Leuk he,en zo herkenbaar....Die zigeunerin hing bij de buren van ons toen ik een kind was....Vond dat zo'n mooi vrouw.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:50 schreef kater1 het volgende:
BB heeft de kamer weer leuk aangekleed. Ik kijk m'n ogen uit.
Ze moet er nog van groeien hè. Gelukkig is dr kiespijn over.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:51 schreef lojanda het volgende:
Alice zit weer als eerste aan tafel op de eerste rang.. waarschijnlijk ligt haar prikker ook als eerste in de pan
Dat kun je proeven, ik wel in ieder gevalquote:Op maandag 26 februari 2024 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar het labeltje is toch eraf
zou raar zijn als de wijn met alcohol is en het bier niet.
hing inderdaad ook altijd in een bruine kroeg hahaquote:Op maandag 26 februari 2024 17:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuk he,en zo herkenbaar....Die zigeunerin hing bij de buren van ons toen ik een kind was....Vond dat zo'n mooi vrouw.
Zou het bij bier denk ik pas na 2 flesjes merken.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kun je proeven, ik wel in ieder geval
Huh, boeie? 😅quote:Op maandag 26 februari 2024 17:51 schreef lojanda het volgende:
Alice zit weer als eerste aan tafel op de eerste rang.. waarschijnlijk ligt haar prikker ook als eerste in de pan
Hebben ze weer een smoes om lui te liggenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zit bij de sessie mediteren en irriteren van Tom![]()
![]()
Dacht ik ook alquote:Op maandag 26 februari 2024 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt op De Koning uit GTST. Volgens mij dezelfde set dressers actief als daar. Kan ook kloppen want daar wordt GTST ook opgenomen.
In De Grote Broer had leuker geweest en meer retro...quote:Op maandag 26 februari 2024 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Cafe de Grote Broer.. origineel zeg
Dan moet ie nog maar een extra rondje Chateau Migraine weggevenquote:
Dit is echt te ergquote:Op maandag 26 februari 2024 17:57 schreef Ebinas het volgende:
"Mag ik nog een stukje ui van jou?"
[ afbeelding ]
Ze zetten wel eens het scherm in de woonkamer op dit gebeurenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:58 schreef espri het volgende:
Toch jammer dat er geen hek tussen zit en de anderen mee mogen genieten.
Wie niet? edit: Oh jíj lust het nietquote:
De Roozenboom is het hotel.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
de roozenboom daar doet het jimmie aan denken
het cafe uit gtst
Nu graagquote:Op maandag 26 februari 2024 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zetten wel eens het scherm in de woonkamer op dit gebeuren
Ik denk dat zij haar hele leven zo’n speciale behandeling heeft gekregen door haar uiterlijk, zeker ook extra omdat ze echt in dat uiterlijk-wereldje gedoken is, dat ze echt in een andere realiteit leeft.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:57 schreef Ebinas het volgende:
"Mag ik nog een stukje ui van jou?"
[ afbeelding ]
Het script uit een scene van Kim Holland hebben ze?quote:Op maandag 26 februari 2024 17:59 schreef BB-King het volgende:
Lekker he?
Ja lekker
Dit is lekker
Zo lekker
Mmm lekker
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het script uit een scene van Kim Holland hebben ze?
Alice en Karin zijn ook schone dames, doen ook niet zo.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat zij haar hele leven zo’n speciale behandeling heeft gekregen door haar uiterlijk, zeker ook extra omdat ze echt in dat uiterlijk-wereldje gedoken is, dat ze echt in een andere realiteit leeft.
Dat is niet lekker.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het script uit een scene van Kim Holland hebben ze?
Knus? Zit een meter tussenquote:Op maandag 26 februari 2024 17:55 schreef kiki2024 het volgende:
oh ze hebben een etentje. leuk ! leuk voor Ty dat hij nu ook wat lekkers te eten krijgt....en sabeau weer knus naast Glenn. eerst plakken bij Dilano en nu glenn
Volgens mij Karen maar wat maakt het uit wie het eerst is....Karen heeft al heel wat chippies op toen ze aan de bar stonden....quote:Op maandag 26 februari 2024 17:51 schreef lojanda het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef kiki2024 het volgende:
genieten van elk moment dat je hebt met elkaar.
We zijn echt een goeie groep. Veel geduld voor elkaar, we snappen elkaar heel goed
ja lekker Hypocriet van sabo hahaquote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef kiki2024 het volgende:
genieten van elk moment dat je hebt met elkaar.
We zijn echt een goeie groep. Veel geduld voor elkaar, we snappen elkaar heel goed
daarom ligt hij te pitten op de bankquote:Op maandag 26 februari 2024 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd of Die Lano dit overleeft. Zijn liefje is naar de kroeg en hij mag niet mee
Zijn ze ook, maar wel van een iets ander niveau. Sabeau heeft de pure pure schoonheid in haar gezicht en dan eet iedereen in de wereld uit je hand. Als je daarbij een karakter hebt die dat op jonge leeftijd al doorheeft en daar van geniet, kan je daar misbruik van maken en een manipulator worden. Kan je zelfs in de schoot geworpen worden, omdat allerlei mensen (mannen) kronkelen voor je.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Alice en Karin zijn ook schone dames, doen ook niet zo.
Daar reken ik haar niet op afquote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij Karen maar wat maakt het uit wie het eerst is....Karen heeft al heel wat chippies op toen ze aan de bar stonden....
Raar dat als je wat forser bent net zoals Doriana en nu Alice gelijk op afgerekend word als je het lekker vind Terwijl Karen die tenger is een halve pot kwark in haar mond steekt zoveel dat het er weer uit loopt niks van gezegd wordt.
En die kan ook eten hoor.
Dacht in Aalsmeer....quote:Op maandag 26 februari 2024 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt op De Koning uit GTST. Volgens mij dezelfde set dressers actief als daar. Kan ook kloppen want daar wordt GTST ook opgenomen.
Oh oké ja dat zou kunnen maar ik vind haar persoonlijk niet knapper dan een Alice, misschien ligt dat aan haar karakterquote:Op maandag 26 februari 2024 18:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zijn ze ook, maar wel van een iets ander niveau. Sabeau heeft de pure pure schoonheid in haar gezicht en dan eet iedereen in de wereld uit je hand. Als je daarbij een karakter hebt die dat op jonge leeftijd al doorheeft en daar van geniet, kan je daar misbruik van maken en een manipulator worden. Kan je zelfs in de schoot geworpen worden, omdat allerlei mensen (mannen) kronkelen voor je.
Wat maakt het sowieso uit. Vorig jaar ook al dat gezeik op Jason qua eten. Wat mensen boeit soms .. 😅quote:Op maandag 26 februari 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij Karen maar wat maakt het uit wie het eerst is....Karen heeft al heel wat chippies op toen ze aan de bar stonden....
Raar dat als je wat forser bent net zoals Doriana en nu Alice gelijk op afgerekend word als je het lekker vind Terwijl Karen die tenger is een halve pot kwark in haar mond steekt zoveel dat het er weer uit loopt niks van gezegd wordt.
En die kan ook eten hoor.
Ik denk als zij niet sport ze echt een dikkertje zou zijnquote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef kiki2024 het volgende:
Alice kan ook eten als een bouwvakker
Ja ik denk het ook en dat terwijl ik haar niet eens knap vindquote:Op maandag 26 februari 2024 18:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat zij haar hele leven zo’n speciale behandeling heeft gekregen door haar uiterlijk, zeker ook extra omdat ze echt in dat uiterlijk-wereldje gedoken is, dat ze echt in een andere realiteit leeft.
Haha maar goed dat ze sport dan , volgens mij was ze vroeger juist te mager zei ze, en is ze daarom begonnen met sportenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk als zij niet sport ze echt een dikkertje zou zijn
Ik doel gewoon op de ‘wetten van de schoonheid’, daar zijn allerlei theorieën voor, dan zal Sabeau’s gezicht een heel erg hoog cijfer scoren. Zulke meiden krijgen vanaf jongs af aan enorm veel hun zin en als dat dan gecombineerd is met een karakter die daar van geniet en er misbruik van gaat maken, dan wordt het giftig.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Oh oké ja dat zou kunnen maar ik vind haar persoonlijk niet knapper dan een Alice, misschien ligt dat aan haar karakter
Vlak Alieze niet uit.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
1 slok en Karan breekt de boel al af
Ja dat weten we ondertussen dat je alles wat Alice doet ikken ikken ikke is.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar reken ik haar niet op afer is niets fors aan Alice.. ik vind haar hebberig en best wel ikke ikke ikke.
Er zijn ook enorm veel meiden die ontzettend knap zijn, maar down to earth en hun uiterlijk niet in de strijd gooien. Maar laat ik on topic blijvenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doel gewoon op de ‘wetten van de schoonheid’, daar zijn allerlei theorieën voor, dan zal Sabeau’s gezicht een heel erg hoog cijfer scoren. Zulke meiden krijgen vanaf jongs af aan enorm veel hun zin en als dat dan gecombineerd is met een karakter die daar van geniet en er misbruik van gaat maken, dan wordt het giftig.
Op haar insta zie je dat ze altijd heel slank was en is gaan kracht trainen om meer figuur te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk als zij niet sport ze echt een dikkertje zou zijn
Ik vind het wel echt heerlijk hoor.. zeker met verschillende soorten brood en dan een heerlijke Chardonnay erbijquote:Op maandag 26 februari 2024 18:09 schreef Jockari het volgende:
Kaasfondue. Niet mijn ding. Maar als je weken uitgehongerd wordt, smaakt dat waarschijnlijk wel.
Ze zijn niet echt uitgehongerd, alleen saai wat eten betreft. Maar het eten was van goede voedingswaarde, fruit erbij en sinasappels en zuivelproducten, Elke dag verse groente en vlees en granen.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:09 schreef Jockari het volgende:
Kaasfondue. Niet mijn ding. Maar als je weken uitgehongerd wordt, smaakt dat waarschijnlijk wel.
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat weten we ondertussen dat je alles wat Alice doet ikken ikken ikke is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |