Waar lach ik??quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja het blijft lachen de situatie in Oekraine![]()
Ik pas verder
Dat is een vrij pijnlijke constatering.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:08 schreef over_hedge het volgende:
Wat zijn de russen allemaal aan het doen? Vliegtuigen vallen met bosjes uit de lucht
Dat is in ieder geval een pleister op de wondquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach binnenkort hebben ze de graanschuur van Europa in handen.
The times they are changing...
En een 2e Beriev A-50 in 2 maanden tijd. Dat zal een stuk harder aankomen bij de Russen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat van de rest los staat van dat 12 su 34 in een week gewoon wel erg opvallend is
Ja. Als ik google moet geloven zijn die dingen 330 000 000. Dat tikt wel aan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En een 2e Beriev A-50 in 2 maanden tijd. Dat zal een stuk harder aankomen bij de Russen.
Nee we lachen niet. We spotten gewoon met de legers die elkaar bevechten.quote:
Tuurlijk doe ik ook.quote:Ik heb het gewoon over de situatie van de oorlog.
En die vliegtuigen? Heb ik zelf nog niet veel van tegen gekomen. Weet ondertussen wel dat die oekrainse berichten met een korreltje zout moeten genomen worden (jaja ook de russische berichten). Een vliegtuig is niet neer gehaald als het nadien ergens landt met kogelgaten in. Maar soit. Ze krijgen het voordeel van de twijfel.quote:Er zijn iets van 11 su 34 neergehaald in een korte tijd. Dat is nogal veel.
Zie hierbovenquote:Waarom jij dan meteen begint over lachen. En over dat Oekraïne zo bij polen is. (wat gewoon onzin is) Weet ik ook niet. Want heeft van de rest niks te maken met waar ik het over heb. En dat stuk waar het wel om ging negeer je..
Twee maanden geleden hadden ze nog 8 van die vliegtuigen en nu nog 6. Dat terwijl 1 zo'n vliegtuig honderden kiliometers luchtruim beslaat, je zonder die vliegtuigen in feite blind bent en het heel moeilijk is om zo'n vliegtuig te vervangen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Als ik google moet geloven zijn die dingen 330 000 000. Dat tikt wel aan.
Maar 11 su 34 ook best bijzonder in zo korte tijd.
Ik spot helemaal niet. Die 5 zinnen daarna heb ik werkelijk geen idee wat je probeert te zeggen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee we lachen niet. We spotten gewoon met de legers die elkaar bevechten.
Als dat gebeurt in topic waar iedereen hetzelfde zegt en denkt is de fun er al gauw af. Veel leuker als je ondervindt dat een of andere sukkel-user (me !) er geïrriteerd op reageert.
Begrijpelijk maar ik voel die behoefte niet, maar ik begrijp het.
En ja ik reageer dan terug
[..]
Tuurlijk doe ik ook.
Bijvoorbeeld : hoe is het nog gesteld met HeT GrOoT DeFeNsIeF ?
Voor zover ik de propaganda mag geloven gaat Oekraine nog steeds meer achteruit dan minimaal stand houden?
Ze hadden nochtans een overduidelijk voorbeeld van de Surovikin-lijnen waar ze vast op liepen met hun groot offensief.
Dan werd de defensieve tactiek aangekondigd en verliezen ze al direct hun meeste versterkte burcht Avdyvka, en volgen verdere dorpen en stadjes in sneltempo.
Heb onlangs beelden gezien van oekrainers die beschoten worden terwijl ze nog prikkeldraad probeerden trekken.
[..]
En die vliegtuigen? Heb ik zelf nog niet veel van tegen gekomen. Weet ondertussen wel dat die oekrainse berichten met een korreltje zout moeten genomen worden (jaja ook de russische berichten). Een vliegtuig is niet neer gehaald als het nadien ergens landt met kogelgaten in. Maar soit. Ze krijgen het voordeel van de twijfel.
En ja, ik DENK dat de russische luchtmacht recent veel actiever geworden is na (pogingen tot) uitputten van de oekrainse luchtafweer met de vele raketaanvallen. Mss hebben ze het onderschat en dan ntl meer vliegtuigen in de lucht is meer risico op verlies van vliegtuigen.
[..]
Zie hierboven
Waarom schrijf je dit zo vreemd?quote:Bijvoorbeeld : hoe is het nog gesteld met HeT GrOoT DeFeNsIeF ?
Als je volgende keer nou gewoon hier mee begint. Ipv eerst over lachen en spotten en weet ik wat allemaal beginnen. Dan kunnen we naar iets wat op een discussie lijkt.quote:En ja, ik DENK dat de russische luchtmacht recent veel actiever geworden is na (pogingen tot) uitputten van de oekrainse luchtafweer met de vele raketaanvallen. Mss hebben ze het onderschat en dan ntl meer vliegtuigen in de lucht is meer risico op verlies van vliegtuigen.
Je zegt het goed "een grapje op zijn tijd"quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:49 schreef sp3c het volgende:
In 'hey andere topic' levert een grapje op zijn tijd iig niet die matige wapenwedloop op die jij er nu van probeert te maken
Klinkt ook anders dan "Ze zijn in Kiev over 40 jaar"quote:
quote:Als je volgende keer nou gewoon hier mee begint. Ipv eerst over lachen en spotten en weet ik wat allemaal beginnen. Dan kunnen we naar iets wat op een discussie lijkt.
Wat ik daar mee bedoelde. Als je ziet waar ze nu zijn. Waar ze al 2 jaar over doen. Als je met dit tempo door gaat. Dan duurt het een jaar of 40 ja.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Klinkt ook anders dan "Ze zijn in Kiev over 40 jaar"
Dus :
[..]
Het gaat hem om de dagelijkse tendens in dit topic dat continu overstelpt wordt met domme kutopmerkingen, waar ik dan met mijn domme kop op den duur ook geïrriteerd op reageer, waar dan anderen die mss wel openstaan voor een normaler discussie verder op inpikken enz enzquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is toch geen grap om te stellen dat in dit tempo zowel de Russen als Oekraïners meerdere decades bezig zouden zijn om hun doelen te behalen?
Ik lees dagelijks ook shit van daadwerkelijke Russische trollen. Op diverse media that is, is geen vinger wijzen naar iets of iemand hier.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het gaat hem om de dagelijkse tendens in dit topic dat continu overstelpt wordt met domme kutopmerkingen, waar ik dan met mijn domme kop op den duur ook geïrriteerd op reageer, waar dan anderen die mss wel openstaan voor een normaler discussie verder op inpikken enz enz
Moest hier nou het kaf es van het koren gescheiden worden zou het hier anders aan toegaan.
Het is hier gisteren ook nog opgemerkt "wat komen die gasten hier doen ?"
En neen ik wil hier geen echokamer, de paar users die hier nog posten staan gewoon open voor normale discussies, maar het merendeel van de bezoekers heeft daar geen oren naar.
En ja ik negeer hier 90% van de trollen maar moet wel dagelijks hun shit lezen.
Avdyvka was een van de toppunten van de oekrainse verdediging. Het was quasi letterlijk een met beton versterkte "burcht" (en nee niet letterlijk burcht)quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Russen hebben er ruim 10 jaar over gedaan om Avdivka in te nemen. Een plaatsje ter grote van Achtkarspelen in Friesland. Het is eigenlijk nogal optimistisch geschat dat ze met dit tempo in 40 jaar Kiev zullen bereiken.
En dan goud ik me nog in ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je zegt het goed "een grapje op zijn tijd"
Dan zie ik ook geen reden om steeds mijn manier van reageren er uit te pikken als "ongepast".quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik lees dagelijks ook shit van daadwerkelijke Russische trollen. Op diverse media that is, is geen vinger wijzen naar iets of iemand hier.
Ik denk dat dat spanningsveld altijd wel zal blijven.
Dat valt dan ook reuze mee. Zowel hoe ongepast jij post dan wel hoe vaak dat gezegd wordt toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan zie ik ook geen reden om steeds mijn manier van reageren er uit te pikken als "ongepast".
Bwoa valt idd meequote:Op donderdag 29 februari 2024 13:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat valt dan ook reuze mee. Zowel hoe ongepast jij post dan wel hoe vaak dat gezegd wordt toch?
quote:
Zuur is niet per se ongepast, daarnaast ben je bepaald niet de enige die af en toe wat kritiek krijgt hier, daar ben ik mod voor, doe je niks aanquote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:28 schreef sp3c het volgende:
Zuur is niet per se ongepast, daarnaast ben je bepaald niet de enige die af en toe wat kritiek krijgt hier, daar ben ik mod voor, doe je niks aan
quote:Het oorlogsscenario van Duitse regering: mogelijke Russische aanval op NAVO én Duitsland in vier fasen
De Duitse regering bereidt zich steeds concreter voor op een mogelijke Russische aanval. In een document dat de Duitse krant ‘Bild’ kon inkijken, wordt het verloop van een eventuele Russische aanval besproken, net zoals de mogelijke gevolgen.
https://www.hln.be/buiten(...)vier-fasen~ac71fb5e/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |