SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt 3 kansen gehad Santi, dat is wel genoeg.quote:Gimenez hoopt AS Roma snel weer te treffen. ''Hier moeten we van leren en de volgende stap is om Roma wel te verslaan. Ik weet niet wanneer, maar die kans gaat komen.''
Van mij mag Santi nog wel een kans krijgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt 3 kansen gehad Santi, dat is wel genoeg.
Santi maar 2, die was er niet bij het eerste jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar de komende 20 jaar geen Roma meer.
Dat heeft Arne goed gedaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:10 schreef Pistolero het volgende:
Wel grappig hoe veel mensen er de afgelopen tijd ontevreden waren over het transferbeleid en liepen te haten op de dure aankopen.
En wat blijkt nu? Zerrouki, Ivanusec en Ueda zijn zoals verwacht gewoon uitstekende spelers. En dan heb ik het nog niet eens over BeelenGod
Ze hebben tot 1 april om die te lichten nog toch? Er is nog een beste kans dat hij zijn wedstrijden meepakt tot dan en zich laat zien. Minteh is vreselijk en Nieuwkoop een (één) tactische optie tegen de Spinazzola's en Dests van deze wereld.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Teleurgesteld. Het lijm van de selectie.
Ik had trouwens altijd zijn optie gelicht, zo'n jongen kan je echt nog wel verkopen aan een Arabisch land. (Mits Ali dat ook wil)
Beelen is geweldig, wat een aankoop. Die jongen gaat zo goed worden. Hoe die gisteren sterk overeind bleef tegen Lukaku. Ueda vond ik gisteren ook beter spelen dan Gimenez. Hij viel prima in. Wel een ander type speler dan Santi. Bij Ivanusec zie je dat hij gewoon even moest wennen. Dat hij kom voetballen was wel duidelijk, hij speelt nu ook slimmer en sterker.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:10 schreef Pistolero het volgende:
Wel grappig hoe veel mensen er de afgelopen tijd ontevreden waren over het transferbeleid en liepen te haten op de dure aankopen.
En wat blijkt nu? Zerrouki, Ivanusec en Ueda zijn zoals verwacht gewoon uitstekende spelers. En dan heb ik het nog niet eens over BeelenGod
Ook dat is voetbal.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mooie speler, helaas aan het uitsterven dit soort voetballers.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dybala is vooral een hele goede voetballer
Dat zegt toch helemaal niks zonder druk, ik vond het niet zo handig om Alireza er voor in te laten vallen want dan is de druk erop wel heel hoog, als hij hem wel maakt heeft Slot het wel goed gezien, nu dus niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die strafschoppen vond ik dan toch wel weer interessant want laten we eerlijk zijn: De Italianen schoten er 4 van de 5 perfect in, bij Feyenoord toch weer teveel van die halfhoge pisballetjes (Hancko, Hartman, Alireza)
Toch weer te weinig op getraind?
Statistisch gezien verliezen Nederlandse ploegen en Oranje wel veel te vaak, we winnen echt maar 25 procent van onze series.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt toch helemaal niks zonder druk, ik vond het niet zo handig om Alireza er voor in te laten vallen want dan is de druk erop wel heel hoog, als hij hem wel maakt heeft Slot het wel goed gezien, nu dus niet.
Beelengod. Laat Traunert maar lekker op de bank als hij straks weer fit is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:45 schreef Caland het volgende:
[x]https://twitter.com/bartf/status/1760796607061061860[/x]
BeelenGod
Wat een koopje
Castaignos!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
!!!! VRIJDAG QUIZ ALARM! !!!! !!!! VRIJDAG QUIZ ALARM! !!!! !!!! VRIJDAG QUIZ ALARM! !!!! !!!! VRIJDAG QUIZ ALARM! !!!!
Daar zijn we weer boys. Het is vandaag exact 10 jaar geleden dat we op weg waren naar een fantastische uit overwinning op de klootzakken van FC Twente. Pelle en Boetius scoorden voor ons, echt vlak voor tijd maakt FC Twente de gelijkmaker en sloopt Pelle alles op zijn pad, volledig terecht overigens.
Maar de vraag, welke twee spelers van FC Twente, die eerder of later in hun loopbaan ook voor Feyenoord uitkomen, maken de treffers voor FC Twente?
KOEKOEK Martinaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
!!!! VRIJDAG QUIZ ALARM! !!!! !!!! VRIJDAG QUIZ ALARM! !!!! !!!! VRIJDAG QUIZ ALARM! !!!! !!!! VRIJDAG QUIZ ALARM! !!!!
Daar zijn we weer boys. Het is vandaag exact 10 jaar geleden dat we op weg waren naar een fantastische uit overwinning op de klootzakken van FC Twente. Pelle en Boetius scoorden voor ons, echt vlak voor tijd maakt FC Twente de gelijkmaker en sloopt Pelle alles op zijn pad, volledig terecht overigens.
Maar de vraag, welke twee spelers van FC Twente, die eerder of later in hun loopbaan ook voor Feyenoord uitkomen, maken de treffers voor FC Twente?
Ik zag een Belg, een Slowaak en een Iraniër missen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Statistisch gezien verliezen Nederlandse ploegen en Oranje wel veel te vaak, we winnen echt maar 25 procent van onze series.
Feyenoord heeft zijn laatste 5 series gewonnen, Rome de vorige verloren. Zegt dus niks. Er wordt gewoon op getraind. Ze waren niet mega slecht ook. Je ziet vaak van dit soort pingels en nog wel slechtere alleen dan duikt de keeper de andere hoek in. En er is wel verschil tegen RKC thuis of tegen Rome met 65.000 man.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Statistisch gezien verliezen Nederlandse ploegen en Oranje wel veel te vaak, we winnen echt maar 25 procent van onze series.
Tja ik snap de keuze voor Ali wel. Als je hem twee weken geleden in de knock out fase van de azie cup tegen Japan hem wel maakt, in blessuretijd, waar dus ook bizar veel druk op stond (wellicht nog wel meer) dan is de keuze logisch. Zeker omdar Ali een zekerheid is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt toch helemaal niks zonder druk, ik vond het niet zo handig om Alireza er voor in te laten vallen want dan is de druk erop wel heel hoog, als hij hem wel maakt heeft Slot het wel goed gezien, nu dus niet.
Toen speelde hij wel de hele wedstrijd neem ik aan, dat is toch wat anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja ik snap de keuze voor Ali wel. Als je hem twee weken geleden in de knock out fase van de azie cup tegen Japan hem wel maakt, in blessuretijd, waar dus ook bizar veel druk op stond (wellicht nog wel meer) dan is de keuze logisch. Zeker omdar Ali een zekerheid is.
Ik ben fan van Trauner, wat een baas is, maar ik zou nu Beelen laten staan en voor de toekomst kiezen. Als je je zo staande houd in die heksenketel, zo rustig speelt en totaal geen spanning uitstraalt. Dit gaat een hele grote worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:45 schreef Caland het volgende:
[x]https://twitter.com/bartf/status/1760796607061061860[/x]
BeelenGod
Wat een koopje
Klopt wel. Maar ik snap wel dat je hem inbrengt voor die pingel. Een betere keuze dan Minteh hem laten nemen. Ben benieuwd wie nummer 5 had geweest bij ons, Ivanusec of Timber?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen speelde hij wel de hele wedstrijd neem ik aan, dat is toch wat anders.
Mijn conclusie is dat er volgend seizoe nog een paar nog betere spelers moeten komen...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:10 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Castaignos!
En Cabral? :S
Geen Cabral. Gefeliciteerd jongens.quote:
Bij een strafschoppenserie worden de losers gescheiden van de winnaars. Als je loepzuiver een penalty kan nemen, heb je vaak een goede trap en vertrouwen in jezelf. Beide eigenschappen heeft dit Feyenoord te weinig. Zo'n Jahanbaksh vind ik typisch zo'n speler die het niet aankan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die strafschoppen vond ik dan toch wel weer interessant want laten we eerlijk zijn: De Italianen schoten er 4 van de 5 perfect in, bij Feyenoord toch weer teveel van die halfhoge pisballetjes (Hancko, Hartman, Alireza)
Sven van Beek begon ook zo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben fan van Trauner, wat een baas is, maar ik zou nu Beelen laten staan en voor de toekomst kiezen. Als je je zo staande houd in die heksenketel, zo rustig speelt en totaal geen spanning uitstraalt. Dit gaat een hele grote worden.
Wat een luxe ook weer zeg. Kiezen tussen Trauner of Beelen
Van Beek maakte zijn debuut op rechtsback tegen ik meen PSV, was geen heel erg groot succes en was sowieso nooit het grootste talent in de jeugdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iets minder drinken en snuiven dan, je hippocampus krimpt.
Ik denk dat dit een advies is wat je zelf moet volgen gezien je eindeloze stroom aan domme baggerposts hierquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iets minder drinken en snuiven dan, je hippocampus krimpt.
Niet alleen hier.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een advies is wat je zelf moet volgen gezien je eindeloze stroom aan domme baggerposts hier
Ok.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Beek maakte zijn debuut op rechtsback tegen ik meen PSV, was geen heel erg groot succes en was sowieso nooit het grootste talent in de jeugd
Die keuze is echt retesimpel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben fan van Trauner, wat een baas is, maar ik zou nu Beelen laten staan en voor de toekomst kiezen. Als je je zo staande houd in die heksenketel, zo rustig speelt en totaal geen spanning uitstraalt. Dit gaat een hele grote worden.
Wat een luxe ook weer zeg. Kiezen tussen Trauner of Beelen
Hij liet alvast een aantal keer zien hoe dat eruit ziet, sterven.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooie speler, helaas aan het uitsterven dit soort voetballers.
Trauner is in de opbouw echt beter maar ik begrijp dat Beelen dat ook zou kunnen dus voor de toekomst is het helemaal prima om hem even te laten staan om te kijken of dat er inderdaad uitkomt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die keuze is echt retesimpel.
Beelen>Trauner
Jahanbaksh nam een veel te korte aanloop. Het lijkt me toch dat je als trainer daarop wijst dat je geen eigenwijs en amateuristisch gedoe wilt zien van dien aard.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij een strafschoppenserie worden de losers gescheiden van de winnaars. Als je loepzuiver een penalty kan nemen, heb je vaak een goede trap en vertrouwen in jezelf. Beide eigenschappen heeft dit Feyenoord te weinig. Zo'n Jahanbaksh vind ik typisch zo'n speler die het niet aankan.
Waarom, het gaat om de keeper van RKCquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:34 schreef trein2000 het volgende:
[x]https://twitter.com/rkcwa(...)TgiJluX6mtS9jnYLi-nw[/x]
Heeft Arne Slot al gereageerd?
Ook wel mooi dat hij een aantal weken geleden betoogde dat de Kuip geen factor is qua scheidsrechterlijke beslissingen (waarna ze 2 pingels en een rode kaart meekregen) om vervolgens in de persco richting Roma aan te geven dat de scheids zich wel eens door de omstandigheden (stadion/fans) kan laten beïnvloeden in hun nadeel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:34 schreef trein2000 het volgende:
[x]https://twitter.com/rkcwa(...)TgiJluX6mtS9jnYLi-nw[/x]
Heeft Arne Slot al gereageerd?
Omdat hij nogal vaak huilie huilie doet over de scheidsrechter maar je hem nooit hoort als Feyenoord weer eens mazzel heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, het gaat om de keeper van RKC
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij een strafschoppenserie worden de losers gescheiden van de winnaars. Als je loepzuiver een penalty kan nemen, heb je vaak een goede trap en vertrouwen in jezelf. Beide eigenschappen heeft dit Feyenoord te weinig. Zo'n Jahanbaksh vind ik typisch zo'n speler die het niet aankan.
De enige die hier huilie huilie over doet ben jij, Slot heeft er gewoon op gereageerd na de wedstrijd zondagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat hij nogal vaak huilie huilie doet over de scheidsrechter maar je hem nooit hoort als Feyenoord weer eens mazzel heeft.
Ja maar nu ligt het opeens aan de aanloopquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Jankebas scoorde in die Azië cup toch nog twee pingels?
Bij Roma deden er ook een paar een korte/aparte aanloop maar als je hem in de kruising jankt hoor je daar verder niemand over.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar nu ligt het opeens aan de aanloop
Kan me niet voorstellen dat er clubs zijn die daar intrappen (en waar hij dan zelf ook naartoe zou willen)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Wellenreuther trouwens weer enorm goed keepen. Zou Bijlow probreren te slijten en hem houden.
Nee ik eigenlijk ook niet, het ideaalbeeld was natuurlijk dit seizoen fit en dan een EK keepen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er clubs zijn die daar intrappen (en waar hij dan zelf ook naartoe zou willen)
Met hier bedoelde ik niet enkel het Feyenoord-topic maar heel Fok maar leuk dat we hetzelfde denkenquote:
Yup maar daar meerdere users zich schuldig aan, zelfs degenen die zich supporter van Feyenoord noemen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met hier bedoelde ik niet enkel het Feyenoord-topic maar heel Fok maar leuk dat we hetzelfde denken
Ééntje ging er ook maar net in, raakte bijna de paal. Het scheelt allemaal zo weinig. Van pingels kan je moeilijk een wetenschap maken, alhoewel Wellenreuther bij de verticale spelers van Roma wat meer heen en weer had moeten springen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Roma deden er ook een paar een korte/aparte aanloop maar als je hem in de kruising jankt hoor je daar verder niemand over.
url=https://imgbb.com/]quote:AS Roma zet vete door en geeft Feyenoord online trap na
Ja, als. De kans op mislukking neemt gewoon flink toe met een korte aanloop.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Roma deden er ook een paar een korte/aparte aanloop maar als je hem in de kruising jankt hoor je daar verder niemand over.
Heb je daar ook bewijs voor?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, als. De kans op mislukking neemt gewoon flink toe met een korte aanloop.
Vloek van de fontein? Nooit meer winnen in Rome?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Over 2 wedstrijden was je gewoon de betere.....
niet te geloven
iedereen was het over eens dat we in de finale ook beter waren
hoe kan deze kut club zoveel geluk hebben
Hoge salariseisen toch? En dat voor zo'n snotneus, zit het tussen de oren wel goed?quote:
Nog nooit eerder een penalty gemist zelfs (net als Hancko).quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Jankebas scoorde in die Azië cup toch nog twee pingels?
Arne wordt al een echte Feyenoorder.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook wel mooi dat hij een aantal weken geleden betoogde dat de Kuip geen factor is qua scheidsrechterlijke beslissingen (waarna ze 2 pingels en een rode kaart meekregen) om vervolgens in de persco richting Roma aan te geven dat de scheids zich wel eens door de omstandigheden (stadion/fans) kan laten beïnvloeden in hun nadeel.
Arend Martijngod.
Typisch Feyenoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog nooit eerder een penalty gemist zelfs (net als Hancko).
Sure, punt is; een zwaluw maakt nog geen zomer. Hij speelde goed, maar eerst eens een vol seizoen draaien.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Sven van Beek kan niet voetballen. Beelen wel.
Dit waren heel zinnige teksten klaas.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat er volgend seizoe nog een paar nog betere spelers moeten komen...
ik ben niet zo tevreden over de selectie. We misssen uiteindelijk de echte individuele klassen van een Kokcu of een Symanski die het vermogen hadden om extras toe te voegen zoals een beslissende individuele actie of een vrije trap
Bayern zou inderdaad niet gek zijn nu Kimmich daar vertrekt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
Stengs sneeuwt toch wel iets te vaak onder wanneer het net een schepje er bovenop moet
Ging ook beter lopen toen Wieffer naar 10 ging.
WiefferGod. Die ben je na gisteren wel écht kwijt helaas
[ x ]
Zullen wel meer clubs zijn die hem interessant vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bayern zou inderdaad niet gek zijn nu Kimmich daar vertrekt.
Ongetwijfeld, hij moet alleen niet de fout maken om 'hoog' in te stappen in de premier league of naar een Italiaans team te gaan dat aflopende zaak is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zullen wel meer clubs zijn die hem interessant vinden.
Zijn hele onderzoeken naar gedaan waarin de aanloop altijd benoemd wordt.quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)enaltyserie-a4150927quote:"Basisregel één, de aanloop moet zeker vijf meter zijn. Hoe korter de aanloop, hoe meer kracht de nemer moet zetten. En dat gaat ten koste van de zuiverheid van de trap", ergerde Vergouw zich al aan de eerste penalty.
Bron
quote:In een utopische wereld schiet de speler de bal na een aanloop van vijf à zes passen in een hoek van 20 à 30 graden ten opzichte van de bal met minimaal 105 kilometer per uur een halve meter onder de lat en een halve meter naast de paal.
Bron
Zullen ongetwijfeld wat dubbelingen in zitten maar kom op zeg, dit lijkt me algemeen bekend eigenlijk inmiddels.quote:Iedere onderzoeker ziet dat de aanloop van Van Dijk te kort is. Was er dan wel een coach bij de penaltytrainingen die hem op deze tekortkoming wees?
Bron
De krachtoverdracht verloopt inderdaad niet volgens andere principes dan bij verspringen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zijn hele onderzoeken naar gedaan waarin de aanloop altijd benoemd wordt.
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)enaltyserie-a4150927
https://www.sportknowhowx(...)erichten/item/90864/
https://www.voetbaltraine(...)rie-is-geen-loterij/
[..]
[..]
Zullen ongetwijfeld wat dubbelingen in zitten maar kom op zeg, dit lijkt me algemeen bekend eigenlijk inmiddels.
Ik hoop vooral dat ze een exitgesprek met Bijlow voorbereiden. Het glazen mannetje is dan wel een kind van de club maar te fragiel gebleken om op topniveau te fungeren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Wellenreuther trouwens weer enorm goed keepen. Zou Bijlow probreren te slijten en hem houden.
Die ligt nog twee jaar vast tegen ongetwijfeld een prima salaris. Dat wordt een bijzonder exitgesprek danquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze een exitgesprek met Bijlow voorbereiden. Het glazen mannetje is dan wel een kind van de club maar te fragiel gebleken om op topniveau te fungeren.
Het zal mij ook benieuwen of Bijlow straks 'gewoon weer de vaste keeper is' als hij over een week of 6 terug is en Wellengod houdt dit niveau vast.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ligt nog twee jaar vast tegen ongetwijfeld een prima salaris. Dat wordt een bijzonder exitgesprek dan
Dit seizoen niet meer denk ik. Wordt wel interessant deze zomer want Wellenreuther kan ongetwijfeld eerste keeper gaan worden in Duitsland ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne heeft Justin meermaals als beste keeper van Nederland betiteld.
Die gaat gewoon weer spelen
Helemaal niet, want wij loten altijd thuis.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:58 schreef GGMM het volgende:
Als jullie door waren hadden jullie tegen Brighton & Hove Albion geloot
Dat was best een leuke pot geweest
Speel je dan vier wedstrijden?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:58 schreef GGMM het volgende:
Als jullie door waren hadden jullie tegen Brighton & Hove Albion geloot
Dat was best een leuke pot geweest
Ik wilde er vooral één voor Geert, maar als die Read zijn ontwikkeling doorzet moet je daar ook niet te veel aan besteden. Verder vind ik dat Hancko moet blijven voor straf omdat hij die penalty miste.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:41 schreef hhh38 het volgende:
Grappig dat er mensen in de winterstop een vervanger voor Trauner wilde halen.
BeelenGod
Hij speelt al een aantal wedstrijden goed. Als je een beetje oog hebt voor kwaliteit zie in alles dat die jongen kan voetballen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sure, punt is; een zwaluw maakt nog geen zomer. Hij speelde goed, maar eerst eens een vol seizoen draaien.
En zo imponerend is dat Olympico niet, helft bestaat uit dagjesmensen die er normaal niet zitten. Vervolgens een dikke sintelbaan. De kuip is veel agressiever en up close & personal voor de spelers.
Hancko is nu echt een jongen die bezig is met carrièreplanning en waarbij ik echt nog wel een sprankje hoop heb dat hij nog even blijft.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde er vooral één voor Geert, maar als die Read zijn ontwikkeling doorzet moet je daar ook niet te veel aan besteden. Verder vind ik dat Hancko moet blijven voor straf omdat hij die penalty miste.
Ik verwacht dat de Premier League scouts net zo slim scouten als Cor Potquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hancko is nu echt een jongen die bezig is met carrièreplanning en waarbij ik echt nog wel een sprankje hoop heb dat hij nog even blijft.
Verder is hij natuurlijk gewoon onhoudbaar.
Netto was hij niet bijzonder over de hele wedstrijd. Weer wat cruciale fouten - en bang voor pingels.quote:
Ik vind dit niet zo’n leuke actquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Netto was hij niet bijzonder over de hele wedstrijd.
Riep vorig jaar al in dit topic dat Wellenreuter een betere keeper is dan Bijlow.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne heeft Justin meermaals als beste keeper van Nederland betiteld.
Die gaat gewoon weer spelen
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Netto was hij niet bijzonder over de hele wedstrijd. Weer wat cruciale fouten - en bang voor pingels.
Ik zit nog niet terug op de trein.
Ueda daarentegen bohh
Ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt. Ik had vorig jaar ook al het gevoel dat Wellenreuter beter is. Waarschijnlijk heeft Feyenoord Bijlow de toezegging gedaan dat hij de eerste man is tijdens contract onderhandelingen in het verleden,quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:44 schreef Kerftminister het volgende:
Bijlow is beter, maar Wellenreuther is natuurlijk een geweldige 2e keeper.
Wel grappig dat deze info uit Feyenoord komt en niet uit derdenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:29 schreef Caland het volgende:
Wel grappig dat @:zka zich laat gebruiken door de broer van Babadi
Dit is exact wat Timon ook doet (en welke opdracht ze krijgen)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt. Ik had vorig jaar ook al het gevoel dat Wellenreuter beter is. Waarschijnlijk heeft Feyenoord Bijlow de toezegging gedaan dat hij de eerste man is tijdens contract onderhandelingen in het verleden,
Ik zei een maand geleden al dat ik me dood ergerde aan Bijlow en hoe hij keepte. Hij vertraagt het spel enorm door met de bal net buiten de zestien te gaan lopen en dan maar om zich heen te kijken met de bal aan de voet. Hij begon ook met allerlei lange trappen richting de middenlijn te geven.
Dat hij zich niet heeft doorontwikkelt komt door die blessures waardoor hij niet in een vaste ritme komt.en in vorm raakt.
Ook bronnen binnen Feyenoord zijn onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wel grappig dat deze info uit Feyenoord komt en niet uit derden
Ga je nu in tegen de wetenschappelijke inzichten van een Harvard expert?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is exact wat Timon ook doet (en welke opdracht ze krijgen)
Ik vind dit eigenlijk pas voor het eerst dat Wellenreuther echt goed is. Eerste periode was vrij matig (er waren users die zeiden dat hij en Marciano lood/oud ijzer waren) tot die redding tegen Ajax. Zijn periode eerder dit seizoen was niet zo geweldig, ik was blij toe dat Bijlow terug was. Nu keept WellenGod wel echt heel goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:44 schreef Kerftminister het volgende:
Bijlow is beter, maar Wellenreuther is natuurlijk een geweldige 2e keeper.
Probleem met Bijlow is dat bij iedere terugkeer even duurt voor hij weer op niveau zit en net als je denkt dat hij stappen gaat zetten ligt hij er weer uit, die had al verder moeten zijn dan hij is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk pas voor het eerst dat Wellenreuther echt goed is. Eerste periode was vrij matig (er waren users die zeiden dat hij en Marciano lood/oud ijzer waren) tot die redding tegen Ajax. Zijn periode eerder dit seizoen was niet zo geweldig, ik was blij toe dat Bijlow terug was. Nu keept WellenGod wel echt heel goed.
Laten we gaan rellen in dit topic en dan roepen dat het een koud bad is door anderen!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Een supporter van een andere club zegt iets negatiefs over Feyenoord. Nu ben ik nijdig.
Helemaal eens. Ik vind Bijlow in de opbouw ook nog steeds beter is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk pas voor het eerst dat Wellenreuther echt goed is. Eerste periode was vrij matig (er waren users die zeiden dat hij en Marciano lood/oud ijzer waren) tot die redding tegen Ajax. Zijn periode eerder dit seizoen was niet zo geweldig, ik was blij toe dat Bijlow terug was. Nu keept WellenGod wel echt heel goed.
We kunnen natuurlijk niet allemaal al jaren aan de Europese top meedraaien zoals PSV.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:43 schreef PSVCL het volgende:
Wellenreuter oogt zelfverzekerder , daar wordt de verdediging ook beter van. Hij mag van mij wel naar PSV komen als Benitez vertrekt. Bijlow doet me denken aan een verbeterde versie van oud keeper Mulder ofzo iets, die daarna naar Heerenveen vertrok. Dat was ook een onzeker keepertje.
Btw schandalig dat Feyenoord voor het 3e jaar oprij verliest van een middenmoter uit Italie.
Helemaal eens ja, die redding tegen Ajax was echt een ommekeer en dit seizoen keept ie ook gewoon prima. Bijlow vind ik wel nog steeds een klasse beter in bijna alles. Qua niveau kan die ook makkelijk een stap hoger aan ben ik van overtuigd, maar er is geen club die daar aan gaat beginnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je nu een tweede keeper hebt die het zo goed invult is ook wel een aardige luxepositie. Daar zou ik in het nieuwe seizoen toch niet zomaar weer vanuit gaan en je moet toch iets met de man van glas.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Helemaal eens ja, die redding tegen Ajax was echt een ommekeer en dit seizoen keept ie ook gewoon prima. Bijlow vind ik wel nog steeds een klasse beter in bijna alles. Qua niveau kan die ook makkelijk een stap hoger aan ben ik van overtuigd, maar er is geen club die daar aan gaat beginnen natuurlijk.
Wat dat betreft vind ik een exit van Bijlow overigens ook niet per se nodig. De helft van het seizoen een uitstekende keeper hebben die je anders nooit had gekocht en de andere helft een aardige keeper is nog altijd beter dan het hele seizoen een goede keeper hebben.
Dit vind ik echt niet meer zo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bijlow vind ik wel nog steeds een klasse beter in bijna alles.
Hoho, hebben toch mooi de nr15 van Spanje en de nr6 van Frankrijk onder zich gehouden in de poule.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:55 schreef alopio het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk niet allemaal al jaren aan de Europese top meedraaien zoals PSV.
Waarom, hij gaat daar toch niet als eerste keeper heen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Met het oog op het EK zou ik Justin toch wel die laatste paar wedstrijden laten keepen. Dan aan het begin van volgend seizoen eventueel bepalen of Wellengod eerste keeper wordt.
Vanaf april hoeven we alleen nog tegen clubjes als Fortuna en Ajax, en tegen die tijd is de afstand met AZ en Twente waarschijnlijk nog groter dus gaat het toch nergens meer om.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, hij gaat daar toch niet als eerste keeper heen.
we spelen gewoon nog om de titelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Vanaf april hoeven we alleen nog tegen clubjes als Fortuna en Ajax, en tegen die tijd is de afstand met AZ en Twente waarschijnlijk nog groter dus gaat het toch nergens meer om.
Zie deze eeuw maar eerst een keer te overwinteren in de CL, dan mogen jullie misschien meepraten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:55 schreef alopio het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk niet allemaal al jaren aan de Europese top meedraaien zoals PSV.
Worden niet allemaal uitgeschakeld door kanonnen als een Championship club (Leicester), nr 15 van Spanje (Sevilla) of Rangers.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zie deze eeuw maar eerst een keer te overwinteren in de CL, dan mogen jullie misschien meepraten.
PSV in de CL sinds 2000: halve finale, kwart finale, 2x keer een achtste finale
Feyenoord in de CL sinds 2000: ...................
![]()
En Europese prijzen sinds het begin van de eeuw? Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zie deze eeuw maar eerst een keer te overwinteren in de CL, dan mogen jullie misschien meepraten.
![]()
Je vergeet de hel van Eindhoven te vermelden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
![]()
@PSVCL's hele persoonlijkheid is gebaseerd op andermans successen vieren en het kutten op alles en iedereen van een andere club, laat hem lekker. Het feit dat hij daarbuiten geen normaal gesprek kan voeren met andere leden is z'n eigen probleem.quote:
arme jongenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
@:PSVCL's hele persoonlijkheid is gebaseerd op de successen vieren van een ander en het kutten op alles en iedereen van een andere club, laat hem lekker. Het feit dat hij daarbuiten geen normaal gesprek kan voeren met andere leden is z'n eigen probleem.
AS Merda (lol)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word er moe van dat ons social media team altijd zo doordraaft. "#makinghistory". Hoezo making history? In een kunstmatige play-off ronde van de Europa League? Als het misgaat zoals nu dan sta je alleen maar nog erger voor lul. Dit tweeluik tegen AS Merda werd opgeklopt alsof we toeleefden naar een CL finale met Real Madrid. Schromelijk overdreven dunkt me.
Tevens hoop ik dat de heer Slot eindelijk eens verder kijkt dan zijn neus lang is met zijn eeuwige "Bijlow is mijn eerste keeper" want Wellenreuther is duidelijk beter.
hoe laat je zien dat je niks van social media begrijpt?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word er moe van dat ons social media team altijd zo doordraaft. "#makinghistory". Hoezo making history? In een kunstmatige play-off ronde van de Europa League? Als het misgaat zoals nu dan sta je alleen maar nog erger voor lul. Dit tweeluik tegen AS Merda werd opgeklopt alsof we toeleefden naar een CL finale met Real Madrid. Schromelijk overdreven dunkt me.
Tevens hoop ik dat de heer Slot eindelijk eens verder kijkt dan zijn neus lang is met zijn eeuwige "Bijlow is mijn eerste keeper" want Wellenreuther is duidelijk beter.
Hoezo trollen? Heb je toegang tot instagram? Ons social media team pakte uit alsof er een WK finale voor de deur stond. Nu sta je nog 10x harder voor joker, tel uit je winst. Tevens is Wellenreuther aantoonbaar beter dan Justin "grabbelaar" Bijlow.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AS Merda (lol)
Verder niemand happen: Lokale is een trolletje.
Nee Lokale post allemaal tegenstrijdige dingen alsof ie bloedserieus is om reacties uit te lokken, gewoon een (relatief vermakelijke) actquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe laat je zien dat je niks van social media begrijpt?
nou, zo
Wat heb ik eraan om reacties op dit platform uit te lokken? Ik heet geen Danny.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee Lokale post allemaal tegenstrijdige dingen alsof ie bloedserieus is om reacties uit te lokken, gewoon een (relatief vermakelijke) act
klaasgodquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we spelen gewoon nog om de titel
dat vragen we ons allemaal afquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat heb ik eraan om reacties op dit platform uit te lokken? Ik heet geen Danny.
Hier wordt niet geroddeld @Dannyquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat heb ik eraan om reacties op dit platform uit te lokken? Ik heet geen Danny.
Wat is de club met een laatste Europese prijs?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
![]()
Zeg het maar en wie moet keepen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het kan maar niet snel genoeg zondag zijn.
Real Madrid belde dan ook als eerste naar Eindhoven om ze te vragen voor de super leaguequote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
![]()
Ach die presteren ook sinds jaren weer eens iets Europees (in een lollerpoule). Laat ze lekker genieten. Over een week of 2 liggen die er ook uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Real Madrid belde dan ook als eerste naar Eindhoven om ze te vragen voor de super league
Afgelopen 15 jaar twee keer in een kwartfinale. Az is verder gekomen met de halve finale conference league.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach die presteren ook sinds jaren weer eens iets Europees (in een lollerpoule). Laat ze lekker genieten. Over een week of 2 liggen die er ook uit.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als we ooit nog iets willen met deze club dan moeten we echt af van de loser mentaliteit die nu ingebakken zit. We spelen blijkbaar op donderdag de bekerwedstrijd tegen FC Groningen omdat de "Oranje Leeuwinnen" op woensdag een interland spelen in het Abe Lenstra Stadion... Is dit een grap? Wat hebben die twee wedstrijden überhaupt met elkaar te maken? Ach ja, een dagje minder rust voor PSV uit, wat maakt het uit?
En dan de netten die nergens in Nederland te zien zijn behalve in De Kuip. Volgens mij gelden de aangescherpte regels van de KNVB overal maar alleen gekke henkie Feyenoord voelt zich genoodzaakt om het eigen thuisvoordeel actief te verkleinen door netten op te hangen. Zelfs tijdens Europese wedstrijden, alsof het de UEFA iets kan schelen dat Klaassen een aansteker op zijn paasei heeft gekregen tijdens een KNVB bekerduel. Alsof dit allemaal nog niet genoeg is worden er preventief vakken leeg gehouden aan de kant waar geen netten mogen hangen. Welke andere club ter wereld is zo actief bezig om zichzelf te handicappen? Dan heb je een trainer die aan elk pietluttig detail aandacht besteed en dan laat je dit laaghangend fruit hangen. Lachwekkend.
Jij mag echt wel met je eigen sjaal naar binnen hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
En dan nog iets, die Feyenoord/AS Roma "matchday sjaals" of wat de benaming ook is.
Waarom verkopen we dit?
Waarom kopen mensen dit?
Waarom nemen mensen deze sjaals mee naar het stadion?
Om de herinneringen aan al die uitschakelingen levend te houden?
Whats next? Een Feyenoord/ Ajax sjaal?
Loser mentaliteit.
Hoeveel AS Roma/Feyenoord sjaals heb je donderdag gezien in het Stadio Olimpico? Nul.
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat de KNVB vorig seizoen belachelijk streng ging handhaven op spullen op het veld. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als een supporter van de club de aanleiding was door een aansteker op het hoofd van Klaassen te gooien. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Rotterdammers binnen nu en een paar weken een aankondiging gaan doen dat de netten blijven hangen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als we ooit nog iets willen met deze club dan moeten we echt af van de loser mentaliteit die nu ingebakken zit. We spelen blijkbaar op donderdag de bekerwedstrijd tegen FC Groningen omdat de "Oranje Leeuwinnen" op woensdag een interland spelen in het Abe Lenstra Stadion... Is dit een grap? Wat hebben die twee wedstrijden überhaupt met elkaar te maken? Ach ja, een dagje minder rust voor PSV uit, wat maakt het uit?
En dan de netten die nergens in Nederland te zien zijn behalve in De Kuip. Volgens mij gelden de aangescherpte regels van de KNVB overal maar alleen gekke henkie Feyenoord voelt zich genoodzaakt om het eigen thuisvoordeel actief te verkleinen door netten op te hangen. Zelfs tijdens Europese wedstrijden, alsof het de UEFA iets kan schelen dat Klaassen een aansteker op zijn paasei heeft gekregen tijdens een KNVB bekerduel. Alsof dit allemaal nog niet genoeg is worden er preventief vakken leeg gehouden aan de kant waar geen netten mogen hangen. Welke andere club ter wereld is zo actief bezig om zichzelf te handicappen? Dan heb je een trainer die aan elk pietluttig detail aandacht besteed en dan laat je dit laaghangend fruit hangen. Lachwekkend.
Een hele boze meneer gespot hier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
En dan nog iets, die Feyenoord/AS Roma "matchday sjaals" of wat de benaming ook is.
Waarom verkopen we dit?
Waarom kopen mensen dit?
Hoeveel AS Roma/Feyenoord sjaals heb je donderdag gezien in het Stadio Olimpico?
Loser mentaliteit.
Je hebt het er wel zwaar mee met die nederlaag hè?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom verkopen we dit?
Waarom kopen mensen dit?
Hoeveel AS Roma/Feyenoord sjaals heb je donderdag gezien in het Stadio Olimpico?
Loser mentaliteit.
Wel echt een hele goede voetballer maar fysiek is het nog lichter dan Clasiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dirk wil Mats vervangen
Wieffer was ook een tenger mannetje toen hij hier kwam. Heb te weinig van Proper gezien om het goed te beoordelen maar ik heb liever dit op 6 dan een bonk spieren die het aan inzicht naar voren ontbreekt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel echt een hele goede voetballer maar fysiek is het nog lichter dan Clasie
Zit wel een centimeter of 40-45 tussenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wieffer was ook een tenger mannetje toen hij hier kwam. Heb te weinig van Proper gezien om het goed te beoordelen maar ik heb liever dit op 6 dan een bonk spieren die het aan inzicht naar voren ontbreekt.
Ik snap dat ook niet. Als je als speler naar Kokcu of Wieffer kijkt dan is het eerste wat je doet toch ook aan je fysiek werken. Zeker als je de ambitie hebt die stap te maken en dus ook Europees speelt tegen fysiek sterke spelers. Dan moet je daar nu al mee beginnen en niet pas als je wellicht ooit bij Feyenoord of PSV speelt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel echt een hele goede voetballer maar fysiek is het nog lichter dan Clasie
Je hebt het hier toch vooral over een gebrek aan lengte. Ik weet niet welke trainingen jij dan voorsteltquote:Op zondag 25 februari 2024 10:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Als je als speler naar Kokcu of Wieffer kijkt dan is het eerste wat je doet toch ook aan je fysiek werken. Zeker als je de ambitie hebt die stap te maken en dus ook Europees speelt tegen fysiek sterke spelers. Dan moet je daar nu al mee beginnen en niet pas als je wellicht ooit bij Feyenoord of PSV speelt.
En het kan wel, Wieffer was ook smaller. En in het verleden had je bonenstaak Stefan de Vrij die ook gewoon fysiek gegroeid is in Italie
Luka gaat gewoon snoeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:25 schreef bbuddybb het volgende:
De Remontada van Ivanusec is begonnon.
Weinig variant aan denk ik, Arend gaf een paar weken terug al aan dat Stengs het programma fysiek nog niet aankanquote:
Maar waarom dan geen Milambo of Ivanusec op 10 tegen Almere.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig variant aan denk ik, Arend gaf een paar weken terug al aan dat Stengs het programma fysiek nog niet aankan
Dit ja. Tegen Almere kan Ivanusec die 10 positie ook prima invullen. Beter dan kijken hoe Zerrouki weer Wieffer en Timber voor de voeten loopt.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar waarom dan geen Milambo of Ivanusec op 10 tegen Almere.
Zerrouki in dit soort potjes heeft echt nul toegevoegde waarde. Beter gooi je wat creativiteit in het team.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja. Tegen Almere kan Ivanusec die 10 positie ook prima invullen. Beter dan kijken hoe Zerrouki weer Wieffer en Timber voor de voeten loopt.
De Zerrouki-variant is met Stengs op rechtsbuiten. Zerrouki is nu gewoon de vervanger van Stengs.quote:
Eens, zeker niet tegen Almere.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:32 schreef Pistolero het volgende:
Dan geef je Stengs rust, maar vervang je hem door Zerrouki ipv Milambo.
Dat kan toch niet.
Eind vorig seizoen deed hij het daar toch prima? Paar goede voorzetten gegeven op Santi.quote:
Echt verschrikkelijk hoe weinig kansen de jeugd krijgt van Arne. Als ze eens een keertje een kans krijgen is het bijna altijd uit noodzaak en wanneer er geen andere opties meer zijn, zoals met Read.quote:
Ik had eigenlijk liever Luka op 10 gezien, en Alireza of Sauer op de flanken.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk hoe weinig kansen de jeugd krijgt van Arne. Als ze eens een keertje een kans krijgen is het bijna altijd uit noodzaak en wanneer er geen andere opties meer zijn, zoals met Read.
En in die minuten die ze spelen laten ze ook altijd zien makkelijk met het niveau mee te kunnen, dus dat is al geen argument om ze zo weinig kansen te geven.
Ivan op 10 niet snap ik wel, Slot is er heel duidelijk in dat een 10 actief druk moet zetten (en eigenlijk doet Stengs dat ook al te weinig imo). Ik vind het eigenlijk vreemd dat mensen hem zo graag op 10 zien terwijl hij volgens de filosofie van Slot daar totaal niet past.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk liever Luka op 10 gezien, en Alireza of Sauer op de flanken.
Dat hij daar niet staat lijkt me overduidelijk. Linksback Hartman staat ook als laatste van zijn linie.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook.
Ik mag toch hopen dat Luka niet daadwerkelijk op rechts staat vandaag, doe dan maar even wisselen met Paixao.
Sauer had ik ook wel willen zien starten vandaag iddquote:Op zondag 25 februari 2024 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk liever Luka op 10 gezien, en Alireza of Sauer op de flanken.
Jawelquote:Op zondag 25 februari 2024 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs zit er niet op hoor
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:09 schreef klaasweetalles het volgende:
OWJEE....knjb gaat gimenez een gele kaart aansmeren
Zeg het maarquote:Op zondag 25 februari 2024 14:28 schreef klaasweetalles het volgende:
espn gekkie gelooft in stunt van almere....
gewoon kapoet mkenquote:
Kan best een taai potje worden.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:28 schreef klaasweetalles het volgende:
espn gekkie gelooft in stunt van almere....
NEEquote:
Veevervoer.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:37 schreef fetX het volgende:
Al onze supporters stonden een uur geleden nog in Rotterdam (lol)
Er was een bus te weinig las ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:37 schreef fetX het volgende:
Al onze supporters stonden een uur geleden nog in Rotterdam (lol)
Je speelt tegen een tegenstander waar je waarschijnlijk weer 60% balbezit zal hebben. Dan vind ik het wel vreemd dat je het drukzetten belangrijker vindt dan de kwaliteiten in balbezit.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ivan op 10 niet snap ik wel, Slot is er heel duidelijk in dat een 10 actief druk moet zetten (en eigenlijk doet Stengs dat ook al te weinig imo). Ik vind het eigenlijk vreemd dat mensen hem zo graag op 10 zien terwijl hij volgens de filosofie van Slot daar totaal niet past.
Milambo had ik wel boeiender gevonden dan Zerrouki maar goed, tegen Volendam leek dat ook nergens op.
Maar dan zou Lingr toch een logische vervanger zijn?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet helemaal fit geloof ik, beetje overbelasting. Brengt ook zeer weinig de afgelopen periode toch?quote:
Zo dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
kan paxaio die smile van zijn kop af gaan halen en gewoon rendement gaan oplveren
Je hebt juist iemand nodig die aan de bal goed is. Dat is Lingr ook niet. Meer een loper.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:44 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Maar dan zou Lingr toch een logische vervanger zijn?
Weer erg weinig aanvallende kwaliteiten in het veld nu.
Laat je niet meeslepen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zerrouki maakt het me wel heel moeilijk om hem te verdedigen
Zo juichen tegen Almere. Dit kan niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:51 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo juichen tegen Almere. Dit kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |