Tenzij er echt een plottwist is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan volgende week Ebru eruit.
Mo is wel een held ja.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:59 schreef Bayswater het volgende:
Toch wel leuke ontwikkelingen nu, met dank aan Mo. De enige die heel goed is in het spel.
Welke podcast is dat?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Hoorde op een podcast dat Ebru tijdens het praten een smekkend geluid produceert. Als je het eenmaal gehoord hebt
Ja, ik snap het ook niet. Ze hebben al eerder dit seizoen niet mogen moorden en die dag erna ook nog eens 3 nieuwe erbij gekregen en wederom niemand vermoord (als je de dodenlijst wegdenkt). Dat is toch onvoordelig voor de verraders?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:36 schreef Bo-KataN het volgende:
Zo slecht dat de programmamakers het spel zo beïnvloeden.
Niemand vermoorden èn verleiden. Het gaat nergens meer over. Ik vind dat er elke nacht gemoord òf verleid moet worden om het spel een beetje smeuïg te houden.
Tegelijkertijd zaaien ze zo wel een hypothese dat er niemand vermoord is, en daarom dús iemand verleid moet zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Welke podcast is dat?
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Ze hebben al eerder dit seizoen niet mogen moorden en die dag erna ook nog eens 3 nieuwe erbij gekregen en wederom niemand vermoord (als je de dodenlijst wegdenkt). Dat is toch onvoordelig voor de verraders?
Er wordt dit keer ook helemaal geen reden gegeven.
Wellicht willen ze graag zien dat Kim inderdaad alle verraders wegwerkt, want 'spannende televisie'.
Ah ja, klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zaaien ze zo wel een hypothese dat er niemand vermoord is, en daarom dús iemand verleid moet zijn.
Maar dat kan je ook doen met alleen de optie om te verleiden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zaaien ze zo wel een hypothese dat er niemand vermoord is, en daarom dús iemand verleid moet zijn.
Ze zaten ook te filosoferen dat als je de verleiding weigert je weer terugkan. Maar als je de verraders eenmaal hebt gezien kan dat toch niet meer? Tijn die op dat moment wederom vroeg of ze wilde is een beetje raar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook doen met alleen de optie om te verleiden.
Kim ziet er leuk uit maar doet hetzelfde als Samantha destijds en daar kotsten we massaal op om die redenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:38 schreef superniger het volgende:
Wat is die Katelijne dom.
Mohammad en Kim zijn leuke deelnemers.
Klopt al zit er nog wel verschil in.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kim ziet er leuk uit maar doet hetzelfde als Samantha destijds en daar kotsten we massaal op om die reden
Deze is toch niet serieus?quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze zaten ook te filosoferen dat als je de verleiding weigert je weer terugkan. Maar als je de verraders eenmaal hebt gezien kan dat toch niet meer? Tijn die op dat moment wederom vroeg of ze wilde is een beetje raar.
Ja dat gejank is altijd zo. Het is psychologisch een stuk heftiger dan het lijkt. Moeilijk om constant te moeten liegen of het gevoel te hebben dat je niemand kan vertrouwen of dat anderen je wantrouwen. Ook al is het een spel, het voelt op veel momenten toch persoonlijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:56 schreef Serinde het volgende:
Ik snap dat er enig acteerwerk bij komt kijken, geschokt doen terwijl je al lang weet wat er gaat gebeuren etc. Maar is dat drama altijd zo erg in dit programma? Serieus, dat gejank! Zo overdreven allemaal. En ik kan me ook echt niet indenken dat dat (grotendeels) oprecht is (of ik ben gevoelloos )
Je kan irl nog altijd door haar gecoacht worden!quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:05 schreef viceversa het volgende:
Heeft Kat eindelijk gelijk, gelooft niemand haar meer
Toch fijn een coach met zoveel mensenkennis!quote:Op zondag 7 april 2024 09:15 schreef Bo-KataN het volgende:
[..]
Je kan irl nog altijd door haar gecoacht worden!
Een klok staat ook één keer per dag gelijk Kleurentroela hoor je gelukkig ook niet meer over getrokken kaartjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:05 schreef viceversa het volgende:
Heeft Kat eindelijk gelijk, gelooft niemand haar meer
Neuhquote:Op maandag 8 april 2024 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
Kim wordt dus gemakkelijk de winnares
nu volgende week effe Ebru wegwerken, en dan kan Kim eerst Katelijn vermoorden, Jannie verbannen en dan Mohamed als volgende moord
makkie voor Kim dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |