quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Ik voel ook mijn water dat het Aston Villa gaat worden.
Emery is bovenal gewoon een matchplayer. Hoe Manchester City te kijk werd gezet, was uniek in acht jaar Pep in Engeland. En dat terwijl Emery een aardig Pep-complex had.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bovendien zijn Engelse clubs in Europa graag lang minimalistisch omdat de eigen competitie veel vergt.
Ik volgde je tot daar. Ik heb juist de indruk dat Ajax totaal geen vat heeft op het soort fysieke voetbal dat Engelse ploegen vaak op de mat brengen. Tegen Chelsea werd je ook voor het wegsturen van Blind en die penalty al sterk teruggedrongen, en tegen Liverpool verloren we ook redelijk kansloos, okee, je kreeg het idee dat er meer in had gezeten maar dat is schijn. En dan heb je nog Brighton recentelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
Prima loting hoor. Ten eerste speel je in een mooi Engels stadion op een goed en echt grasveld. Ten tweede speelt Aston Villa tussendoor voor de Premier League tegen Tottenham. Die wedstrijd is van zeer groot belang voor de 4e positie in de competitie, die recht geeft op een CL plaats. Ten derde speelt Ajax vaak vrij goed tegen Engelse ploegen.
Ja, ik weet dat dit Ajax nog van de C garnituur van Villa zou moeten verliezen, en dat dit Ajax dramatisch is. Toch is dit in ieder geval gewoon een leuke wedstrijd waar je naar uit kan kijken, zowel uit als thuis. Dat heb je daar in Noorwegen op het extreem snelle kunstgras niet.
Tegen Tottenham waren beide wedstrijden ook erg lastig. Het is gewoon zo'n fabeltje dat vaak herhaald werd, net als een tijdje dat Ajax het lastig zou hebben tegen inzakkende teams, terwijl Ajax het relatief juist beter deed tegen inzakkende teams dan tegen druk zettende teams (de topjaren onder Bosz en Ten Hag heb ik het dan over)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:25 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik volgde je tot daar. Ik heb juist de indruk dat Ajax totaal geen vat heeft op het soort fysieke voetbal dat Engelse ploegen vaak op de mat brengen. Tegen Chelsea werd je ook voor het wegsturen van Blind en die penalty al sterk teruggedrongen, en tegen Liverpool verloren we ook redelijk kansloos, okee, je kreeg het idee dat er meer in had gezeten maar dat is schijn. En dan heb je nog Brighton recentelijk.
we hebben nog een paar wekenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:20 schreef Wotte het volgende:
Ik ben denk geen pessimist over het algemeen maar dit Ajax, nu. Tegen Villa? Kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaan er gewoon vol voor hoor (zover dat nodig gaat zijn). Dit kan hun eerste prijs sinds 1996 worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bovendien zijn Engelse clubs in Europa graag lang minimalistisch omdat de eigen competitie veel vergt.
Ommekeer gaat niet komen, tenminste niet dit seizoen maar het kan wel een stuk beter, dat heeft zelfs deze groep al laten zien.quote:
Dacht na PSV echt dat de weg omhoog gevonden wasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ommekeer gaat niet komen, tenminste niet dit seizoen maar het kan wel een stuk beter, dat heeft zelfs deze groep al laten zien.
als sutalo, hato en ramaj nou eens stoppen met dat eindeloos naar elkaar tikken, wellicht een mannsverk of vd boomen vaker zichzelf daar aanbieden samen met de support van henderson breng je jezelf iig wat minder vaak in de problemen. Wellicht dat kaplan wat kan toevoegen, dan zal je hato naar links kunnen zetten met het verhaal dat dit tijdelijk is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ommekeer gaat niet komen, tenminste niet dit seizoen maar het kan wel een stuk beter, dat heeft zelfs deze groep al laten zien.
Ik dacht wel dat er iets meer vertrouwen zou zijn maar het is nog erg broos gebleken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dacht na PSV echt dat de weg omhoog gevonden was![]()
Ik denk dat je juist wat minder moet schuiven, dat ze achterin de bal naar elkaar toespelen ligt niet alleen aan die spelers, het gaat ook om de mogelijkheden die ze aangeboden krijgen om wel diep te spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als sutalo, hato en ramaj nou eens stoppen met dat eindeloos naar elkaar tikken, wellicht een mannsverk of vd boomen vaker zichzelf daar aanbieden samen met de support van henderson breng je jezelf iig wat minder vaak in de problemen. Wellicht dat kaplan wat kan toevoegen, dan zal je hato naar links kunnen zetten met het verhaal dat dit tijdelijk is.
Ryan Babelquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging het daar maar over
[ afbeelding ]
Voor Babel valt nog wel iets te zeggen.quote:
Gelukkig is Sjaak er wel bij om het niveau op te krikken, op zich wel leuk dat ze het doen ook voor Sven-Göran Eriksson dat hij deze wedstrijd als coach op de bank zit, maar de aankondiging een beetje overkill.quote:
Als je zo'n wanprestatie hebt geleverd als Ajax afgelopen donderdag wil je lijkt me het liefst een tijdje in stealth-modus.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig is Sjaak er wel bij om het niveau op te krikken, op zich wel leuk dat ze het doen ook voor Sven-Göran Eriksson dat hij deze wedstrijd als coach op de bank zit, maar de aankondiging een beetje overkill.
Dat is ook weer onzin natuurlijk, deze wedstrijd zit er aan te komen en normaal dat je dat aankondigt maar het gaat een beetje om de manier waarop, zeker als je naar de spelerslijst kijkt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je zo'n wanprestatie hebt geleverd als Ajax afgelopen donderdag wil je lijkt me het liefst een tijdje in stealth-modus.
Wordt dan leuk in combinatie met Musampaquote:
dat is nog wel 1 van de vreselijkste mensen in de lijst.quote:
Vind je? Hij kon nog aardig voetballen, kunnen we van Van Halst en Boerrigter niet zeggen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is nog wel 1 van de vreselijkste mensen in de lijst.
ja wel beter idd, maar is gewoon een nare vent en wat heeft ie nou met Ajax. Geldt voor meerderen hoor snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je? Hij kon nog aardig voetballen, kunnen we van Van Halst en Boerrigter niet zeggen.
Ik mis Frank de Boer, Seedorf en Davids bijvoorbeeld, die zijn meen ik nog aardig fit, maar het valt uiteraard niet mee om op een bepaalde datum zoveel mensen bij elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja wel beter idd, maar is gewoon een nare vent en wat heeft ie nou met Ajax. Geldt voor meerderen hoor snap ik ook wel.
Op een paar naar gelijk aan de huidige selectie. Goed beleid dusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging het daar maar over
[ afbeelding ]
Erg naar inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een paar naar gelijk aan de huidige selectie. Goed beleid dus
Babel en Boerrigter. Legends.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging het daar maar over
[ afbeelding ]
Boerrigter is een legend vanwege die goal tegen psv.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je? Hij kon nog aardig voetballen, kunnen we van Van Halst en Boerrigter niet zeggen.
Vooral vanwege ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Boerrigter is een legend vanwege die goal tegen psv.
We dachten dit ontgroeid te zijn maar we weten inmiddels dat er is niet veel voor nodig om weer naar dat niveau of nog erger te vallen.quote:
pi vught?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik zat in jilla de afgelopen dagen. Mijn posts hadden een ultiem dieptepunt net als Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |