Oh nou de algehele mening is anders hierquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat zou er niet aan te menen zijn dan?
Wat zou er slecht zijn dan?
Prachtige omgeving, maar helaas is NL de laatste jaren ietwat tegenvallend in het in beeld brengen. Albanië en Zuid Afrika vond ik qua beelden aardig maar zat zoveel meer in. Mexico wel beter dan de 2 laatste editiesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is dit nou weer, wat is er nou nog een finale aan volgende week?
Ik ben overigens afgelopen zomer zelf in Yucatán op vakantie geweest (het hele schiereiland, niet alleen de staat) en de beelden zijn me allemaal een beetje tegengevallen vergeleken met wat ik allemaal gezien heb. Zo lang op 1 plek blijven hangen...
Eens, volgens mij is het op deze manier toch vaker gegaan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:32 schreef Meke het volgende:
Huh ik vind jullie wel heel negatiefDit is eigenlijk toch een variant op "X is niet de verliezer, Y is niet de winnaar en Z is niet de mol", die we ook wel eens hebben gehad?
![]()
Meestal eindig je aflevering 9 met de cliffhanger wie de Mol is, behalve dat we nu weten wie de tweede verliezend finalist is zie ik eigenlijk niet waarom jullie het idee hebben dat jullie van een aflevering bestolen zijn![]()
![]()
Ik vond het eigenlijk juist wel tof - meestal is aflevering 9 al eindeloos rekken. Echt goede opdrachten kun je niet meer spelen met drie finalisten, dus daarin is qua dynamiek vier wel leukerEn ook de finaletest ging relatief snel deze keer, we hebben nauwelijks dat eeiindeeloos verdacht maken van alle kandidaten gehad, dus ik vond het best een prima aflevering
![]()
Volgende week zie ik inderdaad sowieso wel tegenop, maar ach
Wel fijn reet in haar rode badpakquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:45 schreef byah het volgende:
Sowieso gemiste kans dat we Anna niet in bikini hebben gezien
Tegenvallend in het in beeld brengen hahahahahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prachtige omgeving, maar helaas is NL de laatste jaren ietwat tegenvallend in het in beeld brengen. Albanië en Zuid Afrika vond ik qua beelden aardig maar zat zoveel meer in. Mexico wel beter dan de 2 laatste edities
Matige opdrachten?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef alopio het volgende:
Dit was gewoon kut. Weer matige opdrachten en wat nou “finale” en afvallers. Het is gewoon klaar. Dat debiele vondelpark boeit niemand.
In feite zit je zo met 5 man al in de halve finale. Ook gewoon een droge test. In het verleden had je nog opdrachten met 3, had je nog een hele toffe eindopdracht, had je “wie is de winnaar, verliezer, mol”. Het programma is ver afgegleden met matige opdrachten die niet boeiend zijn, niet te halen zijn en waar niet gemold hoeft te worden omdat er toch geen geld in de pot komt.
Dit seizoen gaat als een langzaam leeglopende ballon uit.
Het oh zo zure negatieve anti-WIDM FOK!.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh nou de algehele mening is anders hier
Maar top dat jij het zo naar je zin hebt gehad
Geen idee waarom je zo vreemd aanvallend op de man post.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het oh zo zure negatieve anti-WIDM FOK!.
Nou daar zitten we lekker op te wachten met een mening!
Echt alle WIDM kijkers zijn gewoon enthousiast over zowel de groep, de opdrachten, het land.
Alleen een stel zure kijkers op FOK! niet en dat bepaald direct alles voor de hele kijkers base![]()
![]()
Het was een prachtig land om te zien.
De opdrachten hadden vele lagen. Er zaten meerdere actieve opdrachten in, denk opdrachten, gezellige opdrachten en noem het maar. Veel opdrachten en een mix van de tussendoor tijden.
De opdrachten zaten ook gewoon prima in elkaar.
Over de opdrachten veel klachten gehoord ook van andere molloten, vooral over de hoeveelheid mingeldquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het oh zo zure negatieve anti-WIDM FOK!.
Nou daar zitten we lekker op te wachten met een mening!
Echt alle WIDM kijkers zijn gewoon enthousiast over zowel de groep, de opdrachten, het land.
Alleen een stel zure kijkers op FOK! niet en dat bepaald direct alles voor de hele kijkers base![]()
![]()
Het was een prachtig land om te zien.
De opdrachten hadden vele lagen. Er zaten meerdere actieve opdrachten in, denk opdrachten, gezellige opdrachten en noem het maar. Veel opdrachten en een mix van de tussendoor tijden.
De opdrachten zaten ook gewoon prima in elkaar.
Ik vind het fijn voor je dat je het wel goed vond, prima toch. Ik vond de opdrachten dit seizoen onduidelijk, onhaalbaar, en niet interessant. Kijk eens oude seizoenen terug. Het hoeft niet altijd spectaculair te zijn, wel haalbaar en volgbaar voor de kijker. Dat de Mol ook echt moeite moet doen om te mollen. Als je dit seizoen geen mol had gehad was het bedrag net zo laag geweest. En dan ook nog teveel “haal geld uit de pot opdrachten voor een vrijstelling / joker).quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tegenvallend in het in beeld brengen hahahahahaha![]()
[..]
Matige opdrachten?
Wat een grap. En opdrachten waar niet in gemold hoeft te worden? Laat me niet lachen.
Eens, maar dit kan deels te maken hebben met productie. Als je echt naar de grote trekpleisters gaat in Yucatan (bv Chitzen Itza of Tulum) zijn naar natuurlijk altijd Nederlanders. Dat maakt het wel lastig in het programma natuurlijk. Dus ik begrijp dat welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is dit nou weer, wat is er nou nog een finale aan volgende week?
Ik ben overigens afgelopen zomer zelf in Yucatán op vakantie geweest (het hele schiereiland, niet alleen de staat) en de beelden zijn me allemaal een beetje tegengevallen vergeleken met wat ik allemaal gezien heb. Zo lang op 1 plek blijven hangen...
Ik kijk al ontzettend lang, daar zit het hem echt niet in.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor je dat je het wel goed vond, prima toch. Ik vond de opdrachten dit seizoen onduidelijk, onhaalbaar, en niet interessant. Kijk eens oude seizoenen terug. Het hoeft niet altijd spectaculair te zijn, wel haalbaar en volgbaar voor de kijker. Dat de Mol ook echt moeite moet doen om te mollen. Als je dit seizoen geen mol had gehad was het bedrag net zo laag geweest. En dan ook nog teveel “haal geld uit de pot opdrachten voor een vrijstelling / joker).
Dat er geen echte finale meer is dat lijkt mij geen nieuws meer toch? Buiten dat gister de finale niet was, dus ik weet niet wat jij verwachte? Het was de voor de finale aflevering.quote:En gisteren was natuurlijk een grote grap. Een nachtkaars. “Opeens” is het klaar. Wat nou laatste afvaller, wat nou volgende week finale. Twee matige opdrachten en dit was had. De Mol moet weer naar vroeger kijken, betere opdrachten die echt te halen zijn. Waar je als groep echt iets moet doen, minder porto onzin, minder haal geld uit de pot voor voordeel x, opdrachten die goed te halen zijn en waar je als mol echt slimheid en lefheid moet tonen, geen vondelpark idee.
Over de opdrachten weinig gehoord. Alleen af en toe vraagtekens wat er soms was met de opdrachten.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over de opdrachten veel klachten gehoord ook van andere molloten, vooral over de hoeveelheid mingeld
Waarom zuur als het een mening is. Nogmaals prima dat jij genoten hebt, ik vond het matig. En qua finale vind ik het gewoon tof als er nog een aflevering komt met opdrachten met de drie overgebleven kandidaten (wat je ook al voor de finale aflevering mag zien) Dat ze dan vaak al op de juiste mol zitten vind ik niet erg, vaak maken ze er dan wel wat moois van qua opdrachten als afsluiting. Nu is het met 4 al klaar. Dit was het. Dat hele vondelpark gedoe heb in geaccepteerd daar komen we niet meer vanaf. Jammer want juist toen bv met corona zag je hoe tof het was zonder gillende debielen en de mening van debbie uit papendrecht.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik kijk al ontzettend lang, daar zit het hem echt niet in.
De opdrachten zijn er echt niet slechter op geworden.
De opdrachten waren dit jaar echt heel goed te volgen, zeker met de altijd aanwezige extra biecht uitleg van de kandidaten was het zeer duidelijk.
Ja, er was zo af en toe kans op mingeld. Boeiend. En ja de maximale bedragen waren lastig te behalen, maar die maximale bedragen waren gigantisch hoog vergeleken met andere jaren. Dus ook daarin: Boeiend.
Ipv 4.000 euro halen ze 1.000 euro op, boeiend. Zegt niets over de mol of over het moeten mollen.
We gaan weer genoeg molacties zien.
[..]
Dat er geen echte finale meer is dat lijkt mij geen nieuws meer toch? Buiten dat gister de finale niet was, dus ik weet niet wat jij verwachte? Het was de voor de finale aflevering.
Wat was er nou weer matig aan de opdrachten![]()
De opdrachten waren prima te halen. 1e opdracht spelen ze tegen de mol, oftewel prima te behalen. En onthouden net zo. Behalve dat er iemand gaat mollen, maar dat is dus het hele punt.
2e opdracht was ook prima te doen. Namen naar elkaar roepen en daarna weghalen. Behalve als je een mol hebt.
Minder porto onzin? Hoe vaak hebben we de porto gezien? Bijna nooit.
Maar goed het zure gehalte zit weer hoog hier zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |