quote:
Krijg ik wel vaker te horen ja.quote:"Ohh, Erdtree, great Erdtree. The Golden Order itself, unwavering, stretched to the sky."
Ik niet, ben alvast opnieuw begonnen en dit keer wil ik de mage cuckery wel doorzetten. Meestal als ik magic build kies dan zie ik na een paar uur spelen een vet zwaard en school ik mezelf alsnog om tot melee buildquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:39 schreef Marsenal het volgende:
Kan ik mijn erectie behouden tot in juni, dat is de vraag.
Maar dat kun je toch makkelijk combineren?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik niet, ben alvast opnieuw begonnen en dit keer wil ik de mage cuckery wel doorzetten. Meestal als ik magic build kies dan zie ik na een paar uur spelen een vet zwaard en school ik mezelf alsnog om tot melee build![]()
Heb nu Rogier's Rapier +8 (kado'tje van Rogier na verslaan van Godrick, lekker vroeg dus) in de rechterhand en links m'n astrologers staff. Margit, Godrick en Wolf of Radagon zijn reeds kaput. Vanavond die trut in in de academie omleggen. level 40-45 na ~5 uur spelen, dat ging echt hard.
Mage is zo op. Niet zo lang geleden ook mage build begonnen. Binnen no time ben je OP af en oneshot je allemaal bossesquote:Op maandag 4 maart 2024 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik niet, ben alvast opnieuw begonnen en dit keer wil ik de mage cuckery wel doorzetten. Meestal als ik magic build kies dan zie ik na een paar uur spelen een vet zwaard en school ik mezelf alsnog om tot melee build![]()
Heb nu Rogier's Rapier +8 (kado'tje van Rogier na verslaan van Godrick, lekker vroeg dus) in de rechterhand en links m'n astrologers staff. Margit, Godrick en Wolf of Radagon zijn reeds kaput. Vanavond die trut in in de academie omleggen. level 40-45 na ~5 uur spelen, dat ging echt hard.
@Phenoquote:Op maandag 4 maart 2024 12:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mage is zo op. Niet zo lang geleden ook mage build begonnen. Binnen no time ben je OP af en oneshot je allemaal bosses
Vroeg in de game kan je nog de meteorite staff oppikken, die is zonder upgrades nog een tandje beter, dacht ik. Tenminste, dat heb ik gedaan toen ik een mage had. Die zijn inderdaad makkelijk helemaal OP te maken. Alleen zo'n lange kutrit naar die spell helemaal bovenin die fucking berg in het noorden, gelmir ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mage/melee combineren bedoel je? Jazeker maar ik ben gewend om double-down te gaan op een specifieke discipline. En ach alles is OP te maken, mijn dual fire whip build was ook OP, uiteindelijkquote:Op maandag 4 maart 2024 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch makkelijk combineren?
My true mentor...
My guiding moonlight...
Ja die had ik al wel in het vizier maar ik hoef niet meteen de bruutste gear te hebben. Ik ben al best trots op m'n muscle memory dat ik de movesets van Margit en Godrick nog steeds prima ken na anderhalf jaar ofzo geen Elden Ring aangeraakt te hebbenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vroeg in de game kan je nog de meteorite staff oppikken, die is zonder upgrades nog een tandje beter, dacht ik. Tenminste, dat heb ik gedaan toen ik een mage had. Die zijn inderdaad makkelijk helemaal OP te maken. Alleen zo'n lange kutrit naar die spell helemaal bovenin die fucking berg in het noorden, gelmir ofzo.
Gebruik je de great runes? Ik heb na mijn eerste playthrough het nooit meer gedaan, wat een waardeloze mechanic eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2024 13:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mage/melee combineren bedoel je? Jazeker maar ik ben gewend om double-down te gaan op een specifieke discipline. En ach alles is OP te maken, mijn dual fire whip build was ook OP, uiteindelijk
[..]
Ja die had ik al wel in het vizier maar ik hoef niet meteen de bruutste gear te hebben. Ik ben al best trots op m'n muscle memory dat ik de movesets van Margit en Godrick nog steeds prima ken na anderhalf jaar ofzo geen Elden Ring aangeraakt te hebben
Ja ik heb die van Godrick gewoon meteen ge-equipped, wat is het, raise all stats ofzo. Dat vind ik ook wel een tof stuk om te doen, dat je hem verslaat en daarna naar die toren moet langs die giants. Volgens mij had ik in m'n eerste playthrough die van Radahn en/of Malenia, maar het is idd redelijk verwaarloosbaar van wat ik me kan herinnerenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gebruik je de great runes? Ik heb na mijn eerste playthrough het nooit meer gedaan, wat een waardeloze mechanic eigenlijk![]()
Misschien nuttiger in de DLC
Ja dit heeft bijna iedereen die ik het heb zien spelenquote:Op maandag 4 maart 2024 14:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Alleen die consumables zijn mij net te rare waardoor ij ze zelden gebruik.
Volgens mij kan je ze wel farmen bij die ratten. Misschien net de boost die een keer nodig is in de dlc om niet vast te lopen.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit heeft bijna iedereen die ik het heb zien spelenNiet gebruiken misschien heb ik ze later nog nodig!!
En dan heb je uiteindelijk het spel uitgespeeld en die dingen nooit gebruikt
quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Marsenal het volgende:
Sinds Elden Ring uit is ben ik niet meer in Sens Fortress geweest maar zojuist start ik Dark Souls op en ben van de Parish bonfire er ingelopen en speedrunde foutloos naar boven, skipte de bonfire, straight naar Iron Golem, die ik wederom zonder geraakt te worden in zn poepertje pakte en er is helemaal niemand bij wie ik daar over kan opscheppen buiten jullie dus bij deze
Sony is de eigenaar van de Bloodborne IP, dus daar heeft From Software zelf niks over te zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Krijg de laatste tijd veel filmpjes van Blood Borne, als ze na de de DLC nou even aan een remaster van BB beginnen.
[ afbeelding ]
Via de out-of-bounds-skip? Hoe krijg je anders die gate open zonder de bells of awakening te activerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Marsenal het volgende:
Sinds Elden Ring uit is ben ik niet meer in Sens Fortress geweest maar zojuist start ik Dark Souls op en ben van de Parish bonfire er ingelopen en speedrunde foutloos naar boven, skipte de bonfire, straight naar Iron Golem, die ik wederom zonder geraakt te worden in zn poepertje pakte en er is helemaal niemand bij wie ik daar over kan opscheppen buiten jullie dus bij deze
Nee, was een save waar ik de bells al had gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Via de out-of-bounds-skip? Hoe krijg je anders diegate open zonder de bells of awakening te activeren
Ik begrijp vooral niet waarom BB nog niet geport is naar PC. Exact de enige game die console only is die ik wil maar niet kan spelenquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Krijg de laatste tijd veel filmpjes van Blood Borne, als ze na de de DLC nou even aan een remaster van BB beginnen.
[ afbeelding ]
Hm dan snap ik helemaal niet zo goed waarom ze er niet mee komen, is toch guaranteed cash grab lijkt mij. Ik ken heel veel mensen die hem direct kopen zodra die te spelen is in meer dan 30fps.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sony is de eigenaar van de Bloodborne IP, dus daar heeft From Software zelf niks over te zeggen.
Ja volgens mij is de oproep om het te doen vrij sterk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral niet waarom BB nog niet geport is naar PC. Exact de enige game die console only is die ik wil maar niet kan spelenOok denk ik dat het genoeg centjes gaat opleveren, zeker na de nieuwe markt gamers die Elden Ring heeft aangeboord.
Maar het zou me niets verbazen als er na verloop van tijd inderdaad een remaster doen en die dan wel porten. Duurt wel beetje lang allemaal.
Wel eens gelezen dat de code lastig was om te updaten naar 60 FPS e.d.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral niet waarom BB nog niet geport is naar PC. Exact de enige game die console only is die ik wil maar niet kan spelenOok denk ik dat het genoeg centjes gaat opleveren, zeker na de nieuwe markt gamers die Elden Ring heeft aangeboord.
Maar het zou me niets verbazen als er na verloop van tijd inderdaad een remaster doen en die dan wel porten. Duurt wel beetje lang allemaal.
Nog maar even geduld hebben dan, een jaar of 4+?.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel eens gelezen dat de code lastig was om te updaten naar 60 FPS e.d.
Maar Sony weet ook wel dat ze goud in handen hebben na o.a. Elden Ring succes, dus die zullen ook wel groots willen uitpakken. PS6 launch game of zo.
Laat ze gewoon Bluepoint (die van Demon's Souls remakequote:Op woensdag 6 maart 2024 12:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel eens gelezen dat de code lastig was om te updaten naar 60 FPS e.d.
Maar Sony weet ook wel dat ze goud in handen hebben na o.a. Elden Ring succes, dus die zullen ook wel groots willen uitpakken. PS6 launch game of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:55 schreef Evangelion het volgende:
Ik moet iets opbiechten.
Ik moet nog steeds motivatie vinden om DS2 uit te spelen. SotFS edition.
Wat een KUTgame is dat met die gank squads en alles voelt kut aan. Ja ik ken de adaptability skill.
En vanwege mijn OCD mag ik geen andere From games spelen. Het moet in chronologische volgorde.Ik ben begonnen met bb dus dat obstakel heb ik gelukkig niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ik moet iets opbiechten.
Wat een KUTgame is dat met die gank squads en alles voelt kut aan. Ja ik ken de adaptability skill.
En vanwege mijn OCD mag ik geen andere From games spelen. Het moet in chronologische volgorde.Skill issue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Netjes. Ik werd/word nog wel eens anaal vernederd door die lizard mage die dan vanachter drie van die pendulums projectiles loopt te spammen, maar ik denk dat 't mij ook wel lukt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, was een save waar ik de bells al had gedaan.
Overigens heus wel eens een speedrun geprobeerd met die out of bounds skip, maar ik kan dat maar slecht reproduceren steeds, in elk geval niet als ik haast heb
Ik moet iets opbiechten.
En vanwege mijn OCD mag ik geen andere From games spelen. Het moet in chronologische volgorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dark Souls II is awesome
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ik moet iets opbiechten.
En vanwege mijn OCD mag ik geen andere From games spelen. Het moet in chronologische volgorde.Ds2 heeft een paar bullshit-stukken, dit is waar. Zeker in de DLC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
Ik lees vaak wel dat SotFS de base game irritanter heeft gemaakt (meer enemies op vervelende plekken). Dus de liefde komt vaker van mensen die begonnen zijn met het origineel.quote:
Ik heb ze beide gespeeld maar SotFS was een stuk beter in mijn herinnering (voornaamste reden 60fps). Overigens wel leuk om daarna NG+ te gaan doen, want DS2 is de enige Souls-game die ook wezenlijk anders is in NG+ qua bijv. enemy en item placement.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik lees vaak wel dat SotFS de base game irritanter heeft gemaakt (meer enemies op vervelende plekken). Dus de liefde komt vaker van mensen die begonnen zijn met het origineel.
Ik vind ook SotFS beter op bepaalde enemy placement na.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb ze beide gespeeld maar SotFS was een stuk beter in mijn herinnering (voornaamste reden 60fps). Overigens wel leuk om daarna NG+ te gaan doen, want DS2 is de enige Souls-game die ook wezenlijk anders is in NG+ qua bijv. enemy en item placement.
Ja, The Lost Crowns. Sunken King vond ik het tofst geloof ik. Crown of the Ivory King heb ik samen met @Kensuke gereviewd weet ik nog. Bijna 10 jaar geleden alweer... Aware. Dark Souls II: Crown of the Ivory Kingquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind ook SotFS beter op bepaalde enemy placement na.
DLC's zijn super van DS2. (maar dat zijn ze altijd bij fromsoft)
Regel jij die voor mijquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:39 schreef 2dope het volgende:
@StateOfMind vond dit leuk. Waar blijft jouw "Meest trouwe FOK!games-lezer" tag?
Dark souls 2 was de eerste die ik speelde en omdat ik nog niet git gud was en de hele stierf en mijn hp dus nog meer krimpt waardoor het spel nog moeilijker werd had ik er heel snel genoeg vanquote:
Final boss entrance is legendarisch , a la Sauron.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, The Lost Crowns. Sunken King vond ik het tofst geloof ik. Crown of the Ivory King heb ik samen met @:Kensuke gereviewd weet ik nog. Bijna 10 jaar geleden alweer... Aware. Dark Souls II: Crown of the Ivory King
@:StateofMind vond dit leuk. Waar blijft jouw "Meest trouwe FOK!games-lezer" tag?
Ik game altijd binnen dus nooit last vanquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:50 schreef Marsenal het volgende:
Bossfight in een sneeuwstorm, dat was echt fakking bullshit, dat vergeef ik FROM nooit meer
Ja ik weet nog hoe confronterend dat was in DS1 toen ik voor de eerste keer cursed raakte door die Basilisks in the depths. Echt zo'n gevoel van dude, anders maak je het nog ff twee keer zo moeilijk, als straf voor het stervenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Dark souls 2 was de eerste die ik speelde en omdat ik nog niet git gud was en de hele stierf en mijn hp dus nog meer krimpt waardoor het spel nog moeilijker werd had ik er heel snel genoeg van
Wel een hele opmerkelijke designkeuze. Moeilijk is geen probleem maar om het dan nog moeilijker te maken als je al aan het strugglen bent is gewoon niet leuk. En voor mij als complete noob (destijds, ondertussen ben ik #1) was dat wel een turnoff. Kan mij voorstellen dat dat voor meer mensen het geval was.
Dat halveerde dan toch je hp?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik weet nog hoe confronterend dat was in DS1 toen ik voor de eerste keer cursed raakte door die Basilisks in the depths. Echt zo'n gevoel van dude, anders maak je het nog ff twee keer zo moeilijk, als straf voor het sterven
Klopt, en ja bij zo'n menneke in een kerk bij de bell gargoyles kun je purging stones kopen. Was die gast niet altijd aan het T-posen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat halveerde dan toch je hp?
En de cure was maar op 1 plek te vinden ver weg, en zeldzaam en duur?
Wahaha, lang geleden inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, The Lost Crowns. Sunken King vond ik het tofst geloof ik. Crown of the Ivory King heb ik samen met @:Kensuke gereviewd weet ik nog. Bijna 10 jaar geleden alweer... Aware. Dark Souls II: Crown of the Ivory King
@:StateofMind vond dit leuk. Waar blijft jouw "Meest trouwe FOK!games-lezer" tag?
Die purging stones kon je volgens mij ook bij de undead merchant vrouw in het riool kopen, voor 6000 souls ofzo. Duur item.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, en ja bij zo'n menneke in een kerk bij de bell gargoyles kun je purging stones kopen. Was die gast niet altijd aan het T-posen?
Klopt ja, vlakbij Undead Parrish of zo, achter dat traliehek.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die purging stones kon je volgens mij ook bij de undead merchant vrouw in het riool kopen, voor 6000 souls ofzo. Duur item.
Ik ben eens op lage level naar ash lake geweest, en onderin de hollow tree gecursed. De klim omhoog naar undead burg duurde bijzonder lang en was gek makend. En dan nog souls verzamelen voor die purging stone, wat een strijd
Some enemies, such as the clam shells in Ash Lake and Crystal Cave, can also drop Purging Stones.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die purging stones kon je volgens mij ook bij de undead merchant vrouw in het riool kopen, voor 6000 souls ofzo. Duur item.
Ik ben eens op lage level naar ash lake geweest, en onderin de hollow tree gecursed. De klim omhoog naar undead burg duurde bijzonder lang en was gek makend. En dan nog souls verzamelen voor die purging stone, wat een strijd
quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Some enemies, such as the clam shells in Ash Lake and Crystal Cave, can also drop Purging Stones.
Die zijn stressvol ja, dood is niet zo erg maar je insight blijf je kwijt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:20 schreef StateOfMind het volgende:
Vreselijk frustrerende vijanden waren dat, die baselisks.
Ik was daar altijd veels te bang voor om cursed te raken.
Die brainsuckers uit Bloodborne idem![]()
Daar gingen je zuurverdiende Insights![]()
In Dark Souls 1 kan ik dit concept nog wel aan, maar een Elden Ring SL1 run, dat is echt insane, dat is echt too much voor mij. Knap hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben om de tijd te doden en voor wat variatie begonnen aan een SL1 game save. Margit duurde één death. Op naar Godrick.
Overal valt wel een mouw aan te passen, maar helemaal niks in je HP investeren is in Elden Ring wel echt pittig. Vanaf Altus al ofzo kan iedere onachtzaamheid een oneshot zijn en je moet nog steeds een hoop meters afleggen en gevechten leveren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
Soul level 1.
Dat je gaat al deprived class (level 1 dus) en je jezelf niet levelt.
oh sickquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
Soul level 1.
Dat je gaat al deprived class (level 1 dus) en je jezelf niet levelt.
Diequote:
Ja misschien nog beter om ze maar te mergen, gewoon "de souls-games reeks".quote:Op maandag 11 maart 2024 22:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Die
Nameless king down. 3x nodig gehad. Uiteindelijk viel hij me mee. Nu wachten met 'uitspelen' en eerst de twee expansions doen
Beetje topic kaap want technisch geen Elden Ring maar toch.
Ja ik ben benieuwd wat de toekomst brengt, lazen we laatst niet ergens dat Miyazaki gaat stoppen? Hoeft niet te betekenen dat de franchise stopt - Dark Souls II was ook zonder Miyazaki - maar ik denk eigenlijk dat ze eerder ergens anders op voortborduren. Bloodborne, Elden Ring of misschien iets compleet nieuws. Of een nieuwe King's Fieldquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Pc zeker?
Ze motten gewoon weer een nieuwe Dark Souls maken
Elden Ring was leuk, maar ik vond dat open wereld aspect minder.
Ik hou mee van het world/level design van de Souls games
Firelink Shrine was wel het mooiste ja, omdat het zoveel verschillende paden had. Majula in DS2 vond ik ook tof en toch ook wel redelijk vergelijkbaar, omdat je ook van daaruit talloze richtingen had waar je in principe meteen naartoe kon.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:02 schreef Marsenal het volgende:
Het gevoel dat je hebt als je voor het eerst in Dark Souls de lift in de parish vindt, terug omhoog naar Firelink, dat leveldesign was episch. Zo mogen ze alle Souls games wel maken. Blijkbaar is dat behoorlijk ingewikkeld, anders hadden ze dat wel meer laten zien. De hub&spoke van DS2 spreekt dan toch minder aan. En ja, Elden Ring is heel vet, maar Dark Souls is qua levels echt wel uniek.
Ja inderdaad. Sowieso is dat teleporten een ingewikkeld concept, in DS1 was dat heel goed gedaan, dat warpen niet kon tot Anor Londo af was. Het zorgde er ook voor dat je vaak backtrackte en dus weer een NPC tegen het lijf kon lopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Firelink Shrine was wel het mooiste ja, omdat het zoveel verschillende paden had. Majula in DS2 vond ik ook tof en toch ook wel redelijk vergelijkbaar, omdat je ook van daaruit talloze richtingen had waar je in principe meteen naartoe kon.
Nexus uit Demon's Souls, Firelink Shrine in Dark Souls III en de Roundtable Hold in Elden Ring zijn toch wel wezenlijk anders omdat je daar eigenlijk alleen naartoe en vandaan teleport.
Eens, katana's spelen heerlijk. Nu ik weer compleet invested ben in Elden Ring word ik eraan herinnerd hoe belachelijk sterk die Moonveil is. Ik heb er niet eens naar gezocht want had geen idee meer waar die te vinden maar vond 'm bij toeval. Lekkere aanvulling op m'n INT/DEX staff build.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:45 schreef Cilantro het volgende:
Als katana connoisseur hoop ik op een paar nieuwe toffe katana's in de DLC. Las geruchten over een mogelijke great katana.
Ik vind het open world concept wel heel vet eigenlijk, zolang het maar zo is dat er genoeg is om te ontdekken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Pc zeker?
Ze motten gewoon weer een nieuwe Dark Souls maken
Elden Ring was leuk, maar ik vond dat open wereld aspect minder.
Ik hou mee van het world/level design van de Souls games
Die Moonveil katana heeft een weapon skill (ash of war, whatever) genaamd Transient Moonlight die zo belachelijk sterk is dat zelfs fat ass enemies zoals Omens gestunned worden, nog even los van de enorme damage, bleed potentieel en range. Rivers of Blood is ook een populaire, vnl. voor ARC builds.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb nog nooit een katana aangeraakt in een souls game en wou voor de dlc een katana kiezen, en dan zonder summons spelen.
Ja ik zat te denken aan die lange katana, Nagakiba, die vind ik wel heel vet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die Moonveil katana heeft een weapon skill (ash of war, whatever) genaamd Transient Moonlight die zo belachelijk sterk is dat zelfs fat ass enemies zoals Omens gestunned worden, nog even los van de enorme damage, bleed potentieel en range. Rivers of Blood is ook een populaire, vnl. voor ARC builds.
Heb het ook al zeker een half jaar niet meer gespeeld, zal wel weer even moeten inkomen tzt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:43 schreef 2dope het volgende:
Ik twijfel nog om voor de DLC weer opnieuw te beginnen. Wil nog een ARC run doen alleen ik denk dat aanbevolen level van SotE wel 120+ is. Heb nu m'n samoerai-mage op level 90 en nog een andere character (dual fire whip build) op iets van 200. 200 vind ik weer te overkill, ik wil wel wat voldoening halen uit Miquella solo'en.
Ja ik ben ook wel fan van die lange katana's. Washing Pole in Dark Souls IIIquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken aan die lange katana, Nagakiba, die vind ik wel heel vet.
De tonfa's in Nioh zijn ook een genot. De combo's die je daar mee kunt makenquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel fan van die lange katana's. Washing Pole in Dark Souls III![]()
Nioh had ook een paar toffe (Odachi's)
Dat zijn die stokken toch?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:54 schreef Cilantro het volgende:
[..]
De tonfa's in Nioh zijn ook een genot. De combo's die je daar mee kunt maken
Mijn favoriet was de Axe en die wapens met een ketting eraan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:56 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik heel Nioh mee uitgespeeld.
Ik volg die gast al sinds het prille begin sinds de originele Demon's Souls.quote:
Magic = super easy modequote:
Als een mage ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:25 schreef Cilantro het volgende:
200 hours in - just discovered you can lock on to enemies
Maar heb je ook Malenia?quote:Op maandag 18 maart 2024 09:26 schreef 2dope het volgende:
Ik ben alweer bij Godfrey/Hoarah/Radagon/Elden Beast aangekomen. Gisteren Fire Giant, Maliketh, Godskin Duo, Mohg en Placidusax verslagen. Ben alweer level 125 zonder één minuut "gegrind" te hebben voor Souls. Gaat echt megahard richting endgame (420.000 voor Mohg wtf).
Ga hierna denk ik ook DS1 en DS2 weer doen, smaak te pakken enzoIemand Archthrones al geprobeerd? Dit weekend een stukje stream meegepakt, zag er tof uit. Wacht wel ff tot full version uit is
Nee nog niet eens geweest, ben wel in de Haligtree Roots geweest om de quest voor Millicent af te maken. Maar waterfowl dodgen lukte me redelijk consequent toen ik haar de laatste keer bezocht dus verwacht geen grote problemen.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar heb je ook Malenia?![]()
Vandaag heb ik geleerd dat als je in DS1 voor het eerst bij seath komt, dat stuk waar hij je doodmaakt en gevangen neemt, je door de fog wall rechtsomkeert kan maken en serieus de bossfight kan verlaten.
Wacht even op de fleshlight editionquote:Op donderdag 25 april 2024 21:55 schreef Jimbo het volgende:
gekocht
kan melania me eindelijk eens afrossen op een andere manier
Past wel in de traditie van From Software om DLC's nog moeilijker te maken dan de base game.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een redelijk aantal van de 10+ nieuwe bosses zouden qua moeilijkheid vergelijkbaar zijn met Malenia 😱![]()
![]()
Nu je het zegt ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:11 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Past wel in de traditie van From Software om DLC's nog moeilijker te maken dan de base game.
Wacht even… je hebt nooit de gevechten tegen Midir en Gale gedaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja.
Ben bij The Old Hunters dlc uiteindelijk blijven steken op Ludwig
Dat was uit het hoofd de 3e boss geloof ik, uit die dlc.
Eerst had die Clocktower Truus en nog een volgens mij.
En de Dark Souls 3 dlc ook nooit uitgespeeld, bleef steken bij die 2 Demons
Demon Below and Demon in Pain
Pffff oke dat wordt wel wat gek.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een redelijk aantal van de 10+ nieuwe bosses zouden qua moeilijkheid vergelijkbaar zijn met Malenia 😱![]()
![]()
Gale sowieso niet, Darkeater Midir zit ik over te twijfelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wacht even… je hebt nooit de gevechten tegen Midir en Gale gedaan?
#zininquote:
Vrijwel zeker dat de toegang in de arena van Mohg is, dacht ik. Sluit goed aan bij de lore, hoewel ik eerlijk gezegd geen jota snap van de lore, eigenlijk. Bij Dark Souls kon ik het allemaal wel volgen, bij Elden Ring is het me allemaal echt te obscuur en lijken alle namen een beetje op elkaarquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:11 schreef StateOfMind het volgende:
Je moet Radahn en Mohg verslagen hebben voordat je aan de dlc kan beginnen las ik.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou wat zijn als de dlc locked is door Malenia
Ja ik las dat laatst, time to git gudquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar naar verluidt zouden sowieso een redelijk aantal bosses qua moeilijkheid met die bitch te vergelijken zijn 😱
Ja bijt je niet per se te vast op een richting, maar probeer ook eens een andere kant te ontdekken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:39 schreef Dopekoe het volgende:
Net begonnen eindelijk
Iemand een paar tips voor een beginner?
Heb eindelijk de eerste groep enemies verslagen bij de ruïnes bij Limford
Ok vervolgens door de enemy op een paard te worden geslacht vlak bij het meer
Shadow of the erdtree is de dlc(die nog uit moet komen heel binnenkort), gewoon de base game voor jouw console kopen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik wil het ook weleens proberen, maar wat moet ik kopen dan? Welke versie? Of kan ik gewoon Shadow of the Erdtree kopen en dat is het?
Oh ik dacht dat hij al op steam stond, niet goed gelezenquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Shadow of the erdtree is de dlc(die nog uit moet komen heel binnenkort), gewoon de base game voor jouw console kopen.
Cool, erg toffe game. Laat je niet afschrikken door wat difficulty in begin dat is heel normaal. Ben daar zelf ook genoeg doodgegaan en toch helemaal uitgespeeld met alle bosses dood nu.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij al op steam stond, niet goed gelezenZag daar al wat staan. Dan koop ik die
Oh ik ben wel wat gewend qua doodgaanquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cool, erg toffe game. Laat je niet afschrikken door wat difficulty in begin dat is heel normaal. Ben daar zelf ook genoeg doodgegaan en toch helemaal uitgespeeld met alle bosses dood nu.
Oh die heb ik dan weer nooit gespeeld. Ik zeg het omdat elden ring voor de meesten die hem niet direct bij release platgespeeld hebben de eerste souls game is, dan kan het vaak doodgaan misschien aan de eigen skills doen twijfelen, terwijl dat gewoon part of the game is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben wel wat gewend qua doodgaanIk speel normaal Diablo IV en WoW, al denk ik dat die misschien wat makkelijker zijn dan.
Ik speel al heel lang maar vind mijzelf nog steeds niet goedquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh die heb ik dan weer nooit gespeeld. Ik zeg het omdat elden ring voor de meesten die hem niet direct bij release platgespeeld hebben de eerste souls game is, dan kan het vaak doodgaan misschien aan de eigen skills doen twijfelen, terwijl dat gewoon part of the game is.
Oh dan zal je Malenia wel in 1 keer doden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik speel al heel lang maar vind mijzelf nog steeds niet goeddus ik zit er niet mee.
Oh waarom?quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik word een beetje moe van Maliketh, momenteel.
Helemaal klaar voor de DLC nu, dat wel.
Nieuwe character, Lvl 140, DEX en FTH en de belangrijkste talismans, endgame, ik zit er al weer helemaal in. Alleen Maliketh werkt niet mee.quote:
Diablo en WoW is wel even heeeeel wat anders dan ditquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben wel wat gewend qua doodgaanIk speel normaal Diablo IV en WoW, al denk ik dat die misschien wat makkelijker zijn dan.
Malenia wel geowned?quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nieuwe character, Lvl 140, DEX en FTH en de belangrijkste talismans, endgame, ik zit er al weer helemaal in. Alleen Maliketh werkt niet mee.
Die kan ik ondertussem redelijk consequent kaput slaan met claws, met blood en frost, met bloodhound step er op. Wel met de Mimic Tear erbij, en dan in een hoekje duwen en krassen tot ze erbij gaat liggen. Iedere playthrough gebruik ik een larval tear speciaal om haar op die manier even de les te lezen. Bitches gotta listen.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die kan ik ondertussem redelijk consequent kaput slaan met claws, met blood en frost, met bloodhound step er op. Wel met de Mimic Tear erbij, en dan in een hoekje duwen en krassen tot ze erbij gaat liggen. Iedere playthrough gebruik ik een larval tear speciaal om haar op die manier even de les te lezen.
Gaat dat op tijd zijn voor de DLC?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Nice, ik heb altijd wel een paar pogingen nodig bij haar met nieuwe builds.
Hoop dat die ps5 pro opschiet kan ik weer spelen.
Nee is te laat maar geen zin om die nu op een ps4 te spelen als ik 2(?) maanden erna een ps5 heb.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gaat dat op tijd zijn voor de DLC?
Malenia is bij mij ook altijd hetzelfde verhaal: 5 pogingen om even warm te draaien en mn build uit te proberen, en dan een beetje geirriteerd respeccen naar mn bloodclaw build, en dan na 3 pogingen met een beetje mazzel in de RNG kom ik er wel doorheen.
Maliketh momenteel een groter issue, die heeft zo'n absurde reach.
Ik moet helaas bekennen dat ik binnen een uur of zo al zag dat het niet echt mijn ding is. Dus ik heb een refund gedaanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:29 schreef FlippingCoin het volgende:
@:dopekoe @:karina al begonnen/verder?
N00b!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet helaas bekennen dat ik binnen een uur of zo al zag dat het niet echt mijn ding is. Dus ik heb een refund gedaan
Level is niet echt relevant en zal een minieme of zelfs geen invloed hebben op je power. DLC heeft eenzelfde soort powerscaling als Sekiro had, waarbij je een damage en health boost krijgt na het verslaan van bosses. Met zekerheid durf ik het niet te zeggen, maar mijn vermoeden is dat binnen de DLC level 893 hetzelfde is als level 1.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:46 schreef Cilantro het volgende:
Ik zit op level 165. Misschien al iets te hoog voor de DLC?
Maakt niets uit, je kracht wordt anders bepaald in de dlc dus hoef je niet druk om te maken je zal niet overpowered zijn als het goed is.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:46 schreef Cilantro het volgende:
Ik denk niet dat dat een issue is. Ik denk dat als je level 200 bent, je nog steeds hard geowned kan worden in de DLCquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:46 schreef Cilantro het volgende:
Zoals flipping hier boven zegt. Ze hebben het best wel slim gedaan in de dlc. En je kan niet overpowerd zijn. Ook al ben je level 3 miljoenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een issue is. Ik denk dat als je level 200 bent, je nog steeds hard geowned kan worden in de DLC![]()
Ik ben level 150, maar het verschil tussen 120 en 150 is verwaarloosbaar, als je nog steeds niet kan dodgen, bijvoorbeeld.
Nog niet verder gegaan, of überhaupt gegamed, maar dit weekend wel weer. Elden ring bleef wel in m'n hoofd zitten deze weekquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:29 schreef FlippingCoin het volgende:
@:dopekoe @:karina al begonnen/verder?
Volledig?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maakt niets uit, je kracht wordt anders bepaald in de dlc dus hoef je niet druk om te maken je zal niet overpowered zijn als het goed is.
Van wat ik van gamekings begreep niet en die hebben al het eea gespeeld van de dlc, die kerel was trouwens super onder de indruk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volledig?
Ik ging er een beetje van uit dat het gewoon extra levels waren, maar dan alleen geactiveerd binnen de DLC, en iets relevanter in de increase.
Ah lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nog niet verder gegaan, of überhaupt gegamed, maar dit weekend wel weer. Elden ring bleef wel in m'n hoofd zitten deze week
*Melania: hold my beer rotquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:18 schreef ems. het volgende:
Het spel is ook veel te moeilijk voor meisjes.
Sowwwww shots firedquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:18 schreef ems. het volgende:
Het spel is ook veel te moeilijk voor meisjes.
quote:
Lekker alles in elkaar rammenquote:Op zondag 16 juni 2024 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Heavy Star Fist +25, Cragblade
Sacred Dagger +25, Golden Vow
Flame, Grant Me Strength
Dragoncrest Greatshield Talisman
Green Turtle Talisman
Axe Talisman
Rotten Winged Sword Insignia
Strenght-knot Crystal Tear
Spiked Cracked Tear
Zo, ik ben er klaar voor.
Gewoon iemand anders een The Shabriri's Woe amulet omhangen.quote:
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie de ene na de andere 10/10 review. Deze DLC is op basis daarvan nog veel beter dan main game geloof ik.
95 op MCquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie de ene na de andere 10/10 review. Deze DLC is op basis daarvan nog veel beter dan main game geloof ik.
120+ uur? Dat is 133% van mijn eerste 100% main game playthrough. Dat kan ik me voor een expansion moeilijk voorstellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
95 op MC
94 op OC
Bizar.
De map is meer dan de helft van de main game. Fextralife had 120+ uur nodig om alles te vinden. Als ze al alles hebben gevonden.
Wowquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
95 op MC
94 op OC
Bizar.
De map is meer dan de helft van de main game. Fextralife had 120+ uur nodig om alles te vinden. Als ze al alles hebben gevonden.
We krijgen helaas pas codes op launchdag. Kensuke en ik gaan waarschijnlijk een combi-review doen, want beide Souls-junkiesquote:
Karel subtiel tikje met een Great Hammer +10 Heavy infused geven.quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
We krijgen helaas pas codes op launchdag. Kensuke en ik gaan waarschijnlijk een combi-review doen, want beide Souls-junkies
Nee morgen pas er is ook geen preload afaikquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:33 schreef Buitendam het volgende:
Kun je ‘m alvast downloaden via Steam?
Je moet wel radahn en mogh verslagen hebben om de dlc te beginnenquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga gewoon weer vanaf 0 beginnen met de DLC
heb ik ook gedaan, gewoon volle nieuwe playthrough gedaan, bijna alles gedaan en genoeg equipment voor 3 builds, en nu bij Mohg een beetje met m'n pik spelen tot aanstaand weekendquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga gewoon weer vanaf 0 beginnen met de DLC
Ah okay, thanks.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee morgen pas er is ook geen preload afaik
Yeah kom maar op met die Schaduw van de Aardboomquote:
Okay, grappigquote:Elden Ring's big new base game patch finally lets you summon Torrent to fight the Elden Beast
Mijn grootste ergernis bij Elden Beast is die afstand die steeds overbrugt moet worden, maar vraag me wel af wat dit betekent voor de pacing. Hoe dan ook, niet vervelend.quote:
Hype hypequote:Op vrijdag 21 juni 2024 06:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Zojuist m'n eerste main boss tegengekomen en, holy shit, de OST is een BANGER.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dag is geruïneerd en mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Miyazaki en zijn staff zitten in een vergadering, zichzelf afvragende hoe ze imps nog irritanter kunnen maken. En ze zijn er in geslaagd.
Maar een deel toch, hoop ik? 😱quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je Blighttown en Lake of Rot niet leuk vond heb ik nieuws voor je, het wordt nog erger.
Heb m al op performance mode gezet, ik zag ook dat mn xboxje even moest schakelenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:46 schreef Cilantro het volgende:
Framerate bij de Dancing Lion kakt helemaal in elkaar bij sommige aanvallen.
Lees dat framedrops en lag/freezes ook op high-end pc's voorkomen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:50 schreef Buitendam het volgende:
En daarom batsen we d’n deze volle bak op de 4080.
Wel nondeju.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lees dat framedrops en lag/freezes ook op high-end pc's voorkomen.
Nu al 😱quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Final boss defeated. Ik hoop dat Miyazaki morgen twee uur vast staat in het verkeer.
+/- 25 uur denk ik, als FromSoft veteraan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu al 😱
Hoeveel uur heb je erover gedaan?
Want ik begreep van de meeste reviews (oa FightingCowboy, wat toch een doorgewinterde From Software veteraan is) dat je makkelijk 30 tot 40 uur kwijt kon zijn.
Zag op Howlongtobeat dat de main quest iets van 20 uur is en main + side iets van 31, dus dat kan kloppen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
+/- 25 uur denk ik, als FromSoft veteraan.
Wel een klein marathonnetje gemaakt dusquote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
+/- 25 uur denk ik, als FromSoft veteraan.
Heb over het algemeen alles gedaan: quests, alle remembrances. Verwacht niet dat ik elke dungeon heb gevonden, maar wel een hoop. Door de verticality van de DLC is het moeilijk om alles te vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zag op Howlongtobeat dat de main quest iets van 20 uur is en main + side iets van 31, dus dat kan kloppen.
Ikzelf ben al From Software fan sinds de eerste Demon's Souls in 2009, ben er desondanks niet mega goed in, dus ik doe er altijd veeeel langer over
Base game van Elden Ring destijds iets van 125 uur oid over gedaan.
Optimalisatie is wel een dingetje ja. Gaan ze vast nog wel patchen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lees dat framedrops en lag/freezes ook op high-end pc's voorkomen.
dat was de enigste uitzondering de rest vond ik maar meehh,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
quote:Op zondag 23 juni 2024 12:04 schreef Marsenal het volgende:
Vind de gevechten uitdagend genoeg, ben eigenlijk al blij dat je af en toe weer zo'n run hebt dat je snakt naar een nieuwe bonfire en hem dan op een afstandje ziet maar er nog een lelijke enemy tussen zit, peak Elden Ring experience![]()
Speel coop met vaste partner, hij DEX, ik STR, en allebei worstelen we met onze eigen dingen weer.great katana en dragon hunter great katana power dual wieldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Goeie tip, heb die great katana nog niet maar zag dat ie zo op te pikken isquote:Op zondag 23 juni 2024 12:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
great katana en dragon hunter great katana power dual wield
Die backhand blade is heel vet ja, die ga ik alvast upgraden voor wat pvp plezier straks.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:52 schreef MMaRsu het volgende:
Milady heb ik naar de backhand blade is veel vetter
Ach ja voor pve maakt het niet uit tochquote:Op maandag 24 juni 2024 10:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Bloodfiend's Arm met Cragblade, Axe Talisman, Lord of Blood's Exultation, Two-Handed Sword Talisman, Bull-Goat's Talisman en Spiked Cracked Tear.
Bedank me later voordat het keihard wordt generfd, je kunt bosses one shotten met dit ding lol. Deze shit is net zo broken als BKH in DS1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledige map in spoiler. Miyazaki-sama.
Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op maandag 24 juni 2024 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Wil heel graag kijken maar kan mezelf nog inhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledige map in spoiler. Miyazaki-sama.
Die naakte kerel met die beast claw dingen in het begin, waarom blijft hij me maar verkrachten?
-nee-
Als je zeurt over de moeilijkheidsgraad moet je je verwachtingen gewoon bijstellen. Het is precies moeilijk genoeg. Een verlenging van Crumbling Farum Azula zit niemand op te wachten, een nieuwe uitdaging, wel. En zo moeilijk is het nou ook weer niet, maar ik denk dat mensen te lang alweer gewend zijn om ook Malenia een beetje casual aan te gaan.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:11 schreef StateOfMind het volgende:
Elden Ring-dlc onder vuur vanwege performance en moeilijkheidsgraad.
https://pu.nl/artikelen/n(...)-moeilijkheidsgraad/
Alles is te moeilijk voor gen-z.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:11 schreef StateOfMind het volgende:
Een minpunt bij de tweakers review was :quote:Op maandag 24 juni 2024 19:11 schreef StateOfMind het volgende:
Allebei even cringequote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:12 schreef over_hedge het volgende:
Te moeilijk kan prima kritiek zijn.
Dlc kost 50 euro. Als het opeens een stuk moeilijker is dan de base game. Waardoor sommige mensen die de base game al moeilijk genoeg vonden er geen lol meer uithalen. Dan is te moeilijk prima kritiek. Hoef je niet mee eens te zijn. Maar ook niet zo denigrerende over doen
Maarja iedereen moet altijd even zeggen hoe goed zou wel niet zijn. En hoe makkelijk ze het zelf vinden. En zelfs zonder summons!!!
Ik heb de dlc zelf niet gekocht. Dus geen idee wat ik zelf vind. Maar al die mensen die net doen of het niet gewoon terechte kritiek kan zijn kan ik weinig mee.
Nouja ik zou verwachten dat de DLC zelfde niveau is als de base game. Maar blijkbaar is het een stuk moeilijker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Allebei even cringe
- Dit spel is te moeilijk er moet een easy mode komen![]()
![]()
- Dit spel is te makkelijk want ik ben God Gamer level 900 en spendeer 18u per dag aan Elden Ring
Of "te moeilijk" terechte kritiek is weet ik niet, dat is natuurlijk een persoonlijk dingetje maar ik denk dat als je de Elden Ring base game hebt uitgespeeld en hunkert naar "meer Elden Ring" het wel wat apart is om dan de uitbreiding "te moeilijk" te noemen. Je kent dan de slagen van de Souls-zweep, je hebt Maliketh, Radagon, Malenia en consorten verslagen maar dan is dit opeens te veel?
Als je genoeg invested bent in Elden Ring en je hebt moeite met de DLC vanwege de moeilijkheidsgraad, dan kun je daar wat aan doen. Er zijn legio manieren om het minder moeilijk te maken. Als je geen tijd of zin hebt om daar aan te werken, of om 30 keer opnieuw een boss fight te doen, dan ben je misschien toch niet zo invested in Elden Ring als je aanvankelijk dacht en kun je het wellicht beter wegleggen. Om dan daarna te klagen met als minpunt "te moeilijk", meh.
Zelf was ik wat laat met de DLC, gisteren Dancing Lion verslagen. Ik heb daar sowieso wel twee uur over gedaan maar ik geniet echt zoveel van dat proces. Sterven, sterven, sterven maar steeds een beetje beter worden, de moves beter herkennenzoeen bevredigende ervaring.
Ze oneshotten je als je A). geen vigor levelt en B. geen Scadutree blessings zoekt. En daar schort het bij veel mensen aan. Ze rennen van boss naar boss, want kijk mij eens, ik ben level 167, maar level heeft nauwelijks invloed op je progressie in DLC. Er zijn zelfs ashes dir je spirits (nog) sterker maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja ik zou verwachten dat de DLC zelfde niveau is als de base game. Maar blijkbaar is het een stuk moeilijker.
Dat mensen te snel klagen en eerst even moeten leren hoe je sterker kan worden in de DLC zou goed kunnen hoor.
Maar van de streams die ik zag snap ik wel wat ze bedoelen. De meest standaard tegenstanders die je tegen komt oneshotten je al. Dat heb je in de base game wel een heeel stuk minder. Daar zijn het eigenlijk alleen de bosses die dat doen. (of als je naar plekken gaat wat nog niet bedoeld voor je level is natuurlijk)
Maar als je dacht invested genoeg was. En dan 50 euro betaald en het dan toch niet zo blijkt te zijn. Is dat toch logisch dat je het stom vind
Al waren veel negatieve reviews op steam ook dat de dlc niet zo lekker draait af en toe.
Maar als je 50 hebt betaald en er geen lol meer uithaalt. Of zelfs niet verder komt. Dan is dat toch prima kritiek waarom je het persoonlijk niet leuk vind.
Anyway. Ik ben zelf nog met een mage run bezig. Fire giant net dood. Eerst deze afmaken voor ik de dlc koop
Oh ben het ook met je eens hoor. Het is hun eigen schuld. Enige wat ik dus vind. Als je een base game gespeelt hebt op welke manier dan ook. Je dan een dlc van 50 euro koopt met de verwachting dat je op de zelfde manier door de dlc heen kan als je bij de base game deed. En daar je plezier uithaalt. En je er dan achter komt dat het niet zo is en te laat voor een refund is. Dan snap ik best dat je het niet leuk vind.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze oneshotten je als je A). geen vigor levelt en B. geen Scadutree blessings zoekt. En daar schort het bij veel mensen aan. Ze rennen van boss naar boss, want kijk mij eens, ik ben level 167, maar level heeft nauwelijks invloed op je progressie in DLC. Er zijn zelfs ashes dir je spirits (nog) sterker maken.
En dat is het mooie van Elden Ring, je kunt het zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt. Maar de mensen die het hardst klagen, zijn over het algemeen degenen die niet bereid zijn te investeren in exploration en progression. Als je dan met twee blessings hard stuck bent bij Lion Dancer, ligt dat vaak aan de speler en niet de game.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
Als het verhaal van asmongold komt dat het te moeilijk is, kan je negeren, die gast kan nog niet eens zn huis opruimen.
Dus er is wel meer moeilijk voor hem
Iemand kan succesvol zijn, en toch een smerige vent. Heb je ooit zijn woning/slaapkamer gezien? De pissebedden en andere insecten liepen daar gewoon rond. Bahbah.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]ik heb de video niet bekeken. Maar iemand zijn mening over een spelletje gaan afbranden om hoe hij leeft is wel een beetje vreemd. Helemaal als je het over iemand hebt die een keer of 20 meer succesvol is dan jij zelf bent waarschijnlijk
ja en dat heeft nogmaals niks te maken met zijn mening over een game.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Iemand kan succesvol zijn, en toch een smerige vent. Heb je ooit zijn woning/slaapkamer gezien? De pissebedden en andere insecten liepen daar gewoon rond. Bahbah.
Maargoed dat terzijde.
Waarom niet? Waarom is zijn mening zwaarder dan iemand die wel gewoon voor zichzelf kan zorgen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja en dat heeft nogmaals niks te maken met zijn mening over een game.
....quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom is zijn mening zwaarder dan iemand die wel gewoon voor zichzelf kan zorgen?
Hoewel dit heel logisch klinkt, leg ik in het dagelijkse leven de mening van dakloze zwervers ook vaak een beetje naast me neer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja en dat heeft nogmaals niks te maken met zijn mening over een game.
Die spelen zeker met zijwieltjes. Zonder summons is Dancing Lion erg tricky.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 01:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een minpunt bij de tweakers review was :
kan te makkelijk zijn
😂
Maar die zijn dan weer nergens goed in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hoewel dit heel logisch klinkt, leg ik in het dagelijkse leven de mening van dakloze zwervers ook vaak een beetje naast me neer.
Ja dat oneshotten herken ik ook niet (er zijn wel bepaalde gimmicky moves die je oneshotten, o.a. van die schaduw mennekes en die huilie boss) en de reguliere mobs slaan gewoon een stuk harder dan we gewend zijn. Wat je eerder al aangaf, die claw-wielding NPC fuckerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb een 'gewone' 40 Vigor en er zijn weinig tegenstanders die me oneshotten, dat is echt overdreven, ook voordat ik die fragments had.
En ik snap dat het hautain klinkt, dat het op voorhand wel een tandje moeilijker dan basegame mag, die DLC, maar de meerderheid die de game heeft uitgespeeld, heeft ook gewoon 80 procent van alle tegenstanders in de muscle memory zitten. Die spelers moeten gewoon een grotere uitdaging hebben, de meerderheid die vandaag de dag nog speelt loopt gewoon casual door de Haligtree heen.
Als je overigens de game serieus neemt, als in, je bereidt je voor op een pittige DLC, want alle DLCs van FROM zijn pittig, dan is het allemaal niet gek hoor. Koffieplanter had 'm met een dag of twee af, dat gaat niet als het allemaal onoverkomelijk is.
Deze zwerver is multimiljonair en heeft meerdere succesvolle bedrijvenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hoewel dit heel logisch klinkt, leg ik in het dagelijkse leven de mening van dakloze zwervers ook vaak een beetje naast me neer.
Dat zonder meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Deze zwerver is multimiljonair en heeft meerdere succesvolle bedrijvenHij kiest er voor om degen te zijn. En geeft dit ook gewoon toe. En zegt ook dat het niet gezond is.
Maar en zijn succes en zijn smerigheid doet er toch niet toe voor zijn mening over elden ring.. Doet het feit dat hij alle dark souls gespeeld heeft toch veel meer er toe
Leuk gevecht, Rellana. Niet te makkelijk, niet te moeilijk, leuke twin moon magic die je in je aars pakt als je niet gefocused bent. Nog niet gelukt, maar is een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja dat oneshotten herken ik ook niet (er zijn wel bepaalde gimmicky moves die je oneshotten, o.a. van die schaduw mennekes en die huilie boss) en de reguliere mobs slaan gewoon een stuk harder dan we gewend zijn. Wat je eerder al aangaf, die claw-wielding NPC fuckeren die Lidl-versie van Messmer, ook gewoon een NPC met een speer, zijn teeeeering taai. Vind ik wel altijd leuke gevechten en vaak ook makkelijk te cheesen als je het zat bent, want humanoid.
Ik zit op 50 Vigor maar ben nog 'maar' level 110, wat relatief laag is als ik om me heen kijk. Verder met je eens m.b.t. moeilijkheidsgraad en mensen die dan weer moeten klagen dat het te makkelijk is kunnen dan ook nog kiezen om die Scadutree buffs te laten voor wat het is.
Gisteravond overigens Rellana op poging 1 tot 2nd phase gekregenDus die gaat vanavond wel gestrekt. Ik kan met 50 Vigor, 2 scadutree upgrades en de zwaarste armor set (94 poise geloof ik) redelijk wat klappen absorberen
Is ook een skillquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar die zijn dan weer nergens goed in.
Behalve in halve liters lauw wegklappen![]()
Jaa geweldige character design en die mixup in combo's die ze doet is grandioos. Heb ook echt genoten van het gevecht met Dancing Lion. Als je op een gegeven moment op sierlijke wijze al zijn moves weet te dodgen, zooo satisfying. Toen ik hem verslagen had wilde ik eigenlijk opnieuw tegen hem vechten met een gevoel van "dat kan beter".quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Leuk gevecht, Rellana. Niet te makkelijk, niet te moeilijk, leuke twin moon magic die je in je aars pakt als je niet gefocused bent. Nog niet gelukt, maar is een kwestie van tijd.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jaa geweldige character design en die mixup in combo's die ze doet is grandioos. Heb ook echt genoten van het gevecht met Dancing Lion. Als je op een gegeven moment op sierlijke wijze al zijn moves weet te dodgen, zooo satisfying. Toen ik hem verslagen had wilde ik eigenlijk opnieuw tegen hem vechten met een gevoel van "dat kan beter".
Jij zit nog op een bleed/katana build? Ik heb best wel een saaie character nu, 60 STR op een +25 S-rating brick hammerallervroegste (proper) STR-wapen die in Stormveil ligt maar ik nog nooit gebruikt had. Oh well, het werkt. Wil eigenlijk later deze week nog zoeen martial arts / kungfu build maken wat nu helemaal hot is. Sowieso moet ik nog veel van de nieuwe wapens uitproberen.
Functioneel vanwege de stagger/stance-breaks bedoel je? Het is wel een leip ding, alleen range is dramatisch slecht. Heb 'm nu redelijk gemastered alleen ik heb niets meer om runes in te investeren dus ben nu FTH aan het speccen om ook wat STR/FTH wapens te kunnen hanteren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]Ik heb gerespecced naar precies hetzelfde
En nu ik de Beast Claws heb, heb ik die ook meteen geupgrade, dat wordt m'n PVP verrassingsfeestje
![]()
Die Brick hammer is gewoon heel functioneel in de DLC, met een DEX was het best worstelen voor mij. En met Cragnogiets er op, doet ie gewoon reteveel damage, zeker met de attack power talismans die in de DLC te vinden zijn.
quote:Op maandag 24 juni 2024 10:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Bloodfiend's Arm met Cragblade, Axe Talisman, Lord of Blood's Exultation, Two-Handed Sword Talisman, Bull-Goat's Talisman en Spiked Cracked Tear.
Bedank me later voordat het keihard wordt generfd, je kunt bosses one shotten met dit ding lol. Deze shit is net zo broken als BKH in DS1.
Daar zit ik nu vastquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Leuk gevecht, Rellana. Niet te makkelijk, niet te moeilijk, leuke twin moon magic die je in je aars pakt als je niet gefocused bent. Nog niet gelukt, maar is een kwestie van tijd.
Ik equip de beast claws, dan roep ik mn mimic tear, en dan switch ik naar mn hammer. Terwijl de mimic tear met claws met die NPC summon hem bezig houden focus ik op mn eigen overlevenquote:
Ja ik heb de mimic nog niet willen summonen. Ik deed dat bij de dancing lion na 7/8x en toen was die in 1x doodquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik equip de beast claws, dan roep ik mn mimic tear, en dan switch ik naar mn hammer. Terwijl de mimic tear met claws met die NPC summon hem bezig houden focus ik op mn eigen overleven
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Had ook die swordsman summon volledig geupgrade, heb ik niet genoeg fp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |