Thanks!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
goed va jou zeg
hoelang doe je het nu?
misschien moet ik ook ee keer zwemmen
Ik heb net gegeten, lasagna, dochter lief kwam gisteren avond wat brengen. Zij een pan soep meegenomen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup daar ben ik ook bang voor ja
Ga het ook niet doen hoor, heb al eten voor vanavond in huis.
O netjes, je gaat goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, toen ik net begon moest ik elke 2 baantjes wel even rusten. Nu doe ik er 8 achter elkaar en dan even pauze. Dus gaat zeker vooruit.
En merk het op de fiets ook.
Lasagnaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten, lasagna, dochter lief kwam gisteren avond wat brengen. Zij een pan soep meegenomen.
Had honger dus vroeg gegeten
Zelfgemaakte lasagne met zelf gemaakte pastaquote:
Ah wat lief. Lekker lasagna! Lekker hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten, lasagna, dochter lief kwam gisteren avond wat brengen. Zij een pan soep meegenomen.
Had honger dus vroeg gegeten
Ben er niet zo liefhebber van hoor, maar het smaakte wel goed.quote:
Jip zelfgemaaktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfgemaakte lasagne met zelf gemaakte pasta
Ja was ook lief, ze kwam een pannetje soep halen en nam dat dan mee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah wat lief. Lekker lasagna! Lekker hoor
Als je liever wat anders hebt, neem ik het de volgende keer welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er niet zo liefhebber van hoor, maar het smaakte wel goed.
Natuurlijk wel met zo vies veel knoflook erin dat het je volgende maand nog ruikt als je een ruft laatquote:
Handig voor de variatie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was ook lief, ze kwam een pannetje soep halen en nam dat dan mee.
Ruildiensten
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je liever wat anders hebt, neem ik het de volgende keer wel
Dochterlief is echt gek op knoflook, die pleurt het geloof ik overal bij inquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk wel met zo vies veel knoflook erin dat het je volgende maand nog ruikt als je een ruft laat
Een @Shii shiiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |