Ah nee, ok, ik dacht even dat het een beetje vergelijkbaar zou zijn met Navalny, maar ze zitten dus toch níet in een Siberische strafkolonie. Duidelijk!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben wel eens op bijeenkomsten waar de vrouw van assange ook is, haar man zit momenteel gevangen in londen
snowden zit in rusland, een van de weinige 'veilige' plekken voor hem
waarom moeten ze eerst dood zijn?
Omdat dat de reden is dat er momenteel zoveel aandacht voor isquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben wel eens op bijeenkomsten waar de vrouw van assange ook is, haar man zit momenteel gevangen in londen
snowden zit in rusland, een van de weinige 'veilige' plekken voor hem
waarom moeten ze eerst dood zijn?
tja dan lees je zelf dus niet goedquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:33 schreef sp3c het volgende:
Je vroeg waarom ze eerst dood moeten zijn toch?
Dan zijn ze weer NWS en krijgen ze net zoveel aandacht als Navalny atm
Zo lastig lijkt het me allemaal niet
Staat er letterlijkquote:
Ja. Waarom is Snowden nog niet aan het front, om te strijden voor moedertje Rusland?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 04:40 schreef aTypisch het volgende:
maakte we ons maar zo druk over assange, snowden, manning
wederom: oh echt?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:42 schreef sp3c het volgende:
De op begint met de dood van Navalny... vandaar alle aandacht
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja. Waarom is Snowden nog niet aan het front, om te strijden voor moedertje Rusland?
Je hoeft hier echt niet te reageren als je het allemaal niet zo boeiend vind.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wederom: oh echt?
kunnen we hiermee stoppen?
Dus toen twee seconden na zijn dood ‘iedereen’ al wist dat Navalny was vermoord was dat een feit, maar nu is het volkomen idioot dat Budanov er meer over zou weten.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:53 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Volkomen idioot dat Budanov daar meer over zou weten
Je had niet moeten beginnenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wederom: oh echt?
kunnen we hiermee stoppen?
Misschien is al iets meer duidelijkheid over waar de heer Navalny verbleef?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus toen twee seconden na zijn dood ‘iedereen’ al wist dat Navalny was vermoord was dat een feit, maar nu is het volkomen idioot dat Budanov er meer over zou weten.
Dit nieuws ontwikkelt zich wel heel erg langs dezelfde lijnen als de pijplijn op dit moment…
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Een paar honderd mensen? Het zouden er veeeel meer moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:24 schreef Korenfok het volgende:
Indrukwekkende beelden, zeer grote opkomst en eigenlijk best verwacht...
Voor de oorlog had poetin 8% steun voor interventies in de Oekraine, toen start hij de oorlog en ineens staat het hele volk achter hem...
De beelden van de begravenis laten zien, dat anti oorlog steun heel groot is.
Moedige mensen daar vandaag!
https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/s/bxV2HmrJcA
https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/s/xXJPQQFcY2
Huh, waren er maar een paar honderd mensen op de been?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Een paar honderd mensen? Het zouden er veeeel meer moeten zijn.
Al waren het er maar een paar honderd, dan waren het wel een paar honderd die wel erg moedig zijn. Had jij het aangedurfd?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Een paar honderd mensen? Het zouden er veeeel meer moeten zijn.
Wat ik zo op de beelden zag geen duizenden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, waren er maar een paar honderd mensen op de been?
Natuurlijk, het lijkt me alleen een druppel op een gloeiende plaat…quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Al waren het er maar een paar honderd, dan waren het wel een paar honderd die wel erg moedig zijn. Had jij het aangedurfd?
Ik heb nog geen beelden gezien. Zit nog aan tafel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ik zo op de beelden zag geen duizenden.
Ik ben niet goed in het schatten van mensenmassa's maar dit zijn er toch wel iets van 2000 a 3000. Let ook op de zijpaden waar ook nog mensen aansluiten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ik zo op de beelden zag geen duizenden.
Er zijn meer mensen op de been dan bij de uitvaart van Prigozjin. En daar was geen risico op arrestaties of andere narigheid van het politieapparaat van Poetin.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in het schatten van mensenmassa's maar dit zijn er toch wel iets van 2000 a 3000. Let ook op de zijpaden waar ook nog mensen aansluiten.
Vind het nog best wat mensen die het durven.
https://www.dumpert.nl/item/100086240_e50110a3
ik denk over 10000 als geen 100.000 zijn, die hele zwarte lijn zijn mensen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:15 schreef Korenfok het volgende:
het downplayen en desinformatie poepen is al weer begonnen door de poetinpijpers
Nee, ik schat echt hooguit 1000 wat ik zo zie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ik denk over 10000 als geen 100.000 zijn, die hele zwarte lijn zijn mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |