Is altijd al onzin geweest. Humanitair recht is een middel, geen uitgangspunt. Als het echt 'moest' hadden wij er altijd al evenveel schijt aan als andere werelddelen van de wereld. Humanitair-recht is een papierenwerkelijkheid.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan zijn we het grondig oneens. Onze eigen menselijkheid en fatsoen gaat voor onze bondgenootschappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En UNRWA maar ontkennen dat er geen medewerkers betrokken waren bij het bloedbad.
Overigens zal de Iraanse minister van buitenlandse zaken Amir-Abdollahian als voorzitter een toespraak houden over respect voor mensenrechten bij de opening van de 55e zitting van de VN mensenrechtenraad in Genve op maandag 26 februari om 11:00 uur.
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een vreemde antisemitische redenering.
Dat is niet zo. Genetisch zitten er grote verschillen in deze 3 groepen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is je dus meermaals uitgelegd dat dit gewoon niet waar is. En wat zijn trouwens Sefardische Joden? Dat zijn Joden die na de Spaanse Inquisitie van het Iberisch schiereiland zijn verdreven richting gebieden of landen zoals Noord-Afrika, Itali, de Balkan, Griekenland, Turkije en Syri. En waar kwamen zij oorspronkelijk vandaan? Het Koninkrijk Isral.
Uit 1 van je bronnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Schattingen lopen uiteen van 40% tot 47,9% en dat is momenteel; het was eerder hoger verhoudingsgewijs. Dat noem ik niet ver in de minderheid.
https://www.pewresearch.o(...)sly-divided-society/
https://academic.oup.com/(...)irectedFrom=fulltext
https://apnews.com/articl(...)33e806065f01ea72e299
https://www.timesofisrael(...)rnment-survey-shows/
https://www3.trincoll.edu(...)raeli%20identity.htm
Ik zie jouw bronnen voor jouw beweringen graag tegemoet
De meeste zionisten in Isral geloven niet eens in God. Ze hebben hun eigen invulling over wat het betekent om joods te zijn. En het heeft weinig met de traditionele joodse geloof te maken.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Uit 1 van je bronnen.
A large number of Israelis maintain their attachment to Jewish religion in beliefs and practices, and the Jewish majority agrees that Israel is and must remain a “Jewish state.”
Dit zegt genoeg over hoe secularisme daar vorm wordt gegeven. Dit heet verstoppertje spelen. Zelfs de Hilonim die als seculier beschouwd worden eten nog altijd grotendeels kosher bijvoorbeeld. Seculier mwah...
Seculier is het wanneer godsdienst niet meer de koers bepaalt. En dat doet het zeker nog steeds.
Een vrije democratie op deze manier beschrijven en geen fuck zeggen over de Hamas dictatuur in Gaza.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:36 schreef egayalS het volgende:
People have no idea, really no idea, how much of an impenetrable bubble Israel is, and how much of a success it is in terms of isolating its citizens from the outside world, or humanity, really. The people you see getting water-cannoned tonight in Tel Aviv will put on uniforms tomorrow and kill a million Palestinians if that's what they're told. No questions asked. And they will feel victims while doing it, and they will come back home and make videos of why you are antisemites. Oh and they are Israel's left wing. The most liberal Zionists, and actual socioeconomic nobility. They are the alternative to the radical right. But hey, seeing the States and the UK, maybe the entire West is undergoing Spontaneous Synchronized Insanity
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:22 schreef Mylene het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
https://www.washingtonpos(...)-video-oct-7-israel/
In addition to Ayelet Samerano, speakers will include former UNRWA and UN officials, experts on international aid, America’s former Middle East peace envoy, and lawmakers from UNRWA donor countries, including:Ondertussen zeggen de Amerikaanse inlichtingendiensten dat de Isralische beschuldigingen aan het adres van UNRWA niet overtuigend zijn, maar laten vooral israelische propaganda serieus blijven nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En UNRWA maar ontkennen dat er geen medewerkers betrokken waren bij het bloedbad.
Overigens zal de Iraanse minister van buitenlandse zaken Amir-Abdollahian als voorzitter een toespraak houden over respect voor mensenrechten bij de opening van de 55e zitting van de VN mensenrechtenraad in Genve op maandag 26 februari om 11:00 uur.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Eerlijk is eerlijk: "maar hunnie doen het ook" is geen excuus.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:42 schreef havanagila het volgende:
[..]
Een vrije democratie op deze manier beschrijven en geen fuck zeggen over de Hamas dictatuur in Gaza.
Dat stuk is van een Isralische guy but hey maak vooral jezelf elke onzin wijs wat jouw narratief dientquote:Op zondag 25 februari 2024 12:45 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: "maar hunnie doen het ook" is geen excuus.
Het stuk van Slayage komt gewoon uit zijn informatiebubbel. Het bevat mijns inziens niks interessants; gewoon wat moslims en andere jodenhaters zichzelf blijven wijsmaken over Isral.
"Een vrije democratie "quote:Op zondag 25 februari 2024 12:42 schreef havanagila het volgende:
[..]
Een vrije democratie op deze manier beschrijven en geen fuck zeggen over de Hamas dictatuur in Gaza.
Ze vertikken het om de bezetter hun zin te geven en te verkassen. De kruisvaarders staten hebben hebben het ook tegen een eeuw lang volgehouden. Het is een kwestie van tijdquote:Op zondag 25 februari 2024 13:16 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou het wonen in Israel verkiezen boven het wonen in welk islamitsche land dan ook.
Jouw "overwinnaars" zullen van het land vast een baken van rust en vrijheid maken.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:22 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ze vertikken het om de bezetter hun zin te geven en te verkassen. De kruisvaarders staten hebben hebben het ook tegen een eeuw lang volgehouden. Het is een kwestie van tijd
Dat doet daar niets aan af.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:59 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dat stuk is van een Isralische guy but hey maak vooral jezelf elke onzin wijs wat jouw narratief dient![]()
Denk je dat serieus nog steeds?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:22 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ze vertikken het om de bezetter hun zin te geven en te verkassen. De kruisvaarders staten hebben hebben het ook tegen een eeuw lang volgehouden. Het is een kwestie van tijd
Good verhaal, lekker kort. Ga er niks mee doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:50 schreef egayalS het volgende:
Stuk uit het boek, kinderen van amalek van Erik ader, waar een onderzoek van de universiteit van Tel Aviv geciteerd wordt, dat 1 op 1 aansluit over hoe de Israelis opgesloten zijn in hun eigen ideologie , zoals ik eerder op de dag heb gepost.
[ x ]
Dubai of Turkije/istanbul lijkt me ook helemaal prima. De rest niet echt denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:16 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou het wonen in Israel verkiezen boven het wonen in welk islamitsche land dan ook.
Oei! Ik heb niet geweten dat Coca Cola ook in het noodrantsoen pakket zat! In andere landen als Groot-Britanni verbannen we winkels die dat soort kolonisatietroep verkopen al - hele groepen gemaskerde mannen gaan een winkel binnen en zorgen ervoor dat het niet meer verkocht wordt, niets meer in die winkel.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:20 schreef egayalS het volgende:
Israli genocidal forces be like
Binnenkort moeten de Isralis een verslag doen bij het ICJ over wat ze hebben gedaan om een genocide in Gaza te voorkomen. Dan kunnen ze deze video laten zien.
[ x ]
Nog zo'n dodelijk stukje geschiedenis als reactie op eeuwen van islamitische terreur.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:22 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat, na alles wat er zeker afgelopen twee decennia heeft afgespeeld met de Amerikaanse "informatie diensten" het niet echt een kredietwaardig punt is wat je hier nu aanhaalt.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:44 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ondertussen zeggen de Amerikaanse inlichtingendiensten dat de Isralische beschuldigingen aan het adres van UNRWA niet overtuigend zijn, maar laten vooral israelische propaganda serieus blijven nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |