Vast niet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd of de getrouwen de hints van Ebru richting Kim serieus nemen volgende week.
Dave had toch het schild? Die is sowieso niet vermoordquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:28 schreef TokkieFamilie het volgende:
In de voorbeschouwing op de volgende aflevering zagen we in elk geval alle dames in beeld. Geen van hen is dus vermoord. Kortom een van de mannen is vermoord: Mo, Dave of Alex. De kans dat ze Dave, hun grote vriend, hebben vermoord is nul. Blijven over Mo en Alex. Mo lijkt me de meest waarschijnlijke. Dat zou ontzettend zuur zijn want hij is de verreweg sterkste speler, mogelijk ook de enige die het verdient dit spel te winnen.
Je hebt gelijk, dat van dat schild was ik nog vergeten ook. Blijven inderdaad nog twee kandidaten over: Mo en Alex. Ik vrees ook voor Mo. Jammer, want hij heeft mijn grootste sympathie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:36 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Dave had toch het schild? Die is sowieso niet vermoord
Ze had buiten de trap na van Ebru gerekend. Erg mooi, ik mag tokkie Kim niet.quote:Op maandag 8 april 2024 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
Kim wordt dus gemakkelijk de winnares
nu volgende week effe Ebru wegwerken, en dan kan Kim eerst Katelijn vermoorden, Jannie verbannen en dan Mohamed als volgende moord
makkie voor Kim dit
Dat is nog vriendelijk uitgedruktquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ze is niet bepaald sympathiek
Had je iets beters verwacht van deze groep dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:30 schreef DaMart het volgende:
Aan het begin van de aflevering had ik hoop dat ze Kim eruit zouden stemmen... gooien ze er toch weer een getrouwe uit, de sukkels![]()
.
Niet verwacht, wel gehooptquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je iets beters verwacht van deze groep dan?
Ligt het aan mij of zat dit stukje helemaal niet in de aflevering?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:29 schreef TokkieFamilie het volgende:
In de voorbeschouwing op volgende aflevering zien we dat mogelijk niet langer Kim wil steunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |