Jaja een assist maat!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap de negativiteit om Lozano nog steeds niet zo goed. Ik heb hem de afgelopen weken ook genoeg ballen panklaar neer zien leggen die dan over of naast geschoten worden door de aanvaller of middenvelder. Als hij pak hem beet 4 of 5 assists/goals had gehad sinds januari had het helemaal niet zo gek geweest. Ook veel verdedigende arbeid volgens mij, en (heel cliche) veel dreiging. Tuurlijk, misschien verwacht je meer van je duurste aankoop qua statistieken, maar het zit ook niet heel erg mee. Dan snap ik wel dat zo'n speler net iets vaker voor eigen kans gaat, al zou dat op een professioneel niveau misschien niet mogen.
Alleen voor de KKD 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:43 schreef tja77 het volgende:
Mag Land spelen?
Geschorst bij jong PSV.
Ik ken de regels niet exact maar hij zou een 5e gele kaart hebben gepakt. Maar dat geldt dus alleen voor de KKD en niet de eredivisie? Raar eigenlijk, want het is dezelfde competitie alleen een klasse lager.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet exact maar hij zou een 5e gele kaart hebben gepakt. Maar dat geldt dus alleen voor de KKD en niet de eredivisie? Raar eigenlijk, want het is dezelfde competitie alleen een klasse lager.
Vooruit dan, 3 doelpunten aftrek.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit noemen we competitievervalsing
Nee dit noemen we KNVBquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tis een andere competitie, Hans.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
5 goals dus 5 keer minimaal een halve minuut doelpunt vieren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:50 schreef Zorro het volgende:
Hoezo geen extra tijd? Waar slaat dat op met wissels?
Echt weer zo'n debiele scheidsrechter
Land had ook wel een gigantische impact natuurlijk, niet te onderschatten.quote:
Die pot winnen en het is gedaan. Mooi dat het thuis is dit keer.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:52 schreef tja77 het volgende:
Mooi weekje rust, en dan op naar Feyenoord
Tis pas gedaan als het gedaan is, vraag maar aan Dries 'dit was de kampioenswedstrijd!' Mertensquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die pot winnen en het is gedaan. Mooi dat het thuis is dit keer.
Bij winst van PSV is het gat 13 punten met 10 wedstrijden te gaan. Er vanuit gaande dat Feyenoord wint dit weekend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis pas gedaan als het gedaan is, vraag maar aan Dries 'dit was de kampioenswedstrijd!' Mertens
Och, dan ga ik ook wel vast kijken welke maat viesdik mijn kampioensshirt precies moet hebben hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij winst van PSV is het gat 13 punten met 10 wedstrijden te gaan. Er vanuit gaande dat Feyenoord wint dit weekend.
Dan durf ik de platte kar wel vast een mooi nieuw verfje te geven hoor.
Maar de kampioens tatouage laat ik nog even zitten.
Twijfel je serieus nog? Dit was tegen Feyenoord uit al beslist en dik verdiend ook verder, valt weinig op af te dingen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij winst van PSV is het gat 13 punten met 10 wedstrijden te gaan. Er vanuit gaande dat Feyenoord wint dit weekend.
Dan durf ik de platte kar wel vast een mooi nieuw verfje te geven hoor.
Maar de kampioens tatouage laat ik nog even zitten.
Je mag dit nooit meer weggeven natuurlijk en PSV wint zijn wedstrijden ook overtuigender dan Feyenoord. De vorm is beter, de selectie is beter, het teamspel is beter. We hebben de beste spits 😊. Ook in de onderlinge wedstrijden met Feyenoord als bepalende spelers er niet bij waren had PSV gewoon de overhand.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twijfel je serieus nog? Dit was tegen Feyenoord uit al beslist en dik verdiend ook verder, valt weinig op af te dingen.
Feyenoord heeft wel de beste speler van de eredivisie.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je mag dit nooit meer weggeven natuurlijk en PSV wint zijn wedstrijden ook overtuigender dan Feyenoord. De vorm is beter, de selectie is beter, het teamspel is beter. We hebben de beste spits 😊. Ook in de onderlinge wedstrijden met Feyenoord als bepalende spelers er niet bij waren had PSV gewoon de overhand.
Maar dan nog, als Feyenoord in Eindhoven wel weet te winnen is het gat nog 7 punten.. Ook dan mag je het niet meer weggeven, maar er zijn gekkere dingen gebeurd. Een dip heb je zo te pakken dus ik juich pas als het echt zover is.
Leuke stad welquote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wel serieus knap om nog steeds ongeslagen te zijn terwijl we bijna maart zijn.
Yorbe Vertessen is trouwens naar Berlijn gegaan om daar elke week een ander bankje warm te houden. (lol)
Nieuwe tinder range is wel handig voor de afwisseling. Zal die in 040 wel uitgespeeld hebben dus nieuwe kansen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Yorbe Vertessen is trouwens naar Berlijn gegaan om daar elke week een ander bankje warm te houden. (lol)
Paar ongelukkige blessures, schorsingen en wat pech met arbitrale beslissingen en je kan zomaar een loei spannende slotfase krijgen. Moet het bij Feyenoord wel allemaal mee zitten ook natuurlijk maar dat is ook prima mogelijk. Dus idd, juichen pas als het zover is.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je mag dit nooit meer weggeven natuurlijk en PSV wint zijn wedstrijden ook overtuigender dan Feyenoord. De vorm is beter, de selectie is beter, het teamspel is beter. We hebben de beste spits 😊. Ook in de onderlinge wedstrijden met Feyenoord als bepalende spelers er niet bij waren had PSV gewoon de overhand.
Maar dan nog, als Feyenoord in Eindhoven wel weet te winnen is het gat nog 7 punten.. Ook dan mag je het niet meer weggeven, maar er zijn gekkere dingen gebeurd. Een dip heb je zo te pakken dus ik juich pas als het echt zover is.
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel de beste speler van de eredivisie.
Wie?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel de beste speler van de eredivisie.
Ik verwees hier met een kwinkslag naar een opmerking uit het Feyenoordtopic.quote:
Ik heb dus het verhaal gehoord dat hij nog steeds boos is op een aantal PSV supporters vanwege dat voorval met dat minderjarige meisje en dat er supporters waren die hem pedofiel hadden genoemd. Uit rancune wou hij mede niet bijtekenenquote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso zit het bij Feyenoord in de Eredivisie wel lekker mee tot nu toe, hadden dit jaar ook makkelijk punten kunnen verspelen tegen Volendam en vorige week ook nog. Maar dan valt die natuurlijk net nog goed. Dus ik ben er ook nog niet helemaal gerust op hoor, als Veerman of Schouten er een paar weken uit ligt gaat het allemaal weer behoorlijk stroperig worden vrees ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar ongelukkige blessures, schorsingen en wat pech met arbitrale beslissingen en je kan zomaar een loei spannende slotfase krijgen. Moet het bij Feyenoord wel allemaal mee zitten ook natuurlijk maar dat is ook prima mogelijk. Dus idd, juichen pas als het zover is.
Dat zal ook wel gebeuren. Ongeslagen kampioen is inmiddels best realistisch aan het worden.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord kan er helemaal niks van, die moet je volgende week huilend naar huis sturen
Realistischer dan dat PSV een wedstrijd gaat verliezen, zou niet weten van wie.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren. Ongeslagen kampioen is inmiddels best realistisch aan het worden.
Zoals gezegd. Almere mist 2 grote kansen, Feyenoord scoort 2-0. Die hebben het geluk aan hun reet hangen dit jaar.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso zit het bij Feyenoord in de Eredivisie wel lekker mee tot nu toe, hadden dit jaar ook makkelijk punten kunnen verspelen tegen Volendam en vorige week ook nog. Maar dan valt die natuurlijk net nog goed. Dus ik ben er ook nog niet helemaal gerust op hoor, als Veerman of Schouten er een paar weken uit ligt gaat het allemaal weer behoorlijk stroperig worden vrees ik.
Bedenk eerst maar hoe jullie onze Duitse God gaan passerenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Almere mist 2 grote kansen, Feyenoord scoort 2-0. Die hebben het geluk aan hun reet hangen dit jaar.
Poh ja, dat zal niet meevallen met ons gebrek aan scorend vermogen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedenk eerst maar hoe jullie onze Duitse God gaan passeren
Nou heb ik wel het idee dat de PSV aanval en het PSV middenveld net iets makkelijker kansen afmaakt dan die linies van Almere. Snap ook niet dat jullie die matige Bijlow al jaren laten keepen, Wellenreuther is echt een stuk beter.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
1x gewonnen met opzichtige hulp van scheids en VAR. En dan nog stoer doen?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Almere mist 2 grote kansen, Feyenoord scoort 2-0. Die hebben het geluk aan hun reet hangen dit jaar.
Ook wat overdreven om nou te beweren dat Feyenoord zoveel pech heeft gehad, het klasseverschil is dit jaar gewoon overduidelijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke tegenstander schoot tm januari het eerste de beste schot op doel er meteen in. Er zijn in de Eredivisie meer wedstrijden niet gewonnen waar Feyenoord recht had op (veel) meer dan andersom.
Maar om volgende week hoef je je geen zorgen te maken hoor. Met een vleugellamme aanval en een Gimenez totaal uit vorm gaat er van onze kant weinig gescoord worden lijkt me.
Ik vind 'recht hebben' op iets en het geluk mee hebben dat die er toch nog invliegt los staan van elkaar eigenlijk. Je kan de hele wedstrijd beter spelen, maar dan is het wel lekker als je het geluk hebt dat die er bij jou in de laatste minuten toch nog invliegt. Tuurlijk heb je gelijk dat je zoiets niet zegt als die er in minuut 34 in gaat, terwijl de uitkomst hetzelfde is.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke tegenstander schoot tm januari het eerste de beste schot op doel er meteen in. Er zijn in de Eredivisie meer wedstrijden niet gewonnen waar Feyenoord recht had op (veel) meer dan andersom.
Maar om volgende week hoef je je geen zorgen te maken hoor. Met een vleugellamme aanval en een Gimenez totaal uit vorm gaat er van onze kant weinig gescoord worden lijkt me.
Dat staat er ook niet. Maar het is ook onzin om het op geluk te gooien.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook wat overdreven om nou te beweren dat Feyenoord zoveel pech heeft gehad
Ja en dat vind ik altijd een beetje een vreemde redenering. Het is geluk als je helemaal niks creëert (en je tegenstander wel) en hij vliegt er per ongeluk nog in, niet als je de hele wedstrijd flink wat kansen krijgt.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind 'recht hebben' op iets en het geluk mee hebben dat die er toch nog invliegt los staan van elkaar eigenlijk. Je kan de hele wedstrijd beter spelen, maar dan is het wel lekker als je het geluk hebt dat die er bij jou in de laatste minuten toch nog invliegt. Tuurlijk heb je gelijk dat je zoiets niet zegt als die er in minuut 34 in gaat, terwijl de uitkomst hetzelfde is.
Om het wat met voorbeldjes duidelijk te maken:quote:Op zondag 25 februari 2024 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik altijd een beetje een vreemde redenering. Het is geluk als je helemaal niks creëert (en je tegenstander wel) en hij vliegt er per ongeluk nog in, niet als je de hele wedstrijd flink wat kansen krijgt.
Ligt er ook nog wel een beetje aan hoe een goal valt toch? Een opportunistische lange bal in de 95ste minuut die via 3 hoofden net onderkant lat in het doel hobbelt is nog wel weer even wat anders dan een geniaal doelpunt van Bergkamp in de 90ste minuut tegen Argentinië of een fraaie uitgespeelde aanval vlak voor tijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om het wat met voorbeldjes duidelijk te maken:
ajax had geluk dat ze door zijn tegen Bodo Glimt.
Als Bodo Glimt in de laatste seconde de winnende gemaakt had was dat geen geluk
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou heb ik wel het idee dat de PSV aanval en het PSV middenveld net iets makkelijker kansen afmaakt dan die linies van Almere
quote:Op zondag 25 februari 2024 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind 'recht hebben' op iets en het geluk mee hebben dat die er toch nog invliegt los staan van elkaar eigenlijk. Je kan de hele wedstrijd beter spelen, maar dan is het wel lekker als je het geluk hebt dat die er bij jou in de laatste minuten toch nog invliegt. Tuurlijk heb je gelijk dat je zoiets niet zegt als die er in minuut 34 in gaat, terwijl de uitkomst hetzelfde is.
We zullen het zien volgende week, lijkt mij lekker cliche gezegd een wedstrijd opzich. Ons middenveld zou een stuk beter moeten staan dan in de beker, en daar had ik eerlijk gezegd ook niet het idee dat PSV slechter was.
quote:Op maandag 26 februari 2024 21:02 schreef PSVCL het volgende:
PSV gaat winnen in Dortmund. Maar eerst het kampioenschap definitief veiligstellen aankomende zondag.
Dan gaat alle focus op de CL (title)
PSV speelt momenteel voetbal op CL niveau. Waarom zou je met een beetje geluk, de loting etc, niet de CL kunnen winnen?quote:
Ik zou er niet teveel op hopen, we hadden het al lastig zat tegen Lens en Sevillaquote:Op maandag 26 februari 2024 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV speelt momenteel voetbal op CL niveau. Waarom zou je met een beetje geluk, de loting etc, niet de CL kunnen winnen?
Porto won de CL in 2004, PSV stond een jaar later bijna in de finale. Leipzig een paar jaar terug in de halve finale, ajax had pech dat Moura zijn beste wedstrijd ooit speelde. Alles is mogelijk, zeker wanneer je zondag al kampioen bent.
Dit wordt weer genietenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV speelt momenteel voetbal op CL niveau. Waarom zou je met een beetje geluk, de loting etc, niet de CL kunnen winnen?
Porto won de CL in 2004, PSV stond een jaar later bijna in de finale. Leipzig een paar jaar terug in de halve finale, ajax had pech dat Moura zijn beste wedstrijd ooit speelde. Alles is mogelijk, zeker wanneer je zondag al kampioen bent.
Hij zegt het gewoon echtquote:Op maandag 26 februari 2024 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Precies. En dan met die miljoenen van de winst spelers als Mbappe en Haaland halen. Ik denk dat er na een CL winst ook wel wat nieuwe sponsoren komen waardoor we het stadion kunnen verbouwen tot een capaciteit van 80.000 man. Heel Brabant wordt dan immers PSV supporter en dat moet je wel kwijt kunnen.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mbappe en Haaland willen natuurlijk wel voor zijn warme club spelen. Bovendien lopen ze zelfs in de Texaanse Walmart's met PSV shirtjes, ook goed voor de exposure.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Precies. En dan met die miljoenen van de winst spelers als Mbappe en Haaland halen. Ik denk dat er na een CL winst ook wel wat nieuwe sponsoren komen waardoor we het stadion kunnen verbouwen tot een capaciteit van 80.000 man. Heel Brabant wordt dan immers PSV supporter en dat moet je wel kwijt kunnen.
Het stadion van Nederland. Bekerfinales voortaan in Eindhoven en een tijdperk van dertig kampioenschappen op rij. Allemaal ongeslagen.
Het wordt een mooie tijd man. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |