Met je zelfkennis is weinig misquote:Op zondag 25 februari 2024 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te reageren.
Ik verbaasde me slechts erover dat je de vrij duidelijke strekking van de post van @Caland ter discussie stelde. En dan kom jij met een zure ondertoon terug.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met je zelfkennis is weinig mis.
Helaas lukt het ze op basis van naam toch altijd nog om de conciërge met een rollator te verkopen voor 17 miljoen. Exclusief de rollator.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Weet je wat het mooiste van dit allemaal is?
ajax gaat de komende 6 jaar niet uit deze ellende komen
geen geld
de selectie is bedroevend
cruijff is er niet meer
Oh de strekking van de post van @Caland is me volkomen duidelijk hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik verbaasde me slechts erover dat je de vrij duidelijke strekking van de post van @:Caland ter discussie stelde. En dan kom jij met een zure ondertoon terug.
Van het schip is de weg kwijtquote:Op zondag 25 februari 2024 20:28 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ondanks dat ik best goed ga op dit leedvermaak vind ik dit toch wel een beetje zielig voor die jongen
Hij kwam voor de prijzen hequote:Op zondag 25 februari 2024 20:59 schreef Da_Sandman het volgende:
berughuis nooit wat gevonden eerlijk gezegd
gaai ook niet
Klaas?quote:
Gvd heb Cruijff vandaag nog zien lopen in de stad. Wat lul jij nou domquote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Weet je wat het mooiste van dit allemaal is?
ajax gaat de komende 6 jaar niet uit deze ellende komen
geen geld
de selectie is bedroevend
cruijff is er niet meer
Dan doe je werk eens vriendquote:Op zondag 25 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Pittig sfeertje hier.
Toen het zo goed ging met Ajax was dit topic altijd zo gezellig
Als je de posts (en de reacties daarop) van een paar kneusjes negeert; is er in de topic best een goede sfeer met goede inhoudelijke discussies.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Pittig sfeertje hier.
Ergens is het ook wel weer goed voor de mensheid als het slecht met Ajax gaat toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Pittig sfeertje hier.
Godverdomme. Deze post moet ik liken en dat vind ik niet leukquote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel weer goed voor de mensheid als het slecht met Ajax gaat toch?Zelden zoveel gelachen als dit seizoen.
Denk dat heel wat mensen hun levensgeluk hebben zien toenemen door de mooie prestaties van Ajax.
Sportief.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Godverdomme. Deze post moet ik liken en dat vind ik niet leuk
best triest wel toch als dat jouw geluk bepaald? Mag hopen dat jouw levensgeluk bepaald wordt door andere zakenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel weer goed voor de mensheid als het slecht met Ajax gaat toch?Zelden zoveel gelachen als dit seizoen.
Denk dat heel wat mensen hun levensgeluk hebben zien toenemen door de mooie prestaties van Ajax.
Is die niet gewoon niet 100% fit? Want anders is het wel heel triest.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:44 schreef Parafernalia het volgende:
Henderson krijgt 6 miljoen en staat in het slechtste ajax in decennia reserve
weet je ook de reden?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:44 schreef Parafernalia het volgende:
Henderson krijgt 6 miljoen en staat in het slechtste ajax in decennia reserve
Dat is precies de redenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is die niet gewoon niet 100% fit? Want anders is het wel heel triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |