Alex Agnew is inmiddels ook alweer in de ouderdom aan het verdwijnen. Zijn laatste show komt ook alweer van rond 2015/2016quote:Op woensdag 28 februari 2024 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chufi is meer van het Urbanus tijdperk.
Toch geen zon ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:14 schreef StevenHyde het volgende:
Zit hier lekker een dance 00s playlistje te luisteren. Denk niet dat ik ga wandelen tenzij collega's pushen
Dit heeft tenminste nog een choreografie. Dat was destijds niet vanzelfsprekend.quote:
Beetje met je kont zwaaien was hetquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit heeft tenminste nog een choreografie. Dat was destijds niet vanzelfsprekend.
Kijk bv. naar Jerney, die als een dronken panda rondwaggelt:
damnquote:
Lip Sincquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Lip Sinc
Doet me denken aan Bryan Cranstonin Malcolm in the middel
Als je musici meerekent, ken ik er wel een aantal.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:28 schreef D. het volgende:
Kennen jullie veel kunstenaars?
Persoonlijk dus
Een paar maar niet enorm bekendequote:Op woensdag 28 februari 2024 15:28 schreef D. het volgende:
Persoonlijk dus
Die reken ik niet meequote:Op woensdag 28 februari 2024 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je musici meerekent, ken ik er wel een aantal.
ik bedacht me ineens dat 3 jongens die ik van vroeger ken kunstenaar zijn geworden en vroeg me af of dat bovengemiddeld veel wasquote:
Waar ken je ze van? Zaten jullie samen op de kunstacademie?quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
ik bedacht me ineens dat 3 jongens die ik van vroeger ken kunstenaar zijn geworden en vroeg me af of dat bovengemiddeld veel was
Nee, dan zou ik het niet bijzonder veel vindenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar ken je ze van? Zaten jullie samen op de kunstacademie?
Woord kunstenaars?quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:28 schreef D. het volgende:
Persoonlijk dus
aiquote:
wacht wat...quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Lip Sinc
Doet me denken aan Bryan Cranstonin Malcolm in the middel
Tellen schrijvers?quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:28 schreef D. het volgende:
Persoonlijk dus
Hij heeft bijna alle moves zelf gedaan, een paar ingewikkelde niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
wacht wat...![]()
dit is die breaking Bad kerel![]()
Met coole moves
Die zijn van afstand en achteren zag ik.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alle moves zelf gedaan, een paar ingewikkelde niet.
Hij was de tandarts in Seinfeld kwam ik laats achterquote:Op woensdag 28 februari 2024 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zijn van afstand en achteren zag ik.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:53 schreef drakin het volgende:
Er zijn best wel wat acteurs die goed kunnen dansen, alleen van Brian Cranston had ik dit niet verwacht
Als ze goed zijn kunnen ze hun geld tellenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over het algemeen schrijven die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |