Vond deze aanloop wel oke. Die van Jan Baks was te kort, die van Lukaku sloeg nergens opquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:50 schreef TLC het volgende:
Nederland(se) clubs kunnen gewoon geen penalties nemen, dus weinig verrassend
Sow danquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu juichen voor Roma
Erg jammer voor Feyenoord. Behalve voor users @:onlogisch @:Zipportal en @:Scrummie .
Vooral bijzonder dat mensen speciaal naar een wedstrijd kijken in de hoop dat een club verliest. Ik zou dat best zonde vinden van de in dit geval 120 minuten plus penaltytijd van mijn leven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer voor Feyenoord. Behalve voor users @:onlogisch @:Zipportal en @:Scrummie .
Waar is Klaas geblevenquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Italiaanse passie, dat hebben wij niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Zorro het volgende:
Dat Roma is ook behoorlijk afgetakeld zeg. Zo'n feest om een rondje EL
Je omschrijft hier manchilds.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral bijzonder dat mensen speciaal naar een wedstrijd kijken in de hoop dat een club verliest. Ik zou dat best zonde vinden van de in dit geval 120 minuten plus penaltytijd van mijn leven.
Huhquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wellicht omdat jullie juichen tegen Nederlandse clubs behalve Feyenoord.quote:
Oja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wellicht omdat jullie juichen tegen Nederlandse clubs behalve Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |