gelukkig, hier hetzelfde, veel gelezen en geen idee wat er aan de hand ik Pannenkoeken gate begrijp ik, ook de streamverslagen maken met niet wijzerquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat het sabeau Tom Ding is, want dat staat er niet bij en ik snap er dus niks van
Ahh, dus eigenlijk is niet Sabeau de schuldige maar Tyron?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
er was een spel, water in de mond steen papier schaar en dan pannenkoeken naar elkaar slaan, tom deed dit bij Sabeau en kwam hard aan, maar ze lachte en speelde door, een uur later vraagt Tyron aan Sabeau deed het ook zeer, ze zei ja, toen is tyron bij de rest het vuurtje gaan stoken, en kreeg tom te horen dat Sab achteraf loopt te zeuren dat het pijn deed [ link | afbeelding ]
Beidequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Sorry Kiki,
Maar het duurde 2 minuten voor je opende dus toen heb ik het zelf gedaan.
[..]
Ahh, dus eigenlijk is niet Sabeau de schuldige maar Tyron?
Of allebei??
ze waren een spel aan het spelen, water in hun mond, papier/schaar en daarna elkaar met een pannenkoek in het gezicht slaan...blijkbaar sloeg Tom te hard...in eerste instantie moest iedereen en ook Sabeau lachen, maar achteraf was het toch niet zo fijn, en had ze het gevoel dat hij haar bewust hard sloeg met de pannenkoek uit frustratiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:40 schreef schizolientje het volgende:
[..]
gelukkig, hier hetzelfde, veel gelezen en geen idee wat er aan de hand ik Pannenkoeken gate begrijp ik, ook de streamverslagen maken met niet wijzer
geen probleem, ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Sorry Kiki,
Maar het duurde 2 minuten voor je opende dus toen heb ik het zelf gedaan.
[..]
Ahh, dus eigenlijk is niet Sabeau de schuldige maar Tyron?
Of allebei??
Er staan 2 cossen vol eroverquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar we mogen dus niet meekijken naar het gesprek van Tom daarover
Er komt helemaal niets van in de uitzending. Ze draaien het steeds weg. Ze willen hier geen gezeur over. Komt waarschijnlijk een instructie dat het niet meer mag en het er niet meer over hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Joh het is BB geen koffie tijd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind het zonde van de laatste weken dat het gestook, geroddel en kwaadspreken de overhand hebben gekregen ipv gezellige momenten.
Ja wat dat betreft kunnen ze nog wat leren van voorgaande groepen. Wat hadden die een lol somsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind het zonde van de laatste weken dat het gestook, geroddel en kwaadspreken de overhand hebben gekregen ipv gezellige momenten.
Kan me iets bij voorstellen natuurlijk, ook dat ontwijken toen ze hem een knuffel wilde geven...en wie weet is zij voor hem wel de rode vlag van een stier...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:42 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze waren een spel aan het spelen, water in hun mond, papier/schaar en daarna elkaar met een pannenkoek in het gezicht slaan...blijkbaar sloeg Tom te hard...in eerste instantie moest iedereen en ook Sabeau lachen, maar achteraf was het toch niet zo fijn, en had ze het gevoel dat hij haar bewust hard sloeg met de pannenkoek uit frustratie
thanksquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:42 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze waren een spel aan het spelen, water in hun mond, papier/schaar en daarna elkaar met een pannenkoek in het gezicht slaan...blijkbaar sloeg Tom te hard...in eerste instantie moest iedereen en ook Sabeau lachen, maar achteraf was het toch niet zo fijn, en had ze het gevoel dat hij haar bewust hard sloeg met de pannenkoek uit frustratie
Er zijn al tig gesprekken geweest.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Klopt maar kan toch ook wat gezelliger zijn daar. Zoals met Ali vorig jaar. Met af en toe wat gedoe en niet dagen en dagen achter elkaar.quote:
Kan mij niet te veel gedoe zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar kan toch ook wat gezelliger zijn daar. Met af en toe wat gedoe en niet dagen en dagen achter elkaar.
Ze kreeg gewoon een soort van high fivequote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me iets bij voorstellen natuurlijk, ook dat ontwijken toen ze hem een knuffel wilde geven...en wie weet is zij voor hem wel de rode vlag van een stier...
grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |