quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk.
Hoe dan ook, dit is een voorbode van wat ons te wachten staat als PVV en BBB toetreden tot welk kabinet dan ook. Het wordt een circus. Een soort live clickbait.
Caroline sympathiek? Daar heb ik nou nooit iets van gezien, minder sympathiek krijgen ze ze niet. En Verdonk heette niet voor niets ijzeren Rita, totaal niet sympathiek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:48 schreef Origami94 het volgende:
Wat heeft Dilan een irritante uitstraling.
Een soort dedain. Mark had nog dat nerdachtige.
Waarom hebben Kaag en Dilan dit? Caroline heeft dan weer dat symphatieke. Verdonk had dit ook. Ouwehand ook.
Maar bij de huidige liberalen geleid door een vrouw lijkt dit te missen.
Bij het publiek wel. Kaag kon nog zo kundig zijn, ze stond bij een groot deel van de kiezer al met 2-0 achter door haar uitstraling. Dat had Verdonk niet. Van der Plas iets minder, zij wordt door veel mensen gewoon niet serieus genomen denk ikquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Caroline sympathiek? Daar heb ik nou nooit iets van gezien, minder sympathiek krijgen ze ze niet. En Verdonk heette niet voor niets ijzeren Rita, totaal niet sympathiek.
Van dit rijtje:quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:48 schreef Origami94 het volgende:
Wat heeft Dilan een irritante uitstraling.
Een soort dedain. Mark had nog dat nerdachtige.
Waarom hebben Kaag en Dilan dit? Caroline heeft dan weer dat symphatieke. Verdonk had dit ook. Ouwehand ook.
Maar bij de huidige liberalen geleid door een vrouw lijkt dit te missen.
Kaag kwam ook totaal niet sympathiek over, laat dat duidelijk zijn. Maar die 2-0 achter bij een deel van het land komt gewoon door haar partij, D66. Een heel deel van het land was juist enorm fan van haar, niet voor niets dat ze D66 naar een ongekende 24 zetels wist te krijgen, meer dan Omtzigt dit keer kreeg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:55 schreef Japepk het volgende:
[..]
Bij het publiek wel. Kaag kon nog zo kundig zijn, ze stond bij een groot deel van de kiezer al met 2-0 achter door haar uitstraling. Dat had Verdonk niet. Van der Plas iets minder, zij wordt door veel mensen gewoon niet serieus genomen denk ik
En dan moeten de nieuwe duikboten nog aangekondigd wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
Aan de plus kant; we hebben (voorlopig) nog steeds een competente regering
https://www.nu.nl/binnenl(...)me-project-ooit.html
Inderdaad, niemand vond Verdonk sympathiek, zelfs haar stemmers niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Kaag kwam ook totaal niet sympathiek over, laat dat duidelijk zijn. Maar die 2-0 achter bij een deel van het land komt gewoon door haar partij, D66. Een heel deel van het land was juist enorm fan van haar, niet voor niets dat ze D66 naar een ongekende 24 zetels wist te krijgen, meer dan Omtzigt dit keer kreeg.
En Verdonk werd echt alleen maar gewaardeerd in een bepaalde hoek omdat ze asociaal hard tegen asielzoekers was. Die mensen waardeerden haar juist omdat ze totaal niet sympathiek was.
Dat hebben we gemerkt bij de verkiezingen toendertijd. Trots op Nederland werd in een klap de grootste partij, toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:35 schreef Japepk het volgende:
Verdonk was oprecht populair, ik denk wel dat een groot deel haar sympathiek vond. In elk geval geloofde men in haar.
Verdonk haar anti-asielzoekers retoriek was populair. Op dezelfde manier als Wilders nu populair is. Dat heeft niks met sympathie te maken, eerder met een ongezonde angst voor alles wat anders is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:35 schreef Japepk het volgende:
Verdonk was oprecht populair, ik denk wel dat een groot deel haar sympathiek vond. In elk geval geloofde men in haar.
In haar VVD tijd stootte ze Mark Rutte van de troon, zowel bij leden als bij verkiezingenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt bij de verkiezingen toendertijd. Trots op Nederland werd in een klap de grootste partij, toch?
Bij de leden uiteindelijk niet. Maar ook hier ging het weer om de inhoud: Rutte was voor veel VVDers zeker aam het begin te links en niet hard genoeg tegen buitenlanders. Ik ben verder nog nooit iemand tegengekomen die Verdonk sympathiek vond, laat staan sympathieker dan Rutte. Want Rutte, die wordt dan weer zelfs door zijn tegenstanders wel sympathiek gevonden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:41 schreef Japepk het volgende:
[..]
In haar VVD tijd stootte ze Mark Rutte van de troon, zowel bij leden als bij verkiezingen
Nou...nee. Rutte won intern, nipt weliswaar maar hij won wel, en Verdonks partij TON haalde geen enkele zetel bij de verkiezingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:41 schreef Japepk het volgende:
[..]
In haar VVD tijd stootte ze Mark Rutte van de troon, zowel bij leden als bij verkiezingen
Populairder vanwege haar 'aanpakker'-imago, niet omdat ze haar zo'n vriendelijke, innemende tante vonden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:48 schreef Japepk het volgende:
In de begintijd van Rutte was Verdonk echt wel populairder dan hij. Teflon Mark ontstond pas halverwege zijn eerste kabinet hoor, toen hij zijn imago van moederskindje had afgeschud. Ik ben overigens meer team Rutte dan team Verdonk, maar zelfs die leiderschapsverkiezing was nipt en is nog, niet onredelijk, door Verdonk aangevochten.
Ze was toch gewoon populair omdat ze door de wetgeving van die linkse allochtonenknuffelaar van een Job Cohen streng kon zijn op migranten?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Populairder vanwege haar 'aanpakker'-imago, niet omdat ze haar zo'n vriendelijke, innemende tante vonden.
De nuchtere houding/manier van praten Caroline met de materiekennis van Kaag zou een goede combi zijn geweest. Net als de houding/manier van praten van Rutte met de integriteit van Omtzigt. Maar goed, combineren kunnen we alleen met AI en niet in het echie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:55 schreef Japepk het volgende:
[..]
Bij het publiek wel. Kaag kon nog zo kundig zijn, ze stond bij een groot deel van de kiezer al met 2-0 achter door haar uitstraling. Dat had Verdonk niet. Van der Plas iets minder, zij wordt door veel mensen gewoon niet serieus genomen denk ik
Kip. Zelfs daar hebben ze de PvdA voor nodig.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze was toch gewoon populair omdat ze door de wetgeving van die linkse allochtonenknuffelaar van een Job Cohen streng kon zijn op migranten?
Ik vind het verder echt ongelooflijk dat Wilders, na de twittersoap met Plasterk als informateur, zegt we hebben alles gedaan. Maar misschien snap ik de retoriek en gedachtegangen van de PVV stemmer niet.
Ah, vandaar dat 'ie gisteren weer eens dacht het "Volkert-drogredenargument" in te kunnen zetten tegen Timmermans:quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:38 schreef Hanca het volgende:
Wilders verkoopt weer eens onzin op X:
[ x ]
Hij weet zeer goed dat dat kabinet Timmermans er alleen met de VVD en NSC kan komen, dus dat hun treuzelen helemaal niet voor een kabinet Timmermans kan zorgen. Zolang deze 2 niet kiezen komt er helemaal geen kabinet.
In de bepaalde geleerde kringen praat men zo. Paar jaar geleden kreeg een vrouwelijke gast, bij een politieke podcast, backlash over haar elitaire manier van praten. We hebben nu eenmaal mensen die slim zijn en moeilijk woorden gebruiken. Maar in het tijdperk van de domme moeten de slimmen zich schamen voor hun kennis en woordenschat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De nuchtere houding/manier van praten Caroline met de materiekennis van Kaag zou een goede combi zijn geweest. Net als de houding/manier van praten van Rutte met de integriteit van Omtzigt. Maar goed, combineren kunnen we alleen met AI en niet in het echie.
Bij iedere keer dat hij zo reageert zou gewoon een samenvatting van zijn hersenbraaksels richting Timmermans en Kaag gegeven moeten worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat 'ie gisteren weer eens dacht het "Volkert-drogredenargument" in te kunnen zetten tegen Timmermans:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |