SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Ramaj, Gooijer, Sutalo, Hato, Rensch, Henderson, Hlynsson, Taylor, Berghuis, Brobbey, Forbs
ik zie het al, dat wordt 2-3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zie het al, dat wordt 2-3.2-3 zou ik voor tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Hopelijk gewoon basisquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:13 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk krijgt Boomen nog wat speeltijd.
Geen verwachtingen.. dus kan alleen maar meevallen.. of het moet 6-0 worden..quote:
Mannsverk heeft welgeteld één duel meegedaan bij Ajax 1. Nogal logisch dat die niet er opeens wordt ingegooid.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom speelt Mannsverk niet en Tahirovic wel? Die kan er toch echt geen klote van?
Wellicht dat ie invalt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk heeft welgeteld één duel meegedaan bij Ajax 1. Nogal logisch dat die niet er opeens wordt ingegooid.
Het zou mij weinig verbazen met wat voor jochies er de laatste maanden plots meedoen. Hij is het in ieder geval gewend bij de poolkappen te spelen en slechter dan Tahirovic op 6 kan eigenlijk niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk heeft welgeteld één duel meegedaan bij Ajax 1. Nogal logisch dat die niet er opeens wordt ingegooid.
Mannsverk is een '6' en al helemaal op die positie ga je niet iemand in een van de belangrijkste resterende duels daar opeens neerzetten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou mij weinig verbazen met wat voor jochies er de laatste maanden plots meedoen. Hij is het in ieder geval gewend bij de poolkappen te spelen en slechter dan Tahirovic op 6 kan eigenlijk niet.
Wat is jouw mening over Hato en in het verlengde daarvan Sutalo?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk is een '6' en al helemaal op die positie ga je niet iemand in een van de belangrijkste resterende duels daar opeens neerzetten.
Mwah, oneens. Als je niet klaar bent om tegen Bodo Glimt te beginnen ga je nooit klaar zijn. Een alternatief is er niet, met Tahirovic op die plek is het bewezen een gatenkaas en Mannsverk heeft bewezen op dit niveau mee te kunnen komen. Juist omdat het een belangrijk duel is moet je wellicht iets nieuws proberen ipv vasthouden aan iets wat niet werkt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk is een '6' en al helemaal op die positie ga je niet iemand in een van de belangrijkste resterende duels daar opeens neerzetten.
Hato verdient alle tijd van de wereld met de kleine defensieve foutjes die hij maakt. Dat mag als jongen die over twee weken pas 18 wordt. Het niveau dat hij haalt en de kwaliteiten die hij heeft zijn vrij impresionante.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Hato en in het verlengde daarvan Sutalo?
Verwacht er weinig vanquote:
Dit is gigantische onzin. Bodo is een goed gecoacht team. Ze mogen wel mindere kwaliteiten hebben, maar om Bodo te verslaan moet je zeker geen jongens opstellen die weinig ritme in Ajax 1 hebben. De 0-1 vorige week was een georkestreerd knap werkje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, oneens. Als je niet klaar bent om tegen Bodo Glimt te beginnen ga je nooit klaar zijn. Een alternatief is er niet, met Tahirovic op die plek is het bewezen een gatenkaas en Mannsverk heeft bewezen op dit niveau mee te kunnen komen.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rutte wordt baas van de NAVO.
eerst maar eens een x invallen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, oneens. Als je niet klaar bent om tegen Bodo Glimt te beginnen ga je nooit klaar zijn. Een alternatief is er niet, met Tahirovic op die plek is het bewezen een gatenkaas en Mannsverk heeft bewezen op dit niveau mee te kunnen komen. Juist omdat het een belangrijk duel is moet je wellicht iets nieuws proberen ipv vasthouden aan iets wat niet werkt.
Heel Bodo heeft nauwelijks ritme en we hebben het hier over een ploeg waar Bjorkan mee doet he. Mannsverk zou daar (net als veel andere Ajacieden) gewoon de beste speler zijn. Dat ze een goede trainer hebben en voor hun kwaliteiten goed kunnen voetballen klopt zeker, maar je moet het niet overschatten, op dit niveau moet hij gewoon meekunnen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is gigantische onzin. Bodo is een goed gecoacht team. Ze mogen wel mindere kwaliteiten hebben, maar om Bodo te verslaan moet je zeker geen jongens opstellen die weinig ritme in Ajax 1 hebben. De 0-1 vorige week was een georkestreerd knap werkje.
Als iemand één keer in Ajax 1 heeft meegedaan (nota bene half september), moet je dat gewoon niet doen.
Er is altijd een kans.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit gaat hem niet worden natuurlijk.
we hebben nog een lange weg te gaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:55 schreef Heeinz het volgende:
Ik word er nu al een beetje verdrietig van
Het is weer niet bestquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:55 schreef Heeinz het volgende:
Ik word er nu al een beetje verdrietig van
helemaal van het kastje naar de muur!quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie worden voetballend weggespeeld door een ploegje uit Noorwegen. Jeetje.
Roma verloor hier met 6-1 van.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie worden voetballend weggespeeld door een ploegje uit Noorwegen. Jeetje.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op kunstgras kan je je enkel verliezen.
Geen Henderson.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die verdediging ziet er niet stabiel uit
Zoals Hedwiges zeer content was met een 2-0 nederlaag in Brightonquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:59 schreef BobW het volgende:
Straks als we 1-0 verliezen kunnen we wel zeggen dat het goed stond
Die heeft spijt.quote:
ESPN 2quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
En dan ook nog eens die klote Driessen..
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wat lief.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Black-Death het volgende:
Triest.
Het is dat ik met een slapende baby op m’n arm zit, anders ging ik wel klussen ofzo
Op vakantie en slechte wifi..quote:
Vroeg me al af waar Taylor was.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Black-Death het volgende:
Triest.
Het is dat ik met een slapende baby op m’n arm zit, anders ging ik wel klussen ofzo
Ik ga hier toch niet voor betalen..quote:
Die is toch juist op de hand van Ajax?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
Hard gelachenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar Taylor was.
geen ideequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is toch juist op de hand van Ajax?
Schijnt voor Telstar te zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is het speelplan voor Bode, alles op de verdediging waardoor ze niet kunnen counteren. Alleen vergat die even dat Ajax niet kan verdedigen ongeacht het aantal verdedigers.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:16 schreef aTypisch het volgende:
waarom heeft deze ajaxcoach eigenlijk geen speelplan tegen een tegenstander dat blijkbaar altijd hetzelfde systeem speelt?
Ze zeggen het, maar vind hem echt mega irritant. Dat eeuwige cynische gedoe van hem. Dat doen we thuis, in de kroeg of het stadion zelf wel..quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klussen in de avond? heb je daar nog energie voor?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef Black-Death het volgende:
Triest.
Nouja, klussen is groot woord… opruimenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
klussen in de avond? heb je daar nog energie voor?![]()
ik moet daar echt in de ochtend mee beginnen , anders wordt het nooit wat
1-0 tegen en bij Feyenoord met die vrije trap van Van Rhijn (als ik het goed heb)quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
Dit is nog erger dan die 1-1 tegen Valencia lang geleden. Helemaal weg gespeeld en dan scoren..
Ik doe gewoon geen grote klussen meer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
klussen in de avond? heb je daar nog energie voor?![]()
ik moet daar echt in de ochtend mee beginnen , anders wordt het nooit wat
Heb de wedstrijd niet gezien, maar ik moest toch lachen (na het doorscrollen van wat fok commentaar hier)quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prima eerste helft met een terechte tussenstand.
Stukje achterstallig onderhoud.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon geen grote klussen meer.
Ik moet wel, pa begint te oud te worden om in te schakelen (hij wil wel maar we moeten hem tegen zichzelf in bescherming nemen) en ik ben niet rijk genoeg om voor alles een mannetje in te hurenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon geen grote klussen meer.
Hier doet mijn zwager de klusjes en ik IT klusjes voor hem. Goede deal 🤝.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik moet wel, pa begint te oud te worden om in te schakelen (hij wil wel maar we moeten hem tegen zichzelf in bescherming nemen) en ik ben niet rijk genoeg om voor alles een mannetje in te huren
Het is me watquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:47 schreef ThijsTH het volgende:
Damn die Fitz-Jim heeft echt een vrouwen gezichtje
Ik zou voor een ander kapsel gaan inderdaad.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:47 schreef ThijsTH het volgende:
Damn die Fitz-Jim heeft echt een vrouwen gezichtje
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Wegtrappen naar Kroatië met die nicht Sosa en nooit meer terug laten komen.
Nuquote:
Denk dat jullie kansen zojuist met 50% zijn toegenomenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
Je zou hem niet moeten missen, want staat toch nooit goed...
Kan weer aanquote:
Pohhh wat een onzin was die wedstrijd zegquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is bijna een record. Veltman en Blind deden het nog iets sneller.
Dat was belachelijk. Hier mogen jullie niet klagen trouwens, was niet erg zwaar die overtredingquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:55 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Pohhh wat een onzin was die wedstrijd zeg
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was toch ook echt geen fuck aan de hand met die keeper?
JINX HET NOU GODVERDOMME NIETquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef Heeinz het volgende:
We hebben nu al zo veel geluk gehad dat ik denk dat we eindelijk de 0 gaan houden
4-5-1 schieten van afstandquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik zag iemand al Football Manager noemen.. dit is echt een typische Football Manager wedstrijd... Meestal tegen het team van de speler...
Ik zag het ook nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was toch ook echt geen fuck aan de hand met die keeper?
Alleen maar linksbenigen lijkt me ook niet heel handig denk ik.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:58 schreef StevenHyde het volgende:
Die magkezen zetten ondertussen die Gaaies erin en niet Kaplan. Wat heeft die Kaplan misdaan zeg.
Als je de bal niet hebt, dan maakt dat toch geen kut uit. Lijkt me meer iets voor in balbezit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Alleen maar linksbenigen lijkt me ook niet heel handig denk ik.
Afwezig om Medi(s)c(he) redenenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Waar is Medic eigenlijk gebleven?
Das waar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als je de bal niet hebt, dan maakt dat toch geen kut uit. Lijkt me meer iets voor in balbezit.
Staat die nog uit?quote:
Alleen al vanwege deze kut opmerking hoop ik dat de Brub dit seizoen niet meer speeltquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:33 schreef franklop het volgende:
[..]
1-0 tegen en bij Feyenoord met die vrije trap van Van Rhijn (als ik het goed heb)
Al was dat natuurlijk wel genieten
Inmiddels 1,66!quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:02 schreef ThijsTH het volgende:
Je krijgt momenteel een quotering van 3,50 voor Ajax wint....dus de kans dat Ajax deze over de streept trekt wordt als miniem gezien bij de bookies.....
tijdens de penalty shootoutquote:
Neequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:14 schreef Bofjijff het volgende:
Gaat kenneth alsnog mondjes snoeren?
Echt he...quote:
Spelbeeld is niet veranderd na de rode kaart van Bodoquote:
Passie en strijd jongequote:
Mjah we zijn niet allemaal getraind zoals oom agent om rustig te blijven he...quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die moet dat gewoon laten.
Wel vies duwtje van die noor
nee maar dit is ook weer iets anders. Zo hard was dat duwtje vam die noor niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mjah we zijn niet allemaal getraind zoals oom agent om rustig te blijven he...
Ja doe maarquote:
Valt wequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
Deze scheids is nog slechter dan Sutalo.
Wie wel..quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:32 schreef Saekerhett het volgende:
Sosa kan er ook helemaal geen kut van.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:33 schreef TLC het volgende:
Het doet ook letterlijk gewoon pijn aan je ogen
Alleen Ramaj, Hato, Van den Boomen, Berghuis, Henderson, Brobbey en die Hlynsson zou ik echt willen behouden. Natuurlijk presteren ook niet top, maar dat is meer door die totaal debielen waarmee ze moeten spelenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:32 schreef Saekerhett het volgende:
Sosa kan er ook helemaal geen kut van.
Berghuis hoeft van mij ook niet meerquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Alleen Ramaj, Hato, Van den Boomen, Berghuis, Henderson, Brobbey en die Hlynsson zou ik echt willen behouden. Natuurlijk presteren ook niet top, maar dat is meer door die totaal debielen waarmee ze moeten spelen
Ik ben overgeschakeld naar Big Brother. Leuker voor de familie deze laatste vakantie avond..quote:
Dat kunnen we beter schriftelijk afhandelen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:41 schreef RipCity het volgende:
Ga maar vast all-in op AZ zondag @:kingroland
die kan nog wel van waarde zijn. Zowat de enige die zo een bal erin kan schieten zoals bij de 0-1 ( en de 2-2 vorige week)quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Berghuis hoeft van mij ook niet meer
Ben stiekem een beetje fan van hem... Ja ik weet...quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Berghuis hoeft van mij ook niet meer
Geblesseerd. Godts danquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:43 schreef AmaninFull het volgende:
Weet iemand wat er met Godts is gebeurd? Waarom krijgt hij geen speeltijd? En die Vos?
Van t schip doet niet aan bezigheidstherapie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:43 schreef AmaninFull het volgende:
Weet iemand wat er met Godts is gebeurd? Waarom krijgt hij geen speeltijd? En die Vos?
Best een meevaller wat punten voor de coëfficientenranglijst betreft inderdaad. Eigenlijk had je nul punten verdiend.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:44 schreef BobW het volgende:
Echt een wonder dat het verlenging is over 2 wedstrijden gezien
Ramaj stopt er 2. Maar Taylor mistquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat we de meeste kans hebben met penalty's, en dat we ook dan hopeloos zijn
Ik sluit niet uit dat Taylor er twee mistquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ramaj stopt er 2. Maar Taylor mist
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Taylor er twee mist
Jij denkt dat hij het wel even had gedaan deze pot?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:53 schreef Black-Death het volgende:
Ik kom toch terug op mijn stellige overtuiging dat we Bergwijn niet missen
Ik wel hoor. Vorige week nogquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:54 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat ik niet snap is dat Ajax na 3 of 4 keer overspelen alweer de bal kwijt is. Zelden zoiets gezien.
Je moet wel een heel aparte kijk op voetbal hebben wil je niet zien dat je Bergwijn nogal mist.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij het wel even had gedaan deze pot?
Nou triester dan het “aanvallen” van de afgelopen wedstrijden kan niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij het wel even had gedaan deze pot?
Nou we missen hem vooral omdat er geen enkel fatsoenlijk alternatief is. Het is niet dat we zijn doelpunten, assists of dreigingen missen want dat was de laatste tijd nogal karig.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet wel een heel aparte kijk op voetbal hebben wil je niet zien dat je Bergwijn nogal mist.
Dan hebben we de conclusie over mij bij deze getrokkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet wel een heel aparte kijk op voetbal hebben wil je niet zien dat je Bergwijn nogal mist.
Bizar hoe snel de club kapot is gemaakt.quote:
Daar heeft hij ook de spelers helemaal niet voor. Hij begint inmiddels net zo moedeloos te worden als Steijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:54 schreef BobW het volgende:
Het plan van John van 't Schip, ik zie het nog net niet
Het begon allemaal met een dickpic.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bizar hoe snel de club kapot is gemaakt.
Of een gewillige vrouw?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Het begon allemaal met een dickpic.
hij blijft tenminste normaal doen. Hagenezen kunnen dat niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook de spelers helemaal niet voor. Hij begint inmiddels net zo moedeloos te worden als Steijn.
Juist de laatste weken voor zijn blessure liep het voorin vrij aardig, mede door hem.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou we missen hem vooral omdat er geen enkel fatsoenlijk alternatief is. Het is niet dat we zijn doelpunten, assists of dreigingen missen want dat was de laatste tijd nogal karig.
Forbs was nu ook wel lekker geweestquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat Brobbey er uit is.
Eens. Brobbey komt de laatste potjes ook minder goed uit de verf.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist de laatste weken voor zijn blessure liep het voorin vrij aardig, mede door hem.
Hmmm ik vond hem toch het minst van onze 3 aanvallers presteren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist de laatste weken voor zijn blessure liep het voorin vrij aardig, mede door hem.
Domme Taylor hetzequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom weet Taylor nooit wat er allemaal in zijn rug afspeelt?
Ja met Taylor die z'n penalty mistquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:03 schreef franklop het volgende:
We weten allemaal hoe dit afloopt.
Geen Schalke scenario in ieder geval. Al hadden we toen ook dom rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |