Wat Tarado zegt is toch niet raar. Bosz was gewoon gênant en Jansquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Een goede trainer helpt al iets. Of zoals een aantal wijze users al wisten te voorspellen
[..]
[..]
Maar goed, Steijn is een ongelooflijke kuttrainer maar met die ploeg van vorig seizoen was hij ook wel minimaal makkelijk derde geworden. Gewoon met ouderwetse Dickieball. En de verdediging van dit Ajax hoort misschien wel bij de onderste drie van de Eredivisie. Iedere trainer had het met deze zooi slecht gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Een goede trainer helpt al iets. Of zoals een aantal wijze users al wisten te voorspellen
[..]
[..]
Een beetje anti Bosz was ik wel ja en Jans vind ik een mislukte schoolmeester, maar ja kan niet alles goed hebben hè.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit valt me tegen van Tarado.
Of heb je nog iets uit het archief dat tegen mij spreekt?
Waarom zou Bosz genant zijn, die gast lacht zich nu de ballen uit zijn broek bij PSV en toont iedereen het ongelijk aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat Tarado zegt is toch niet raar. Bosz was gewoon gênant en Jans
Ik vond hem bij Ajax het toen wel heel aardig doen maar dat het gedoe met Bergkamp op de spits drijven vond ik wat kinderachtig en dan laatst dat openlijk solliciteren van hem gewoon genant.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou Bosz genant zijn, die gast lacht zich nu de ballen uit zijn broek bij PSV en toont iedereen het ongelijk aan.
Bosz was vóór dit seizoen ook bepaald geen succesvolle trainer hè. Pakte geen prijzen en als hij al z'n team aan de praat kreeg dan zakte het altijd na een aantal maanden weer in elkaar. Dit lijkt pas het eerste echte volledig succesvolle seizoen van Bosz te worden als trainer. Achteraf is makkelijk praten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou Bosz genant zijn, die gast lacht zich nu de ballen uit zijn broek bij PSV en toont iedereen het ongelijk aan.
Dit klopt toch juist niet? Bij Ajax bijvoorbeeld was het precies andersom.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bosz was vóór dit seizoen ook bepaald geen succesvolle trainer hè. Pakte geen prijzen en als hij al z'n team aan de praat kreeg dan zakte het altijd na een aantal maanden weer in elkaar.
Met de kennis van nu had ik hem ook liever gehad en dan was Feyenoord waarschijnlijk kampioen geworden, wat ik al eerder zei, vd Sar heeft toen bemiddeld in dat akkefietje met Bergkamp maar toen wilde/eiste Bosz teveel en dan is het gewoon klaar wat mij betreft. En erna heeft hij niet laten zien dat hij een toptrainer is.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klopt toch juist niet? Bij Ajax bijvoorbeeld was het precies andersom.
Ah ja, er was geen eer aan te behalen voor deze man. Bosz en Slot hadden het ook erg lastig gehad met deze selectie. Gelukkig voor Schip dat hij een paar wedstrijden wat mazzel had waarin er gewonnen werd, en dat hij Ajax mocht gaan trainen op het moment dat de verwachtingen extreem laag gespannen waren. Maar je ziet nu ook weer dat dit gewoon een hele matige selectie is die het zelfvertrouwen verliest als het heel even minder loopt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij Ajax deed hij het inderdaad wel goed, maar toen was het verdedigend ook wel gatenkaas in mijn herinnering hoor. Dacht dat we toen gemiddeld ook wel 1 goal per wedstrijd tegen kregen, met een betere verdediging. Gelukkig had Ajax toen wel de stootkracht voorin om meestal meer goals te maken dan de tegenstander.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hele lobby van hemzelf om weer bij Ajax te komen was gênant. Maar we moeten hem feliciteren inderdaad met zijn eerste prijs van zijn carrière gok ik zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had meer van we gaan het wel zien, wie weet verrast ie ons net zoals ten Hag deed.. Heeft ook nog best lang de kans gekregen van de supporters in het algemeen.. Eerst natuurlijk met "Maar de selectie was pas na de oefen periode op orde" achteraf was dat (iig in mijn geval) ijdele hoop..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen cynisch was.
Hij is vooral niet iemand die het omkeert bij tegenslag, maar dat heeft PSV nog nauwelijks gehad behalve uit bij ons. En toen ging hij al ontzettend tekeer.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Steijn kreeg terecht aan het begin van het seizoen het voordeel van de twijfel, maar na 2 maandjes kon je wel zien dat hij en de groep niet kon managen en tactisch gewoon niet zo best was. Pragmatisch als hij was gingen we dan opeens heel opportuun spelen met een 18e plaats als gevolg. Toen was het wel duidelijk dat ook al was het een matige selectie, Steijn er niet alles uit haalde wat erin zat.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik had meer van we gaan het wel zien, wie weet verrast ie ons net zoals ten Hag deed.. Heeft ook nog best lang de kans gekregen van de supporters in het algemeen.. Eerst natuurlijk met "Maar de selectie was pas na de oefen periode op orde" achteraf was dat (iig in mijn geval) ijdele hoop..
Mwa toen ging hij wel tekeer om een andere reden dus dat is niet heel erg representatief, op de restverdediging was in zijn ploegen altijd veel aan te merken maar dat heeft hij bij PSV wel aardig onder controle en dat met nagenoeg dezelfde verdedigers als vorig seizoen dus hij zet het wel goed neer.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is vooral niet iemand die het omkeert bij tegenslag, maar dat heeft PSV nog nauwelijks gehad behalve uit bij ons. En toen ging hij al ontzettend tekeer.
Dest is daarin toch wel een hele belangrijke schakel, met name qua intensiteit en aanvallende input. Nog zo'n poppetje waar hier een beetje lacherig om werd gedaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa toen ging hij wel tekeer om een andere reden dus dat is niet heel erg representatief, op de restverdediging was in zijn ploegen altijd veel aan te merken maar dat heeft hij bij PSV wel aardig onder controle en dat met nagenoeg dezelfde verdedigers als vorig seizoen dus hij zet het wel goed neer.
Om een andere reden inderdaad. Volgens mij heeft hij na Arsenal uit, wat toen toch wel een vrij harde klap was, weinig tot niets fouts gezegd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is vooral niet iemand die het omkeert bij tegenslag, maar dat heeft PSV nog nauwelijks gehad behalve uit bij ons. En toen ging hij al ontzettend tekeer.
Ik zou eerder jezelf als club opheffen als de toppers voorrang hebben op de hoofdbespeler.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:03 schreef GGMM het volgende:
Als we geen play-off's mogen spelen vanwege de Toppers dan zou ik gewoon helemaal niet spelen. We hebben toch niks in de Confetti-league te zoeken.
Het is dat alle andere Nederlandse clubs afhankelijk zijn van ons anders had ik dat ook geopperd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou eerder jezelf als club opheffen als de toppers voorrang hebben op de hoofdbespeler.
Natuurlijk het ligt allemaal aan Dest, moet je dan niet op z'n minst glimlachen als je zulke onzin typt?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dest is daarin toch wel een hele belangrijke schakel, met name qua intensiteit en aanvallende input. Nog zo'n poppetje waar hier een beetje lacherig om werd gedaan.
Hij en met name Boscagli die eindelijk eens fit is zijn zijn wel gewoon hele goede spelers en vooral heel belangrijk in het spelletje dat Bosz speelt. Grotendeels dezelfde defensie is dan ook nogal onzin, moet je niet op zijn minst glimlachen als je zulke onzin typt?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk het ligt allemaal aan Dest, moet je dan niet op z'n minst glimlachen als je zulke onzin typt?
Het heeft natuurlijk niks mee te maken dat het middenveld beter staat.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij en met name Boscagli die eindelijk eens fit is zijn zijn wel gewoon hele goede spelers en vooral heel belangrijk in het spelletje dat Bosz speelt. Grotendeels dezelfde defensie is dan ook nogal onzin, moet je niet op zijn minst glimlachen als je zulke onzin typt?
Het was wel een debiele reactie, representatief is het zeker want Bosz heeft hier wel een flinke historie mee. Hij is een slechte verliezer. Echter als hij zijn apparaat aan de praat krijgt is het vaak ook héél erg goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa toen ging hij wel tekeer om een andere reden dus dat is niet heel erg representatief, op de restverdediging was in zijn ploegen altijd veel aan te merken maar dat heeft hij bij PSV wel aardig onder controle en dat met nagenoeg dezelfde verdedigers als vorig seizoen dus hij zet het wel goed neer.
Het had jullie wel een kampioenschap gescheeld waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was wel een debiele reactie, representatief is het zeker want Bosz heeft hier wel een flinke historie mee. Hij is een slechte verliezer. Echter als hij zijn apparaat aan de praat krijgt is het vaak ook héél erg goed.
Denk trouwens niet dat hij dit Ajax aan de praat had gekregen of nog voor de start van het seizoen was weggegaan, want deze verdediging is heel slecht en voor mijn gevoel was die Duitser onbereikbaar voor suggesties van de trainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |