Iets zegt mij dat er geen begravenispolisje loopt. Wel zo netjes als zijn fans de ruimte krijgen, om via wat doekoe, een steentje bij te dragen.quote:
Shitholendrecht.....quote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ik las op dumpert dat hij tot 3 jaar cel was veroordeeld vanwege een ontvoering
[..]
een rapper uit Holendrecht![]()
Om door die blubber te raken ga ik er vanuit dat er minimaal 155mm artillerie shells gebruikt zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Shitholendrecht.....
By the way, zou de dader nog speciale kogels in zijn pistool hebben gestopt?
ligt aan de herkomst, sommige hebben 100 kogels en 100 geweren, zwaar inefficintquote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Shitholendrecht.....
By the way, zou de dader nog speciale kogels in zijn pistool hebben gestopt?
BOELSquote:Op zondag 25 februari 2024 11:39 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt een heftruck bij BoelsGoden gehuurd om de kist te vervoeren. @:wereldgozer
Een shooting die ruim 3.5uur duurde, met eetpauze. Dat kan in OG Oud-Gelaenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:18 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ligt aan de herkomst, sommige hebben 100 kogels en 100 geweren, zwaar inefficint
Mammoet is nog aan het berekenen hoe ze het volgevreten kadaver gaan vervoeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:39 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt een heftruck bij BoelsGoden gehuurd om de kist te vervoeren. @:wereldgozer
De Laser Interferometer Gravitational-Wave Observatory? Die LIGO?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Opmerkelijk dat de eerste berichten van zijn overlijden van LIGO moesten komen.
Jezus jij bent slimquote:Op zondag 25 februari 2024 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Laser Interferometer Gravitational-Wave Observatory? Die LIGO?
Weet ik, maar je mag ook gewoon xpompompomx zeggen hoorquote:
Met jou wel.quote:
Blijven ontvoeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk eens even wat van zijn ‘werk’ checken. Eerste nummer wat ik aanklik rapt hij over een Lamborghini Urus. Beetje stoer doen voor dat ding, dikke klok om de pols. Aardig nummertje wel, 6.4 / 10. Je moet er van houden, enfin: Kijk ik dat nieuwsbericht nog eens, blijkt hij gevonden te zijn naast zijn Volkswagen Polo. Los van het feit dat ik dat knap vind zo’n auto met zijn postuur is dat wel een apart gegeven. Rappen over je glamourleventje met je Lambo en dan blijken te rijden in een afgetrapte VW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |