Wtfquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:39 schreef onlogisch het volgende:
En het zijn nog witte bolletjes ook @:Bezsen
ontzettende slapzakquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:39 schreef onlogisch het volgende:
En het zijn nog witte bolletjes ook @:Bezsen
Wat lekker zegquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stamppot gegeten bij mijn ouders.
White Russian. Beter dan al die zoete wijvenmeuk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:59 schreef Zoon_John het volgende:
Mannen zojuist een zombie gemaakt daarvoor een daiquiri. Zijn hier nog cocktail tips?
Laatst dacht hij ook al aan 2 pizza's.quote:
Gember zoet cocktailquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:59 schreef Zoon_John het volgende:
Mannen zojuist een zombie gemaakt daarvoor een daiquiri. Zijn hier nog cocktail tips?
Pizze.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Laatst dacht hij ook al aan 2 pizza's.
Dit jaar gaat onlogisch flink uitbollen.
Black Russian genot.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
White Russian. Beter dan al die zoete wijvenmeuk.
Penicillin.quote:
Ik vind het echt heel eng dat zo’n persoon verantwoordelijk is voor kinderenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
Noa snapt het huiswerk van zijn stiefdochter (jaar of 5) niet.
Hij zal vast lief zijn en hij is er zelfs dus dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel eng dat zo’n persoon verantwoordelijk is voor kinderen
Toch, kinderen die al kinderen krijgen, zelden een goed plan. Neem het er nog even van denk ik dan. Maar in sommige families ligt er best druk op om vroeg kinderen te krijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal vast lief zijn en hij is er zelfs dus dat is al heel wat.
Eens hoor maar als mensen echt zouden denken over kinderen maken waren we waarschijnlijk met minder dan de helft op de wereld momenteel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch, kinderen die al kinderen krijgen, zelden een goed plan. Neem het er nog even van denk ik dan.
Heb jij je kinderen meegenomen toen je naar Brasil ging?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor maar als mensen echt zouden denken over kinderen maken waren we waarschijnlijk met minder dan de helft op de wereld momenteel.
En vader worden is eenvoudig maar vader zijn weer wat anders.
Nee was toen al een tijdje gescheiden, ze zijn wel bij me geweest daar in de vakantie(s).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij je kinderen meegenomen toen je naar Brasil ging?
Ik had een jongen in mijn klas zitten vroeger, zijn pa woonde in New York, maar uit geldgebrek van weerszijden kon 'ie daar nooit heen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee was toen al een tijdje gescheiden, ze zijn wel bij me geweest daar in de vakantie(s).
Welkom terug!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:09 schreef Tjacka het volgende:
Hallo.
Ik ben weer terug. Tijd voor gezelligheid.
Zal vast een andere reden geweest zijn maar dat wilden ze die jongen niet vertellen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had een jongen in mijn klas zitten vroeger, zijn pa woonde in New York, maar uit geldgebrek van weerszijden kon 'ie daar nooit heen.
Later ben ik mij gaan afvragen wat die vader dan in hemelsnaam in New York deed, want het is al geen goedkope zaak om daar te wonen, al kan dat op zichzelf de reden zijn geweest.
Ik vind het vrij mysterieus allemaal Taradoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal vast een andere reden geweest zijn maar dat wilden ze die jongen niet vertellen waarschijnlijk.
En hij heeft een bak geldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal vast lief zijn en hij is er zelfs dus dat is al heel wat.
Mensen die pas ver in de 30 kinderen nemen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch, kinderen die al kinderen krijgen, zelden een goed plan. Neem het er nog even van denk ik dan. Maar in sommige families ligt er best druk op om vroeg kinderen te krijgen natuurlijk.
Afrikanen die maken ver beneden de 30 al kinderenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mensen die pas ver in de 30 kinderen nemen.
Daar heb ik een sterke mening over
Verder doen ze weinig verstandigsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Afrikanen die maken ver beneden de 30 al kinderen
Aardappeltjes uit de oven met een flink uitgepakte schnitzel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Kip saté. Dus we eten hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AVG.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Overheerlijke sperziebonenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd lekker. Welke groente heb je?
spaghetti al limonequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verstandig maat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aardappeltjes uit de oven met een flink uitgepakte schnitzel.
Ik neem kinderen het liefst als ze een jaar of twaalf zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mensen die pas ver in de 30 kinderen nemen.
Daar heb ik een sterke mening over
@Politiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik neem kinderen het liefst als ze een jaar of twaalf zijn.
Kip, zoete aardappels, sperziebonenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij de hand om volwassen te worden hè, daarvoor moeten ze vooral kind zijn !!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik neem kinderen het liefst als ze een jaar of twaalf zijn.
JAAAAA @RamboDirk @Oriente @Coco @Wereldgozer @DombohetOlifantje1 @Zipportal @Nober @de_boswachter @Mortaxxquote:Nieuwe Coca‑Cola® Creations smaak in het teken van K-pop
Het merk lanceert samen met K-popsensaties limited edition K-Wave Zero Sugar. Coca‑Cola introduceert vandaag de eerste Coca‑Cola Creations van 2024: Coca‑Cola K-Wave Zero Sugar. De limited edition variant is geïnspireerd op K-pop, een subcultuur uit Zuid-Korea dat inmiddels wereldwijd ongekend populair is door de Koreaanse popmuziek, films, beauty- en fashiontrends.
Bij elke slok van Coca‑Cola K-wave Zero Sugar zullen fans de klassieke, verfrissende Coca‑Cola smaak herkennen, verrijkt met een fruitige smaak. Het blikje heeft een uniek design dat de energie en passie van een K-pop concert tot leven brengt met LED-schermpatronen en levendige kleuren. De introductie bestaat niet alleen uit een unieke suikervrije Coca‑Cola smaakvariant, maar biedt ook toffe interactiemogelijkheden met populaire K-popartiesten.
Word onderdeel van de ‘Like Magic’ videoclip
Om fans te verrassen met een Coke Creations track, werkten drie van de populairste K-popgroepen, Stray Kids, ITZY en NMIXX, voor deze lancering samen met K-popicoon Jin Young Park (J.Y. Park). De artiesten hebben te maken, de ultieme K-popsong met bijbehorende clip, geproduceerd door J.Y. Park.
Jij steunt zeer slechte arbeidsomstandigheden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:06 schreef KingRoland het volgende:
k-pop is mijn favoriete muziekgenre @:mexicanobakker @:zoon_john
quote:
kunnen jullie een review over die smaak doen voor mijquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij steunt zeer slechte arbeidsomstandigheden.
K-pop? Oh ok t zal wel. Net n appel op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAA @:rambodirk @:oriente @:coco @:wereldgozer @:dombohetolifantje1 @:zipportal @:nober @:de_boswachter @:mortaxx
genot
Weet je wat nog leuker zou zijn?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat ik zo leuk vind aan k-pop is dat als je het ergens voorbij hoort komen dan je het ook in een handomdraai weer uit zet.
quote:In Nederland zetten buurtbewoners de hakken in het zand tegen uitbreiding ASML. Wanneer de topman de politiek attent maakt op problemen voor het bedrijf omdat talentregelingen worden versoberd wordt de man uitgelachen. Ondertussen in Japan.
‘De Japanse regering komt met $4,86 mrd aan subsidies voor chipfabrikant TSMC om zijn fabriek in het land uit te breiden. Saito benadrukte dat TSMC de belangrijkste partner is voor Japan bij het realiseren van de digitale transformatie, volgens hem is de fabriek van belang voor een stabiele levering van chips die hard nodig zijn voor de toekomst van de Japanse industrieën’
Ja en ik weet dat ASML geen chips maakt. Maar het gaat mij om de manier waarop we met strategisch waardevolle bedrijven omgaan.
Ahja die topman die over talentenregelingen praat, alsof er hier in Nederland geen talenten zijnquote:
Is dit al te krijgen bij seoul sistaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAA @:rambodirk @:oriente @:coco @:wereldgozer @:dombohetolifantje1 @:zipportal @:nober @:de_boswachter @:mortaxx
genot
Hebben ze daar ook KBR?quote:Op zondag 25 februari 2024 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dit al te krijgen bij seoul sista
Luke 6:47 - a man's character is like a house. Jesus describes one who hears His words and does them as a man who, when building his house, digs his foundation deeply and upon rock. When a flood threatens it, the house remains intact on its secure base.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:48 schreef Tjacka het volgende:
Moguh vrienden.
Ik werd 6:47 wakker (dan gaat mijn wekker). Maar ik heb mooi nog uit kunnen slapen.
Ooit zag ik een keer een clip van hem. Waarschijnlijk omdat hij destijds ook betrokken was bij iets crimineels of zo.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor altijd pas van die rappers als ze dood zijn.
Ik ookquote:Op zondag 25 februari 2024 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
Lol weet nog dat ik charz op zo'n ordinaire subreddit tegenkwam
url?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
Lol weet nog dat ik charz op zo'n ordinaire subreddit tegenkwam
Dan zoek je het even voor je vrienden hier op en dan stuur je het alsnog per DM door.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geen idee, je denkt toch niet dat ik soort dingen opsla
Hij heeft wat betere dingen te doen dan naar een ordinaire post van haar te zoeken. En onlogisch kan zelf op reddit zoeken naar haar posts, zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 25 februari 2024 16:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan zoek je het even voor je vrienden hier op en dan stuur je het alsnog per DM door.
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij heeft wat betere dingen te doen dan naar een ordinaire post van haar te zoeken. En onlogisch kan zelf op reddit zoeken naar haar posts, zo moeilijk is het niet
KBR maatquote:Op zondag 25 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
ik heb nog niets gevonden hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij heeft wat betere dingen te doen dan naar een ordinaire post van haar te zoeken. En onlogisch kan zelf op reddit zoeken naar haar posts, zo moeilijk is het niet
Ik vind kwark gewoon lekkerderquote:Op zondag 25 februari 2024 19:58 schreef Tjacka het volgende:
is kwark echt zoveel beter dan Griekse yoghurt @:kingroland @:mcgrath @:onlogisch
That's how I rollquote:Op zondag 25 februari 2024 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook gewoon exact om 20:00:00. Dat is een lekkere binnekomer zeg.
@:Kukelecucktsju10
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach onlogisch toch.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al was deze toch nog een slag erger.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen groente en kabbeljauw
Nee.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:58 schreef Tjacka het volgende:
is kwark echt zoveel beter dan Griekse yoghurt @:kingroland @:mcgrath @:onlogisch
Goed. Ollie was gisteren jarig dus die hebben we goed verwend met een nieuwe krabpaal en nieuwe speeltjes.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw katten?
Mocht hij ook kiezen wat hij ging eten?quote:Op maandag 26 februari 2024 07:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goed. Ollie was gisteren jarig dus die hebben we goed verwend met een nieuwe krabpaal en nieuwe speeltjes.
We hebben hem en Billie een lekker soepje gegeven, ze kunnen helaas niet praten dus we moeten het maar gokken.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mocht hij ook kiezen wat hij ging eten?
(of mag hij dat altijd al)
is dat een act?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:09 schreef onlogisch het volgende:
Forumbegruiker @:GotenSSJ wordt aangepakt in het Feyenoord topic.
Tong is ff pissen dus kan nog even duren voordat ie er weer is.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vroeg het me af.
Net als @:Pisces29 die weer met de noorderzon verdwenen is. Walgelijk.
Woehaaaquote:Op maandag 26 februari 2024 09:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Tong is ff pissen dus kan nog even duren voordat ie er weer is.
En @:Pisces29?
Die is ff pisce.
Kingrolandquote:Op maandag 26 februari 2024 09:23 schreef Wereldgozer het volgende:
zin in kale & kokkie vandaag @:kingroland
Erg leuk.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:34 schreef Salina het volgende:
Wat een regenachtig kutdagje weer hé.
Hier, wat gifjes om je op te vrolijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Coco zit in mijn hart, net als jij.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand missen die er is?
Je mag er zijn ouwe reus.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:55 schreef Oriente het volgende:
Ik ben gewoon een gevoelige jongen oké
Waarom niet tijdens werk?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:47 schreef Oriente het volgende:
Vanmiddag na het werk ga ik een dutje doen. @:Kingroland
Amateur!quote:Op maandag 26 februari 2024 10:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat vindt mijn baas niet zo leuk en ik heb hier geen bed!
Kom 1v1 danquote:Op maandag 26 februari 2024 11:09 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Oriente is wel een amateur ja. Slapen kan overal en altijd!
Met jouw nietszeggende baan zal dat geen probleem zijn, maar Oriente maakt wel een verschilquote:Op maandag 26 februari 2024 11:09 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Oriente is wel een amateur ja. Slapen kan overal en altijd!
Een dik verschil ja.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jouw nietszeggende baan zal dat geen probleem zijn, maar Oriente maakt wel een verschil
Goor zeg.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Er zit hier dus iemand in de kantine die een saucijzenbroodje eet en daar bovenop een klodder mayonaise heeft geflikkerd.
Wat een gore papzak. Dat ga ik hem ook even melden.
Saucijzenbroodjes zijn heerlijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Er zit hier dus iemand in de kantine die een saucijzenbroodje eet en daar bovenop een klodder mayonaise heeft geflikkerd.
Dan ben je echt de laagste vorm menselijk leven (zeg hem dat ook maar even)quote:Op maandag 26 februari 2024 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er twee op.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:40 schreef GGMM het volgende:
Omdat @:kingroland er niet is zal ik vandaag geen manderijntjes eten.
Ik schaterquote:Op maandag 26 februari 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overal waar 'te' voorstaat is slecht voor je.
Behalve Tequila
Wie?quote:Op maandag 26 februari 2024 14:11 schreef onlogisch het volgende:
Jacob Rothshild is dood.
Wéér geen punten.
Messi>Chevyquote:Op maandag 26 februari 2024 14:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Messi als host was structureel genot.
"This room has been closed" midden in een potje Rambo.
Dat herken ik helemaal niet van jou. Zal wel overdreven zijn dus!quote:Op maandag 26 februari 2024 14:20 schreef GGMM het volgende:
Ik speelde laatst een SNES-spelletje met m'n moeder en m'n broertje en toen zei ze dat ik wel heel erg liep te schelden als ik verloor.
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat herken ik helemaal niet van jou. Zal wel overdreven zijn dus!
Pics van je moeder.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:20 schreef GGMM het volgende:
Ik speelde laatst een SNES-spelletje met m'n moeder en m'n broertje en toen zei ze dat ik wel heel erg liep te schelden als ik verloor.
Goed gewerktquote:Op maandag 26 februari 2024 14:44 schreef onlogisch het volgende:
Daar ging weer een TR
[ afbeelding ]
Lekker gewerkt pik.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:44 schreef onlogisch het volgende:
Daar ging weer een TR
[ afbeelding ]
Misschien kan je je tekort aan aandacht bij iemand proberen te halenquote:
Waarom doe je zo?quote:Op maandag 26 februari 2024 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je tekort aan aandacht bij iemand proberen te halen
heb je niemand in je omgeving die niks te doen heeft?
Aan alles is te merken van niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je tekort aan aandacht bij iemand proberen te halen
heb je niemand in je omgeving die niks te doen heeft?
De banaanvraag van vandaag is:quote:
quote:Deze GI geeft aan hoe snel een voedingsstof na het eten ervan de bloedsuikerspiegel laat stijgen. Zo is de GI-waarde van een rijpe banaan bijvoorbeeld 60, terwijl de GI-waarde van een onrijpe banaan 30 is, de helft dus. Dat maakt een jonge banaan op dit gebied dus een stukje gezonder dan een rijpere banaan.
En ik heb het er mentaal zwaar mee.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:31 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 krijgt klap na klap te verduren deze maandag.
Ach laat het lekker gaanquote:Op maandag 26 februari 2024 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik heb het er mentaal zwaar mee.
Eigenlijk heb ik mijn leven uitstekend op de rit.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach laat het lekker gaan
Je zal wel grotere problemen hebben waar je je aandacht beter aan kan besteden
quote:Op maandag 26 februari 2024 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik mijn leven uitstekend op de rit.
Eet gewoon een zak snoep leeg als je suiker wilquote:Op maandag 26 februari 2024 14:23 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een banaan.
@:wereldgozer @:afcniels
De teller staat nu op 2 mandarijnen, 1 appel en 1 banaan @:caland
slecht geslapen?quote:Op maandag 26 februari 2024 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eet gewoon een zak snoep leeg als je suiker wil
ja je durft wel tegen een onderdaan he loserquote:Op maandag 26 februari 2024 16:47 schreef Coco het volgende:
User @:oriente begint zo aan zijn dutje.
report betreffende deze post:quote:Op maandag 26 februari 2024 16:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja je durft wel tegen een onderdaan he loser
--------quote:Op maandag 26 februari 2024 16:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja je durft wel tegen een onderdaan he loser
Afgehandeldquote:Op maandag 26 februari 2024 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
crewbash
Ik heb zin in brood met soep.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb neefjes & nichtjes op bezoek dus we gaan zo pannenkoeken bakken.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat lief zegquote:Op maandag 26 februari 2024 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb neefjes & nichtjes op bezoek dus we gaan zo pannenkoeken bakken.
Laat je vriendin het niet merken dan wil ze straks ookquote:Op maandag 26 februari 2024 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb neefjes & nichtjes op bezoek dus we gaan zo pannenkoeken bakken.
Ik moet hier wel een paar dagen van bij komen.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet overbelast raakt
Ach let niet op GGMM. Die gast is van middelbare leeftijd en gaat vloeken wanneer hij verliest met een spelletje die hij speelt met zijn moeder en broertje.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:42 schreef Coco het volgende:
Jeetje ik benoem iets letterlijk dat hij zelf gedeeld heeft en daar word ik op aangevallen
Zo dan, koekoek.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach let niet op GGMM. Die gast is van middelbare leeftijd en gaat vloeken wanneer hij verliest met een spelletje die hij speelt met zijn moeder en broertje.
Dan ben je dus een grote narcistische en egoistische tyfuslul die zich nog moet bewijzen voor zijn mama, en daar dus in faalt. Wat een grote nul is het toch ook.
Wow, rustig!quote:Op maandag 26 februari 2024 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach let niet op GGMM. Die gast is van middelbare leeftijd en gaat vloeken wanneer hij verliest met een spelletje die hij speelt met zijn moeder en broertje.
Dan ben je dus een grote narcistische en egoistische tyfuslul die zich nog moet bewijzen voor zijn mama, en daar dus in faalt. Wat een grote nul is het toch ook.
Wie?quote:Op maandag 26 februari 2024 18:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben voor minder uitgemaakt voor crewbasher, maar dat was dan ook daadwerkelijk een nog waardelozer stuk crew.
Moet je even getroost worden vriendquote:Op maandag 26 februari 2024 18:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben voor minder uitgemaakt voor crewbasher, maar dat was dan ook daadwerkelijk een nog waardelozer stuk crew.
Hey, jij bent er ook.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je even getroost worden vriend
@KingRoland is momenteel helaas niet bereikbaarquote:Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Elan het volgende:
Zo eten bij Koreaanse bbq @:Kingroland
Geen idee nog wat ik me daar precies bij moet voorstellen
Oh jee.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:kingroland is momenteel helaas niet bereikbaar
Kan ik een boodschap aannemen?
kip rijst en 2 tartaartjes.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Goed moment om hier even een kijkje te nemen
Godskolere zeg. Koekerdekoek.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hond eten ze daarquote:Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Elan het volgende:
Zo eten bij Koreaanse bbq @:Kingroland
Geen idee nog wat ik me daar precies bij moet voorstellen
een spelletje diequote:Op maandag 26 februari 2024 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2024 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
crewbash
dombo post kwaliteit jij bent een vervelend en raar mannetjequote:Op maandag 26 februari 2024 18:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
sorryquote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:58 schreef Coco het volgende:
@:tjacka 's humor komt niet van de grond
verrassendquote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:58 schreef Coco het volgende:
ik ben niet bang voor die knulquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:09 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Oriente stampt de arme @:Tjacka verder de grond in.
Gohquote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:58 schreef Coco het volgende:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:28 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 983 4/6
⬛⬛🟩⬛🟩
⬛⬛🟩⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 779 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛