Zou ik voor een kopje koffie gaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
yes
nog steeds behoefteaan
moe ook
denk even slapen straksquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou ik voor een kopje koffie gaan.
fin hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker, heb daarstraks ook even gelegen.
Ah dan heb je dat ook wel verdiend.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
fin he
had al 2 afspraken vanochtend, nu lunchen en chillen
zo even liggen denk ik
en dan vanavond weer weg
koud wle
ja dat welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dan heb je dat ook wel verdiend.
Heb je leuke plannen voor vanavond?
Ga dan even lekker liggen joh.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat wel
maar beetje moe
duswil ff relaxen
Ik hou het netjesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wel even christelijk houden he
Lekker, en dan zondag weer?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker! Laatste dag voor een dagje rust morgen.
Hoe is het daar?
Fijn!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, en dan zondag weer?
Hier alles okidoki
Denk aan je afvallen, die drie kilo zit er zo weer opquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:25 schreef KoningWouter het volgende:
Heb wel zin in een Hot & Spicy burger menu met 12 hotwings vanavond.
wil nog even serie kijken en eten enzoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga dan even lekker liggen joh.
Yup daar ben ik ook bang voor jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk aan je afvallen, die drie kilo zit er zo weer op
Je conditie zal ook wel flink omhoog gegaan zijn denk ik?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn!
Ja zondag morgen weer.
Yup, toen ik net begon moest ik elke 2 baantjes wel even rusten. Nu doe ik er 8 achter elkaar en dan even pauze. Dus gaat zeker vooruit.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je conditie zal ook wel flink omhoog gegaan zijn denk ik?
goed va jou zegquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, toen ik net begon moest ik elke 2 baantjes wel even rusten. Nu doe ik er 8 achter elkaar en dan even pauze. Dus gaat zeker vooruit.
En merk het op de fiets ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |