Nee, daar ligt hij veilig en kan hem niets gebeuren!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar hem in de vriezer leggen is blijkbaar geen probleem
Oef ja, dat had ook gekund. Maar nu is de soep af en is het ook goedquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:30 schreef H_T het volgende:
[..]
En nu een andere oplossing vinden en de soep later afmaken? Is dat een idee?
Babi ketjapquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kip ketjap?
[..]![]()
Wij zijn net terug van het kopen van een nieuwe nespressomachine![]()
We gaan nu testen of hij het doet, spannend!!
Ons avondmaal bestond uit McDonalds
Wij hebben ook nog een heel goedkope staafmixer maar die doet het nog steeds, dus dat zegt niksquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef ja, dat had ook gekund. Maar nu is de soep af en is het ook goed
En dat precies op de dag dat McDonalds een happy meal voor volwassen op de markt brengt.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat precies op de dag dat McDonalds een happy meal voor volwassen op de markt brengt.
Bep en Rob zijn er erg blij mee.
https://www.instagram.com(...)ed_video_watch_again
Welke was dan voor jouquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld als een volwassenen-Happy Meal, hadden wij een big mac menu én een Happy Meal in de app
Ik denk dat de mensen hier inderdaad wel wat te doen hebben donderdag.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:26 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie al plannen voor 29 februari? Misschien wel leuk om op die dag met iemand een relatie te beginnen. Dan kan je het maar om de vier jaar vieren maar dan heb je ook wat.
Ik had het Big Mac menu, dochter het Happy Meal met nog een extra burger erbij en NM een Quarter Pounder Deluxe met salade.quote:
Nog maar eens door de McDrive dan!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had het Big Mac menu, dochter het Happy Meal met nog een extra burger erbij en NM een Quarter Pounder Deluxe met salade.
Maar ik heb nu alweer honger. Dat is echt wel een nadeel aan de McD, het vult nooit zolang.
Goed plan! Ik zou nog wel een McKroket lustenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog maar eens door de McDrive dan!
Wij hadden boerenkool met worstquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed plan! Ik zou nog wel een McKroket lusten![]()
Maar ik denk dat ik het hou bij een bak kwark.
Chinees blijkt opnieuw niet het meest vullende avondmaalquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had het Big Mac menu, dochter het Happy Meal met nog een extra burger erbij en NM een Quarter Pounder Deluxe met salade.
Maar ik heb nu alweer honger. Dat is echt wel een nadeel aan de McD, het vult nooit zolang.
Daar heb je een punt. Dan kan die ook niet over pretparken beginnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, daar ligt hij veilig en kan hem niets gebeuren!
Ik ben zondag door de McDrive gegaan. Verdorie, twee dagen te vroegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat precies op de dag dat McDonalds een happy meal voor volwassen op de markt brengt.
Wow die hele collectiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een beetje rust voor de zwaarste maand van het jaar, langzaam opbouwen naar mei!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:44 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive je staat nu gedeeld vierde en maar acht posts van de derde plek.
Verder is het allemaal weer een grote treurnis deze maand.
Top 10 gaat dus vast lukkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:44 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive je staat nu gedeeld vierde en maar acht posts van de derde plek.
Verder is het allemaal weer een grote treurnis deze maand.
Dat filmpje heb ik ook al paar keer bekekenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:01 schreef sportfreak het volgende:
Leuk overzicht van Eurovisie winnaars die hun lied jaren of zelfs decennia later weer zingen
Zelfs van Celine Dion en Sandy Shaw.
Mijn verwachtingen voor jullie zijn dan ook tórenhoog de komende maanden!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een beetje rust voor de zwaarste maand van het jaar, langzaam opbouwen naar mei!
Ik vind dit niet echt getuigen van zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top 10 gaat dus vast lukkenDat lukt me niet vaak, heb ik het idee!
Zelfkennisquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt getuigen van zelfvertrouwenIk zeg dat de top 3 binnen handbereik is en jij neemt nu al genoegen met top 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |