Geloof niet echt, en nu ik die foto zag, echt uitgemergeld. Geen anorexia maar extreem overal op lettenquote:Op maandag 26 februari 2024 19:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar was je zelf er gelukkig mee toen?
Nu ik er over nadenk, ik ben ooit wel redelijk slank geweest.
Nog steeds een bmi van 26, dus officieel toch nog overgewicht.
Maar je bent toch mooi?quote:Op maandag 26 februari 2024 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is 42 redelijk gemiddeld voor Nederlandse vrouwenAlleen kan je je afvragen of dat ook gezond gemiddeld is.
Mijn moeder roept al heel snel dat ik niet meer moet afvallenDan zeg ik: ma, ik ben obees. Ik ben dik.
Maar daar gaat ze dan uitgebreid tegen in en dat ik zo prima ben. Heel lief dat zij mij prima vindt, maar ik ben ongezond te dik bij een bmi over de 30(nu 27, dus 'gewoon' overgewicht)
O ik vind cheerleaders dan wel weer heel fijnquote:Op maandag 26 februari 2024 19:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen denken met het gewicht van andere te moeten bemoeien
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geloof niet echt, en nu ik die foto zag, echt uitgemergeld. Geen anorexia maar extreem overal op letten
Gewoon 4 maanden van je leven niet te genieten zijn en dan is het normaal geworden .quote:Op maandag 26 februari 2024 17:20 schreef Tele6 het volgende:
Kortom @:fietsie hoe doe je intermittent fasting of omad zonder de hele wereld te haten![]()
Ik sterf hier van nijd
Dat zijn over het algemeen ook gewoon niet de mensen om mee om te gaan neequote:Op maandag 26 februari 2024 19:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen denken met het gewicht van andere te moeten bemoeien
Ja dat zeg ik al jarenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
@:isabeau jij bent nu echt iemand waarvan ik denk “ daar zit alles in verhouding” en zeker geen dikke verhouding. Je bent niet superslank maar wel mooi
Zeker waarquote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
@:isabeau jij bent nu echt iemand waarvan ik denk “ daar zit alles in verhouding” en zeker geen dikke verhouding. Je bent niet superslank maar wel mooi
Da’s nog een reden waarom ik blij ben uit die vroegere vriendenkring weg te zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen ook gewoon niet de mensen om mee om te gaan nee
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen ook gewoon niet de mensen om mee om te gaan nee
Jross zei afgelopen weekend nog dat mijn probleem was dat ik altijd een zandloperfiguur heb. Want ik zie niet dat ik 'dunner' ben in de spiegel. Ik val altijd overal even veel af: dus het figuur blijft exact hetzelfdequote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Een (levens) testament is toch persoonlijk?! en kan dus verschillen.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Net een gesprek gehad met de adviseur die bezig is om voor ons de uitgangspunten voor ons (levens)testament op te stellen, voorafgaande aan de notariële akte. De gesprekken zijn al bijna een jaar, met tussenpozen, bezig.
Mw. MM heeft andere erfgenamen/legaten benoemd dan ik en het is de eerste keer dat onze adviseur dat meemaakt.
Het verslag van ons vorige gesprek klopte dus totaal niet, hij had alles op een hoop gegooid en op papier alles verkeerd toegewezen/verdeeld. Nu moet hij zijn huiswerk dus weer opnieuw doen en het juist op papier zetten.
Op de vraag wat er gebeurt als we met onze wensen en de akte gepasseerd is gelijktijdig overlijden en dus op dat moment 2 afwijkende lijstjes van erfgenamen/legaten hebben, had hij dan ook geen antwoord.
Daarover moet weer een apart gesprek gevoerd worden, nadat hij daarover informatie heeft ingewonnen.
Nog even en we zijn eerder overleden dan dat de akte is opgesteld…![]()
Is dat zo uniek dan, dat je andere erfgenamen benoemd?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Net een gesprek gehad met de adviseur die bezig is om voor ons de uitgangspunten voor ons (levens)testament op te stellen, voorafgaande aan de notariële akte. De gesprekken zijn al bijna een jaar, met tussenpozen, bezig.
Mw. MM heeft andere erfgenamen/legaten benoemd dan ik en het is de eerste keer dat onze adviseur dat meemaakt.
Het verslag van ons vorige gesprek klopte dus totaal niet, hij had alles op een hoop gegooid en op papier alles verkeerd toegewezen/verdeeld. Nu moet hij zijn huiswerk dus weer opnieuw doen en het juist op papier zetten.
Op de vraag wat er gebeurt als we met onze wensen, en de akte gepasseerd is, gelijktijdig overlijden en dus op dat moment 2 afwijkende lijstjes van erfgenamen/legaten hebben, had hij dan ook geen antwoord.
Daarover moet weer een apart gesprek gevoerd worden, nadat hij daarover informatie heeft ingewonnen.
Nog even en we zijn eerder overleden dan dat de akte is opgesteld…![]()
Het figuur is misschien wel hetzelfde maar de omvang dan toch niet wanneer je afgevallen bent? Toen ik zo enorm was afgevallen was het in het gezicht, borsten en rest bovenlijf (zichtbare sleutelbeenderen). Armen, heupen en benen waren wel minder maar totaal niet in verhouding. Blijkbaar toen al lipoedeem, maar man oh man wat was dat frustrerend. Sporten, op houtjes bijten en dat bleef maar dikquote:Op maandag 26 februari 2024 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross zei afgelopen weekend nog dat mijn probleem was dat ik altijd een zandloperfiguur heb. Want ik zie niet dat ik 'dunner' ben in de spiegel. Ik val altijd overal even veel af: dus het figuur blijft exact hetzelfdeAls ik aankom kom ik ook overal evenveel aan
Ik zie er in mijn ogen altijd hetzelfde uit.
* mijn probleem was dat ik zei dat ik het niet zie, het gewichtsverlies
Ik begreep ook al niet waarom hij er in het gespreksverslag, zelfs nadat we hem alles op papier hadden toegestuurd v.w.b. onze beider wensen + onlangs een mondelinge toelichting daarop, zo'n zooitje van had gemaakt.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een (levens) testament is toch persoonlijk?! en kan dus verschillen.
Een ongeluk is m.i. inderdaad de waarschijnlijke enige reden dat zoiets kan voorkomen.quote:Ad. Er was iets met ‘gelijktijdig’ overlijden. Het zal ook zelden voorkomen.
Hooguit met een vliegtuig. Oh wacht.
#klok #klepel
Of het uniek is, dat lijkt me niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat zo uniek dan, dat je andere erfgenamen benoemd?Daar zijn jullie toch niet uniek in, dat kan ik me niet voorstellen. Ja, als je kinderen hebt lijkt het me redelijk duidelijk: dan zijn het meestal de kinderen die je benoemd. Maar er zijn toch genoeg samengestelde gezinnen of gezinnen zonder kinderen oid.
Als jullie bijna tegelijk overlijden dan gaat eerst testament van dooie 1 worden uitgevoerd en dan dooie 2. Ook als er maar een minuutje tussen zit (dus dat de ambulancebroeder zegt ja ik zag persoon1 nog even zwaaien en persoon2 was echt toen al morsdood). Dan wordt eerst de erfenis van persoon 1 helemaal verdeeld en daarna die van persoon2.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Op de vraag wat er gebeurt als we met onze wensen, en de akte gepasseerd is, gelijktijdig overlijden
quote:Op maandag 26 februari 2024 18:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het nog niet donker buiten.
Geen mooie foto maar wel mooi nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De PAAL IS BEZET
![]()
Die onderstequote:Op maandag 26 februari 2024 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Hier in de polder kom je ook steeds meer ooievaars tegen.
Een deel is ingericht als beschrijving vogelgebied en daar vind je dan o.a. ook kolonies lepelaars.
Op een nabij gelegen oud schoolgebouw staan 3 schoorstenen die elk gebruikt worden door een ooievaarfamilie.
Aangezien ze maar door blijven bouwen aan hun nest, bovenop de nesten van vorig jaar, worden die periodiek verlaagd door de eigenaar van het pand, zodat de boel niet omvalt/wegwaait, en kunnen de ooievaars weer verder bouwen.
Afgelopen week zag ik dat de nesten alweer bemand waren en de bouwwerkzaamheden in volle gang zijn…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes van het pand/de ooievaars van het web geplukt…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |