Ja ik kijk af en toe of het gezellig is of niet.quote:
Ja heb ik ook wel hoor. Maar gelukkig is het nu rustig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kijk af en toe of het gezellig is of niet.
Als er gewoon leuk gekletst wordt, wil ik ook wel komen kletsen maar als het een kwestie is van binnen 5 seconden na iedere post wat random smileys plaatsen, dan heb ik absoluut geen behoefte aan hier te socializen.
Ik weet dat het om het spel gaat, maar overdrijven is ook een vak.
Daar ga ik niet over bordelenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Liefde maar geen bordelen is toch niks mis mee?
Heb je de peilstok er al in gedouwd vandaag?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ik heb een tussenuur en had heel even tijd voor mijn mobiel
Hey ToTquote:
Ja vanmorgen is de temperatuur update geweest! 36.5quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je de peilstok er al in gedouwd vandaag?
Wat is dat vanmorgen de een leest geproefd oipv geprobeerd, de ander lees bordelen ipv oordelenquote:
Loopt DTS van overquote:
Hart.. mond..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat vanmorgen de een leest geproefd oipv geprobeerd, de ander lees bordelen ipv oordelen
Oh die had ik gemist. Ik noteer 'm gelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja vanmorgen is de temperatuur update geweest! 36.5
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je de peilstok er al in gedouwd vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |