abonnement Unibet Coolblue
pi_212567127
quote:
Het lichaam van de overleden Alexei Navalny is overgedragen aan zijn moeder. Volgens zijn woordvoerder wordt een begrafenis voorbereid. Het is volgens persbureau Reuters niet duidelijk of de Russische autoriteiten dit zullen verhinderen.

De voormalige Russische oppositieleider en Kremlin-criticus Alexei Navalny stierf op 16 februari op 47-jarige leeftijd in een strafkolonie in Siberië. Daar zat hij meerdere celstraffen van in totaal dertig jaar uit.

Lange tijd was niet duidelijk waar het lichaam van Navalny was. Zijn moeder, weduwe en advocaten probeerden tevergeefs om hem te vinden. De Russische autoriteiten vertraagden het onderzoek naar zijn dood, terwijl zowel binnen- als buitenland naar het Kremlin als schuldige wordt gewezen.

Navalny's woordvoerder Kira Yarmysh meldt nu dat het lichaam is overgedragen aan moeder Lyudmila Navalnaya. Yarmysh zegt niet te weten of de autoriteiten een begrafenis zullen toestaan "op de manier waarop de familie zou willen en de manier waarop Alexei verdient."
https://www.nu.nl/buitenl(...)em-mag-begraven.html

[ Bericht 50% gewijzigd door Zipportal op 24-02-2024 16:51:58 ]
  zaterdag 24 februari 2024 @ 16:48:01 #2
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_212567165
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212567385
Ik zou ff snel een airtag in zn reet stoppen. Kunnen ze m hopelijk blijven volgen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_212571696
quote:
Ook interessant voor @ExTec.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 24-02-2024 21:28:06 ]
pi_212577682
Was gisteravond op Nat Geo Channel ook een interessante docu over Navalny, The Man Who Putin Couldn't Kill (ironisch genoeg) uit 2021.

Erg interessant.
Ongetwijfeld nog terug te kijken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212577826
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 25 februari 2024 @ 09:49:27 #7
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_212578423
NAVO puppet en nazi. Dit had de nieuwe Russische leider moeten worden na een in scene gezette volksopstand tegen Poetin. Maar de Russen laten de Maidanputsch niet nog eens op eigen grondgebied plaatsvinden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_212578442
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 09:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
NAVO puppet en nazi. Dit had de nieuwe Russische leider moeten worden na een in scene gezette volksopstand tegen Poetin. Maar de Russen laten de Maidanputsch niet nog eens op eigen grondgebied plaatsvinden.
Oeh, een echte Rusbot op ons forum.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212579358
Precies. De doorgewinterde andersdenkende heeft 452 socialmediaaccounts om het eigen 'gelijk' kracht bij te zetten. Zal op dit forum misschien ook zo zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_212581609
quote:
10s.gif Op zondag 25 februari 2024 09:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Oeh, een echte Rusbot op ons forum.
Zou voor de aardigheid die filmpjes van Navalny even kijken. Ik zou hem zeker geen nazi noemen, maar die vent deugde echt lang niet. Ook dat promotiefilmpje van die kakkerlakken (lees: moslims) in Rusland. Wij als Westen hebben puur een beeld van hem gemaakt zodat het Poetin in de kaart speelt. Wat dat betreft is het een puppet van ons.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212581749
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zou voor de aardigheid die filmpjes van Navalny even kijken. Ik zou hem zeker geen nazi noemen, maar die vent deugde echt lang niet. Ook dat promotiefilmpje van die kakkerlakken (lees: moslims) in Rusland. Wij als Westen hebben puur een beeld van hem gemaakt zodat het Poetin in de kaart speelt. Wat dat betreft is het een puppet van ons.
Navalny was tussen 2007 en 2011 nationalistisch, vergelijkbaar met Wilders hier (al vind ik Wilders extremer).

Later sloeg Navalny echter een andere koers in. Hij werd het gezicht van de anti-Poetin protesten in 2012, en kreeg daarna op internet miljoenen views door de corruptie van Poetin en zijn trawanten aan te tonen.

pi_212582670
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik wantrouwde Navalny ook enigszins. Poetin leek ook ooit (tot 2007) een verzoenende toon aan te slaan richting aan het westen, dus of de draai van Navalny zo oprecht is viel nog te bezien. Echter liet Poetin al ver voor 2007 blijken niet vies te zijn van stevig autoritair beleid en confrontatie. Dat was wel te zien toen hij direct na zijn aantreden de media inperkte, oppositie aanpakte en een brute oorlog voerde tegen Tsjetsjenië. De signalen waren er, het westen was gewoon niet bij de les.

Navalny was ook ooit een extremist, dus het is logisch om gelijkenissen te zien met Poetin. Onderschat echter nooit het propagandavermogen van het Kremlin. Ik vond Navalny al een jaar of 8 heel consistent in het steunen van de decentralisatie van Rusland, het inperken van de presidentiële macht, de soevereiniteit van Oekraïne en het bestrijden van corruptie. Ik gaf hem het voordeel van de twijfel.
Incelfrikandel
pi_212591011
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 22:28 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
Vraag hem om die argumenten, misschien heeft hij daar wel een onderbouwing voor, maar hij speelt in ieder geval niet op de man zoals anderen (en jij) hier wel doen door hem weg te zetten als - nope-rusbot, mafkees, niet goed snik, of zijn post als leugenachtige complotdiarree neer te zetten.
Haha, de man wegzetten als Nazi, zijn moord goedpraten en de Russische invasie en genocide legitimeren zijn het probleem niet volgens Boekfreak, daar kritiek op hebben is het probleem :D

quote:
Dat Navalny een “nazi” is, is misschien wat overdreven, maar het is wel een feit dat hij in het verleden werkte met extreemrechtse nationalistische bewegingen, daar toespraken voor hield, filmpjes voor maakte en actief meedeed.

Dat Navalny een westerse “puppet” is, daar zijn ook wel aanwijzingen voor: Het is ten eerste bekend dat het westen elders in de wereld marionettenregeringen installeert en openlijk spreekt van “regime changes” en dat op verschillende manier realiseert: van oorlogen tot aan coups, politieke bemoeienis, sancties etc.. met Rusland zal dat vast ook niet anders zijn (Biden heeft nog geroepen dat Poetin niet aan de macht kan blijven). Ten tweede is Navalny in 2010 opgeleid aan Yale World Fellows (in de VS) waar opkomende wereldleiders worden getraind, onder hen zijn andere activisten en oppositieleiders uit landen waar het westen mee in clinch ligt (zoals Venezuela). Moet je voorstellen als een Nederlandse politicus in Moskou werd opgeleid en vloeiend Russisch sprak en hier een anti-Rutte beweging leidde, dat is namelijk het equivalent daarvan. Verder zijn er aanwijzingen dat hij/zijn beweging gefinancierd werd door i.i.g. de VS, wat blijkt uit wikileaks telegrammen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus al met al is het niet vergezocht wat EdvandeBerg zei, het zijn geen leugens, het is niet nergens op gebaseerd, misschien gechargeerd, maar zeker geen complot, ja vanuit het westen die zich heimelijk bemoeit met andere landen.
Ah, wanneer iemand is opgeleid bij een westerse organisatie ben je direct een NAVO-trekpop en mag je prima zijn moord legitimeren 8)7.

quote:
Je bent weer emotioneel en op de man aan het spelen, waarmee je eerder zelf als een “mafkees” en “niet goed snik” overkomt.

Iemand de mond willen snoeren door diegene te vermoorden of te verbannen heeft hetzelfde doel: het geluid van die ander niet horen. Dat is waar ik op doelde. Het heeft emotioneel gezien dezelfde oorsprong. Net als Poetin tolereren sommige users hier geen andere mening. Poetin heeft meer te verliezen, omdat hij macht bezit en het om grotere belangen gaat, dus verbant hij ze naar de gevangenis of vermoord ze. Voor jou en andere is het voldoende om hun mening te demoniseren en te verbannen naar BNW om ze niet te horen.
De man wegzetten als Nazi, zijn moord goedpraten en de Russische invasie en genocide legitimeren is volgens "boekfreak "maar een mening". Stellen dat het gebrek aan niveau zo'n post geschikter maakt voor een ander subforum is bovendien "demoniseren" en "censuur". Als kers op de taart ben je dan ook nog eens bezig met "hetzelfde doel" als iemand vermoorden _O-. Ik sloeg wel de spijker op de kop toen ik je niet goed snik noemde.

quote:
Genocide plegen doen de Israëliërs en Amerikanen met hun oorlogen. Journalisten vermoorden; klokkenluiders vastzetten/vervolgen; oppositie kapot vervolgen en kaalplukken vlak voor de verkiezingen zodat ze niet meedoen; oorlogen starten om olie en daarbij miljoenen burgerslachtoffers maken is natuurlijk ook niet goed. Niet de morele ridder spelen hier.
Ja maar Israël, ja maar Amerika, ja maar Hillary. Dit topic gaat over Navalny, doe je whataboutism lekker in een ander topic.

quote:
Genocide plegen doen de Israëliërs en Amerikanen met hun oorlogen
Wat toevallig dat je Rusland niet noemt in een topic over Rusland. Doorzichtig dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 01-03-2024 03:13:19 ]
Incelfrikandel
pi_212591136
Je bent aan het raaskallen Frikandelbroodje, er is niks inhoudelijks aan je reactie op mijn post.

quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 00:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Haha, de man wegzetten als Nazi, zijn moord goedpraten en de Russische invasie en genocide legitimeren zijn het probleem niet volgens Boekfreak, daar kritiek op hebben is het probleem :D
Dit zijn drogredenen, een boel stropoppen in één zin.

quote:
[..]
Ah, wanneer iemand is opgeleid bij een westerse organisatie ben je direct een NAVO-trekpop en mag je prima zijn moord legitimeren 8)7.
Stropop #2 en uit context.

quote:
[..]
De man wegzetten als Nazi, zijn moord goedpraten en de Russische invasie en genocide legitimeren is volgens "boekfreak "maar een mening". Stellen dat het gebrek aan niveau zo'n post geschikter maakt voor een ander subforum is bovendien "demoniseren" en "censuur". Als kers op de taart ben je dan ook nog eens bezig met "hetzelfde doel" als iemand vermoorden _O-. Ik sloeg wel de spijker op de kop toen ik je niet goed snik noemde.
Weer een boel stropoppen bij elkaar en weer een emotionele reactie.

quote:
[..]
Ja maar Israël, ja maar Amerika, ja maar Hillary. Dit topic gaat over Navalny, doe je whataboutism lekker in een ander topic.
Niet de morele hoge grond claimen, dat is de boodschap. Poetin is verkeerd bezig, Zelensky, EU, VS, NAVO zijn verkeerd bezig door olie op het vuur te gooien.

quote:
[..]
Wat toevallig dat je Rusland niet noemt in een topic over Rusland. Doorzichtig dit.
Alles over Rusland is al gezegd, dit is deeltje #3. Er zijn niet alleen twee kanten in dit verhaal waar je verplicht een van de twee moet kiezen.
pi_212595997
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_212596100
quote:
Zoals bijvoorbeeld mensen in Bergen-Belsen met tienduizenden aan de tyfus stierven.

Natuurlijk ook natuurlijk.
pi_212596122
quote:
Volkomen idioot dat Budanov daar meer over zou weten
pi_212596662
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 13:53 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ook grappig dat er een fotoshop gepost wordt op twitter, alsof het hoofd toevallig dan dat de hoofd van de inlichtingen daar dit aan lekt.

De hele redactie is ontslagen in 2021, omdat een syrische oliarch de boel opkocht, en de redactie niet mee wilde gaan in zijn eisen (hij wilde de onafhankelijke journalistiek omzeep helpen). iets ruikt naar des informatie.
pi_212596749
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 00:46 schreef Boekfreak het volgende:
Je bent aan het raaskallen Frikandelbroodje, er is niks inhoudelijks aan je reactie op mijn post.
[..]
Dit zijn drogredenen, een boel stropoppen in één zin.
[..]
Stropop #2 en uit context.
[..]
Weer een boel stropoppen bij elkaar en weer een emotionele reactie.
[..]
Niet de morele hoge grond claimen, dat is de boodschap. Poetin is verkeerd bezig, Zelensky, EU, VS, NAVO zijn verkeerd bezig door olie op het vuur te gooien.
[..]
Alles over Rusland is al gezegd, dit is deeltje #3. Er zijn niet alleen twee kanten in dit verhaal waar je verplicht een van de twee moet kiezen.
je vergelijking olie en vuur.

Maar poetin die deze oorlog begint wie volgens hem zelf het bestaan van rusland verdedigd, is het vuur dus wanneer je het probeert te doven, sterft het vuur dan sterft rusland, volgens Poetin. Nou wat kun je dan doen.... blijkbaar alleen uitlaten fikken, met alle schade van dien ?
  maandag 26 februari 2024 @ 14:50:43 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_212596810
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 00:46 schreef Boekfreak het volgende:

Even typisch als doorzichtig Russisch trollengedrag: anderen hetgeen je zelf doet verwijten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 26-02-2024 14:57:43 ]
Huilen dan.
pi_212597163
quote:

[..]
Heeft de heer Biden al bewijsmateriaal geproduceerd om zijn bewering dat het moord was te staven? Of is hij te druk met het zoeken naar de kernwapens van Saddam Hoessein?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 26 februari 2024 @ 15:38:29 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_212597306
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 15:06 schreef Boekfreak het volgende:
\
Ah, de welbekende "je mening strookt niet met de mijne dus ben je een trol". Goede inhoudelijke reactie weer, lekker makkelijk op de man, waarbij mijn inhoudelijke reactie die ik eerder gaf compleet genegeerd wordt. [ afbeelding ]

Welnee; ik kan het prima met mensen oneens zijn over allerlei onderwerpen. Met mensen die - al dan niet bewust - klakkeloos Kremlinpraatpuntjes na-papegaaien en rookgordijnen opwerpen wanneer ze tegengas krijgen kan ik dan weer wat minder goed door één deur.

Ik verwijt je niet een trolletje te zijn omdat je anders dan ik tegen de zaken aankijkt, maar omdat je je als zodanig gedraagt. In zulke gevallen is het vaak heel makkelijk en zijn dingen gewoon zoals ze lijken.

Het laatste punt dat ik wil maken is dat ik het hehalen van Kremlinpraatpuntjes niet zou willen kwalificeren als een 'inhoudelijke reactie'.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 01-03-2024 03:15:18 ]
Huilen dan.
pi_212597611
Ze willen in Moskou een afscheidsceremonie oid organiseren?

Hoe dan...
  Forum Admin maandag 26 februari 2024 @ 16:14:19 #24
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212597680
Wat lees ik allemaal _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212597909
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 16:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat lees ik allemaal _O-
Nou gewoon, emotionele reacties.
pi_212604080
maakte we ons maar zo druk over assange, snowden, manning

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2024 04:40:15 ]
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 04:46:46 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212604085
Die leven alle drie nog toch :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212604088
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 04:40 schreef aTypisch het volgende:
Open er een topic over!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_212604387
quote:
Appels, peren.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 februari 2024 @ 07:58:01 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212604410
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 04:46 schreef sp3c het volgende:
Sterker nog, Chelsea Manning zit al een dikke zes jaar niet meer in de cel. In welke Siberische strafkolonie Assange en Snowden - net als Navalny voor zijn dood - vast worden gehouden weet ik even niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212604483
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 07:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Sterker nog, Chelsea Manning zit al een dikke zes jaar niet meer in de cel. In welke Siberische strafkolonie Assange en Snowden - net als Navalny voor zijn dood - vast worden gehouden weet ik even niet.
ben wel eens op bijeenkomsten waar de vrouw van assange ook is, haar man zit momenteel gevangen in londen :)

snowden zit in rusland, een van de weinige 'veilige' plekken voor hem

waarom moeten ze eerst dood zijn?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 februari 2024 @ 08:12:06 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212604515
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ben wel eens op bijeenkomsten waar de vrouw van assange ook is, haar man zit momenteel gevangen in londen :)

Ah nee, ok, ik dacht even dat het een beetje vergelijkbaar zou zijn met Navalny, maar ze zitten dus toch níet in een Siberische strafkolonie. Duidelijk!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 08:19:26 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212604559
quote:

[..]

Omdat dat de reden is dat er momenteel zoveel aandacht voor is
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 08:33:32 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212604665
Je vroeg waarom ze eerst dood moeten zijn toch?

Dan zijn ze weer NWS en krijgen ze net zoveel aandacht als Navalny atm

Zo lastig lijkt het me allemaal niet
pi_212604686
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:33 schreef sp3c het volgende:
Je vroeg waarom ze eerst dood moeten zijn toch?

Dan zijn ze weer NWS en krijgen ze net zoveel aandacht als Navalny atm

Zo lastig lijkt het me allemaal niet
tja dan lees je zelf dus niet goed
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 08:38:30 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212604693
quote:

Staat er letterlijk
  dinsdag 27 februari 2024 @ 08:38:47 #37
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_212604694
En Russische gevangenen en tegenstanders van de regering in Rusland gaan bovengemiddeld vaak zomaar ineens dood.
Iets wat je hier toch niet zo snel ziet…
pi_212604695
quote:
Ja. Waarom is Snowden nog niet aan het front, om te strijden voor moedertje Rusland?
pi_212604729
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 04:46 schreef sp3c het volgende:
je begint hier zelf over leven of dood, niet ik

maar leuk gedaan hoor
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 08:42:38 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212604746
De op begint met de dood van Navalny... vandaar alle aandacht
pi_212604765
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:42 schreef sp3c het volgende:
De op begint met de dood van Navalny... vandaar alle aandacht
wederom: oh echt?

kunnen we hiermee stoppen?
pi_212604775
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja. Waarom is Snowden nog niet aan het front, om te strijden voor moedertje Rusland?
:?
  dinsdag 27 februari 2024 @ 08:51:52 #43
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_212604815
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je hoeft hier echt niet te reageren als je het allemaal niet zo boeiend vind.
pi_212604900
quote:

[..]
Dus toen twee seconden na zijn dood ‘iedereen’ al wist dat Navalny was vermoord was dat een feit, maar nu is het volkomen idioot dat Budanov er meer over zou weten.

Dit nieuws ontwikkelt zich wel heel erg langs dezelfde lijnen als de pijplijn op dit moment…
  Moderator dinsdag 27 februari 2024 @ 09:08:03 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212604914
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je had niet moeten beginnen

Beetje een raar verhaal zo, wel lekker kort, beetje onduidelijk

Genot
pi_212606991
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 09:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus toen twee seconden na zijn dood ‘iedereen’ al wist dat Navalny was vermoord was dat een feit, maar nu is het volkomen idioot dat Budanov er meer over zou weten.

Dit nieuws ontwikkelt zich wel heel erg langs dezelfde lijnen als de pijplijn op dit moment…
Misschien is al iets meer duidelijkheid over waar de heer Navalny verbleef?
pi_212610541
Een advocaat van Navalny is schijnbaar nu ook gearresteerd. Logisch, er is een plekje vrij gekomen in het strafkamp.

https://www.nu.nl/overlij(...)gen-van-lichaam.html
pi_212646434
Er zijn veel politie en ordetroepen aanwezig in Moskou om ervoor te zorgen dat de rouwende mensen geen gevaar kunnen zijn voor Poetin en zijn trawanten.

En zo eindig je dan als je een gevaar bent voor Poetin.
pi_212651038
Indrukwekkende beelden, zeer grote opkomst en eigenlijk best verwacht...

Voor de oorlog had poetin 8% steun voor interventies in de Oekraine, toen start hij de oorlog en ineens staat het hele volk achter hem...

De beelden van de begravenis laten zien, dat anti oorlog steun heel groot is.

Moedige mensen daar vandaag!

https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/s/bxV2HmrJcA

https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/s/xXJPQQFcY2
  vrijdag 1 maart 2024 @ 19:37:27 #50
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_212651841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 18:24 schreef Korenfok het volgende:
Indrukwekkende beelden, zeer grote opkomst en eigenlijk best verwacht...

Voor de oorlog had poetin 8% steun voor interventies in de Oekraine, toen start hij de oorlog en ineens staat het hele volk achter hem...

De beelden van de begravenis laten zien, dat anti oorlog steun heel groot is.

Moedige mensen daar vandaag!

https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/s/bxV2HmrJcA

https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/s/xXJPQQFcY2
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Een paar honderd mensen? Het zouden er veeeel meer moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')