Leuk he,en zo herkenbaar....Die zigeunerin hing bij de buren van ons toen ik een kind was....Vond dat zo'n mooi vrouw.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:50 schreef kater1 het volgende:
BB heeft de kamer weer leuk aangekleed. Ik kijk m'n ogen uit.
Ze moet er nog van groeien hè. Gelukkig is dr kiespijn over.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:51 schreef lojanda het volgende:
Alice zit weer als eerste aan tafel op de eerste rang.. waarschijnlijk ligt haar prikker ook als eerste in de pan
Dat kun je proeven, ik wel in ieder gevalquote:Op maandag 26 februari 2024 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar het labeltje is toch eraf
zou raar zijn als de wijn met alcohol is en het bier niet.
hing inderdaad ook altijd in een bruine kroeg hahaquote:Op maandag 26 februari 2024 17:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuk he,en zo herkenbaar....Die zigeunerin hing bij de buren van ons toen ik een kind was....Vond dat zo'n mooi vrouw.
Zou het bij bier denk ik pas na 2 flesjes merken.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kun je proeven, ik wel in ieder geval
Huh, boeie? 😅quote:Op maandag 26 februari 2024 17:51 schreef lojanda het volgende:
Alice zit weer als eerste aan tafel op de eerste rang.. waarschijnlijk ligt haar prikker ook als eerste in de pan
Hebben ze weer een smoes om lui te liggenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zit bij de sessie mediteren en irriteren van Tom![]()
![]()
Dacht ik ook alquote:Op maandag 26 februari 2024 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt op De Koning uit GTST. Volgens mij dezelfde set dressers actief als daar. Kan ook kloppen want daar wordt GTST ook opgenomen.
In De Grote Broer had leuker geweest en meer retro...quote:Op maandag 26 februari 2024 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Cafe de Grote Broer.. origineel zeg
Dan moet ie nog maar een extra rondje Chateau Migraine weggevenquote:
Dit is echt te ergquote:Op maandag 26 februari 2024 17:57 schreef Ebinas het volgende:
"Mag ik nog een stukje ui van jou?"
[ afbeelding ]
Ze zetten wel eens het scherm in de woonkamer op dit gebeurenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:58 schreef espri het volgende:
Toch jammer dat er geen hek tussen zit en de anderen mee mogen genieten.
Wie niet? edit: Oh jíj lust het nietquote:
De Roozenboom is het hotel.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
de roozenboom daar doet het jimmie aan denken
het cafe uit gtst
Nu graagquote:Op maandag 26 februari 2024 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zetten wel eens het scherm in de woonkamer op dit gebeuren
Ik denk dat zij haar hele leven zo’n speciale behandeling heeft gekregen door haar uiterlijk, zeker ook extra omdat ze echt in dat uiterlijk-wereldje gedoken is, dat ze echt in een andere realiteit leeft.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:57 schreef Ebinas het volgende:
"Mag ik nog een stukje ui van jou?"
[ afbeelding ]
Het script uit een scene van Kim Holland hebben ze?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:59 schreef BB-King het volgende:
Lekker he?
Ja lekker
Dit is lekker
Zo lekker
Mmm lekker
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het script uit een scene van Kim Holland hebben ze?
Alice en Karin zijn ook schone dames, doen ook niet zo.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat zij haar hele leven zo’n speciale behandeling heeft gekregen door haar uiterlijk, zeker ook extra omdat ze echt in dat uiterlijk-wereldje gedoken is, dat ze echt in een andere realiteit leeft.
Dat is niet lekker.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het script uit een scene van Kim Holland hebben ze?
Knus? Zit een meter tussenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:55 schreef kiki2024 het volgende:
oh ze hebben een etentje. leuk ! leuk voor Ty dat hij nu ook wat lekkers te eten krijgt....en sabeau weer knus naast Glenn. eerst plakken bij Dilano en nu glenn
Volgens mij Karen maar wat maakt het uit wie het eerst is....Karen heeft al heel wat chippies op toen ze aan de bar stonden....quote:Op maandag 26 februari 2024 17:51 schreef lojanda het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef kiki2024 het volgende:
genieten van elk moment dat je hebt met elkaar.
We zijn echt een goeie groep. Veel geduld voor elkaar, we snappen elkaar heel goed
ja lekker Hypocriet van sabo hahaquote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef kiki2024 het volgende:
genieten van elk moment dat je hebt met elkaar.
We zijn echt een goeie groep. Veel geduld voor elkaar, we snappen elkaar heel goed
daarom ligt hij te pitten op de bankquote:Op maandag 26 februari 2024 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd of Die Lano dit overleeft. Zijn liefje is naar de kroeg en hij mag niet mee
Zijn ze ook, maar wel van een iets ander niveau. Sabeau heeft de pure pure schoonheid in haar gezicht en dan eet iedereen in de wereld uit je hand. Als je daarbij een karakter hebt die dat op jonge leeftijd al doorheeft en daar van geniet, kan je daar misbruik van maken en een manipulator worden. Kan je zelfs in de schoot geworpen worden, omdat allerlei mensen (mannen) kronkelen voor je.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Alice en Karin zijn ook schone dames, doen ook niet zo.
Daar reken ik haar niet op afquote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij Karen maar wat maakt het uit wie het eerst is....Karen heeft al heel wat chippies op toen ze aan de bar stonden....
Raar dat als je wat forser bent net zoals Doriana en nu Alice gelijk op afgerekend word als je het lekker vind Terwijl Karen die tenger is een halve pot kwark in haar mond steekt zoveel dat het er weer uit loopt niks van gezegd wordt.
En die kan ook eten hoor.
Dacht in Aalsmeer....quote:Op maandag 26 februari 2024 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt op De Koning uit GTST. Volgens mij dezelfde set dressers actief als daar. Kan ook kloppen want daar wordt GTST ook opgenomen.
Oh oké ja dat zou kunnen maar ik vind haar persoonlijk niet knapper dan een Alice, misschien ligt dat aan haar karakterquote:Op maandag 26 februari 2024 18:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zijn ze ook, maar wel van een iets ander niveau. Sabeau heeft de pure pure schoonheid in haar gezicht en dan eet iedereen in de wereld uit je hand. Als je daarbij een karakter hebt die dat op jonge leeftijd al doorheeft en daar van geniet, kan je daar misbruik van maken en een manipulator worden. Kan je zelfs in de schoot geworpen worden, omdat allerlei mensen (mannen) kronkelen voor je.
Wat maakt het sowieso uit. Vorig jaar ook al dat gezeik op Jason qua eten. Wat mensen boeit soms .. 😅quote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij Karen maar wat maakt het uit wie het eerst is....Karen heeft al heel wat chippies op toen ze aan de bar stonden....
Raar dat als je wat forser bent net zoals Doriana en nu Alice gelijk op afgerekend word als je het lekker vind Terwijl Karen die tenger is een halve pot kwark in haar mond steekt zoveel dat het er weer uit loopt niks van gezegd wordt.
Ik denk als zij niet sport ze echt een dikkertje zou zijnquote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef kiki2024 het volgende:
Alice kan ook eten als een bouwvakker
Ja ik denk het ook en dat terwijl ik haar niet eens knap vindquote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat zij haar hele leven zo’n speciale behandeling heeft gekregen door haar uiterlijk, zeker ook extra omdat ze echt in dat uiterlijk-wereldje gedoken is, dat ze echt in een andere realiteit leeft.
Haha maar goed dat ze sport dan , volgens mij was ze vroeger juist te mager zei ze, en is ze daarom begonnen met sportenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk als zij niet sport ze echt een dikkertje zou zijn
Ik doel gewoon op de ‘wetten van de schoonheid’, daar zijn allerlei theorieën voor, dan zal Sabeau’s gezicht een heel erg hoog cijfer scoren. Zulke meiden krijgen vanaf jongs af aan enorm veel hun zin en als dat dan gecombineerd is met een karakter die daar van geniet en er misbruik van gaat maken, dan wordt het giftig.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Oh oké ja dat zou kunnen maar ik vind haar persoonlijk niet knapper dan een Alice, misschien ligt dat aan haar karakter
Vlak Alieze niet uit.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
1 slok en Karan breekt de boel al af
Ja dat weten we ondertussen dat je alles wat Alice doet ikken ikken ikke is.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar reken ik haar niet op afer is niets fors aan Alice.. ik vind haar hebberig en best wel ikke ikke ikke.
Er zijn ook enorm veel meiden die ontzettend knap zijn, maar down to earth en hun uiterlijk niet in de strijd gooien. Maar laat ik on topic blijvenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doel gewoon op de ‘wetten van de schoonheid’, daar zijn allerlei theorieën voor, dan zal Sabeau’s gezicht een heel erg hoog cijfer scoren. Zulke meiden krijgen vanaf jongs af aan enorm veel hun zin en als dat dan gecombineerd is met een karakter die daar van geniet en er misbruik van gaat maken, dan wordt het giftig.
Op haar insta zie je dat ze altijd heel slank was en is gaan kracht trainen om meer figuur te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk als zij niet sport ze echt een dikkertje zou zijn
Ik vind het wel echt heerlijk hoor.. zeker met verschillende soorten brood en dan een heerlijke Chardonnay erbijquote:Op maandag 26 februari 2024 18:09 schreef Jockari het volgende:
Kaasfondue. Niet mijn ding. Maar als je weken uitgehongerd wordt, smaakt dat waarschijnlijk wel.
Ze zijn niet echt uitgehongerd, alleen saai wat eten betreft. Maar het eten was van goede voedingswaarde, fruit erbij en sinasappels en zuivelproducten, Elke dag verse groente en vlees en granen.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:09 schreef Jockari het volgende:
Kaasfondue. Niet mijn ding. Maar als je weken uitgehongerd wordt, smaakt dat waarschijnlijk wel.
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat weten we ondertussen dat je alles wat Alice doet ikken ikken ikke is.
KinKiJan in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op maandag 26 februari 2024 18:15 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd er daar
waar zitten ze te
ingooien??
en hoezo fondue?
Lees jij wel eens de streamverslagen Mario?quote:Op maandag 26 februari 2024 18:15 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd er daar
waar zitten ze te
ingooien??
en hoezo fondue?
Ze zijn in Café Grote Broer in Amsterdamquote:Op maandag 26 februari 2024 18:15 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd er daar
waar zitten ze te
ingooien??
en hoezo fondue?
De 6 mensen die power hebben (Alice, Jimmy, Karen, Tyron, Glenn en Sabeau) mogen kaasfonduen in de aparte kamerquote:Op maandag 26 februari 2024 18:15 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd er daar
waar zitten ze te
ingooien??
en hoezo fondue?
ben druk heb niet zo tijdquote:Op maandag 26 februari 2024 18:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lees jij wel eens de streamverslagen Mario?
Nee hoor, als kind is ze jarenlang gepest.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
man man geen wonder wanneer de wcquote:Op maandag 26 februari 2024 18:17 schreef Was-beer het volgende:
[..]
De 6 mensen die power hebben (Alice, Jimmy, Karen, Tyron, Glenn en Sabeau) mogen kaasfonduen in de aparte kamer
Ik heb geen chippies gezien, wel pinda'squote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Dat is mijn punt ook niet. Ik ben niks aan het goedpraten ofzo ;pquote:Op maandag 26 februari 2024 18:13 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Er zijn ook enorm veel meiden die ontzettend knap zijn, maar down to earth en hun uiterlijk niet in de strijd gooien. Maar laat ik on topic blijven
ja ook nog elders in de stadquote:Op maandag 26 februari 2024 18:16 schreef kiki2024 het volgende:
Dit soort cafés heb je heel veel op de wallen aldus Jimmy
Ze is groot, maar ook een tikkeltje te struis. De enige die daar niet afgevallen is denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Alies lijkt wel op die zwaardvechtster uit The Game of Thrones, veel groter moet ze niet worden
Ik vind het heerlijk. Hier bij ons thuis is het altijd meer als begeleiding bij het ledigen van een aantal wijnflessen.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:09 schreef Jockari het volgende:
Dat een paar mensen haar pestten zegt verder niks over alle mannen die haar een speciale behandeling hebben gegeven door haar gezichtje.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, als kind is ze jarenlang gepest.
https://nl.nieuws-247.be/(...)n-in-elkaar-geklopt/
Oh Jolanda,quote:Op maandag 26 februari 2024 18:18 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het wel weer gezien hier.. als je niet met de meute meegaat dan wordt je mening niet gewaardeerd. Beter dat ik iets anders ga doen voordat ik zeg waar ik een ban voor krijg![]()
Jimmy geniet er goed van
Ik denk daar ook wel eens over na. Stel ik moet overleven ergens.. en er is alleen maar kaas. Ik denk dat ik per direct alles er weer uitgooi na doorslikken, zo vies vind ik het.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:09 schreef Jockari het volgende:
Zolang ze mee mag blijven doen in al die eetcedeautjes van Grote Broer restaurantjes . vorige week pizza tot ze knaptje, nu weer kaas uit het vuisjequote:Op maandag 26 februari 2024 18:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze is groot, maar ook een tikkeltje te struis. De enige die daar niet afgevallen is denk ik.
Komt vast door de alcoholquote:Op maandag 26 februari 2024 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice kan behoorlijk eten en lijkt nu ook geen last van haar verstandskies te hebben.![]()
Jij had het over haar hele leven.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat een paar mensen haar pestten zegt verder niks over alle mannen die haar een speciale behandeling hebben gegeven door haar gezichtje.
lekkere combi, ze heeft van BB ook iets gekregen tegen de pijnquote:
wat is verstandkies ?quote:Op maandag 26 februari 2024 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice kan behoorlijk eten en lijkt nu ook geen last van haar verstandskies te hebben.![]()
Klopt. Is ook niet veranderd 😅quote:Op maandag 26 februari 2024 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij had het over haar hele leven.
Wat heeft het voor nut? Krijg je alleen maar gejank en mssn ruzie van. Het is toch niet meer terug te draaienquote:Op maandag 26 februari 2024 18:28 schreef Joyce-43 het volgende:
wees dan nu ook eerlijk Karen met je maakt niet uit Ashley weer je gevecht uit vechten
Nee, maar ze kan wel eerlijk zijn. Dat zou ik wel tof vinden van haarquote:Op maandag 26 februari 2024 18:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut? Krijg je alleen maar gejank en mssn ruzie van. Het is toch niet meer terug te draaien
Oneerlijk noem ik ditquote:Op maandag 26 februari 2024 18:28 schreef engine het volgende:
Karen nou....maakt niet uit...maakt echt niet uit![]()
En straks is het weer een probleem als ze bij Ashley is. Wat een vaatdoek.
Nope, das te makkelijkquote:Op maandag 26 februari 2024 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
Als Ashley niet had gewisseld, had ze tussen friet en een springtouw kunnen kiezen.
Ze zit nu in dat café, kan ze niet gewoon door?
Yep heeft Jim wel gelijk inquote:Op maandag 26 februari 2024 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy steunt Alice hiermee. Als je wint win je als je verliest dan verlies je.
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vroeger maar nu gewoon bij Endemol en waar ook BB wordt opgenomen.
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
Prima rolvedeling weer, het meisje ruimt af, de boys trekken nog een biertje open
doorzagen bedoeld zequote:Op maandag 26 februari 2024 18:34 schreef Angel79 het volgende:
sorbo vind het weer belangrijk er over te spreken![]()
![]()
Nee joh, ze zweet uit haar ogenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
en jaa emotioneel incontinente alice moet huilen
Dat is voor mij een pot nat, als ik wat op tafel zet noem ik wil iemand chips en dat kan van alles zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb geen chippies gezien, wel pinda's
Talent!quote:
Ronahiquote:Op maandag 26 februari 2024 18:36 schreef kiki2024 het volgende:
raar plakkerig kind. Eerst was dilano aan de beurt en nu Glenn. Who is next
Het is echt een manipulator en Ik vind het teleurstellend dat Glenn daar zo vatbaar voor is. Voor mij zakt hij wel steeds meerquote:Op maandag 26 februari 2024 18:34 schreef Angel79 het volgende:
sorbo vind het weer belangrijk er over te spreken![]()
![]()
Voor mij ook. Van mij krijgt hij nooit meer een stemquote:Op maandag 26 februari 2024 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is echt een manipulator en Ik vind het teleurstellend dat Glenn daar zo vatbaar voor is. Voor mij zakt hij wel steeds meer
Van mij ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Voor mij ook. Van mij krijgt hij nooit meer een stem
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 5 min erder heb ik zij in
en kamer gezien gaan
Dat was naar toilet om een tissue te pakkenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee 5 min erder heb ik zij in
en kamer gezien gaan
4 minutt?quote:Op maandag 26 februari 2024 18:42 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Dat was naar toilet om een tissue te pakken
Of zij moet gewoon voor zichzelf opkomen. Je moet niets van andere verwachten.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het wel sneu voor Karen, ze is niet zo op de voorgrond met dat soort dingen of zeggen dat ze thuis mist. Alice volgende keer beter nadenken en niet alleen aan zichzelf denken. Karen is daarin te lief en wil niemand kwetsen, moet meer voor zichzelf opkomen.
Heel tegenstrijdig.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Adixsh het volgende:
Je kan niet aan de ene kant zeggen: ik ben niet zo iemand die iets gaat pakken als ik weet dat iemand anders het wil en dan aan de andere kant klagen dat iemand het gepakt heeft. Dat klopt niet.
Ze proberen haar op te beuren.. .ze lullen maar wat.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Wat blijft karen hangen in bepaalde dingen. Weer dat het zo mooi is dat ashley het haar gegund heeft. Alice zegt dat de vriendschap tussen ashley en karen heel mooi is. Dat ze 24 uur7 bij elkaar zitten. Jimmy zegt dat is echt een meerwaarde.
Je kan het alleen jezelf verwijten dat je zo bent.....en boos zijn op jezelf....quote:Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Adixsh het volgende:
Je kan niet aan de ene kant zeggen: ik ben niet zo iemand die iets gaat pakken als ik weet dat iemand anders het wil en dan aan de andere kant klagen dat iemand het gepakt heeft. Dat klopt niet.
Dat dus. Ze weet dat ze beter voor zichzelf moet opkomen. Ze laat zich ook gewoon om een boodschap sturen door Ashley.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Adixsh het volgende:
Ja, dezelfde kamer. Wordt steeds opnieuw ingericht.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat de selfde ruim waar ze pizza eten hadden?
Tuurlijk kan dat wel. Als je ergens mee zit maar niet de persoon zelf wil afvallen.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Adixsh het volgende:
zij is toch nederlandsequote:Op maandag 26 februari 2024 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen tegen de darters : Mag ik zo ook eens schieten?
Goed verdooft dusquote:Op maandag 26 februari 2024 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice vertelt trots dat ze wijn drinkt met paracetamol en ibuprofen in haar mik.
de losers met de blauwe bandjes niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:53 schreef Sestra666 het volgende:
is iedereen in de kroeg? of alleen die dat ene kregen
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
de losers met de blauwe bandjes niet.
WE gaan niet weer beginnen met herhalen he?quote:
quote:
1x vragen is voldoendequote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja brennt 3 keer
1.bij eten
2.bij poepen
3.de werker in kanal
in de oogen
Kan het ook eens over wat anders gaan dan altijd over poepquote:Op maandag 26 februari 2024 18:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man geen wonder wanneer de wc
dann voll zit
Zie ik hem wel voor aan jaquote:Op maandag 26 februari 2024 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb het gevoel dat Jimmy z'n eigen spelregels bedenkt.
Kruipend naar huisquote:Op maandag 26 februari 2024 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Straks nog even klaverjassen met een jonge never (suiker op de bodem) en het plaatje is compleet
Zendercheck voor Joycequote:Op maandag 26 februari 2024 18:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Zou onder een jas een spel " mens erger je niet " mee het huis in nemen![]()
te hopen dat ze daar een maagbeschermer bij krijgtquote:Op maandag 26 februari 2024 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice vertelt trots dat ze wijn drinkt met paracetamol en ibuprofen in haar mik.
Er heeft nog maar 1 duo ( tenzij er afgelopen uur nog 1 is geweest) een som gehadquote:
CBtje mag ookquote:Op maandag 26 februari 2024 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Straks nog even klaverjassen met een jonge never (suiker op de bodem) en het plaatje is compleet
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er heeft nog maar 1 duo ( tenzij er afgelopen uur nog 1 is geweest) een som gehad
De rest moet nog
Voordeel dus voor de losers als de winnaars flink drinken.
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er heeft nog maar 1 duo ( tenzij er afgelopen uur nog 1 is geweest) een som gehad
De rest moet nog
Feest voor onsquote:Op maandag 26 februari 2024 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Sommigen zullen vervelend wakker worden als die toeter vroeg door het huis blaast!
Mag van mijquote:Op maandag 26 februari 2024 19:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Och jeej..mens erger je niet. Als dat geen bonje word
Helaas hebben ze er geen monopoly neergezetquote:Op maandag 26 februari 2024 19:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Och jeej..mens erger je niet. Als dat geen bonje word
Is het geen kaarten, dan wel ganzenborden/mens erger je nietquote:Op maandag 26 februari 2024 19:11 schreef Sestra666 het volgende:
waarom gaan ze van die kutspellen doen
Kan niet, zit geen compleet duo meer in het huisquote:Op maandag 26 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
De rest moet nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |