Haas.quote:
Bidden dat het een toevalstreffer was.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bidden dat Stroll 2 wedstrijden op rij niet crasht.
Ik ook, alleen heb ik twee hazen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:48 schreef Sally het volgende:
Ik ben maar voor het dure onderdeel gegaan:
[ afbeelding ]
Hup Stroll.
Ik kon niet meer dan dit - zoals je zietquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Het zou voor mij tactisch heel stom zijn om nu met de meute mee te doen, dus ik duim nog even dat ie in het grind belandt
Aangezien je maar kunt aanpassen tot de start van VT3 denk ik dat dat ook weinig zin heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:17 schreef Thornado het volgende:
Argh, hoe moet ik nu op basis van VT1 en een verregende VT2 een keuze maken? Ik ga niet vannacht de wekker zetten voor VT3 en vlak voor sluitingstijd nog even mijn manager aanpassen
En wat heb je dan als motor & chassis? Haas dan?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:41 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ik heb er maar eens een hele berekening op losgelaten.
Conclusie: als ik nu wissel (heb Stroll+Magnussen) dan kan ik niet naar Piastri of Alonso de volgende race.
Moet minimaal 300 punten halen. Wat te doen is als beide hazen en Stroll finishen
Had graag Tsunoda en Hulk gehad, maar dan geen Piastri in China.
Yep Haas Haas, sta nu in de top10.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En wat heb je dan als motor & chassis? Haas dan?
Tsunoda en Hulk heb ik inderdaad. Hopen dat ze goed scoren.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:41 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ik heb er maar eens een hele berekening op losgelaten.
Conclusie: als ik nu wissel (heb Stroll+Magnussen) dan kan ik niet naar Piastri of Alonso de volgende race.
Moet minimaal 300 punten halen. Wat te doen is als beide hazen en Stroll finishen
Had graag Tsunoda en Hulk gehad, maar dan geen Piastri in China.
Tsunoda > Albon > Strollquote:
Ik ook, maar dan heb ik gelukkig nog Alonso nogquote:
Wrijf het er maar in.quote:Op zondag 7 april 2024 00:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan heb ik gelukkig nog Alonso nog
Nouw ehm - ik had beter niet kunnen wisselen geloof ikquote:
Mijn refresh-knop is oververhitquote:Op zondag 7 april 2024 21:57 schreef potjecreme het volgende:
Wanneer kunnen we de punten verwachten?
Nuquote:Op zondag 7 april 2024 21:57 schreef potjecreme het volgende:
Wanneer kunnen we de punten verwachten?
Waar ligt nou de grens...?quote:Je hebt nog tot zaterdag 20 april 2024 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Als ik de start van de verschillende sessies nog niet weet (of opgezocht heb) staat de tijd op 0 uur.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:22 schreef Sally het volgende:
Hm, verwarrend.
[..]
Waar ligt nou de grens...?
Is dat op de vrijdag? Denk het nl wel. Maar eerder stond het gewoon als 23:59 uur in de tekst.
Ah zoquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik de start van de verschillende sessies nog niet weet (of opgezocht heb) staat de tijd op 0 uur.
Dus het moet nog worden aangepast.
Plek 68, met net genoeg budget voor Alonso als ik Hulkenberg inruil voor Magnussen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:28 schreef Rnie het volgende:
Plek 65, maar niet genoeg budget voor Alonso
Ik kom 600k tekort en met Piastri 300k. De verkoopkosten van 2% nekt me.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Plek 68, met net genoeg budget voor Alonso als ik Hulkenberg inruil voor Magnussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |