Ja, het niveau van de kandidaten is bedroevend laag en dat verpest het kijkplezier. Ik sta op het punt om af te haken.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:11 schreef Bayswater het volgende:
Hoe zijn deze lui geselecteerd? Het klootjesvolk, met Kathelijn voorop, die degenen die het spel wel snappen wegstemmen is vrij frusterend om te kijken.
Zo'n mooi format compleet verneukt. Ik ben volledig afgehaakt. Heel zonde.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:05 schreef Bayswater het volgende:
Dit ga ik ook niet volhouden als fan van het spel. Een gemiste kans qua selectie. Een dragqueen, een blondje met een grote muil, een bejaarde kleurencoach, een hells angel etc. Hoe verzin je het, geen leuke tv zo.
Ik vind het echt een wereld van verschil. Heel geforceerd gedrag en over acting.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef Koen66 het volgende:
Zo slecht is het toch niet? Ik kijk er niet met minder plezier naar dan bv vorig jaar. Tuurlijk zijn het gecaste karakters maar dat was met de BNers toch niet anders?
Vorig jaar met types als Katinka, Maria, Jessie en de gebr Huisman was natuurlijk gedrag en niet geforceerd? , dat was 1 grote act . Maar ook dat vond ik prima te pruimen, al werd het gedrag van Jordy op het eind wel ergquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:14 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ik vind het echt een wereld van verschil. Heel geforceerd gedrag en over acting.
Ik vond dat van vorig jaar niet geacteerd en geforceerd nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorig jaar met types als Katinka, Maria, Jessie en de gebr Huisman was natuurlijk gedrag en niet geforceerd? , dat was 1 grote act . Maar ook dat vond ik prima te pruimen, al werd het gedrag van Jordy op het eind wel erg
Wat een valse nicht inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:53 schreef superniger het volgende:
Jammer van Ihsane.
Amin is een smeerlap.
Ik hoop dat de verraders hem vermoorden, als wraak dat hij een van hen heeft ontmaskerd. Scheelt weer een irritant persoon op het scherm .quote:
Kerel . Medestad genoot!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat de verraders hem vermoorden, als wraak dat hij een van hen heeft ontmaskerd. Scheelt weer een irritant persoon op het scherm .
Ihsane ging er ook nog eens met een gestrekt been in maar zonder argumenten, een verloren zaak dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Echt zo ongelofelijk dom gespeeld van de verraders.
Ihsane is er veel te laat tegenin gegaan. Daardoor kon het gwn niet meer draaien.
De andere verraders die ook maar de hele tijd zwak en slap aan het draaien waren. En met de stemmen ook echt totaal in het wild bezig waren.
Ik denk wel oprecht, dit zijn allemaal nobodies he. Geen acteurs of mensen die camera's gewent zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:56 schreef Serinde het volgende:
Ik snap dat er enig acteerwerk bij komt kijken, geschokt doen terwijl je al lang weet wat er gaat gebeuren etc. Maar is dat drama altijd zo erg in dit programma? Serieus, dat gejank! Zo overdreven allemaal. En ik kan me ook echt niet indenken dat dat (grotendeels) oprecht is (of ik ben gevoelloos )
Ze had als argument bedacht dat Beppie had gezegd dat ze goed had geslapen. Een beetje verrader komt inderdaad iedere ochtend de ontbijtzaal in met de mededeling goed te hebben geslapen.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ihsane ging er ook nog eens met een gestrekt been in maar zonder argumenten, een verloren zaak dus
Hm, apart. Ik vind het nu juist niet zo geacteerd allemaal. Dat is met bners wél standaard zo met als toppunt het afgelopen Halloween seizoen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik vond dat van vorig jaar niet geacteerd en geforceerd nee.
Het voordeel bij BN-ers is dat het voor hen nergens om gaat. Het boeit niet. En ze kennen elkaar. NL kent ze.
Dit zijn onbekenden, ook voor elkaar.
Dus alles is zo ongelofelijk nep gespeeld en zogenaamd doordacht (althans poging tot).
Dingen die je bij BN-ers zag gebeuren zie je nu x100 gebeuren in bondjes, dolksteken en wat dan ook.
Oh ja, dat was die. Ik kon even niet weten wie die Amin was. Maar blij dat ie weg is.quote:
Ik denk het niet.quote:
Verraders overigens ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:40 schreef superniger het volgende:
Godverdomme wat zijn die getrouwe dom.
Iets als "ik wist toch al dat ze geen verrader was."quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:19 schreef Koen66 het volgende:
Wat zei Tom nou precies net waar Jannie op aansloeg?
Tom gaat het lastig krijgenquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets als "ik wist toch al dat ze geen verrader was."
Samantha 2.0quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De nieuwe verrader verraadt de oude verraders. Dat hebben we niet eerder gezien.
Precies. Daar moest ik gelijk aan denken.quote:
Nee dus.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ben benieuwd of ze wel iemand mogen verleiden nu ze niet mogen moorden.
Tenzij er echt een plottwist is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan volgende week Ebru eruit.
Mo is wel een held ja.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:59 schreef Bayswater het volgende:
Toch wel leuke ontwikkelingen nu, met dank aan Mo. De enige die heel goed is in het spel.
Welke podcast is dat?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Hoorde op een podcast dat Ebru tijdens het praten een smekkend geluid produceert. Als je het eenmaal gehoord hebt
Ja, ik snap het ook niet. Ze hebben al eerder dit seizoen niet mogen moorden en die dag erna ook nog eens 3 nieuwe erbij gekregen en wederom niemand vermoord (als je de dodenlijst wegdenkt). Dat is toch onvoordelig voor de verraders?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:36 schreef Bo-KataN het volgende:
Zo slecht dat de programmamakers het spel zo beïnvloeden.
Niemand vermoorden èn verleiden. Het gaat nergens meer over. Ik vind dat er elke nacht gemoord òf verleid moet worden om het spel een beetje smeuïg te houden.
Tegelijkertijd zaaien ze zo wel een hypothese dat er niemand vermoord is, en daarom dús iemand verleid moet zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Welke podcast is dat?
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Ze hebben al eerder dit seizoen niet mogen moorden en die dag erna ook nog eens 3 nieuwe erbij gekregen en wederom niemand vermoord (als je de dodenlijst wegdenkt). Dat is toch onvoordelig voor de verraders?
Er wordt dit keer ook helemaal geen reden gegeven.
Wellicht willen ze graag zien dat Kim inderdaad alle verraders wegwerkt, want 'spannende televisie'.
Ah ja, klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zaaien ze zo wel een hypothese dat er niemand vermoord is, en daarom dús iemand verleid moet zijn.
Maar dat kan je ook doen met alleen de optie om te verleiden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zaaien ze zo wel een hypothese dat er niemand vermoord is, en daarom dús iemand verleid moet zijn.
Ze zaten ook te filosoferen dat als je de verleiding weigert je weer terugkan. Maar als je de verraders eenmaal hebt gezien kan dat toch niet meer? Tijn die op dat moment wederom vroeg of ze wilde is een beetje raar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook doen met alleen de optie om te verleiden.
Kim ziet er leuk uit maar doet hetzelfde als Samantha destijds en daar kotsten we massaal op om die redenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:38 schreef superniger het volgende:
Wat is die Katelijne dom.
Mohammad en Kim zijn leuke deelnemers.
Klopt al zit er nog wel verschil in.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kim ziet er leuk uit maar doet hetzelfde als Samantha destijds en daar kotsten we massaal op om die reden
Deze is toch niet serieus?quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze zaten ook te filosoferen dat als je de verleiding weigert je weer terugkan. Maar als je de verraders eenmaal hebt gezien kan dat toch niet meer? Tijn die op dat moment wederom vroeg of ze wilde is een beetje raar.
Ja dat gejank is altijd zo. Het is psychologisch een stuk heftiger dan het lijkt. Moeilijk om constant te moeten liegen of het gevoel te hebben dat je niemand kan vertrouwen of dat anderen je wantrouwen. Ook al is het een spel, het voelt op veel momenten toch persoonlijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:56 schreef Serinde het volgende:
Ik snap dat er enig acteerwerk bij komt kijken, geschokt doen terwijl je al lang weet wat er gaat gebeuren etc. Maar is dat drama altijd zo erg in dit programma? Serieus, dat gejank! Zo overdreven allemaal. En ik kan me ook echt niet indenken dat dat (grotendeels) oprecht is (of ik ben gevoelloos )
Je kan irl nog altijd door haar gecoacht worden!quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:05 schreef viceversa het volgende:
Heeft Kat eindelijk gelijk, gelooft niemand haar meer
Toch fijn een coach met zoveel mensenkennis!quote:Op zondag 7 april 2024 09:15 schreef Bo-KataN het volgende:
[..]
Je kan irl nog altijd door haar gecoacht worden!
Een klok staat ook één keer per dag gelijk Kleurentroela hoor je gelukkig ook niet meer over getrokken kaartjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:05 schreef viceversa het volgende:
Heeft Kat eindelijk gelijk, gelooft niemand haar meer
Neuhquote:Op maandag 8 april 2024 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
Kim wordt dus gemakkelijk de winnares
nu volgende week effe Ebru wegwerken, en dan kan Kim eerst Katelijn vermoorden, Jannie verbannen en dan Mohamed als volgende moord
makkie voor Kim dit
Vast niet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd of de getrouwen de hints van Ebru richting Kim serieus nemen volgende week.
Dave had toch het schild? Die is sowieso niet vermoordquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:28 schreef TokkieFamilie het volgende:
In de voorbeschouwing op de volgende aflevering zagen we in elk geval alle dames in beeld. Geen van hen is dus vermoord. Kortom een van de mannen is vermoord: Mo, Dave of Alex. De kans dat ze Dave, hun grote vriend, hebben vermoord is nul. Blijven over Mo en Alex. Mo lijkt me de meest waarschijnlijke. Dat zou ontzettend zuur zijn want hij is de verreweg sterkste speler, mogelijk ook de enige die het verdient dit spel te winnen.
Je hebt gelijk, dat van dat schild was ik nog vergeten ook. Blijven inderdaad nog twee kandidaten over: Mo en Alex. Ik vrees ook voor Mo. Jammer, want hij heeft mijn grootste sympathie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:36 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Dave had toch het schild? Die is sowieso niet vermoord
Ze had buiten de trap na van Ebru gerekend. Erg mooi, ik mag tokkie Kim niet.quote:Op maandag 8 april 2024 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
Kim wordt dus gemakkelijk de winnares
nu volgende week effe Ebru wegwerken, en dan kan Kim eerst Katelijn vermoorden, Jannie verbannen en dan Mohamed als volgende moord
makkie voor Kim dit
Ja... ze is niet bepaald sympathiekquote:
Dat is nog vriendelijk uitgedruktquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ze is niet bepaald sympathiek
Om over Kim maar te zwijgen.quote:
Had je iets beters verwacht van deze groep dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:30 schreef DaMart het volgende:
Aan het begin van de aflevering had ik hoop dat ze Kim eruit zouden stemmen... gooien ze er toch weer een getrouwe uit, de sukkels .
Niet verwacht, wel gehoopt .quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je iets beters verwacht van deze groep dan?
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:
Ligt het aan mij of zat dit stukje helemaal niet in de aflevering?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:29 schreef TokkieFamilie het volgende:
In de voorbeschouwing op volgende aflevering zien we dat mogelijk niet langer Kim wil steunen.
Ik dacht dat het vorige week al klaar wasquote:
Op Videoland wel, op RTL nietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vorige week al klaar was
Ah ja, ik kijk televisie via NLzietquote:
Op RTL4 is nu de finalequote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja, ik kijk televisie via NLziet
Hahaha inderdaadquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:30 schreef DaMart het volgende:
Kim op het laatst nog even eruit gegooid... koekje van eigen deeg .
Vond het einde zowaar best bevredigendquote:
Wel ? In het videoland topic snapten we niet waarom er niet nog een kleurenronde kwam toen er nog maar drie waren. Bep Tristan Dave.quote:
Was dat niet al vooraf ook gezegd, als een verrader in de finale zit heeft ie gewonnen?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel ? In het videoland topic snapten we niet waarom er niet nog een kleurenronde kwam toen er nog maar drie waren. Bep Tristan Dave.
Nu hadden de verraders eigenlijk al gewonnen bij de exit van Jannie.
Redelijk ja, maar voor mij was de Engelse variant nog bevredigender doordat ze gewoon doorgingen met de kleurenrondes totdat iedereen groen deed. Nu hadden de getrouwen bij voorbaat al verloren en deed het voor mij allemaal vrij nutteloos aan. Al vermoed ik dat iedereen toch groen zou hebben gedaan in deze samenstelling.quote:
Doorgaan tot er nog 2 over zijn of iedereen groen heeft. Zijn ze van hetzelfde kamp, dan winnen ze samen. Zijn ze niet van hetzelfde kamp, wint de verrader.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Redelijk ja, maar voor mij was de Engelse variant nog bevredigender doordat ze gewoon doorgingen met de kleurenrondes totdat iedereen groen deed. Nu hadden de getrouwen bij voorbaat al verloren en deed het voor mij allemaal vrij nutteloos aan. Al vermoed ik dat iedereen toch groen zou hebben gedaan in deze samenstelling.
Vond ik ook. Het was nu vanaf de 1e ronde tafel al niet meer spannend.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Redelijk ja, maar voor mij was de Engelse variant nog bevredigender doordat ze gewoon doorgingen met de kleurenrondes totdat iedereen groen deed. Nu hadden de getrouwen bij voorbaat al verloren en deed het voor mij allemaal vrij nutteloos aan. Al vermoed ik dat iedereen toch groen zou hebben gedaan in deze samenstelling.
Wel leuk dat 'foutje' dat Frank iets vergat te zeggenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat vieze dingen laten eten is wel voorspelbaar. Bijna elke "wedstrijd" heeft dat tegenwoordig. Wel humor altijd, beetje leedvermaak
ja dat was mooie televisiequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel leuk dat 'foutje' dat Frank iets vergat te zeggen
Eens maakt er veel meer een showtje van.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Frank Evenblij moet gewoon de vaste presentator worden
Jazekers!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:33 schreef Serinde het volgende:
Ik zag op NLZiet verraders Halloween, is dat het nieuwe seizoen waar jullie het over hebben?
Ik ben nu halverwege afl 2 en zo komt hij (nog) niet overquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:36 schreef wolffie het volgende:
Die Marco Engelbewaarder is een slimme gast.
Ben nu met afl 3 bezig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:36 schreef wolffie het volgende:
Op zich wel, maar de enige reden dat hij Cherry-Ann wist te ontmaskeren was omdat hij hoorde dat zij aangewezen werd als verrader en daardoor in de welbekende tunnel belandde, zodat alles wat zij deed verdacht werd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:36 schreef wolffie het volgende:
Maar zijn vervolg verhaal (dat we volgens mij nog niet volledig gehoord hadden) was o.a. dat de verraders zich opslplitsten met de opdrachten en dat Niels ook verrader moest zijn. Tijdens de ronde tafel bleef dat vakkundig buiten schot.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de enige reden dat hij Cherry-Ann wist te ontmaskeren was omdat hij hoorde dat zij aangewezen werd als verrader en daardoor in de welbekende tunnel belandde, zodat alles wat zij deed verdacht werd.
Een beetje amateuristisch van het programma dat je oren niet worden afgedekt. Marco kan er ook niks aan doen, maar het grenst wel aan valsspelerij.
Omdat hij vol op Cherry-Ann zat te letten. Dus hem (en alleen hem) viel het onwijs op dat ze 1) in zijn team wilde zitten en 2) ineens niet meer in zijn team wilde zitten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:57 schreef Serinde het volgende:
[..]
Maar zijn vervolg verhaal (dat we volgens mij nog niet volledig gehoord hadden) was o.a. dat de verraders zich opslplitsten met de opdrachten en dat Niels ook verrader moest zijn. Tijdens de ronde tafel bleef dat vakkundig buiten schot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |