abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212667713
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat zou er niet aan te menen zijn dan?
Wat zou er slecht zijn dan?
Oh nou de algehele mening is anders hier

Maar top dat jij het zo naar je zin hebt gehad :)
Trust nobody
pi_212667908
In het begin moest ik hier aan denken

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212667963
Kees heeft wel een primeur ; hij is de eerste afvaller in de geschiedenis van WIDM die als afvaller toch alle opdrachten heeft meegemaakt _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212668080
.

[ Bericht 83% gewijzigd door superniger op 02-03-2024 22:28:09 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:29:05 #280
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_212668159
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:26 schreef superniger het volgende:
.
Femke zeker _O-
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:31:07 #281
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_212668194
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is dit nou weer, wat is er nou nog een finale aan volgende week? :')

Ik ben overigens afgelopen zomer zelf in Yucatán op vakantie geweest (het hele schiereiland, niet alleen de staat) en de beelden zijn me allemaal een beetje tegengevallen vergeleken met wat ik allemaal gezien heb. Zo lang op 1 plek blijven hangen...
Prachtige omgeving, maar helaas is NL de laatste jaren ietwat tegenvallend in het in beeld brengen. Albanië en Zuid Afrika vond ik qua beelden aardig maar zat zoveel meer in. Mexico wel beter dan de 2 laatste edities
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 22:32:48 #282
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_212668233
Huh ik vind jullie wel heel negatief :? Dit is eigenlijk toch een variant op "X is niet de verliezer, Y is niet de winnaar en Z is niet de mol", die we ook wel eens hebben gehad? :P

Meestal eindig je aflevering 9 met de cliffhanger wie de Mol is, behalve dat we nu weten wie de tweede verliezend finalist is zie ik eigenlijk niet waarom jullie het idee hebben dat jullie van een aflevering bestolen zijn :@ :?

Ik vond het eigenlijk juist wel tof - meestal is aflevering 9 al eindeloos rekken. Echt goede opdrachten kun je niet meer spelen met drie finalisten, dus daarin is qua dynamiek vier wel leuker :Y En ook de finaletest ging relatief snel deze keer, we hebben nauwelijks dat eeiindeeloos verdacht maken van alle kandidaten gehad, dus ik vond het best een prima aflevering :s)

Volgende week zie ik inderdaad sowieso wel tegenop, maar ach :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:35:28 #283
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_212668295
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:32 schreef Meke het volgende:
Huh ik vind jullie wel heel negatief :? Dit is eigenlijk toch een variant op "X is niet de verliezer, Y is niet de winnaar en Z is niet de mol", die we ook wel eens hebben gehad? :P

Meestal eindig je aflevering 9 met de cliffhanger wie de Mol is, behalve dat we nu weten wie de tweede verliezend finalist is zie ik eigenlijk niet waarom jullie het idee hebben dat jullie van een aflevering bestolen zijn :@ :?

Ik vond het eigenlijk juist wel tof - meestal is aflevering 9 al eindeloos rekken. Echt goede opdrachten kun je niet meer spelen met drie finalisten, dus daarin is qua dynamiek vier wel leuker :Y En ook de finaletest ging relatief snel deze keer, we hebben nauwelijks dat eeiindeeloos verdacht maken van alle kandidaten gehad, dus ik vond het best een prima aflevering :s)

Volgende week zie ik inderdaad sowieso wel tegenop, maar ach :+
Eens, volgens mij is het op deze manier toch vaker gegaan?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_212668332
Dit was gewoon kut. Weer matige opdrachten en wat nou “finale” en afvallers. Het is gewoon klaar. Dat debiele vondelpark boeit niemand.

In feite zit je zo met 5 man al in de halve finale. Ook gewoon een droge test. In het verleden had je nog opdrachten met 3, had je nog een hele toffe eindopdracht, had je “wie is de winnaar, verliezer, mol”. Het programma is ver afgegleden met matige opdrachten die niet boeiend zijn, niet te halen zijn en waar niet gemold hoeft te worden omdat er toch geen geld in de pot komt.

Dit seizoen gaat als een langzaam leeglopende ballon uit.
pi_212668363
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:45 schreef byah het volgende:
Sowieso gemiste kans dat we Anna niet in bikini hebben gezien
Wel fijn reet in haar rode badpak
U MAD?
pi_212668534
Dat ze met 3 naar volgende week gaan vind ik top
Een week wachten en dan dat vondelparkgedoe vind ik 0 toegevoegde waarde
De groep was gezellig dit jaar
De opdrachten suf en niet spannend in beeld gebracht

Jammer gewoon -O-
Trust nobody
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 23:00:36 #287
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport zaterdag 2 maart 2024 @ 23:07:59 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212668887
Gekunsteld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 2 maart 2024 @ 23:13:08 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212669000
Ik zat op Kees als mol. Boehoe :'(

Dus is het Anna.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_212669064
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:31 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Prachtige omgeving, maar helaas is NL de laatste jaren ietwat tegenvallend in het in beeld brengen. Albanië en Zuid Afrika vond ik qua beelden aardig maar zat zoveel meer in. Mexico wel beter dan de 2 laatste edities
Tegenvallend in het in beeld brengen hahahahahaha _O- _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef alopio het volgende:
Dit was gewoon kut. Weer matige opdrachten en wat nou “finale” en afvallers. Het is gewoon klaar. Dat debiele vondelpark boeit niemand.

In feite zit je zo met 5 man al in de halve finale. Ook gewoon een droge test. In het verleden had je nog opdrachten met 3, had je nog een hele toffe eindopdracht, had je “wie is de winnaar, verliezer, mol”. Het programma is ver afgegleden met matige opdrachten die niet boeiend zijn, niet te halen zijn en waar niet gemold hoeft te worden omdat er toch geen geld in de pot komt.

Dit seizoen gaat als een langzaam leeglopende ballon uit.
Matige opdrachten?
Wat een grap. En opdrachten waar niet in gemold hoeft te worden? Laat me niet lachen.
pi_212669096
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:12 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Oh nou de algehele mening is anders hier

Maar top dat jij het zo naar je zin hebt gehad :)
Het oh zo zure negatieve anti-WIDM FOK!.
Nou daar zitten we lekker op te wachten met een mening!

Echt alle WIDM kijkers zijn gewoon enthousiast over zowel de groep, de opdrachten, het land.
Alleen een stel zure kijkers op FOK! niet en dat bepaald direct alles voor de hele kijkers base _O- _O-

Het was een prachtig land om te zien.
De opdrachten hadden vele lagen. Er zaten meerdere actieve opdrachten in, denk opdrachten, gezellige opdrachten en noem het maar. Veel opdrachten en een mix van de tussendoor tijden.
De opdrachten zaten ook gewoon prima in elkaar.
pi_212669123
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 23:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Echt alle WIDM kijkers zijn gewoon enthousiast over zowel de groep, de opdrachten, het land.
Alleen een stel zure kijkers op FOK! niet en dat bepaald direct alles voor de hele kijkers base _O- _O-

De opdrachten hadden vele lagen. Er zaten meerdere actieve opdrachten in, denk opdrachten, gezellige opdrachten en noem het maar. Veel opdrachten en een mix van de tussendoor tijden.
Geen idee waarom je zo vreemd aanvallend op de man post.

Jij geeft je mening, ik ook.

Ik ben blij dat jij er van genoot.
Trust nobody
  Redactie Sport zondag 3 maart 2024 @ 07:54:05 #293
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212670944
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 23:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Over de opdrachten veel klachten gehoord ook van andere molloten, vooral over de hoeveelheid mingeld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_212672031
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 23:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Tegenvallend in het in beeld brengen hahahahahaha _O- _O-
[..]
Matige opdrachten?
Wat een grap. En opdrachten waar niet in gemold hoeft te worden? Laat me niet lachen.
Ik vind het fijn voor je dat je het wel goed vond, prima toch. Ik vond de opdrachten dit seizoen onduidelijk, onhaalbaar, en niet interessant. Kijk eens oude seizoenen terug. Het hoeft niet altijd spectaculair te zijn, wel haalbaar en volgbaar voor de kijker. Dat de Mol ook echt moeite moet doen om te mollen. Als je dit seizoen geen mol had gehad was het bedrag net zo laag geweest. En dan ook nog teveel “haal geld uit de pot opdrachten voor een vrijstelling / joker).

En gisteren was natuurlijk een grote grap. Een nachtkaars. “Opeens” is het klaar. Wat nou laatste afvaller, wat nou volgende week finale. Twee matige opdrachten en dit was had. De Mol moet weer naar vroeger kijken, betere opdrachten die echt te halen zijn. Waar je als groep echt iets moet doen, minder porto onzin, minder haal geld uit de pot voor voordeel x, opdrachten die goed te halen zijn en waar je als mol echt slimheid en lefheid moet tonen, geen vondelpark idee.
pi_212672084
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is dit nou weer, wat is er nou nog een finale aan volgende week? :')

Ik ben overigens afgelopen zomer zelf in Yucatán op vakantie geweest (het hele schiereiland, niet alleen de staat) en de beelden zijn me allemaal een beetje tegengevallen vergeleken met wat ik allemaal gezien heb. Zo lang op 1 plek blijven hangen...
Eens, maar dit kan deels te maken hebben met productie. Als je echt naar de grote trekpleisters gaat in Yucatan (bv Chitzen Itza of Tulum) zijn naar natuurlijk altijd Nederlanders. Dat maakt het wel lastig in het programma natuurlijk. Dus ik begrijp dat wel
  Moderator zondag 3 maart 2024 @ 09:59:47 #296
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_212672085
Ik vond het trouwens wel jammer dat we niet te horen kregen welke sleutel de juiste was voor de schat. Weet niet of de kandidaten het wel gehoord hebben, maar dit zijn wel de flarden cruciale informatie die goed zijn voor analyses in de speurtocht naar de mol. Uiteindelijk kan iedereen van de vier kandidaten diegene weg hebben gegooid, maar nu weten we al helemaal niks -O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_212672323
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 09:56 schreef alopio het volgende:

[..]
Ik vind het fijn voor je dat je het wel goed vond, prima toch. Ik vond de opdrachten dit seizoen onduidelijk, onhaalbaar, en niet interessant. Kijk eens oude seizoenen terug. Het hoeft niet altijd spectaculair te zijn, wel haalbaar en volgbaar voor de kijker. Dat de Mol ook echt moeite moet doen om te mollen. Als je dit seizoen geen mol had gehad was het bedrag net zo laag geweest. En dan ook nog teveel “haal geld uit de pot opdrachten voor een vrijstelling / joker).
Ik kijk al ontzettend lang, daar zit het hem echt niet in.
De opdrachten zijn er echt niet slechter op geworden.
De opdrachten waren dit jaar echt heel goed te volgen, zeker met de altijd aanwezige extra biecht uitleg van de kandidaten was het zeer duidelijk.

Ja, er was zo af en toe kans op mingeld. Boeiend. En ja de maximale bedragen waren lastig te behalen, maar die maximale bedragen waren gigantisch hoog vergeleken met andere jaren. Dus ook daarin: Boeiend.
Ipv 4.000 euro halen ze 1.000 euro op, boeiend. Zegt niets over de mol of over het moeten mollen.

We gaan weer genoeg molacties zien.

quote:
En gisteren was natuurlijk een grote grap. Een nachtkaars. “Opeens” is het klaar. Wat nou laatste afvaller, wat nou volgende week finale. Twee matige opdrachten en dit was had. De Mol moet weer naar vroeger kijken, betere opdrachten die echt te halen zijn. Waar je als groep echt iets moet doen, minder porto onzin, minder haal geld uit de pot voor voordeel x, opdrachten die goed te halen zijn en waar je als mol echt slimheid en lefheid moet tonen, geen vondelpark idee.
Dat er geen echte finale meer is dat lijkt mij geen nieuws meer toch? Buiten dat gister de finale niet was, dus ik weet niet wat jij verwachte? Het was de voor de finale aflevering.
Wat was er nou weer matig aan de opdrachten :')
De opdrachten waren prima te halen. 1e opdracht spelen ze tegen de mol, oftewel prima te behalen. En onthouden net zo. Behalve dat er iemand gaat mollen, maar dat is dus het hele punt.

2e opdracht was ook prima te doen. Namen naar elkaar roepen en daarna weghalen. Behalve als je een mol hebt.

Minder porto onzin? Hoe vaak hebben we de porto gezien? Bijna nooit.

Maar goed het zure gehalte zit weer hoog hier zie ik.
pi_212672337
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Over de opdrachten veel klachten gehoord ook van andere molloten, vooral over de hoeveelheid mingeld
Over de opdrachten weinig gehoord. Alleen af en toe vraagtekens wat er soms was met de opdrachten.
En later dan een uitleg die kwam ook met alle ziekte die er zich afspeelde daar.

Mingeld hoorde je zo af en toe eens wat over.
pi_212672821
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 10:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik kijk al ontzettend lang, daar zit het hem echt niet in.
De opdrachten zijn er echt niet slechter op geworden.
De opdrachten waren dit jaar echt heel goed te volgen, zeker met de altijd aanwezige extra biecht uitleg van de kandidaten was het zeer duidelijk.

Ja, er was zo af en toe kans op mingeld. Boeiend. En ja de maximale bedragen waren lastig te behalen, maar die maximale bedragen waren gigantisch hoog vergeleken met andere jaren. Dus ook daarin: Boeiend.
Ipv 4.000 euro halen ze 1.000 euro op, boeiend. Zegt niets over de mol of over het moeten mollen.

We gaan weer genoeg molacties zien.
[..]
Dat er geen echte finale meer is dat lijkt mij geen nieuws meer toch? Buiten dat gister de finale niet was, dus ik weet niet wat jij verwachte? Het was de voor de finale aflevering.
Wat was er nou weer matig aan de opdrachten :')
De opdrachten waren prima te halen. 1e opdracht spelen ze tegen de mol, oftewel prima te behalen. En onthouden net zo. Behalve dat er iemand gaat mollen, maar dat is dus het hele punt.

2e opdracht was ook prima te doen. Namen naar elkaar roepen en daarna weghalen. Behalve als je een mol hebt.

Minder porto onzin? Hoe vaak hebben we de porto gezien? Bijna nooit.

Maar goed het zure gehalte zit weer hoog hier zie ik.
Waarom zuur als het een mening is. Nogmaals prima dat jij genoten hebt, ik vond het matig. En qua finale vind ik het gewoon tof als er nog een aflevering komt met opdrachten met de drie overgebleven kandidaten (wat je ook al voor de finale aflevering mag zien) Dat ze dan vaak al op de juiste mol zitten vind ik niet erg, vaak maken ze er dan wel wat moois van qua opdrachten als afsluiting. Nu is het met 4 al klaar. Dit was het. Dat hele vondelpark gedoe heb in geaccepteerd daar komen we niet meer vanaf. Jammer want juist toen bv met corona zag je hoe tof het was zonder gillende debielen en de mening van debbie uit papendrecht.
  zondag 3 maart 2024 @ 13:06:35 #300
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212674479
Ik vond het een suf seizoen. De opdrachten hadden grotendeels ook in een studio gedaan kunnen worden, bij wijze van spreken. Nauwelijks interactie/correlatie met land/natuur/omgeving/onbekendheid van de deelnemers met hun omgeving. Oké, beetje zwieren tussen de boomtoppen kan niet in Hilversum natuurlijk, maar de bijbehorende opdrachten hadden dan weer niets met die uitdaging te maken. Vertaalwoordjes onthouden van kinderlijke plaatjes. 8)7
En zo spannend was dat zwieren niet, dus er zat ook niemand in de rats door deze opdracht.

Ik hoorde een tijd geleden dat programma's als WIDM steeds minder uitdagend worden, doordat BN'ers geen spannende zaken meer accepteren (mogen accepteren van verzekering/management). Ze willen geen risico lopen eventueel een ongelukje te krijgen en een tijdje uit de running te geraken. WIDM belooft tegenwoordig dus al vooraf aan deelnemers dat er geen risico's worden genomen.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')