quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:50 schreef TLC het volgende:
Nederland(se) clubs kunnen gewoon geen penalties nemen, dus weinig verrassend
Sow danquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu juichen voor Roma
Erg jammer voor Feyenoord. Behalve voor users @:onlogisch @:Zipportal en @:Scrummie .
Vooral bijzonder dat mensen speciaal naar een wedstrijd kijken in de hoop dat een club verliest. Ik zou dat best zonde vinden van de in dit geval 120 minuten plus penaltytijd van mijn leven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer voor Feyenoord. Behalve voor users @:onlogisch @:Zipportal en @:Scrummie .
Waar is Klaas geblevenquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Italiaanse passie, dat hebben wij niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Zorro het volgende:
Dat Roma is ook behoorlijk afgetakeld zeg. Zo'n feest om een rondje EL
Je omschrijft hier manchilds.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral bijzonder dat mensen speciaal naar een wedstrijd kijken in de hoop dat een club verliest. Ik zou dat best zonde vinden van de in dit geval 120 minuten plus penaltytijd van mijn leven.
Huhquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wellicht omdat jullie juichen tegen Nederlandse clubs behalve Feyenoord.quote:
Oja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wellicht omdat jullie juichen tegen Nederlandse clubs behalve Feyenoord.
Hup AZ zondag.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wellicht omdat jullie juichen tegen Nederlandse clubs behalve Feyenoord.
zijn dezelfde users weerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft raar gedrag. Juichen tegen Nederlandse clubs.
Keer op keer begrijp ik dan weer hoe de nazi's in 40-45 zoveel steun kregen. En dat past ook perfect in het plaatje van sommige users.
Odin zal ze een mooi ontvangst geven.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zijn dezelfde users weer
erg grappig hoor boys!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Keer op keer begrijp ik dan weer hoe de nazi's in 40-45 zoveel steun kregen. En dat past ook perfect in het plaatje van sommige users.
En als een club verliest wordt het clubtopic compleet ondergepoept. Alsnog anti users. Tot zover de vlaggetjes act.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit forum puilt uit zijn voegen van de manchilds.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
1,25% van de users van dit forum dus.
Ja, dat klopt dus wel.
Blijven storneren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit forum puilt uit zijn voegen van de manchilds.
Wie?quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:04 schreef RamboDirk het volgende:
Morgen loten!
in welke pot zit Feijenoord?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit forum puilt uit zijn voegen van de manchilds.
In de pot "Volgend jaar weer Champions League"quote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:04 schreef RamboDirk het volgende:
Morgen loten!
in welke pot zit Feijenoord?
Hoezo?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
Arend Martijn blijft een bald fraud.
AS Romaed.
Je moet anderen ook wat gunnen, zo sportief zijn we wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de pot "Volgend jaar weer Champions League"
En ajax?
Waarom gaat er dan iets niet goed? Is dat per se de verantwoordelijkheid van Slot?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
3x door dezelfde club eruit worden getrapt, dan gaat er iets niet goed.
Uhm ja, dat lijkt mij wel ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom gaat er dan iets niet goed? Is dat per se de verantwoordelijkheid van Slot?
die is toch verantwoordelijk ? 3x op rij van dezelfde ploeg bkijft opvallend. Niet persee mijn mening hoor maar hoorde het vandaag ook op werk en snapte wel wat ze bedoelden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom gaat er dan iets niet goed? Is dat per se de verantwoordelijkheid van Slot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |