SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
Dat is toch niet fair. Hij zou überhaupt nog niet zoveel minuten moeten maken maar in jong moeten spelen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:01 schreef byah het volgende:
[..]
In ieder geval een of twee kansen ja. Maar het aantal minuten dat hij heeft gemaakt is wel krap ja.
Al leit de stad verwoest, en wil daer van niet yzen:quote:Op zondag 25 februari 2024 19:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wanbeleid aan de top. Dan kan het snel gaan he. Komt wel weer goed, alleen niet al te snel.
nu iets verwachten van rijkhoff is wel erg onrealistisch. Zeker als je ook nog eens de minuten erbij pakt in Ajax 1.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch niet fair. Hij zou überhaupt nog niet zoveel minuten moeten maken maar in jong moeten spelen.
In het ene geval gingen ze naar Ajax en in het andere geval kwamen ze er vandaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In beide gevallen is er een fortuin uitgegeven aan kutspelers.
Alleen bij Man Utd doen ze echt al jaren miskopenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In het ene geval gingen ze naar Ajax en in het andere geval kwamen ze er vandaan.
Chelski? En zo ken ik er nog wel wat hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Alleen bij Man Utd doen ze echt al jaren miskopen
Dit verdient niemand. Net zoals Taylor het niet verdiende vorige week.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:28 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ondanks dat ik best goed ga op dit leedvermaak vind ik dit toch wel een beetje zielig voor die jongen
Ja, ze waren daar drukker mee dan met de wedstrijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:28 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ondanks dat ik best goed ga op dit leedvermaak vind ik dit toch wel een beetje zielig voor die jongen
https://www.ad.nl/nederla(...)ijne-gozer~a9c5a47c/quote:Anton Gaaei (21) verwijderde nog voor het laatste fluitsignaal van het duel tussen Ajax en AZ (2-0) al zijn berichten op Instagram.
lang leve social media. Lekker anoniem. Kansloos.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
De spelers hebben eerder steun nodig dan dom gescheld. Het is een donkere tijd, het lijkt nergens op week in week uit.
Wie is dit en waarom is dit relevant?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:28 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Is dit satire? Dat staat er toch duidelijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie is dit en waarom is dit relevant?
Vroeg ik jou wat?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is dit satire? Dat staat er toch duidelijk.
Je kan toch lezenquote:Op zondag 25 februari 2024 20:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie is dit en waarom is dit relevant?
Beter dan deze persoon kan spellen maar daar gaat het niet om.quote:
Dat ben ik nog niet eens.quote:
Met je zelfkennis is weinig misquote:Op zondag 25 februari 2024 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te reageren.
Ik verbaasde me slechts erover dat je de vrij duidelijke strekking van de post van @Caland ter discussie stelde. En dan kom jij met een zure ondertoon terug.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met je zelfkennis is weinig mis.
Helaas lukt het ze op basis van naam toch altijd nog om de conciërge met een rollator te verkopen voor 17 miljoen. Exclusief de rollator.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Weet je wat het mooiste van dit allemaal is?
ajax gaat de komende 6 jaar niet uit deze ellende komen
geen geld
de selectie is bedroevend
cruijff is er niet meer
Oh de strekking van de post van @Caland is me volkomen duidelijk hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik verbaasde me slechts erover dat je de vrij duidelijke strekking van de post van @:Caland ter discussie stelde. En dan kom jij met een zure ondertoon terug.
Van het schip is de weg kwijtquote:Op zondag 25 februari 2024 20:28 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hij kwam voor de prijzen hequote:Op zondag 25 februari 2024 20:59 schreef Da_Sandman het volgende:
berughuis nooit wat gevonden eerlijk gezegd
gaai ook niet
Klaas?quote:
Gvd heb Cruijff vandaag nog zien lopen in de stad. Wat lul jij nou domquote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Weet je wat het mooiste van dit allemaal is?
ajax gaat de komende 6 jaar niet uit deze ellende komen
geen geld
de selectie is bedroevend
cruijff is er niet meer
Dan doe je werk eens vriendquote:Op zondag 25 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Pittig sfeertje hier.
Toen het zo goed ging met Ajax was dit topic altijd zo gezellig
Als je de posts (en de reacties daarop) van een paar kneusjes negeert; is er in de topic best een goede sfeer met goede inhoudelijke discussies.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Pittig sfeertje hier.
Ergens is het ook wel weer goed voor de mensheid als het slecht met Ajax gaat toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Pittig sfeertje hier.
Godverdomme. Deze post moet ik liken en dat vind ik niet leukquote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel weer goed voor de mensheid als het slecht met Ajax gaat toch?Zelden zoveel gelachen als dit seizoen.
Denk dat heel wat mensen hun levensgeluk hebben zien toenemen door de mooie prestaties van Ajax.
Sportief.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Godverdomme. Deze post moet ik liken en dat vind ik niet leuk
best triest wel toch als dat jouw geluk bepaald? Mag hopen dat jouw levensgeluk bepaald wordt door andere zakenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel weer goed voor de mensheid als het slecht met Ajax gaat toch?Zelden zoveel gelachen als dit seizoen.
Denk dat heel wat mensen hun levensgeluk hebben zien toenemen door de mooie prestaties van Ajax.
Is die niet gewoon niet 100% fit? Want anders is het wel heel triest.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:44 schreef Parafernalia het volgende:
Henderson krijgt 6 miljoen en staat in het slechtste ajax in decennia reserve
weet je ook de reden?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:44 schreef Parafernalia het volgende:
Henderson krijgt 6 miljoen en staat in het slechtste ajax in decennia reserve
Dat is precies de redenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is die niet gewoon niet 100% fit? Want anders is het wel heel triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |