De gebruiksaanwijzing van Tom wordt steeds duidelijker. Indien hij zijn zin niet krijgt of een spel verliest vraag vooral niet hoe het met hem gaat en laat hem een dag of twee gerust :-)quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze na 45 dagen nog niet door hoe die is?? Dat vind ik eigenlijk ook wel respectloos... laat hem..
Je zit daar niet om vriendjes te maken, je zit daar voor de ton $¤$¤quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze na 45 dagen nog niet door hoe die is?? Dat vind ik eigenlijk ook wel respectloos... laat hem..
Nou kijk, zo moeilijk is het niet!quote:Op zondag 25 februari 2024 21:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing van Tom wordt steeds duidelijker. Indien hij zijn zin niet krijgt of een spel verliest vraag vooral niet hoe het met hem gaat en laat hem een dag of twee gerust :-)
Voor de Tomquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zit daar niet om vriendjes te maken, je zit daar voor de ton $¤$¤
Als iemand waarmee je samenwoont en al gesprekken mee hebt gehad jou een knuffel wil geven na een spel (zoals gebruikelijk bij een programma als BB) dan doe je dat; ook al ben je niet per se close met elkaar. Het gaat hier niet om een zatte onbekende die je op weg naar de toog tegenhoudt voor een knuffel.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef -river- het volgende:
Ik snap dat gezeik over dat knuffelen niet, ik knuffel en kus wie ik wil en niet andersom.
nee want het is ook een spel met gunnen, en zonder sociaal aspect lig je er zo uitquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alicequote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
met wie heeft tom knuffels geruild dat hij een pokkemon knuffel heeft nu en zijn knuffel van zijn zoon slaapt een ander mee?
wie?? en dat doe je toch niet
Maar als je daar geen vriendjes maakt, word je genomineerdquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ok wel vreemd dat hij knuffel van zoon een ander mee laat slapenquote:
ehhhhh als ik monopoly speel zit ik in spel modus en daar komt geen sociaal aspect aan te pas hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee want het is ook een spel met gunnen, en zonder sociaal aspect lig je er zo uit
ok dan kunnen ze hem dus allemaal nomineren als ze hem zat worden en de kijker dan is het game overquote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ehhhhh als ik monopoly speel zit ik in spel modus en daar komt geen sociaal aspect aan te pas hoor
Verplicht knuffelen zou ik al helemaal niet aan beginnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als iemand waarmee je samenwoont en al gesprekken mee hebt gehad jou een knuffel wil geven na een spel (zoals gebruikelijk bij een programma als BB) dan doe je dat; ook al ben je niet per se close met elkaar. Het gaat hier niet om een zatte onbekende die je op weg naar de toog tegenhoudt voor een knuffel.
En dan stemmen de kijkers je niet naar huisquote:Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar als je daar geen vriendjes maakt, word je genomineerd
Ashley solliciteerd naar een exit als ze zo door gaat, soort van armpje van de regiequote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
asley is zwaaar overprikkeld ze heeft zich in de heel bb carrière nog niet zo slecht gevoeld
Maar je tegenstander kan je wel feliciteren.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef -river- het volgende:
Ik snap dat gezeik over dat knuffelen niet, ik knuffel en kus wie ik wil en niet andersom.
Ik speel om te winnen maar kan prima tegen mijn verlies, vind het sociale aspect belangrijk juist maar goed ik speel ook nooit voor een tonquote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ehhhhh als ik monopoly speel zit ik in spel modus en daar komt geen sociaal aspect aan te pas hoor
Oh nee hoor, wat mij betreft ook niet. Ik hou totaal niet van dat "ouwe jongens krentenbrood want we knuffelen en vinden elkaar zo lief gedoe"quote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Och ja we weten indien Tyron of Ronahi de hand van Tom had geweigerd na een spel dat de Tom groupie hier als eerste verontwaardigd zou roepen
waarom is Ty een slechte verliezer? ik hem niet 1x horen klagen toen hij op de bank zat...alleen de laatste weken met dat Do en Ro groepjequote:Op zondag 25 februari 2024 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik speel om te winnen maar kan prima tegen mijn verlies, vind het sociale aspect belangrijk juist maar goed ik speel ook nooit voor een ton
Tyron en Tom zijn beide duidelijk slechte verliezers
zou een mooie bank zijn!quote:Op zondag 25 februari 2024 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben Ashley, Dilano, Rohani en Sabeau zo zat en hoop dat ze allemaal op de bank komen ...
Nou ik heb Tyron ook wel eens pissig zien reageren als het niet liep zoals hij wouquote:Op zondag 25 februari 2024 22:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom is Ty een slechte verliezer? ik hem niet 1x horen klagen toen hij op de bank zat...alleen de laatste weken met dat Do en Ro groepje
Tom zat nu ook niet te klagen omdat hij op de bank zatquote:Op zondag 25 februari 2024 22:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom is Ty een slechte verliezer? ik hem niet 1x horen klagen toen hij op de bank zat...alleen de laatste weken met dat Do en Ro groepje
Dus wat dat betreft graaft hij zijn eigen graf. Maar het lukt hem niet om sociaal wenselijk te doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar als je daar geen vriendjes maakt, word je genomineerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zeg ik ook niet hoor haha, maar iemand schreef dat Ty een slechte verliezer is...ben ik niet mee eensquote:Op zondag 25 februari 2024 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom zat nu ook niet te klagen omdat hij op de bank zat
Ty is door verlies tegen Randy op de nominatiebank terecht gekomen en feliciteerd hem gewoon. Ty feliciteerd over het algemeen wel de winnaars is er wel sjaggo over.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik speel om te winnen maar kan prima tegen mijn verlies, vind het sociale aspect belangrijk juist maar goed ik speel ook nooit voor een ton
Tyron en Tom zijn beide duidelijk slechte verliezers
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:04 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dus wat dat betreft graaft hij zijn eigen graf. Maar het lukt hem niet om sociaal wenselijk te doen.Ik herken mijn eigen vent er wel in eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee, je beslist altijd zelf.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als iemand waarmee je samenwoont en al gesprekken mee hebt gehad jou een knuffel wil geven na een spel (zoals gebruikelijk bij een programma als BB) dan doe je dat; ook al ben je niet per se close met elkaar. Het gaat hier niet om een zatte onbekende die je op weg naar de toog tegenhoudt voor een knuffel.
eens: 2x genomineerd en was gewoon rustig zonder mensen kwalijk te nemenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ty is door verlies tegen Randy op de nominatiebank terecht gekomen en feliciteerd hem gewoon. Ty feliciteerd over het algemeen wel de winnaars is er wel sjaggo over.
Maar als voorbeeld haal je Ty op de bank aan.. dat slaat dan toch als een tang op een drumstel??quote:Op zondag 25 februari 2024 22:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet hoor haha, maar iemand schreef dat Ty een slechte verliezer is...ben ik niet mee eens
Hij is al drie goede vrienden kwijt daar. Ik vind het al bij al nog meevallen. Hij baalt van zichzelf als hij een spel verliest maar feliciteert nog altijd iedereen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ik heb Tyron ook wel eens pissig zien reageren als het niet liep zoals hij wou
Ik kijk er anders tegen aan ik vind hem net zoals Tom nogal een driftkop, maar goed ieder zijn meningquote:Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij is al drie goede vrienden kwijt daar. Ik vind het al bij al nog meevallen.
laatste weken wel ja, maar dat komt door DO en Ro naar mijn mening, hij was niet zo...en in het spel zelf is hij altijd wel gewoon aardig naar bewoners en nooit boos met verlies van spel of dergelijkequote:Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar als voorbeeld haal je Ty op de bank aan.. dat slaat dan toch als een tang op een drumstel??
Ty loopt aan de lopende band te klagen en te tieren over het spel, over BB...
Whahaha🥳😁quote:Op zondag 25 februari 2024 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik herken mijn eigen vent er wel in eigenlijk
Hou hier nu eens mee op.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Och ja we weten indien Tyron of Ronahi de hand van Tom had geweigerd na een spel dat de Tom groupie hier als eerste verontwaardigd zou roepen
Dat is toch heel wat anders. Hij vindt er soms geen moer aan. Dat mag toch.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar als voorbeeld haal je Ty op de bank aan.. dat slaat dan toch als een tang op een drumstel??
Ty loopt aan de lopende band te klagen en te tieren over het spel, over BB...
Ik vind haar daar ook best een type voor, stewardessquote:Op zondag 25 februari 2024 22:15 schreef kiki2024 het volgende:
Ro lijkt wel een stewardess met dat blauwe lintje om haar nek
Wat is er mis met Dilano? En Sabeau...dat is toch humor die teksten die ze regelmatig uitkraamt?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben Ashley, Dilano, Rohani en Sabeau zo zat en hoop dat ze allemaal op de bank komen ...
😍quote:Op zondag 25 februari 2024 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ze hebben elkaar gevonden, zo fijn voor ze
Ik vind hun een leuke toevoeging. Zo wat twee typetjes.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat is er mis met Dilano? En Sabeau...dat is toch humor die teksten die ze regelmatig uitkraamt?
Over tom?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi en Sabeau praten zichzelf weer eens de put in.
Ja meestal begrijp ik het wel als mensen heel erg anti een persoon zijn maar in het geval van Dilano heb ik het niet door. Vind hem vrij neutraal en niet stiekum. Ik stoor mij meer aan een vrouw als Ashley die continu steekjes onder water geeft en extreem veel moeite doet om de boventoon te voeren. Het duurt allemaal nog tot medio april, Als het aan mij ligt halen Alice, Dilano Tyrone, Randy en Sabeau de eindstreep.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind hun een leuke toevoeging. Zo wat twee typetjes.
Ik ben benieuwd.. volg je streams of alleen uitzendingen?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja meestal begrijp ik het wel als mensen heel erg anti een persoon zijn maar in het geval van Dilano heb ik het niet door. Vind hem vrij neutraal en niet stiekum. Ik stoor mij meer aan een vrouw als Ashley die continu steekjes onder water geeft en extreem veel moeite doet om de boventoon te voeren. Het duurt allemaal nog tot medio april, Als het aan mij ligt halen Alice, Dilano Tyrone, Randy en Sabeau de eindstreep.
Heeft meer te maken dat Dilano en Sabeau niet in de "juiste" groep zitten.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja meestal begrijp ik het wel als mensen heel erg anti een persoon zijn maar in het geval van Dilano heb ik het niet door. Vind hem vrij neutraal en niet stiekum. Ik stoor mij meer aan een vrouw als Ashley die continu steekjes onder water geeft en extreem veel moeite doet om de boventoon te voeren. Het duurt allemaal nog tot medio april, Als het aan mij ligt halen Alice, Dilano Tyrone, Randy en Sabeau de eindstreep.
Ik ben benieuwd hoe jij dat bekijkt, ik vind Dilano de grootste stiekemerd in het huis, ben oprecht benieuwd hoe jij dat anders zietquote:Op zondag 25 februari 2024 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kijk de uitzendingen, maar had gisteren even de streams aan om Ashley op de tafels te zien dansen zodat ze boven iedereen uit steeg, dat was dan meteen weer pfff genoeg.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.. volg je streams of alleen uitzendingen?
ik wou op tijd naar bed een keerquote:Op zondag 25 februari 2024 22:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze staat online, aanrader ....![]()
![]()
Rekensom Ashley en Karen - 25 februari 2024.
swsquote:Op zondag 25 februari 2024 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kijk de uitzendingen, maar had gisteren even de streams aan om Ashley op de tafels te zien dansen zodat ze boven iedereen uit steeg, dat was dan meteen weer pfff genoeg.
Maar het lezen van de teksten hier op FOK zijn leuker dan de streams denk ik.
Ok zus, dikke doei dan! Je. Zit. IN. een. Spel!quote:Op zondag 25 februari 2024 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Ik zei gister tegen Dilano, ik wil niks meer van het spel weten. Niks meer!
Ja dat is toch 3x niks, die moet bij een bejaarde breiclub gaan !quote:Op zondag 25 februari 2024 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok zus, dikke doei dan! Je. Zit. IN. een. Spel!
Ik zie in hem een jongen met een winnaarsmentaliteit die vooral bezig is om zijn medespelers te doorgronden...quote:Op zondag 25 februari 2024 22:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij dat bekijkt, ik vind Dilano de grootste stiekemerd in het huis, ben oprecht benieuwd hoe jij dat anders ziet
Mutequote:Op zondag 25 februari 2024 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Wijsgeer Sabeau legt het leven (in BB) uit aan Randy en Ronahi.
[ afbeelding ]
Moet lachenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoor dit riedeltje nu al voor de 4e keer vanavond
Ik heb wat moeite met zijn continu aan staan op het spel. Het dubbelspel dat hij speelt vind ik ook niet echt netjes. Vind hem verder niet heel vervelend of storend ofzo.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zie in hem een jongen met een winnaarsmentaliteit die vooral bezig is om zijn medespelers te doorgronden...
Alsof hij steeds strategie aan het bepalen is om te weten waar hij staat...
Hij heeft een paar mensen uitgekozen die hij in het spel trouw heeft beloofd.
Vind het geen verkeerde jongen en helemaal niet stiekum, eerder slim.
Iemand die manipuleert probeert die doelen vaak via andere mensen te behalen. Hierdoor lijkt het soms of je advies krijgt, maar eigenlijk is die persoon met zijn eigen belang bezig in plaats van jouw belang.. Soms draait manipulatie ook gewoon om macht. Iemand is dan vaak bezig om subtiel te kleineren zonder dat iemand dat zelf direct door heeft .Mensen die charmant gedrag inzetten voor eigen gewin, vleien, flirten.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi en Sabeau praten nog na over Tom.
Ronahi : Ik werd gek!
Oké dank je wel, ik vind het wel grappig hoe mensen totaal verschillend kunnen kijken naar iemands spelquote:Op zondag 25 februari 2024 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zie in hem een jongen met een winnaarsmentaliteit die vooral bezig is om zijn medespelers te doorgronden...
Alsof hij steeds strategie aan het bepalen is om te weten waar hij staat...
Hij heeft een paar mensen uitgekozen die hij in het spel trouw heeft beloofd.
Vind het geen verkeerde jongen en helemaal niet stiekum, eerder slim.
Ik herhaal nog even wat ze net zei:quote:Op zondag 25 februari 2024 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iemand die manipuleert probeert die doelen vaak via andere mensen te behalen. Hierdoor lijkt het soms of je advies krijgt, maar eigenlijk is die persoon met zijn eigen belang bezig in plaats van jouw belang.. Soms draait manipulatie ook gewoon om macht. Iemand is dan vaak bezig om subtiel te kleineren zonder dat iemand dat zelf direct door heeft .Mensen die charmant gedrag inzetten voor eigen gewin, vleien, flirten , liefst bij bepaalde mensen een op een, en bij andere juist weer in groepje .
Sabo maakt bij een aantal gebruik van subtiel, charmant of sluw gedrag. Vanmiddag zag je ineens een hele nieuwe kant. Sabo weet dat haar trukendoos bij Ash en ka niet werkt, en ik zie jaloezie en afgunst : Ash is de hoofdpersoon (in haar hoofd) En eigenlijk wil Sabo alle aandacht, in de schijnwerpers staan.
Sabo weet dat haar trukendoos vooral bij mannen werkt. Waarom zou ze verbaasd geweest zijn dat het niet bij Karen of Ashley werkte ? Ik heb het haar toch nog niet zien proberen te doen bij hun twee.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iemand die manipuleert probeert die doelen vaak via andere mensen te behalen. Hierdoor lijkt het soms of je advies krijgt, maar eigenlijk is die persoon met zijn eigen belang bezig in plaats van jouw belang.. Soms draait manipulatie ook gewoon om macht. Iemand is dan vaak bezig om subtiel te kleineren zonder dat iemand dat zelf direct door heeft .Mensen die charmant gedrag inzetten voor eigen gewin, vleien, flirten , liefst bij bepaalde mensen een op een, en bij andere juist weer in groepje .
Sabo maakt bij een aantal gebruik van subtiel, charmant of sluw gedrag. Vanmiddag zag je ineens een hele nieuwe kant. Sabo weet dat haar trukendoos bij Ash en ka niet werkt, en ik zie jaloezie en afgunst : Ash is de hoofdpersoon (in haar hoofd) En eigenlijk wil Sabo alle aandacht, in de schijnwerpers staan.
Ze vergeet te vertellen dat ze ondertussen ook allerlei leugens aan het rondzaaien was.....quote:Op zondag 25 februari 2024 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi heeft 4 / 5 gesprekken met tom gehad en alles geuit etc etc maar niks geholpen
Ik heb het allemaal gezien. Sabo is hier al weken mee bezig en nu is ze weer stapje verder gegaan , bepaalde mensen heeft ze nodig.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik herhaal nog even wat ze net zei:
Sabeau : En toen liep ik buiten met hem, en vind ik het als eerste al moeilijk om met hem een gesprek te krijgen. Hij babbelt, en ik let dan heel erg op de psychologische manier, de manier van spreken. Daarna liet ik dat los en toen begon ik oprechte interesse....
De trukendoos werkt vooral bij bepaalde mannenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sabo weet dat haar trukendoos vooral bij mannen werkt. Waarom zou ze verbaasd geweest zijn dat het niet bij Karen of Ashley werkte ? Ik heb het haar toch nog niet zien proberen te doen bij hun twee.
Je moet ergens respect voor haar hebben. Ze likt zich nu als vertrouweling van Ronahi naar binnen. En ze glipt overal tussendoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gezien. Sabo is hier al weken mee bezig en nu is ze weer stapje verder gegaan , bepaalde mensen heeft ze nodig.
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
HET target voor de komende week is dus Tom.
Ze heeft een tijdelijk nieuw doel : Roni inpalmen ,die is overduidelijk 'zwak' nu Daarna kan ze haar wegdoenquote:
en de beste methode is hem negeren, zeggen ze over de jongen waar ze al uren over lullenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:45 schreef kiki2024 het volgende:
Tom heeft het gedrag van een kleine jongen - aldus Randy
goed gezienquote:Op zondag 25 februari 2024 22:47 schreef Snoozey het volgende:
en nu doet ze of de anderen haar mss wat wijzer kunnen maken, omdat ze nog jong is
mooi die taktique
En herhalen herhalen .. .het hele NLP repertoire.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:47 schreef Snoozey het volgende:
en nu doet ze of de anderen haar mss wat wijzer kunnen maken, omdat ze nog jong is
mooi die taktique
kan je ook geen ruzie makenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh ... ze praten alleen niet met elkaar.
stream 2 1 bewijst het tegendeelquote:Op zondag 25 februari 2024 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
bij 30 ben je volwassen. echt. nieuw onderzoek.
Past ook niet in wordfeudquote:Op zondag 25 februari 2024 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
DNA is de afkorting voor desoxyribonucleïnezuur
Met Jimmy ben ik helemaal klaar.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Pff... ik wil gewoon midden in de nacht wakker worden door die toeter om een rekensom te maken tegen een fanatieke Dilano.. heb ik ook zin in. Van alle mensen is hij degene die kan rekenen.
ik vertrouw hem voor geen ene centquote:Op zondag 25 februari 2024 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, die gaat veel te veel mee met Dilano ...
Zo jammer ,want wat Jimmy nu doet is ook manipuleren en via anderen Tom een beetje wegzetten , achter zijn rugquote:Op zondag 25 februari 2024 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, die gaat veel te veel mee met Dilano ...
Jimmy is niet okay bezig en dan nu weer samen met Dillie . Klopt van geen kanten , ik snap Tom welquote:Op zondag 25 februari 2024 23:06 schreef Snoozey het volgende:
en dan net: hey tommie, kom je ook lekker gesel in bed liggen
tom zegt niks
jim trekt vuil gezicht
en tom zegt iets daarna ca va
dat rekenen houdt lichaam en geest fitquote:Op zondag 25 februari 2024 23:08 schreef kiki2024 het volgende:
11 uur geweest en ze zijn nog klaarwakker
Ja , ik ben helemaal klaar met dat ventjequote:Op zondag 25 februari 2024 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
mag hopen dat dilano is op de bank plaats neemt
Dat liegt hij, al een paar keer gedaan met Dilano ....quote:Op zondag 25 februari 2024 23:12 schreef Snoozey het volgende:
je hoeft niet bang te zijn dat ik dingen bespreek van ons he, dat gaat niemand wat aan. zegt jim tegen tom
quote:Op zondag 25 februari 2024 23:11 schreef Snoozey het volgende:
gisteren zei jimmie nog tegen dilan, ik zou voor jou verliezen als je iets kan winnen daarmee
wow!quote:Op zondag 25 februari 2024 23:18 schreef odie22 het volgende:
ik kan het bijna niet uit mijn strot krijgen, maar ik kijk op dit moment liever naar Ashley dan naar jimmy
sterkte bro, morgen vast weer voorbij manquote:Op zondag 25 februari 2024 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
hee mindset weetje, echt raar dit man
thx broquote:Op zondag 25 februari 2024 23:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sterkte bro, morgen vast weer voorbij man
Eerlijk denk ik dat ze beiden Jimmy buiten het huis niet veel aandacht zouden geven (niet dat het wat uitmaakt want ze zijn nu binnen het huis)quote:Op zondag 25 februari 2024 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Band Jimmy en Tom is veel hechter dan Jimmy met Dilano denk ik ....
Alleen jammer dat hij dubbelspel speelt ....![]()
Ja en precies zo praat hij al vanaf het begin tegen/over hem ,Roni en later Saboquote:Op zondag 25 februari 2024 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano denkt dat Jimmy hem de laatste game laat winnen om veilig te zijn .....![]()
Ik geloof daar geen zak van ....
Kut, zit op stream 2 nu ....quote:Op zondag 25 februari 2024 23:22 schreef rinardo het volgende:
Ashley is Karen aan het ompraten om met Tom te gaan praten
Echt, volgens mij gaat het steeds slechter met hem....B.B. moet met hem aan de slag .Hij komt er slechter uit dan dat hij erin ging.....Hij is volwassen man en je kan niet alles verdoezelen onder het mom hij kan er niks aan doen....quote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
met wie heeft tom knuffels geruild dat hij een pokkemon knuffel heeft nu en zijn knuffel van zijn zoon slaapt een ander mee?
wie?? en dat doe je toch niet
Ik denk niet dat dat veel zin heeft. Ze gaan niet tot wederzijds begrip komen. Tom is te ingewikkeld. Kan best vrijwillig vertrekken indien te weinig mensen daar met hem overweg kunnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:22 schreef rinardo het volgende:
Ashley is Karen aan het ompraten om met Tom te gaan praten
Ashley, misschien is het zoiets van een miscommunicatie, kan je het uitpraten met een paar zinnen, dit is tocch ook niet leuk, ga morgen even met hem zitten ofzo , en dat al een kwartier lang, nu weer, het kan met 2 zinnen opgelost worden je loopt dan veel lekkerder, en hij heeft gebruiksaanwijzingen, soms kan je mensen niet veranderen, en miss kan hij jou uitleggen wat het is en misschien vind ie het gewoon moeilijk, snap je?quote:
dus wat Dilie bij Jimmy wou doen gaat hij nu bij dDillie doen?quote:Op zondag 25 februari 2024 23:25 schreef Snoozey het volgende:
dat is wat jimmie ook had gezegd tegen hem, dat hij hem gaat laten winnen in een game deze week
Jimmy en Tom toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 23:28 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Ashley en Karen praten over het gedrag van Tom
Stream 2
Jimmy en Dilano in de slaapkamer
Geen? [Oh aangepast] Vanaf nu t liefst ieder uurquote:Op zondag 25 februari 2024 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doe nog effe een alarm Biggie ....
Er zitten haarscheurtjes in dat groepje. Als de kikkertjes gaan springen kan het nog wel eens lastig worden.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:29 schreef ben34567 het volgende:
Glenn is de enige stabiele factor daar in het Ashley groepje (en Danny maar die is een beetje irrelevant in het spel). Glenn neigt ook steeds meer richting Sabo die de plaats van Doriana heeft ingenomen.
Ik krijg dat idee ook een beetjequote:Op zondag 25 februari 2024 23:35 schreef marky het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat hij verliefd op haar was.
Vriendschap tussen man en vrouw kan natuurlijk niet .quote:Op zondag 25 februari 2024 23:35 schreef marky het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat hij verliefd op haar was.
Tom heeft week 1 gezegd dat hij met iemand in het huis erna wel eventueel meer zou willen. Het was niet Karen want die stond naast hem toe hij dat zei. De conclusie was dat het over Sonja ging. Wat raar is want hij heeft blijkbaar ook iemand buiten het huis.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vriendschap tussen man en vrouw kan natuurlijk niet .
wat voorspelbaar weer
Ze zitten nu in welke weekquote:Op zondag 25 februari 2024 23:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom heeft week 1 gezegd dat hij met iemand in het huis erna wel eventueel meer zou willen. Het was niet Karen want die stond naast hem toe hij dat zei. De conclusie was dat het over Sonja ging. Wat raar is want hij heeft blijkbaar ook iemand buiten het huis.
Ja maar als hij een crush op Sonja had gaat dit niet altijd weg na een paar weken. Hij weet ook dat ze elkaar gaan terugzien.quote:
Ja precies , dat gaat hij daarna dan wel uitzoeken met of zonder haarquote:
Zie mijn post boven jouquote:Op zondag 25 februari 2024 23:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar als hij een crush op Sonja had gaat dit niet altijd weg na een paar weken. Hij weet ook dat ze elkaar gaan terugzien.
Ik snap het niet goed. Tom zei letterlijk dat hij voor een meisje daar meer voelt dan enkel vriendschap. Het zijn zijn woorden niet de mijne.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 23:47 schreef odie22 het volgende:
ronahi moet volgende week thuis echt gaan werken aan haar weggestopte emoties
Wat zeg ik dan in mijn post? Maar iets moet wel van twee kanten komen. Ze waren maatjes. Tom kan wel meer voelen maar daar dat wil niet zeggen dat zij datzelfde voelt .Daar komen ze dan vanzelf wel of niet achterquote:Op zondag 25 februari 2024 23:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik snap het niet goed. Tom zei letterlijk dat hij voor een meisje daar meer voelt dan enkel vriendschap. Het zijn zijn woorden niet de mijne.
Dat zijn wel leukiesquote:Op zondag 25 februari 2024 23:52 schreef odie22 het volgende:
glenn en karen kunnen mooi door naar de finale als B m/v
Ze snapt het weer niet?quote:Op zondag 25 februari 2024 23:53 schreef Li0nHeart het volgende:
De groep, die er begrijpelijkerwijs 1 voor 1 worden uitgesteld worden door de kijker, blijft volharden in het zwart maken en zwart blijven maken van bepaalde mensen. Zoals Ronahi zelf zei: vanaf de eerste dag proberen we iemand eruit te krijgen, maar het lukt nie..
Deze zelfde Ronahi is nu verdrietig op de stream.
Weer inpalm uurtje met Glenn? Dat hij zo blind zegt ook wel watquote:Op zondag 25 februari 2024 23:55 schreef kiki2024 het volgende:
12 uur in de nacht sabeau en glenn samen chillen buiten met badjas aan
ik verlies respect voor hem.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weer inpalm uurtje met Glenn? Dat hij zo blind zegt ook wel wat
volle maan was gisteren zie ik net, gaan karen d'r wensen niet doorquote:Op zondag 25 februari 2024 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
och glen en soebaroe gaan nog even maan kijke
quote:Op zondag 25 februari 2024 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
volle maan was gisteren zie ik net, gaan karen d'r wensen niet door
misschien een beetje bijles geven in rekenenquote:Op zondag 25 februari 2024 23:58 schreef kiki2024 het volgende:
waarom ga je als gebonden volwassen man met vrouw en kinderen , om 12 uur in de nacht zitten kletsen met een meisje van 20 in je badjas ? sorry maar dan zoek je het zelf
nouja blijkbaar vind hij het fijn babbelen met haar, snap niet waarom dat niet zou kunnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:58 schreef kiki2024 het volgende:
waarom ga je als gebonden volwassen man met vrouw en kinderen , om 12 uur in de nacht zitten kletsen met een meisje van 20 in je badjas ? sorry maar dan zoek je het zelf
Karen zonder Ashley is heel goed te doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:52 schreef odie22 het volgende:
glenn en karen kunnen mooi door naar de finale als B m/v
Gingen ze ook niet eens samen in de hottub gaan ?quote:Op zondag 25 februari 2024 23:58 schreef kiki2024 het volgende:
ja dat was gister of eergisteren maar lukte niet meer door Ashely en karinquote:Op zondag 25 februari 2024 23:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gingen ze ook niet eens samen in de hottub gaan ?
open je ogen. babbelen kan ook overdag, en ze slapen op dezelfde kamer....ze zijn op een missiequote:Op zondag 25 februari 2024 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja blijkbaar vind hij het fijn babbelen met haar, snap niet waarom dat niet zou kunnen.
speltechnische missie? ook dat moet kunnen tochquote:Op maandag 26 februari 2024 00:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
open je ogen. babbelen kan ook overdag, en ze slapen op dezelfde kamer....ze zijn op een missie
idd. bij Ty probeerde ze ook maar die hapt nietquote:Op maandag 26 februari 2024 00:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het ook een enge combi die Sorbo met Glenn.
Ze probeert al die mannen 1 voor 1 af te werken.
Dillie is afgedankt nu.
Op naar het volgende slachtoffer.
Heeft ze al bij Danny geprobeerd ?quote:Op maandag 26 februari 2024 00:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
idd. bij Ty probeerde ze ook maar die hapt niet
lolquote:Op maandag 26 februari 2024 00:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Heeft ze al bij Danny geprobeerd ?
Sabo is op missie ,maar dat is ze al vanaf het begin. Glenn zand in de ogen strooien .quote:Op maandag 26 februari 2024 00:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
open je ogen. babbelen kan ook overdag, en ze slapen op dezelfde kamer....ze zijn op een missie
ja het is gewoon smerig omdat hij gebonden is en loopt te flirten. tom en danny plagen hem ook met dat geflirtquote:Op maandag 26 februari 2024 00:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sabo is op missie ,maar dat is ze al vanaf het begin. Glenn zand in de ogen strooien . Glenn liet het maar al te graag gebeuren.
Oost-Indisch blind
Flirten???quote:Op maandag 26 februari 2024 00:09 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja het is gewoon smerig omdat hij gebonden is en loopt te flirten. tom en danny plagen hem ook met dat geflirt
Ik snap ook niet dat Glenn dat zo vatbaar voor is. Maar Sabo heeft em vanaf het begin lopen bespelen . heel subtiel; beetje naïef doen , huilie huilie over (eigenlijk niets) maar Glenn was wel meteen om. Sabo weet heel goed wie ze eruit pikt .quote:Op maandag 26 februari 2024 00:09 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja het is gewoon smerig omdat hij gebonden is en loopt te flirten. tom en danny plagen hem ook met dat geflirt
Ik ben nog niet overtuigd dat het geflirt is langs de kant van Glenn. Misschien denkt hij dat de kijker wel zal aannemen dat dit puur vriendschappelijk of een soort vaderfiguur daar voor Sabo omwille van het leeftijdsverschil.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:09 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
En Alice slaapt al om 22.00 uurquote:Op maandag 26 februari 2024 00:03 schreef kiki2024 het volgende:
zou hij ooit met een Alice dit doen? nee want alice heeft klasse en zou dit niet toe laten
Tom, danny, Ashley en karin hebben het aangeven. hij stopt niet, dus hij weet dat het een ding kan worden. Ashley ging zelfs tussen hun in zitten tijdens het eten.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd dat het geflirt is langs de kant van Glenn. Misschien denkt hij dat de kijker wel zal aannemen dat dit puur vriendschappelijk of een soort vaderfiguur daar voor Sabo omwille van het leeftijdsverschil.
leuk voor zijn vrouw om te zien dat hij loopt te flirten met een 20 jarige midden in de nacht. maar ik zeg niks meer...we gaan het vanzelf zien met de tijd ben ik 100% zeker vanquote:Op maandag 26 februari 2024 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
dat glenn in de val van soebaroe trapt, oke. maar dat heeft toch weinig te maken met zijn vrouw en of kinderen thuis.
Je kan op heel veel manieren flirten , maar ik zie dat niet op die manier bij Glenn .quote:Op maandag 26 februari 2024 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
dat glenn in de val van soebaroe trapt, oke. maar dat heeft toch weinig te maken met zijn vrouw en of kinderen thuis.
Ashley is gewoon bang dat hij haar legertje verlaat.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Tom, danny, Ashley en karin hebben het aangeven. hij stopt niet, dus hij weet dat het een ding kan worden. Ashley ging zelfs tussen hun in zitten tijdens het eten.
Fijn voor haar, maar ik geloof er niet....quote:Op maandag 26 februari 2024 00:12 schreef BB-King het volgende:
Karen en Ronahi lief en begripvol in gesprek met elkaar op de bank.
Ook wel leuk om eens te zien.
ik denk dat met Dilano fake was, maar dat ze Glenn wel ziet zitten en andersomquote:Op maandag 26 februari 2024 00:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau is niet dom, die weet dat een homewrecker niet gewaardeerd wordt door het publiek. Maar ze zal er wel alles aan doen om er voor te zorgen dat Glenn nooit op haar gaat stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |