Welke maan en welke landing?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat denk je over de maanlanding?
IK had er vanmiddag al iets over getypt hierquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt of ik ben aangeraakt door het liefdesvirus.
Ik beleef momenten van pure gelukzaligheid sinds de liefde hier zo overheerst.
Het doet de pijn van het lijf vergeten en je voelt je even niet alleen.
Het was voorheen kil en koud, maar de liefde hier voelt als een warme douche.
Liefde is geduldig en kent geen afgunst
Rust in liefde in DTS en je bent nooit alleen.
Onderschat nooit de kracht van herhaling!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had er vanmiddag al iets over getypt hier
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had er vanmiddag al iets over getypt hier
[..]
met welk doel?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb lavendelthee op mijn inner Thiery te channelen
Okquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb ook paaseitjes met praline...
ruilen?
Whehehe!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah oke, die achtergrondkennis had ik dan weer niet
toch geniet ik er van om mee te lezen met jouw "bloemrijke omschrijvingen"
Goed antwoordquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke maan en welke landing?
interessantquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja ach ik heb me behoorlijk verdiept in veel zaken.
Hij ook wel, maar dan met oogkleppen op van hoe slecht het allemaal is. Alles wat niet volgens de Bijbel is, is zondigen tegen Den Heere.
Ik geloof niet dat er ook maar 1 persoon op deze wereld is die 100% absoluut de enige echte waarheid in pacht neemt.
Het Vaticaan heeft bizarre hoeveelheden oude geschriften (degene die ze niet verbrand hebben_ die maar door een zeer select groepje mensen gelezen mogen worden.
De paus mag 1x in de 7 jaar de "echte" Bijbel lezen, Wie weet wat er in die Bijbel staat, en wat er in al die geschriften staat?
En zelfs als je al die kennis hebt, dan weet je nog steeds niet of dat de absolute waarheid bevat.
Ik ben zeer spiritueel geweest, maar ben nu veel meer met de wetenschap bezig. Big Bang, zonnen die vormen, elementen die vormen, supernova, nieuwe zonnen, zwaardere elementen, nieuwe supernova, nieuwe zonnen, de eerste planeten met al die zwaardere elementen, abiogenese, eerste vorm van leven, evolutie, de mens.
Ik zie nergens waar een god of een menselijke ziel te pas komt.
a gossiequote:
Met dat soort mensen valt ook niet te discussiëren. Wat je ook zegt...ze hebben altijd gelijk en jij bent een dom schaap🐑🐑🐑quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Ali kan aardig uit de hoek komen, en ik kan dan ook vrij bloemrijke omschrijvingen gebruiken!
Hij is echt een geloofsextremist die 100% zeker weet dat hij het bij het rechte eind heeft. Is al jaren zo.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:10 schreef JustinK het volgende:
Ik zou ook wel een keer op Maan willen landen
Ik heb dat allemaal op pauze gezet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
interessant
je hele spirituele kant is weg / daar geloof je niet meer in?
en de dingen die je hebt ervaren dan?
Tja, ben jarenlang modje geweest daar!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Met dat soort mensen valt ook niet te discussiëren. Wat je ook zegt...ze hebben altijd gelijk en jij bent een dom schaap🐑🐑🐑
Impressive hoor, ik zou 't niet volhoudenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, ben jarenlang modje geweest daar!
mmokequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal op pauze gezet.
Ik voel de Reiki echt nog wel stromen.
Ik weet ook wat ik ervaren heb, maar weet alleen wat me er over geleerd is, en ik weet dat ik het met veel van die dingen gewoon niet eens ben.
Wat de waarheid dan wel is? Geen idee, maar ik ga mezelf niet frustreren het te proberen te achterhalen, en ga mezelf ook niet voor de gek te houden door te denken dat ik als enige op deze planeet achterhaald heb wat het is.
Die 9/11 reeks heb ik nog lang gevolgd wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, ben jarenlang modje geweest daar!
probeer te zinge maar lukt niequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:14 schreef JustinK het volgende:
Dum Dam Da Dum...
That's the way you got to go
So put your hands in the air when I say so
[ afbeelding ]
als iedereen het altijd 100% eens is, uis het ook zo lastig discussiërenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Die 9/11 reeks heb ik nog lang gevolgd wel.
Was wel interessant, maar ook weer twee kampen tegenover elkaar.
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als iedereen het altijd 100% eens is, uis het ook zo lastig discussiëren
Je verpest hetquote:
Ja ik kreeg een paar dagen geleden daar nog een schop in m'n kloten er over van een verzuurd alu-hoedje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Impressive hoor, ik zou 't niet volhouden
dat vind ik niet kunnenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja
Owquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je verpest het
Tante Lien natuurlijk
Ja dat werkt, in een forum waar iedereen elkaar ook de koppen inslaat omdat ze het niet met elkaar eens zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een paar dagen geleden daar nog een schop in m'n kloten er over van een verzuurd alu-hoedje.
Die vonden altijd dat mijn neutrale houding kut was; ik moest 100% aan hun kant staan.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, burn-out gehad en ik wil nu gewoon rust aan mijn hoofd, geen onzekerheden.
hihihihiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een punt
Dat is zeker waar ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als iedereen het altijd 100% eens is, uis het ook zo lastig discussiëren
Ups en downs, maar momenteel zit ik te genieten van een stel belhamels hier die een kommetje slagroom aan het leegpeuzelen zijn voor het slapen gaan!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:17 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja okayLekker weekend.
hoe issie daar?
dan blijf ik doorgaans ook weg, vind dat geen fijne sfeer danquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja.
Maar ging er vaak wel hard aan toe.
Aawh heerlijk, geniet vanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ups en downs, maar momenteel zit ik te genieten van een stel belhamels hier die een kommetje slagroom aan het leegpeuzelen zijn voor het slapen gaan!
Mooi was die tijd hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:20 schreef Speklap3000 het volgende:
![]()
![]()
^ kunnen we ons deze mooie tijd nog herinneren?
Ik doe mijn best, maar het is moeilijk....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aawh heerlijk, geniet van![]()
en doe kalm aan
Met weemoed?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik denk daar nog wel vaak aan
Is ook moeilijk en meer dan je best kan je ook niet doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar het is moeilijk....
Succes!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
Slagroom is op hier, ff de mormels de bek laten schrobben en naar bed schoppen, en dan een verhaaltje voorlezen!
succesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
Slagroom is op hier, ff de mormels de bek laten schrobben en naar bed schoppen, en dan een verhaaltje voorlezen!
de pet van 4 wiebeltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb beidequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen honger en koud
DIe ga ik straks of morgen avond terug kijkenquote:
Pak ze gewoon op en gooi ze in de vuilnisbakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog mijn 5
drollen wegspoelen
Nog steeds?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog mijn 5
drollen wegspoelen
Nog steeds, viespeukkiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:29 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog mijn 5
drollen wegspoelen
Ik ben weer gestart met seizoen 2.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe ga ik straks of morgen avond terug kijken
O ik kijk het nieuwe seizoen alquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik ben weer gestart met seizoen 2.
Eensquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Diegene die liefde niet respecteert
Ik was er ooit eens mee begonnen, en nu weer terug begonnenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik kijk het nieuwe seizoen al
geloof 4 afleveringen nu geweest neem het altijd op en kijk het later
Heb ik twee jaar geleden met Flikken Gent gedaan, ook een mooie seriequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:35 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik was er ooit eens mee begonnen, en nu weer terug begonnen
Owh staat dat ook op NPO, nee zekerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik twee jaar geleden met Flikken Gent gedaan, ook een mooie serie
Nee op videolandquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Owh staat dat ook op NPO, nee zeker![]()
Kom je helpen boodschappen opbergen?quote:
Ik pasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom je helpen boodschappen opbergen?
Geen soja saus, want die liet ik bij de kassa op de grond vallen
Nee, koop ik volgend weekend welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik pas
Oepsie... geen nieuwe gepakt?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
oepsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kan 'm ook eerst kopen en na de kassa op de grond gooien en er keihard op beginnen te stampen. En als ze dan zeggen "Wat doe je nou!?" dan zeg je: "ja maar ik heb 'm toch gekochtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zeiden natuurlijk dat het niet erg was, maar de reactie was meer van
Ik had het flesje niet goed op de band gelegd en toen die met een schok begon te rollen, viel het op de grond. Ik had nog niets gekochtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan 'm ook eerst kopen en na de kassa op de grond gooien en er keihard op beginnen te stampen. En als ze dan zeggen "Wat doe je nou!?" dan zeg je: "ja maar ik heb 'm toch gekocht![]()
Kan je de volgende keer doen dan als ie wel blijft liggenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het flesje niet goed op de band gelegd en toen die met een schok begon te rollen, viel het op de grond. Ik had nog niets gekocht
Ik gebruik het liever om mee te kokenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer doen dan als ie wel blijft liggen
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik het liever om mee te koken
Ja duurt wel lang hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga weer wat anders doen, kun je me eindelijk eens in halen.
Zo kan je geen punten scorenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef mario390 het volgende:
hoezo draaien de in de
cos zoo door??
onder 15 min
topic voll![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |