porseleinen troon is ook niet echt een kunstenaar mocht je @:D. bedoelen
Dit vind ik altijd mooie uilen; lijkt net een stukje boomquote:
Lijkt wel van boomschors gemaaktquote:
Zeg, waar trainen jullie normaal?quote:
Amstel of bosbaan, niet de natuurlijke habitat voor orca's of witte haaieenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg, waar trainen jullie normaal?
Je brengt me op ideen met dat muziekje
De natuurlijke habitat voor Orca is het Merwedekanaalquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Amstel of bosbaan, niet de natuurlijke habitat voor orca's of witte haaieen
Truequote:Op donderdag 29 februari 2024 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De natuurlijke habitat voor Orca is het Merwedekanaal
Ik had al gekeken en geluisterd, maar kan me niet bedenken dat dit de halve finale overleeftquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:37 schreef pullup het volgende:
Dit gaan we binnenkoppen mensen![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)rovisie-songfestival
Ik vind het geweldigquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:37 schreef pullup het volgende:
Dit gaan we binnenkoppen mensen![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)rovisie-songfestival
quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het geweldigLekker vrolijk en echt Nederlands!
Of het nummer is al gecanceld vanwege de inhouidquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, er is nog een cancel-optie.
Hadden we dat moeten insturen?quote:
Is ook echt niet nodig dat het de natuurlijke habitat is,quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Amstel of bosbaan, niet de natuurlijke habitat voor orca's of witte haaieen
Als ik jullie zo eens hoor, lijkt me dat niet eens een gek idee.quote:
Wat was het advies ook al weer? Ons de moeite besparen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik jullie zo eens hoor, lijkt me dat niet eens een gek idee.
Maar dit is dezelfde Donnie als de Maradonnie die meeschreef aan Europapa.
Ik volg voorlopig het advies van Domni op.
WB FF!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ach,het is in ieder wel leuker dan vorig jaar.
Dank u.quote:
Yep!quote:
Je krijgt het nummer pas echt goed mee na 10x luisterenquote:
Tim Haars.quote:
En diep ontroerd door het einde.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Je krijgt het nummer pas echt goed mee na 10x luisteren
Heb je deze outro gehoord? Hij heeft het als twee delen online gezet. Op spotify staat de outro ook als apart nummer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En diep ontroerd door het einde.
Ik weet het niet en het maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit. Leuk dat we eens een keer iets compleet anders sturen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Joost bij de eerste 5 eindigt.
[ afbeelding ]
Ik heb het via YouTube geluisterd en gekeken, en werd eigenlijk helemaal vrolijk van het liedjequote:Op donderdag 29 februari 2024 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je deze outro gehoord? Hij heeft het als twee delen online gezet. Op spotify staat de outro ook als apart nummer.
Ik dus ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het niet en het maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit. Leuk dat we eens een keer iets compleet anders sturen.
En ik word er vrolijk van
Mooi!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je deze outro gehoord? Hij heeft het als twee delen online gezet. Op spotify staat de outro ook als apart nummer.
Ik zag dat nummer gekwoot worden en wist dat jij hier wasquote:
Ik zag laatst dat iemand anders het postte en raakte helemaal in de war, want ik was het niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag dat nummer gekwoot worden en wist dat jij hier was
Dan is het tijd voor een ban hoor, hoe durven ze zoiets te doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat iemand anders het postte en raakte helemaal in de war, want ik was het niet.
Het gaat steeds beter klinken des te meer Schultenbrau je erin gooitquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:52 schreef chufi het volgende:
2e keer dat ik het hoorde klonk wel al beter
Als je je oren er mee uitspoelt jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter klinken des te meer Schultenbrau je erin gooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen is het vrijdag.Ook met AI aan het spelen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Pas nou op, straks beledig je dat liedje nogquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:47 schreef pullup het volgende:
Enige waar dat Schultenbrau ook goed voor is eigenlijk.
Zaterdag komen ze (=PostNL/IKEA) een tafel brengen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel scherpe analyse
Cadeau voor jezelf?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zaterdag komen ze (=PostNL/IKEA) een tafel brengen.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef Treehut362 het volgende:
SlapenTe rustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan neem je toch nog eenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks beledig je dat liedje nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klik ik toch niet aan heurquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks beledig je dat liedje nog
Wie legt 'm bij jou neer?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat gaat niet lang meer duren. Hij ligt al tot mijn voordeur.
maar vertel ? wat gaat er mis ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Wie legt 'm bij jou neer?
En dan bedoel ik welke maatschappij er achter zit, niet hoe de Albanir heet die het gat gegraven heeft
Natuurlijk niet,quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ook via glasvezel, kun je sneller dienen
Kun je die niet als attachment meesturen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet,
dat moet met rooksignalen
Ik heb slechts keuze uit 1 die hier de rechten schijnt te hebben ... Odido dus .. maar duurt wel lang.. ze liggen wel al een half jaar hier buiten de flatquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me af welke partij jullie hebben, en of jullie nog providers vergeleken hebben
Hier legt KPN de kabel, maar daar kunnen veel providers gebruik van makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb slechts keuze uit 1 die hier de rechten schijnt te hebben ... Odido dus .. maar duurt wel lang
Hier heeft ie een maandje of twee buiten gelegenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb slechts keuze uit 1 die hier de rechten schijnt te hebben ... Odido dus .. maar duurt wel lang.. ze liggen wel al een half jaar hier buiten de flat
Ja maar volgens mij leggen ze het hier ook aan en niet KPN .. deze maand gaat het niet wordenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Hier legt KPN de kabel, maar daar kunnen veel providers gebruik van maken
https://netwerk.kpn.com/providers/
Ook Odido dus
Ik heb KPN, Odido en Online.nl vergeleken, maar de aanbieding die KPN doet is echt het bestequote:Op donderdag 29 februari 2024 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij leggen ze het hier ook aan en niet KPN .. deze maand gaat het niet worden
Weet niet of al die brandende mensen door die kabel passen hoorquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je die niet als attachment meesturen?
Eerst comprimerenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of al die brandende mensen door die kabel passen hoor
Dan is het signaal al verzonden, hoeft het dus niet nogmaals verzonden te wordenquote:
Schiet hier niet op dus neequote:
Ik heb serieus geen idee. Er is hier iemand langs geweest van het bedrijf maar die heeft zich niet voorgesteld.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Wie legt 'm bij jou neer?
En dan bedoel ik welke maatschappij er achter zit, niet hoe de Albanir heet die het gat gegraven heeft
Geen brief gehad dat ze bij jullie in de wijk aan de slag gingen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee. Er is hier iemand langs geweest van het bedrijf maar die heeft zich niet voorgesteld.
quote:
Ja zeer tevreden. Ik heb dat nu 3 jaar ofzo en nog nooit een probleem gehad. En het is echt wel sneller al heb ik dat niet eens echt nodig.quote:
Hier niet iigquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeer tevreden. Ik heb dat nu 3 jaar ofzo en nog nooit een probleem gehad. En het is echt wel sneller al heb ik dat niet eens echt nodig.
Bij Trined. Geen idee of dat overal zit.
Ook geen ideequote:Op donderdag 29 februari 2024 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeer tevreden. Ik heb dat nu 3 jaar ofzo en nog nooit een probleem gehad. En het is echt wel sneller al heb ik dat niet eens echt nodig.
Bij Trined. Geen idee of dat overal zit.
Ja, dat wel. Ik weet niet meer wat erin stond.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Geen brief gehad dat ze bij jullie in de wijk aan de slag gingen?
Ah, ok, ik moet zelf kiezenquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik weet niet meer wat erin stond.
Ik heb ook niets te kiezen. De corporatie regelt dit.
Die hebben natuurlijk van oudsher een goede basis liggen ...quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok, ik moet zelf kiezen
Denk dat ik KPN maar een kans geef
Ik heb tv van Ziggo, internet van Online, en bel via Odido, en ben met allen tevredenquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk van oudsher een goede basis liggen ...
Wow 3 ex werkgevers van me (Odido in naam van T-mobile)quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb tv van Ziggo, internet van Online, en bel via Odido, en ben met allen tevreden
En ben normaal niet zo van het aanpassen als iets goed is
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:17 schreef Treehut362 het volgende:
MggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:36 schreef Treehut362 het volgende:
Ga ik weer...Nog steeds aan het verhuizen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het bevalt me, dus laat ik het zo.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:36 schreef Treehut362 het volgende:
Ga ik weer...Ik zit 2 blokken naar het westen en zie ze nitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heer aloa.quote:
Goedemorgen,krijg van iemand de uitnodiging om toch de finale te komen kijken.quote:
Welke Finale?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,krijg van iemand de uitnodiging om toch de finale te komen kijken.
010 -PSVquote:
Ben ik nou fout?quote:
Ja heb een uitnodiging .quote:
Dame Chanel.quote:
Snap ik ja. Hele onderneming ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet het ook niet.Of ik naar Rotterdam wil komen voor een wedstrijd.
quote:
FIxedquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet het ook niet.Of ik naar Rotterdam wil komen voor een wedstrijd.
Goedemorgen,maar het is wel een leuke gozer verder.quote:
Ach het is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,maar het is wel een leuke gozer verder.
Okee doei.quote:
Nee die turtlequote:
Pokemon?quote:
Geen idee, dat beest dat tegen schoenen loopt te rossen hierbovenquote:
Zakt je huis zo snel?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee, dat beest dat tegen schoenen loopt te rossen hierboven
Je bent nog vager dan marcb soms kan zijnquote:
Deze week wel de film theme top 200 op radio 4.quote:
Oh best leuk, tot zondag?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze week wel de film theme top 200 op radio 4.
Oh dacht pas vanavondquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks piepmuis Femke en de rest op WK indoor 11 uur op oa BBC2
Ik check het programma zo even, heb als ik goed plan er her en der wel tijd voor vandaagquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ochtend programma vindt NOS nooit boeiend
quote:
Ja ja ... ik stream via de Spanjool..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:19 schreef pullup het volgende:
Nadeel van het op de BBC kijken is dat het wat te chauvinistisch is geworden vergeleken met wat jaartjes geleden.
Alhoewel ze nu netjes even Femke laten zien als favoriet
Zijn die er al uit hoe ze er 7 in gaan proppen per heat in de halve finales ?quote:
Ja weet ik ook niet of misschien 3 semifinalsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn die er al uit hoe ze er 7 in gaan proppen per heat in de halve finales ?
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Domnivoor Look at thisTurtles?
[ x ]
quote:
Hahaha, wat een klierquote:
Ja, ok, dat is gewoon winterslaap, hybernation.quote:
Ja ik snapte het ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ok, dat is gewoon winterslaap, hybernation.
Het rare vind ik dat ze zo mooi opgestapeld en uitgelijnd liggen onder de grond
Ja kijk, als zelfs Domni het niet weet... dan weten ze het op X het ook niet hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik snapte het ook niet![]()
Staan verder wel leuke reacties in dat draadje maar zag zo snel geen verklaring
Wel nog een reactie verderop gevonden...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja kijk, als zelfs Domni het niet weet... dan weten ze het op X het ook niet hoor![]()
Echt hquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
Geen idee hoe ze zo netjes gestapeld kwamen
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:59 schreef pullup het volgende:
Sommige dingen kan je prima aan Duitsers overlaten![]()
[ x ]
Ik trek er gelijk eentje openquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:59 schreef pullup het volgende:
Sommige dingen kan je prima aan Duitsers overlaten![]()
[ x ]
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het via YouTube geluisterd en gekeken, en werd eigenlijk helemaal vrolijk van het liedje
Met Joost Europa inquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
En ik blijf bij mij standpunt van gisteren.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |