Maar heb je ook Malenia?quote:Op maandag 18 maart 2024 09:26 schreef 2dope het volgende:
Ik ben alweer bij Godfrey/Hoarah/Radagon/Elden Beast aangekomen. Gisteren Fire Giant, Maliketh, Godskin Duo, Mohg en Placidusax verslagen. Ben alweer level 125 zonder één minuut "gegrind" te hebben voor Souls. Gaat echt megahard richting endgame (420.000 voor Mohg wtf).
Ga hierna denk ik ook DS1 en DS2 weer doen, smaak te pakken enzoIemand Archthrones al geprobeerd? Dit weekend een stukje stream meegepakt, zag er tof uit. Wacht wel ff tot full version uit is
Nee nog niet eens geweest, ben wel in de Haligtree Roots geweest om de quest voor Millicent af te maken. Maar waterfowl dodgen lukte me redelijk consequent toen ik haar de laatste keer bezocht dus verwacht geen grote problemen.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar heb je ook Malenia?![]()
Vandaag heb ik geleerd dat als je in DS1 voor het eerst bij seath komt, dat stuk waar hij je doodmaakt en gevangen neemt, je door de fog wall rechtsomkeert kan maken en serieus de bossfight kan verlaten.
Wacht even op de fleshlight editionquote:Op donderdag 25 april 2024 21:55 schreef Jimbo het volgende:
gekocht
kan melania me eindelijk eens afrossen op een andere manier
Past wel in de traditie van From Software om DLC's nog moeilijker te maken dan de base game.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een redelijk aantal van de 10+ nieuwe bosses zouden qua moeilijkheid vergelijkbaar zijn met Malenia 😱![]()
![]()
Nu je het zegt ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:11 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Past wel in de traditie van From Software om DLC's nog moeilijker te maken dan de base game.
Wacht even… je hebt nooit de gevechten tegen Midir en Gale gedaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja.
Ben bij The Old Hunters dlc uiteindelijk blijven steken op Ludwig
Dat was uit het hoofd de 3e boss geloof ik, uit die dlc.
Eerst had die Clocktower Truus en nog een volgens mij.
En de Dark Souls 3 dlc ook nooit uitgespeeld, bleef steken bij die 2 Demons
Demon Below and Demon in Pain
Pffff oke dat wordt wel wat gek.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een redelijk aantal van de 10+ nieuwe bosses zouden qua moeilijkheid vergelijkbaar zijn met Malenia 😱![]()
![]()
Gale sowieso niet, Darkeater Midir zit ik over te twijfelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wacht even… je hebt nooit de gevechten tegen Midir en Gale gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |