Huh, waren er maar een paar honderd mensen op de been?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Een paar honderd mensen? Het zouden er veeeel meer moeten zijn.
Al waren het er maar een paar honderd, dan waren het wel een paar honderd die wel erg moedig zijn. Had jij het aangedurfd?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Een paar honderd mensen? Het zouden er veeeel meer moeten zijn.
Wat ik zo op de beelden zag geen duizenden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh, waren er maar een paar honderd mensen op de been?
Natuurlijk, het lijkt me alleen een druppel op een gloeiende plaat…quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Al waren het er maar een paar honderd, dan waren het wel een paar honderd die wel erg moedig zijn. Had jij het aangedurfd?
Ik heb nog geen beelden gezien. Zit nog aan tafel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ik zo op de beelden zag geen duizenden.
Ik ben niet goed in het schatten van mensenmassa's maar dit zijn er toch wel iets van 2000 a 3000. Let ook op de zijpaden waar ook nog mensen aansluiten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ik zo op de beelden zag geen duizenden.
Er zijn meer mensen op de been dan bij de uitvaart van Prigozjin. En daar was geen risico op arrestaties of andere narigheid van het politieapparaat van Poetin.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in het schatten van mensenmassa's maar dit zijn er toch wel iets van 2000 a 3000. Let ook op de zijpaden waar ook nog mensen aansluiten.
Vind het nog best wat mensen die het durven.
https://www.dumpert.nl/item/100086240_e50110a3
ik denk over 10000 als geen 100.000 zijn, die hele zwarte lijn zijn mensen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:15 schreef Korenfok het volgende:
het downplayen en desinformatie poepen is al weer begonnen door de poetinpijpers
Nee, ik schat echt hooguit 1000 wat ik zo zie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ik denk over 10000 als geen 100.000 zijn, die hele zwarte lijn zijn mensen.
Schande! Desinformeren mag alleen als het narratief de juiste is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:15 schreef Korenfok het volgende:
het downplayen en desinformatie poepen is al weer begonnen door de poetinpijpers
Hij bedoelt ws. de reacties van MissButterflyy hierboven. Je bent al een Poetinpijper, zaken aan het downplayen en desinformatie aan het verspreiden als je een beetje realistisch naar de beelden kijkt.quote:
Hahaha ik een Putinpijper. Rightquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef Boekfreak het volgende:
[..]
Hij bedoelt ws. de reacties van MissButterflyy hierboven. Je bent al een Poetinpijper, zaken aan het downplayen en desinformatie aan het verspreiden als je een beetje realistisch naar de beelden kijkt.
Het zijn er miljoenen!!! DIT GAAT DE VAL VAN POETIN VEROORZAKEN!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, ik schat echt hooguit 1000 wat ik zo zie.
Wie beweert hier dat dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:46 schreef theunderdog het volgende:
Waar komt toch het idee vandaan alsof die Navalny een pro-Westers iemand was?
Hij wordt hier als een held omschreven. Waarom? alsof ons de corruptie in Rusland wat uitmaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wie beweert hier dat dan?
Hij was tegen putin en de corruptie maar verder ook een gestoorde rechts radicaal.
Ja nee. Wat Putin en zijn KGB vrienden staan er om bekend nooit gebruik te maken van schuldig bij associatie.....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:
De weduwe van Navalny was trouwens niet aanwezig bij de uitvaart, zijn ouders wel.
Snap het wel dat ze even voor haar eigen veiligheid kiest nu, na wat ze gezegd heeft over Putin. Anders eindigt ze ook in een strafkamp.
Putin die wordt steeds gekker , dat is het probleem, nog gekker dan Stalinquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij wordt hier als een held omschreven. Waarom? alsof ons de corruptie in Rusland wat uitmaakt.
Ons probleem is het grootRusland denken van Putin. Nou, dat had Navalny ook gehad. Misschien nog wel erger.
Waar wordt hij hier als held omschreven? Tot nu toe roep je vooral dingen zonder met bronnen aan te komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij wordt hier als een held omschreven. Waarom? alsof ons de corruptie in Rusland wat uitmaakt.
De Russische politie krijgt het nog druk met al die mensen te arresteren de komende tijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:10 schreef recursief het volgende:
Het waren er wel meer dan een paar honderd.
[ x ]
[ x ]
Niet hier als in: op fok. Hier in Nederland. Praatprogramma's, nieuwsberichten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar wordt hij hier als held omschreven? Tot nu toe roep je vooral dingen zonder met bronnen aan te komen.
Dat hij als martelaar gezien wordt door sommigen hier zou ik in mee kunnen gaan maar dat ze deze persoon als held hier zien nee....
Dat is hoe het soms werkt dat de vijand van je vijand als vriend gezien wordt terwijl het net zulke mafketels zijn..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet hier als in: op fok. Hier in Nederland. Praatprogramma's, nieuwsberichten.
het gaat zelden nog over zijn standpunten. Enkel over dat hij oppositie was, en oppositie lijken we als een soort synoniem te zien als 'pro-westers'
Navalny is echt niet zo populair in Rusland hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
Onder Poetin is enig maatschappelijk debat totaal in de kiem gesmoord, normale oppositie is kapot gemaakt.
Dat er dan iemand vanuit onverwachte en zelfs redelijk verdachte hoek zich opwerkt tot belangrijkste tegengeluid van Poetin is een rechtstreeks gevolg van dat het middengeluid kapot is gemaakt.
Alleen uit extreme hoek kan dus nog iemand opduiken die het opneemt tegen Poetin.
Maar Navalny was geen Prigohzin, want Navalny heeft zich ondanks alle tegenwerking van Poetin en rare ideeën uit het verleden toch ontwikkeld naar iemand met enigzins gematigde opvattingen. En bovendien heeft hij ook draagvlak in Rusland.
Maar hij had wel veel bereik met zijn kritiek op bijvoorbeeld de corruptie van het Poetin regime.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Navalny is echt niet zo populair in Rusland hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |