De gebruiksaanwijzing van Tom wordt steeds duidelijker. Indien hij zijn zin niet krijgt of een spel verliest vraag vooral niet hoe het met hem gaat en laat hem een dag of twee gerust :-)quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze na 45 dagen nog niet door hoe die is?? Dat vind ik eigenlijk ook wel respectloos... laat hem..
Je zit daar niet om vriendjes te maken, je zit daar voor de ton $¤$¤quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze na 45 dagen nog niet door hoe die is?? Dat vind ik eigenlijk ook wel respectloos... laat hem..
Nou kijk, zo moeilijk is het niet!quote:Op zondag 25 februari 2024 21:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing van Tom wordt steeds duidelijker. Indien hij zijn zin niet krijgt of een spel verliest vraag vooral niet hoe het met hem gaat en laat hem een dag of twee gerust :-)
Voor de Tomquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zit daar niet om vriendjes te maken, je zit daar voor de ton $¤$¤
Als iemand waarmee je samenwoont en al gesprekken mee hebt gehad jou een knuffel wil geven na een spel (zoals gebruikelijk bij een programma als BB) dan doe je dat; ook al ben je niet per se close met elkaar. Het gaat hier niet om een zatte onbekende die je op weg naar de toog tegenhoudt voor een knuffel.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef -river- het volgende:
Ik snap dat gezeik over dat knuffelen niet, ik knuffel en kus wie ik wil en niet andersom.
nee want het is ook een spel met gunnen, en zonder sociaal aspect lig je er zo uitquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alicequote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
met wie heeft tom knuffels geruild dat hij een pokkemon knuffel heeft nu en zijn knuffel van zijn zoon slaapt een ander mee?
wie?? en dat doe je toch niet
Maar als je daar geen vriendjes maakt, word je genomineerdquote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ok wel vreemd dat hij knuffel van zoon een ander mee laat slapenquote:
ehhhhh als ik monopoly speel zit ik in spel modus en daar komt geen sociaal aspect aan te pas hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee want het is ook een spel met gunnen, en zonder sociaal aspect lig je er zo uit
ok dan kunnen ze hem dus allemaal nomineren als ze hem zat worden en de kijker dan is het game overquote:Op zondag 25 februari 2024 21:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ehhhhh als ik monopoly speel zit ik in spel modus en daar komt geen sociaal aspect aan te pas hoor
Verplicht knuffelen zou ik al helemaal niet aan beginnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als iemand waarmee je samenwoont en al gesprekken mee hebt gehad jou een knuffel wil geven na een spel (zoals gebruikelijk bij een programma als BB) dan doe je dat; ook al ben je niet per se close met elkaar. Het gaat hier niet om een zatte onbekende die je op weg naar de toog tegenhoudt voor een knuffel.
En dan stemmen de kijkers je niet naar huisquote:Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar als je daar geen vriendjes maakt, word je genomineerd
Ashley solliciteerd naar een exit als ze zo door gaat, soort van armpje van de regiequote:Op zondag 25 februari 2024 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
asley is zwaaar overprikkeld ze heeft zich in de heel bb carrière nog niet zo slecht gevoeld
Maar je tegenstander kan je wel feliciteren.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:55 schreef -river- het volgende:
Ik snap dat gezeik over dat knuffelen niet, ik knuffel en kus wie ik wil en niet andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |