![1JoFCSv.jpeg]()
quote:
De Friday the 13th-franchise staat eindelijk op het punt terug te keren naar het scherm met "Crystal Lake," een aankomende prequel-televisieserie van A24, Peacock en Bryan Fuller ("Hannibal") die wonderbaarlijk in staat is om alle bestaande elementen uit de franchise te gebruiken.
Zoals we recentelijk hebben vernomen, zal de oorspronkelijke 'final girl' van Friday, Adrienne King, een terugkerende rol hebben in de serie, en King heeft de afgelopen dagen twee updates gedeeld via sociale media.
In een bericht op Twitter deelt King een foto achter de schermen van haar eerste schrijversvergadering, terwijl een bericht op Instagram suggereert dat de serie mikt op een première in 2024.
King schrijft op IG: "Fijne vrijdag kampeerders! Bryan Fuller, onze bloederig briljante hoofdadviseur/producent van CRYSTAL LAKE, de aankomende serie, en ik hadden weer een spannende vergadering waarin ze me op de hoogte brachten van wat ons te wachten staat in Camp Blood! Altijd een vreugde & kan niet wachten tot ik wat details kan delen!" Kings Instagram-bericht bevat de hashtag "Coming2024"
Bekijk de twee updates hieronder en verwacht binnenkort meer.
Peacock heeft het project een straight-to-series-bestelling gegeven, waarbij "Crystal Lake" wordt omschreven als een "uitgebreide prequel" op de oorspronkelijke Friday the 13th-franchise.
Variety had gedetailleerd: "De show zal worden geschreven door Bryan Fuller, die ook de showrunner en uitvoerend producent is. Victor Miller, die het originele film van de franchise heeft geschreven, zal ook uitvoerend producent zijn samen met Marc Toberoff, Rob Barsamian, en A24."
Bron:
https://bloody-disgusting(...)-premiering-in-2024/Hier een foto van de schrijvers:
POLL