Ja, het niveau van de kandidaten is bedroevend laag en dat verpest het kijkplezier. Ik sta op het punt om af te haken.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:11 schreef Bayswater het volgende:
Hoe zijn deze lui geselecteerd? Het klootjesvolk, met Kathelijn voorop, die degenen die het spel wel snappen wegstemmen is vrij frusterend om te kijken.
Zo'n mooi format compleet verneukt. Ik ben volledig afgehaakt. Heel zonde.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:05 schreef Bayswater het volgende:
Dit ga ik ook niet volhouden als fan van het spel. Een gemiste kans qua selectie. Een dragqueen, een blondje met een grote muil, een bejaarde kleurencoach, een hells angel etc. Hoe verzin je het, geen leuke tv zo.
Ik vind het echt een wereld van verschil. Heel geforceerd gedrag en over acting.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef Koen66 het volgende:
Zo slecht is het toch niet? Ik kijk er niet met minder plezier naar dan bv vorig jaar. Tuurlijk zijn het gecaste karakters maar dat was met de BNers toch niet anders?
Vorig jaar met types als Katinka, Maria, Jessie en de gebr Huisman was natuurlijk gedrag en niet geforceerd? , dat was 1 grote act . Maar ook dat vond ik prima te pruimen, al werd het gedrag van Jordy op het eind wel ergquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:14 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ik vind het echt een wereld van verschil. Heel geforceerd gedrag en over acting.
Ik vond dat van vorig jaar niet geacteerd en geforceerd nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorig jaar met types als Katinka, Maria, Jessie en de gebr Huisman was natuurlijk gedrag en niet geforceerd? , dat was 1 grote act . Maar ook dat vond ik prima te pruimen, al werd het gedrag van Jordy op het eind wel erg
Wat een valse nicht inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:53 schreef superniger het volgende:
Jammer van Ihsane.
Amin is een smeerlap.
Ik hoop dat de verraders hem vermoorden, als wraak dat hij een van hen heeft ontmaskerd. Scheelt weer een irritant persoon op het scherm .quote:
Kerel . Medestad genoot!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat de verraders hem vermoorden, als wraak dat hij een van hen heeft ontmaskerd. Scheelt weer een irritant persoon op het scherm .
Ihsane ging er ook nog eens met een gestrekt been in maar zonder argumenten, een verloren zaak dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Echt zo ongelofelijk dom gespeeld van de verraders.
Ihsane is er veel te laat tegenin gegaan. Daardoor kon het gwn niet meer draaien.
De andere verraders die ook maar de hele tijd zwak en slap aan het draaien waren. En met de stemmen ook echt totaal in het wild bezig waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |