De gebruiksaanwijzing van Tom wordt steeds duidelijker. Indien hij zijn zin niet krijgt of een spel verliest vraag vooral niet hoe het met hem gaat en laat hem een dag of twee gerust :-)quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze na 45 dagen nog niet door hoe die is?? Dat vind ik eigenlijk ook wel respectloos... laat hem..
Je zit daar niet om vriendjes te maken, je zit daar voor de ton $¤$¤quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze na 45 dagen nog niet door hoe die is?? Dat vind ik eigenlijk ook wel respectloos... laat hem..
Nou kijk, zo moeilijk is het niet!quote:Op zondag 25 februari 2024 21:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing van Tom wordt steeds duidelijker. Indien hij zijn zin niet krijgt of een spel verliest vraag vooral niet hoe het met hem gaat en laat hem een dag of twee gerust :-)
Voor de Tomquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zit daar niet om vriendjes te maken, je zit daar voor de ton $¤$¤
Als iemand waarmee je samenwoont en al gesprekken mee hebt gehad jou een knuffel wil geven na een spel (zoals gebruikelijk bij een programma als BB) dan doe je dat; ook al ben je niet per se close met elkaar. Het gaat hier niet om een zatte onbekende die je op weg naar de toog tegenhoudt voor een knuffel.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef -river- het volgende:
Ik snap dat gezeik over dat knuffelen niet, ik knuffel en kus wie ik wil en niet andersom.
nee want het is ook een spel met gunnen, en zonder sociaal aspect lig je er zo uitquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alicequote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
met wie heeft tom knuffels geruild dat hij een pokkemon knuffel heeft nu en zijn knuffel van zijn zoon slaapt een ander mee?
wie?? en dat doe je toch niet
Maar als je daar geen vriendjes maakt, word je genomineerdquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ok wel vreemd dat hij knuffel van zoon een ander mee laat slapenquote:
ehhhhh als ik monopoly speel zit ik in spel modus en daar komt geen sociaal aspect aan te pas hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee want het is ook een spel met gunnen, en zonder sociaal aspect lig je er zo uit
ok dan kunnen ze hem dus allemaal nomineren als ze hem zat worden en de kijker dan is het game overquote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ehhhhh als ik monopoly speel zit ik in spel modus en daar komt geen sociaal aspect aan te pas hoor
Verplicht knuffelen zou ik al helemaal niet aan beginnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als iemand waarmee je samenwoont en al gesprekken mee hebt gehad jou een knuffel wil geven na een spel (zoals gebruikelijk bij een programma als BB) dan doe je dat; ook al ben je niet per se close met elkaar. Het gaat hier niet om een zatte onbekende die je op weg naar de toog tegenhoudt voor een knuffel.
En dan stemmen de kijkers je niet naar huisquote:Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar als je daar geen vriendjes maakt, word je genomineerd
Ashley solliciteerd naar een exit als ze zo door gaat, soort van armpje van de regiequote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
asley is zwaaar overprikkeld ze heeft zich in de heel bb carrière nog niet zo slecht gevoeld
Maar je tegenstander kan je wel feliciteren.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef -river- het volgende:
Ik snap dat gezeik over dat knuffelen niet, ik knuffel en kus wie ik wil en niet andersom.
Ik speel om te winnen maar kan prima tegen mijn verlies, vind het sociale aspect belangrijk juist maar goed ik speel ook nooit voor een tonquote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ehhhhh als ik monopoly speel zit ik in spel modus en daar komt geen sociaal aspect aan te pas hoor
Oh nee hoor, wat mij betreft ook niet. Ik hou totaal niet van dat "ouwe jongens krentenbrood want we knuffelen en vinden elkaar zo lief gedoe"quote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Och ja we weten indien Tyron of Ronahi de hand van Tom had geweigerd na een spel dat de Tom groupie hier als eerste verontwaardigd zou roepen
waarom is Ty een slechte verliezer? ik hem niet 1x horen klagen toen hij op de bank zat...alleen de laatste weken met dat Do en Ro groepjequote:Op zondag 25 februari 2024 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik speel om te winnen maar kan prima tegen mijn verlies, vind het sociale aspect belangrijk juist maar goed ik speel ook nooit voor een ton
Tyron en Tom zijn beide duidelijk slechte verliezers
zou een mooie bank zijn!quote:Op zondag 25 februari 2024 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben Ashley, Dilano, Rohani en Sabeau zo zat en hoop dat ze allemaal op de bank komen ...
Nou ik heb Tyron ook wel eens pissig zien reageren als het niet liep zoals hij wouquote:Op zondag 25 februari 2024 22:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom is Ty een slechte verliezer? ik hem niet 1x horen klagen toen hij op de bank zat...alleen de laatste weken met dat Do en Ro groepje
Tom zat nu ook niet te klagen omdat hij op de bank zatquote:Op zondag 25 februari 2024 22:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom is Ty een slechte verliezer? ik hem niet 1x horen klagen toen hij op de bank zat...alleen de laatste weken met dat Do en Ro groepje
Dus wat dat betreft graaft hij zijn eigen graf. Maar het lukt hem niet om sociaal wenselijk te doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar als je daar geen vriendjes maakt, word je genomineerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zeg ik ook niet hoor haha, maar iemand schreef dat Ty een slechte verliezer is...ben ik niet mee eensquote:Op zondag 25 februari 2024 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom zat nu ook niet te klagen omdat hij op de bank zat
Ty is door verlies tegen Randy op de nominatiebank terecht gekomen en feliciteerd hem gewoon. Ty feliciteerd over het algemeen wel de winnaars is er wel sjaggo over.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik speel om te winnen maar kan prima tegen mijn verlies, vind het sociale aspect belangrijk juist maar goed ik speel ook nooit voor een ton
Tyron en Tom zijn beide duidelijk slechte verliezers
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:04 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dus wat dat betreft graaft hij zijn eigen graf. Maar het lukt hem niet om sociaal wenselijk te doen.Ik herken mijn eigen vent er wel in eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee, je beslist altijd zelf.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als iemand waarmee je samenwoont en al gesprekken mee hebt gehad jou een knuffel wil geven na een spel (zoals gebruikelijk bij een programma als BB) dan doe je dat; ook al ben je niet per se close met elkaar. Het gaat hier niet om een zatte onbekende die je op weg naar de toog tegenhoudt voor een knuffel.
eens: 2x genomineerd en was gewoon rustig zonder mensen kwalijk te nemenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ty is door verlies tegen Randy op de nominatiebank terecht gekomen en feliciteerd hem gewoon. Ty feliciteerd over het algemeen wel de winnaars is er wel sjaggo over.
Maar als voorbeeld haal je Ty op de bank aan.. dat slaat dan toch als een tang op een drumstel??quote:Op zondag 25 februari 2024 22:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet hoor haha, maar iemand schreef dat Ty een slechte verliezer is...ben ik niet mee eens
Hij is al drie goede vrienden kwijt daar. Ik vind het al bij al nog meevallen. Hij baalt van zichzelf als hij een spel verliest maar feliciteert nog altijd iedereen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ik heb Tyron ook wel eens pissig zien reageren als het niet liep zoals hij wou
Ik kijk er anders tegen aan ik vind hem net zoals Tom nogal een driftkop, maar goed ieder zijn meningquote:Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij is al drie goede vrienden kwijt daar. Ik vind het al bij al nog meevallen.
laatste weken wel ja, maar dat komt door DO en Ro naar mijn mening, hij was niet zo...en in het spel zelf is hij altijd wel gewoon aardig naar bewoners en nooit boos met verlies van spel of dergelijkequote:Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar als voorbeeld haal je Ty op de bank aan.. dat slaat dan toch als een tang op een drumstel??
Ty loopt aan de lopende band te klagen en te tieren over het spel, over BB...
Whahaha🥳😁quote:Op zondag 25 februari 2024 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik herken mijn eigen vent er wel in eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |