Dit is de Twijfel SCquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus weer typisch Kree, wil iets maar wil het ook niet
Scheelt weer in de kosten voor die vluchtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke
Dat is een date dan![]()
Sturen we de rekening naar @:kree?
Echt hequote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke
Dat is een date dan![]()
Sturen we de rekening naar @:kree?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik schrijf een punkliedje voor Kree
Hij wil een boel
Maar toch ook niks
Hij wil een boel
Maar zoekt echt niks
Kree!!! Kree!! Kree!
Hij wil een boel
Maar toch ook niks
Hij wil een boel
Maar zoekt echt niks
Dit was het punk nummer wat ik voor Kree geschreven heb
Ik twijfel nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar is geen twijfel over mogelijk. Toch?
Kan je er mooi bij om hem;haar op te pakken en buiten te zettenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
De spin op de wc kwijt zijn en dan erachter komen dat zij precies op ooghoogte op de muur voor je zit op nog geen 30 cm afstand
Spinnen zijn banger voor muizen dan andersom!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
De spin op de wc kwijt zijn en dan erachter komen dat zij precies op ooghoogte op de muur voor je zit op nog geen 30 cm afstand
lol ben niet bang om topic te maken heeee. maarja zoveel gedoe weer hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus weer typisch Kree, wil iets maar wil het ook niet
hoe meer wijn je drinkt hoe groter ze worden en hoe beter de ervaringquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee. Ik houd alle spinnen zoveel mogelijk levend helpt goed tegen het overige ongediertequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er mooi bij om hem;haar op te pakken en buiten te zetten
Nee ging over de teksten nu had je geen zin om ze te schrijven en kopieren en plakken in word ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
lol ben niet bang om topic te maken heeee. maarja zoveel gedoe weer he
Nee nee vroeg pieken, want dan kan ik straks gewoon met kamillethee op tijd naar bedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
doe ff rustig aan, het is pas half 6
Jij zoekt dus bewust de twijfel iedere dag opquote:
Zeg ook niet dat je de spin dood moeten maken Ik maak ze ook nooit dood maar zet ze vaak wel buitenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Ik houd alle spinnen zoveel mogelijk levend helpt goed tegen het overige ongedierte
is dat de truuk...... gaat voor mij niet werken moet nog pizza maken straksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee vroeg pieken, want dan kan ik straks gewoon met kamillethee op tijd naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |