Erg benieuwd of de beste speler van de Eredivisie ook in de prijzen gaat vallen in de Europa Leaguequote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Erg benieuwd of de beste speler van de Eredivisie ook in de prijzen gaat vallen in de Europa League
Als je de geruchten moet geloven dat het vooral zijn entourage is die zijn toekomst bepaalt en steeds het maximale van het maximale willen dan zie ik het ook niet meer goed komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens onze Rotterdamse bronnen in het Feyenoord topic zou Babadi wel eens naar Feyenoord kunnen gaan.
Die soap begint onderhand ook wel een beetje vervelend te worden voor een 18-jarige.
Er zijn er echt te veel geweest in die categorie. De volgende in de rij.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je de geruchten moet geloven dat het vooral zijn entourage is die zijn toekomst bepaalt en steeds het maximale van het maximale willen dan zie ik het ook niet meer goed komen.
Zou jammer zijn maar zo gaat het nou eenmaal soms met talenten.
Dat kan niet, aangezien PSV CL speelt. Wel bij de les blijven!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Erg benieuwd of de beste speler van de Eredivisie ook in de prijzen gaat vallen in de Europa League
Wat doe je eraan? Heel weinig. Spelers mogen tekenen waar ze willen en als ze dan niet willen houdt het op. Verblind door groener gras elders, overschatting van de eigen kwaliteiten en geldbeluste omgeving zullen er altijd genoeg zijn die niet bijtekenen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn er echt te veel geweest in die categorie. De volgende in de rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vrij soeverein inderdaad, draait echt als een malle.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef PSVCL het volgende:
Op een speler kankeren terwijl je een van de beste helften van het seizoen speelt![]()
Tegen Zwolle hè, we mogen toch wel kritisch blijven hoop ik?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef PSVCL het volgende:
Op een speler kankeren terwijl je een van de beste helften van het seizoen speelt![]()
Tuurlijk wel, maar vandaag valt er imo heel weinig te klagen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tegen Zwolle hè, we mogen toch wel kritisch blijven hoop ik?
Oeff, nu wat meer..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar vandaag valt er imo heel weinig te klagen.
Maar over Lozano, ik stoor me al langer aan hem (met Dortmund als dieptepunt). Nu begint het extra op te vallen, ook al gaat het verder prima.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Die moet Benitez gewoon hebben.
Ik snap de negativiteit om Lozano nog steeds niet zo goed. Ik heb hem de afgelopen weken ook genoeg ballen panklaar neer zien leggen die dan over of naast geschoten worden door de aanvaller of middenvelder. Als hij pak hem beet 4 of 5 assists/goals had gehad sinds januari had het helemaal niet zo gek geweest. Ook veel verdedigende arbeid volgens mij, en (heel cliche) veel dreiging. Tuurlijk, misschien verwacht je meer van je duurste aankoop qua statistieken, maar het zit ook niet heel erg mee. Dan snap ik wel dat zo'n speler net iets vaker voor eigen kans gaat, al zou dat op een professioneel niveau misschien niet mogen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar over Lozano, ik stoor me al langer aan hem (met Dortmund als dieptepunt). Nu begint het extra op te vallen, ook al gaat het verder prima.
Ongekend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Eenvoudige overwinning in een uitwedstrijd na een Europese pot.
Dat ik het nog mee mag maken.
Die Bosz-dip is zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Eenvoudige overwinning in een uitwedstrijd na een Europese pot.
Dat ik het nog mee mag maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |