Uit 2019? Wel een beetje oud hoor! Hier een zooi recente versprekingen:quote:
Maar even voor iemand die de USA niet volgt, zou dit kunnen betekenen dat er een andere kandidaat gaat komen? Wat ik overigens wel zou toejuichen. Net als van de andere kant trouwens maar daar gaan deze tweets niet overquote:
Nope het gaat Biden vs Trump worden. Dat staat wel vast na de (al gehouden) voorverkiezingen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar even voor iemand die de USA niet volgt, zou dit kunnen betekenen dat er een andere kandidaat gaat komen? Wat ik overigens wel zou toejuichen. Net als van de andere kant trouwens maar daar gaan deze tweets niet over
Weer wat geleerd, dus na de voorverkiezingen geen switch meer mogelijk ook al zou de "achterban" 1 van beide niet steunen.. Ik blijf het een raar land vindenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope het gaat Biden vs Trump worden. Dat staat wel vast na de (al gehouden) voorverkiezingen.
[ x ]
Wat is daar raar aan? Daar zijn nou juist de voorverkiezingen voor. Dan had die achterban moeten gaan stemmen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, dus na de voorverkiezingen geen switch meer mogelijk ook al zou de "achterban" 1 van beide niet steunen.. Ik blijf het een raar land vinden
Waarschijnlijk ook strategisch stemmen? Dat geeft dan toch ook wel het defect van andere kandidaten aan als alleen die 2 overblijven?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Daar zijn nou juist de voorverkiezingen voor. Dan had die achterban moeten gaan stemmen.
Het geeft vooral het defect van de GOP aan en van de Trump-stemmers in het bijzonder.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook strategisch stemmen? Dat geeft dan toch ook wel het defect van andere kandidaten aan als alleen die 2 overblijven?
Nou zou ik ook geen idee hebben wie het anders zouden moeten worden, daarvoor volg ik het gewoon niet genoeg.
Ik denk nog even een serietje kijken nu en dan slapen
Mee gaan met het gewenste narratief anders krijg je de gevestigde orde en media tegen je.quote:
Van held van domrechts tot de vijand, GTST is jaloers op dit soort plottwists.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Zijn hier nog fans van DeSantis in de zaal?
quote:
Trump is meester in het polariseren.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Zijn hier nog fans van DeSantis in de zaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |