F1 heeft nu ook te veel races met te weinig onvoorstelbaarheid wat mij betreft. Toen ik begon met kijken had je af en toe een race met veel uitvallers en dat dan Minardi voor het eerst in 2 jaar weer eens punten haalde. Of dat ineens een Sauber of Jordan het podium haalde.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook zo maar ook op het spelletje zelf was ik wel een beetje uitgekeken. En ik vind het ook wel jammer dat er zó veel wedstrijden zijn. En dat de play-offs ook zo lang duren met steeds best-of-seven series.
Dat is waar. Ik vind het ook wel jammer dat er tegenwoordig maar tien teams zijn. Eigenlijk zou het ook best leuk zijn als je weer wat kleinere teams had en dat de kwalificatie ook echt kwalificatie zou zijn, zoals vroegâh.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:12 schreef H_T het volgende:
[..]
F1 heeft nu ook te veel races met te weinig onvoorstelbaarheid wat mij betreft. Toen ik begon met kijken had je af en toe een race met veel uitvallers en dat dan Minardi voor het eerst in 2 jaar weer eens punten haalde. Of dat ineens een Sauber of Jordan het podium haalde.
Ik heb nog steeds geen abonnement afgesloten voor komend jaar. Die zijn ook best duur geworden, wat niet meehelpt
Ik snap ook niet zo goed waarom Andretti nu geweigerd wordt. Ze hebben behoorlijk wat hordes genomen die er vooral lijken te zijn om Andretti dwars te zitten en dan nog is het niet genoegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind het ook wel jammer dat er tegenwoordig maar tien teams zijn. Eigenlijk zou het ook best leuk zijn als je weer wat kleinere teams had en dat de kwalificatie ook echt kwalificatie zou zijn, zoals vroegâh.
Ja het komt allemaal wel heel erg exclusief over, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom Andretti nu geweigerd wordt. Ze hebben behoorlijk wat hordes genomen die er vooral lijken te zijn om Andretti dwars te zitten en dan nog is het niet genoeg
Ow, dat heb ik ook wel eens hoor. Dat vind ik heel normaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:26 schreef Strani het volgende:
Woon je te lang alleen als je jezelf er hardop aan herinnert dat je nog iets moet doen en dat je dan op jezelf reageert met 'goed dat ik het zeg'?
Want in dat stadium zit ik nu blijkbaar.
Hoe zit het met het aantal posts van deze maand in de SC? Wie staat er op 1 en ga ik de top 10 een keer halen?quote:
Ken je toevallig iemand die Viaplay heeft? Want nu je daar F1TV bij krijgt zou je alsnog kunnen delen zeg maar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:12 schreef H_T het volgende:
[..]
F1 heeft nu ook te veel races met te weinig onvoorstelbaarheid wat mij betreft. Toen ik begon met kijken had je af en toe een race met veel uitvallers en dat dan Minardi voor het eerst in 2 jaar weer eens punten haalde. Of dat ineens een Sauber of Jordan het podium haalde.
Ik heb nog steeds geen abonnement afgesloten voor komend jaar. Die zijn ook best duur geworden, wat niet meehelpt
Ik vind het ook jammer dat Andretti niet wordt toegevoegd aan de grid.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom Andretti nu geweigerd wordt. Ze hebben behoorlijk wat hordes genomen die er vooral lijken te zijn om Andretti dwars te zitten en dan nog is het niet genoeg
Ik ook niet. Ik las iets over een VPN en dan gratis Servus tv kijken of een Apple ID van een ander land aanmaken, waar een abo veel goedkoper is en dan een abo nemen bij F1 tv Pro. Dat laatste lukt mij niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:12 schreef H_T het volgende:
[..]
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #8quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik las iets over een VPN en dan gratis Servus tv kijken of een Apple ID van een ander land aanmaken, waar een abo veel goedkoper is en dan een abo nemen bij F1 tv Pro. Dat laatste lukt mij niet.
Het eerste ga ik nog proberen. Ik heb een VPN.
F1 / [Viaplay] #22 Vinden we een geweldig bedrijfquote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ken je toevallig iemand die Viaplay heeft? Want nu je daar F1TV bij krijgt zou je alsnog kunnen delen zeg maar.
Met VPN is tv in Zwitserland ook nog een optiequote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik las iets over een VPN en dan gratis Servus tv kijken of een Apple ID van een ander land aanmaken, waar een abo veel goedkoper is en dan een abo nemen bij F1 tv Pro. Dat laatste lukt mij niet.
Het eerste ga ik nog proberen. Ik heb een VPN.
Vast, maar ik heb dan weer geen zin om daarom te vragenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ken je toevallig iemand die Viaplay heeft? Want nu je daar F1TV bij krijgt zou je alsnog kunnen delen zeg maar.
Dat lijkt me een volledig normale gang van zaken. Alles gaat altijd tegelijk stuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:50 schreef Arizona het volgende:
Vertelde ik dit weekend dat de wasmachine stuk was, inmiddels hebben we nog met veel groter leed te maken: ons koffiezetapparaat heeft nu ook de geest gegeven
Jupquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me een volledig normale gang van zaken. Alles gaat altijd tegelijk stuk.
Weet ik eigenlijk niet. Ga het uitzoeken!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met VPN is tv in Zwitserland ook nog een optie(of is dat dit jaar niet meer?)
Dat is wel dramaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:50 schreef Arizona het volgende:
Vertelde ik dit weekend dat de wasmachine stuk was, inmiddels hebben we met nog veel groter leed te maken: ons koffiezetapparaat heeft nu ook de geest gegeven
Oploskoffie dusquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is wel drama![]()
Koffie is een eerste levensbehoefte![]()
Heb je geen reserve staan?
Geen idee! Tegenwoordig kom je met 1 post al bijna in de top 10 hier.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe zit het met het aantal posts van deze maand in de SC? Wie staat er op 1 en ga ik de top 10 een keer halen?
Ja maar wij spelen dan weer geen tennis, dat kost vast ook een hoopquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:28 schreef Arizona het volgende:
Zo blij dat ik geen F1 fan ben als ik dit zo lees
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
Oranje dames morgen zonder Miedema en Pelova
Komt wel goed! En zo niet, dan verdienen ze de Spelen ook niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
Oranje dames morgen zonder Miedema en Pelova
Neequote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb weer eens wat nieuws gescoord bij de plaatselijke Jumbo, zeewier snacks. @:Em31 (of anderen), ervaring mee?
[ afbeelding ]
Die had ik laatst ook. Wel van een ander merk denk ik, verpakking was donker ipv licht maar de snacks zagen er precies zo uit. Ik vond ze persoonlijk prima te eten, voldoende crunchy en zout, al had van mij de wasabi echt wel wat sterker gemogen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb weer eens wat nieuws gescoord bij de plaatselijke Jumbo, zeewier snacks. @:Em31 (of anderen), ervaring mee?
[ afbeelding ]
Mijn dochter is dol op dat spulquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:16 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze nog niet geproefd! Ik heb net een stuk appeltaart naar binnen gewerkt, dat vind ik eerst wel weer even genoeg.quote:
Ik heb die met zeezout, die met wasabi durfde ik niet aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook. Wel van een ander merk denk ik, verpakking was donker ipv licht maar de snacks zagen er precies zo uit. Ik vond ze persoonlijk prima te eten, voldoende crunchy en zout, al had van mij de wasabi echt wel wat sterker gemogen.
Alleen die paprika variant heb ik niet geproefd.
Die heb ik volgens mij ook wel eens zien liggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is dol op dat spul![]()
Ze heeft ook wel vaak deze, dat zijn dan alleen die velletjes. https://www.jumbo.com/producten/saitaku-nori-snack-10g-197584ZK
Die wasabi kan je ook rustig eens proberen, de smaak zit er wel aan maar ik moest echt zoeken naar een beetje scherpte.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet geproefd! Ik heb net een stuk appeltaart naar binnen gewerkt, dat vind ik eerst wel weer even genoeg.
[..]
Ik heb die met zeezout, die met wasabi durfde ik niet aan.
[..]
Die heb ik volgens mij ook wel eens zien liggen.
Ik had een keer kaassouflé's die twee jaar over datum waren. Ging primaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vandaag de vriezer eens goed schoongemaakt en kwam verschillende bakjes tegen van februari. Logisch, de meeste heb ik deze maand in de vriezer gedaan. Een bakje is van februari vorig jaar, daarvan heb ik de inhoud maar weggegooid. (ik vond het heerlijk, maar de dag erna voelde ik me niet goed en dan heb je ook nooit zin om het restje op te eten). Ik zag ook nog 1 hamlapje waarop '18-02' staat. Die is niet van vorige week, maar waarschijnlijk ook niet van vorig jaar, dus die gaat ook weg.
En ik heb zelfs nog een mooie beloning gevonden, want onderin de vriezer lag nog 1 perenijsje
Ah snap ik, je moet toch een beetje compenseren voor die gezonde chips!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet geproefd! Ik heb net een stuk appeltaart naar binnen gewerkt, dat vind ik eerst wel weer even genoeg.
[..]
Ik heb die met zeezout, die met wasabi durfde ik niet aan.
[..]
Die heb ik volgens mij ook wel eens zien liggen.
@Hamlapjes is inderdaad wel wat ouder dan een jaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vandaag de vriezer eens goed schoongemaakt en kwam verschillende bakjes tegen van februari. Logisch, de meeste heb ik deze maand in de vriezer gedaan. Een bakje is van februari vorig jaar, daarvan heb ik de inhoud maar weggegooid. (ik vond het heerlijk, maar de dag erna voelde ik me niet goed en dan heb je ook nooit zin om het restje op te eten). Ik zag ook nog 1 hamlapje waarop '18-02' staat. Die is niet van vorige week, maar waarschijnlijk ook niet van vorig jaar, dus die gaat ook weg.
En ik heb zelfs nog een mooie beloning gevonden, want onderin de vriezer lag nog 1 perenijsje
Nee, maar als ik een van deze zou moeten proberen zou ik voor de wasabi gaanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:16 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Is het wat?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:28 schreef Momo het volgende:
Hallo mensen, vanavond de eerste halve finale in Servië om 21:00
Ik eet, sinds Hamlapjes hier mee post, toch wel een pak minder hamlapjes. Geen idee, dat voelt ineens niet meer goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Hamlapjes is inderdaad wel wat ouder dan een jaar.
Maar hem in de vriezer leggen is blijkbaar geen probleemquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik eet, sinds Hamlapjes hier mee post, toch wel een pak minder hamlapjes. Geen idee, dat voelt ineens niet meer goed.
En nu een andere oplossing vinden en de soep later afmaken? Is dat een idee?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben soep aan het maken, houdt mijn staafmixer er ineens mee op, stomme Action-kwaliteit. :x
En de enige winkel die nu nog open is, op de supermarkten na, is de Action... dus ga ik weer een staafmixer bij de Action halen om deze post over 2 jaar weer te herhalen
Ik heb ze geprobeerd! Ik vind ze lekker, ze smaken naar de zee.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah snap ik, je moet toch een beetje compenseren voor die gezonde chips!
Misschien dat ik dat ooit aandurf.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een van deze zou moeten proberen zou ik voor de wasabi gaan
Kip ketjap?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:30 schreef H_T het volgende:
Ik heb net besteld bij mijn favoriete dorpschinees![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben soep aan het maken, houdt mijn staafmixer er ineens mee op, stomme Action-kwaliteit. :x
En de enige winkel die nu nog open is, op de supermarkten na, is de Action... dus ga ik weer een staafmixer bij de Action halen om deze post over 2 jaar weer te herhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |