Wtfquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:39 schreef onlogisch het volgende:
En het zijn nog witte bolletjes ook @:Bezsen
ontzettende slapzakquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:39 schreef onlogisch het volgende:
En het zijn nog witte bolletjes ook @:Bezsen
Wat lekker zegquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stamppot gegeten bij mijn ouders.
White Russian. Beter dan al die zoete wijvenmeuk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:59 schreef Zoon_John het volgende:
Mannen zojuist een zombie gemaakt daarvoor een daiquiri. Zijn hier nog cocktail tips?
Laatst dacht hij ook al aan 2 pizza's.quote:
Gember zoet cocktailquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:59 schreef Zoon_John het volgende:
Mannen zojuist een zombie gemaakt daarvoor een daiquiri. Zijn hier nog cocktail tips?
Pizze.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Laatst dacht hij ook al aan 2 pizza's.
Dit jaar gaat onlogisch flink uitbollen.
Black Russian genot.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
White Russian. Beter dan al die zoete wijvenmeuk.
Penicillin.quote:
Ik vind het echt heel eng dat zo’n persoon verantwoordelijk is voor kinderenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
Noa snapt het huiswerk van zijn stiefdochter (jaar of 5) niet.
Hij zal vast lief zijn en hij is er zelfs dus dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel eng dat zo’n persoon verantwoordelijk is voor kinderen
Toch, kinderen die al kinderen krijgen, zelden een goed plan. Neem het er nog even van denk ik dan. Maar in sommige families ligt er best druk op om vroeg kinderen te krijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal vast lief zijn en hij is er zelfs dus dat is al heel wat.
Eens hoor maar als mensen echt zouden denken over kinderen maken waren we waarschijnlijk met minder dan de helft op de wereld momenteel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch, kinderen die al kinderen krijgen, zelden een goed plan. Neem het er nog even van denk ik dan.
Heb jij je kinderen meegenomen toen je naar Brasil ging?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor maar als mensen echt zouden denken over kinderen maken waren we waarschijnlijk met minder dan de helft op de wereld momenteel.
En vader worden is eenvoudig maar vader zijn weer wat anders.
Nee was toen al een tijdje gescheiden, ze zijn wel bij me geweest daar in de vakantie(s).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij je kinderen meegenomen toen je naar Brasil ging?
Ik had een jongen in mijn klas zitten vroeger, zijn pa woonde in New York, maar uit geldgebrek van weerszijden kon 'ie daar nooit heen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee was toen al een tijdje gescheiden, ze zijn wel bij me geweest daar in de vakantie(s).
Welkom terug!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:09 schreef Tjacka het volgende:
Hallo.
Ik ben weer terug. Tijd voor gezelligheid.
Zal vast een andere reden geweest zijn maar dat wilden ze die jongen niet vertellen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had een jongen in mijn klas zitten vroeger, zijn pa woonde in New York, maar uit geldgebrek van weerszijden kon 'ie daar nooit heen.
Later ben ik mij gaan afvragen wat die vader dan in hemelsnaam in New York deed, want het is al geen goedkope zaak om daar te wonen, al kan dat op zichzelf de reden zijn geweest.
Ik vind het vrij mysterieus allemaal Taradoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal vast een andere reden geweest zijn maar dat wilden ze die jongen niet vertellen waarschijnlijk.
En hij heeft een bak geldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal vast lief zijn en hij is er zelfs dus dat is al heel wat.
Mensen die pas ver in de 30 kinderen nemen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch, kinderen die al kinderen krijgen, zelden een goed plan. Neem het er nog even van denk ik dan. Maar in sommige families ligt er best druk op om vroeg kinderen te krijgen natuurlijk.
Afrikanen die maken ver beneden de 30 al kinderenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mensen die pas ver in de 30 kinderen nemen.
Daar heb ik een sterke mening over
Verder doen ze weinig verstandigsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Afrikanen die maken ver beneden de 30 al kinderen
Aardappeltjes uit de oven met een flink uitgepakte schnitzel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Kip saté. Dus we eten hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AVG.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |